Fruit vs HEIDI

Deleted User - 24028

Guest
Als jij iets anders dan interns tegen je krijgt wordt je ook afgemaakt hoor :)
 

DeletedUser

Guest
Als jij iets anders dan interns tegen je krijgt wordt je ook afgemaakt hoor :)

Denk je? ^^
Ik heb al lang genoeg front, ik heb pas 250 (ja 250! :eek::eek::eek::eek::eek:) dorpjes nog gepakt van Tlp, tja niet zo actief zijn ze, maar dan nog ^^
Overigens moet ik atm wel internen, voor versterkingen etc, extra slagkracht, maar goed, drukke 2 maanden nu gehad, dus ik ben wel tevreden met intern atm ^^

En overigens draai ik regelmatig def vv's, en dat word keurig gedaan.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik denk nooit... ^^
TLP is dan ook internen... Zeg je eig zelf al ;)

Je kan miss beter eens de vv nemen van Aegon.. Of heb je die al :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je denkt gewoon dat ik noob ben, maar moet je teleurstellen. Ik ben een prima speler, wat me stamleden kunnen beamen..
 

DeletedUser62436

Guest
Frans is zeker een goede speler.
Hij beheert de skills op zowel aanvallend en verdedigend gebied. Verder wat nog het belangrijkst is, is hij een echte stam speler. Je hoeft maar te pm'en of zijn clears of defjes lopen al. Tis voor hem geen moeite te helpen waar maar kan, Ook op gebied van Vv's is hij altijd wel paraat en doet hij goed werk. al met al een super speler om mee samen te spelen :)
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei... geef me aan, doe dit voor mijn part elke dag/week opnieuw !
Ik heb geen auto scripts nodig hoor voor het niveau van jullie op w21...

Kerel warre, ik heb verschillende tests gedaan met supportjes en illegale scripts en dit en dat.
Ik had illegale scripts in m'n snellijst gezet (testwereld was dat) en had dat account laten aangeven.
1x raden, je krijgt het standaartantwoord, en ik werd niet eens gebanned ofzo, support zuigt zo hard..
Overigens moeten automatiserende scripts makkelijk te maken zijn zonder dat support ze kan na checken enzo...
 
Bovenaan