Overloperij

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser70941

Guest
De fijnste & meest memorabele spelers op een spel als dit zijn diegene die een kleurrijke acteerpresatie weten neer te zetten. Stammen als Sangu, Opus, S.inc & mss zelfs Plague staan in het geheugen gegrift van ons, fervente forabezoekers . En dit komt bovenal door hun sterke acteurs besef ik meer en meer. Spelers als een Diokhan, Maikelzzz of een Cornelis Rex kunnen nog zo'n kneuzen zijn in RL, op deze fora hebben ze een indruk nagelaten die in a way :)D) nazindert, iets wat je van velen niet kan zeggen. Een gebrek aan kleurrijke figuren maakt echter niet alleen van dit forum een verderfelijke oord, daar blijft het (helaas) niet bij. Ook Ingame voel je de spanning & interesse wegebben als er te weinig personages met vuur aanwezig zijn. Arrogante Rex kapotspelen geeft een heel ander gevoel ( vermoedelijk dan :D) dan 1000 keer muisklikken om een of andere infantiele werkloze analfabeet te vloeren die naast je ligt. Of een kind van 7 dat enkel na het avondeten even op de computer mag van de mama.

Maar Ever been to Bosnia bro? Ben ik kleurrijk? Dat vraagt de puberende kiddo zich ongewijfeld af. Een kleurrijk personage is (meiner meinung nach) iemand met ruggegraat en een eigen originele (post-)stijl. Verder heb je nog 1 toverwoord: Vastbesloten. Spelers die waaien met de wind zijn een ziekte in dit spel. En dan vooral voor leuke propaganda. Elk forum van de nieuwere werelden heeft wel een topic die gaat over de teloorgang van het Af, dat de kwaliteit van de propaganda acheruitgaat, dat er geen echte pro's (type acteur) meer zijn.... De hele rits, je bent ongetwijfeld mee. Dit heeft maar 1 grote oorzaak vermoed ik, er zijn geen herkenningspunten meer op het Af. De huidige poster kan de ene dag de vijand de grond inboren, om hen de andere dag dan weer te joinen, de ene dag de mooiboy uithangen, de andere stoppen. De werelden eindigen ook zo, er is geen knallende afsluiter. Die gigastam sick op w20. Of recenter w25 (verwijs je graag door naar het 'felicitatietopic':rolleyes: aldaar) zijn op een vreselijk lelijke manier tot een einde gekomen. Ook hier, op w21, zie ik het gebeuren (vandaar het topic hier in the first place). Deze wereld kende tot een paar maand terug vele rivaliserende stammen met een eigenheid. Nu staan Resist & Fruit (& in mindere mate de kleinere stam Hap) eenzaam aan de top. Die 2 stammen zijn groot geworden door hordes voormalige vijanden aan te nemen. Je kan zelfs van fuseren spreken eventueel. Fuseren, tussen vijanden :( de charme van dit spel gaat in mijn ogen volledig kapot op deze manier.

De film staat of valt met hun personages. En als ik het af bekijk zijn het nogal saaie films die nergens over gaan. Zo'n educatieve film, die je verplicht moest kijken van school.

Het is een spelletje, maak er dan ook een hollywoodblockbuster van!

Vriendelijke groet,

Ever been to Bosnia?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63278

Guest
Er zijn idd nog weining rivaliserende stammen in w21:

1 Fruit. 433.706.778 433.706.778 25 17.348.271 44023 9.852
2 Resist 365.432.293 365.432.293 17 21.496.017 36607 9.983
3 HEIDI 237.555.068 237.555.068 22 10.797.958 24144 9.839
4 Hap! 156.601.252 156.601.252 8 19.575.157 15920 9.837
5 ~TLP~ 128.242.547 128.242.547 12 10.686.879 12999 9.866

Daarbij geef ik Heidi en TLP zelfs al een begrafenis bij deze ...

Maar vraag me af wat er mis is dat een wereldclash eindigd in twee (of drie) stammen. Niet dat deze stammen een groot aantal leden hebben (cfr. het stabeinde W25). Je kan toch niet blijven kloten met 10 stammen die onderling strijden ...

Zolang dan beide stammen een mooie cohesie vormen gaat op termijn er eentje moeten schuiven, of zie ik dat verkeerd ?
 

DeletedUser

Guest
Neen, dat is juist. Een eindstrijd tussen 3 sterke stammen is leuker dan een tussen pakweg 2 sterke en een hoop noobs
 

DeletedUser

Guest
De strijd die momenteel gaande is tussen fruit vs de rest. Want zo kan je het stellen daar resist en hap een all8antie hebben alswel hap en heidi een niet aanvalspact hebben kan ik toch niet anders zeggen dan dat het een leuke strijd is. Er worden leuke massa's opgezet en daar wordt met liefde voor het spel ook op verdedigd. Uiteraard zullen acties staan of vallen met de planning de voorbereiding en de uitvoering en dit geld in aanvallend opzicht iets meer dan defensief opzicht. Als verdediger moet je namelijk afwachten waar je aanvallen krijgt.

maar 1 ding is zeker ik ben het niet eens met de essentie van de post van ever been in bosnia bro eens.
 

DeletedUser70941

Guest
Sorry Idunno (denk ik :p)

He? Is dat zo'n kleurrijke speler? ( die ik niet ken blijkbaar :D)

Tjah, niemand houdt van verliezen

helaas ja. Dit lijkt me logisch gezien de reden van clustervorming. Gebrek aan ballen

Er zijn idd nog weining rivaliserende stammen in w21:

1 Fruit. 433.706.778 433.706.778 25 17.348.271 44023 9.852
2 Resist 365.432.293 365.432.293 17 21.496.017 36607 9.983
3 HEIDI 237.555.068 237.555.068 22 10.797.958 24144 9.839
4 Hap! 156.601.252 156.601.252 8 19.575.157 15920 9.837
5 ~TLP~ 128.242.547 128.242.547 12 10.686.879 12999 9.866

Daarbij geef ik Heidi en TLP zelfs al een begrafenis bij deze ...

Maar vraag me af wat er mis is dat een wereldclash eindigd in twee (of drie) stammen. Niet dat deze stammen een groot aantal leden hebben (cfr. het stabeinde W25). Je kan toch niet blijven kloten met 10 stammen die onderling strijden ...

Zolang dan beide stammen een mooie cohesie vormen gaat op termijn er eentje moeten schuiven, of zie ik dat verkeerd ?

De strijd die momenteel gaande is tussen fruit vs de rest. Want zo kan je het stellen daar resist en hap een all8antie hebben alswel hap en heidi een niet aanvalspact hebben kan ik toch niet anders zeggen dan dat het een leuke strijd is. Er worden leuke massa's opgezet en daar wordt met liefde voor het spel ook op verdedigd. Uiteraard zullen acties staan of vallen met de planning de voorbereiding en de uitvoering en dit geld in aanvallend opzicht iets meer dan defensief opzicht. Als verdediger moet je namelijk afwachten waar je aanvallen krijgt.

maar 1 ding is zeker ik ben het niet eens met de essentie van de post van ever been in bosnia bro eens.

Het wereldeinde van w25 is wel het trieste dieptepunt ja. Dan is deze eindstrijd een pak minder gay. Ik heb geen probleem met 3 eindstrijders maar zo 'weinig' deelnemers vind ik te weinig in dit stadium van deze wereld. W21 blonk uit in zijn vele deelnemers, dat maakte deze wereld ook zo aantrekkelijk om te spelen ( ook op het Af). Als de vijanden elkaar joinen om dat verloop te versnellen ( en niet te verliezen zoals hier boven gezegd) gaat de eigenheid van die stammen verloren. Dat is mijn essentie van het verhaal. Met die eigenheid verliest dit spel ook veel charme.

Ik wil niet met het vingertje wijzen maar het leek me een interessante discussie. Niet?
 

DeletedUser63278

Guest
Als de vijanden elkaar joinen om dat verloop te versnellen ( en niet te verliezen zoals hier boven gezegd) gaat de eigenheid van die stammen verloren. Dat is mijn essentie van het verhaal. Met die eigenheid verliest dit spel ook veel charme.

Ik wil niet met het vingertje wijzen maar het leek me een interessante discussie. Niet?

Na de 'val' van LawzZz en plague hebben in eerste instantie Resist en daarna fruit een aantal spelers opgenomen, waarvan ze beiden wisten dat ze 'the hardcore' waren uit beide stammen.

We hadden als fruit ook kunnen opteren om de restanten van plague en LawzZz op te edelen, doch ons ledenaantal was niet meer voldoende en na veel overleg en denkwerk zijn we naar een 'nieuwe' samenstelling kunnen groeien, waarbij elke speler individueel front behoudt met een vijand.
Als Resist zowel als fruit had blijven bestaan in hun originele samenstelling kwa spelers was het pas saai geweest. Nu zijn we nog veel sneller in conflict geraakt dan gedacht en we amuseren ons te pletter, zowel defensief als offensief.

Dus laat deze wereld nog maar effe duren :)

Dus: persoonlijk vind ik deze 'eindclash' alles behalve saai, hier in fruit wordt enorm actief gespeeld en we hebben rondom vijanden, wat wil je meer :D
 

DeletedUser57071

Guest
vindt het meer grappig dat maikel ook ineens weer post ^^ Welkom terug maikel&S./Idunno:)
 

DeletedUser60153

Guest
Ach tyfusstraal toch op. Sorry S, lawzzz is gefaalt. Huilen kan je ergens anders doen en als je weer terug wilt komen spelen contact me maar. Maar zo'n post gaat nergens over en dat weet je zelf ook man. Dacht dat je een goed stel hersens in je kop had.

Ben wel met je eens dat er wat keer excentrieke forumposters mogen opstaan. NMI kan het op zn tijd, maar voor de rest voel ik me toch wat eenzaam op dat gebied. Ben trouwens net weer terug in NL gekomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62862

Guest
Ach tyfusstraal toch op. Sorry S, lawzzz is gefaalt. Huilen kan je ergens anders doen en als je weer terug wilt komen spelemn contact me maar. Maar zon post gaat nergens over en dat weet je zelf ook man. Dacht dat je een goed stel hersens in je kop had.

Ben wel met je eens dat er wat keer excentrieke forumposters mogen opstaan. NMI kan het op zn tijd, maar voor de rest voel ik me toch wat eenzaam op dat gebied. Ben trouwens net weer terug in NL gekomen.

Ach tyfusstraal toch op. Sorry S, lawzzz is gefaalt. Huilen kan je ergens anders doen en als je weer terug wilt komen spelemn contact me maar. Maar zon post gaat nergens over en dat weet je zelf ook man. Dacht dat je een goed stel hersens in je kop had.

Ben wel met je eens dat er wat keer excentrieke forumposters mogen opstaan. NMI kan het op zn tijd, maar voor de rest voel ik me toch wat eenzaam op dat gebied. Ben trouwens net weer terug in NL gekomen.

Is dit geen dubbelpost in 1 post :D
 

DeletedUser60153

Guest
Verandert, kwam door de mobiel ofzo dat hij 't dubbelpost.
 

DeletedUser70941

Guest
Ach tyfusstraal toch op. Sorry S, lawzzz is gefaalt. Huilen kan je ergens anders doen en als je weer terug wilt komen spelen contact me maar. Maar zo'n post gaat nergens over en dat weet je zelf ook man. Dacht dat je een goed stel hersens in je kop had.

Ben wel met je eens dat er wat keer excentrieke forumposters mogen opstaan. NMI kan het op zn tijd, maar voor de rest voel ik me toch wat eenzaam op dat gebied. Ben trouwens net weer terug in NL gekomen.

Ik zie wel totaal niet in wat het falen van Het inactieve lawzzz mijn post zou afdoen. Lawzzz & plague hadden moeten doen wat stammen als resist en hap eerder hebben gedaan. Verder gaan met de coreaccounts. De rest overboord gooien.

Grappig dat ik dit geen mooier verloop van de wereld mag vinden. Ipv overlopen :D
 

DeletedUser60153

Guest
Omdat mensen gefaalt zijn en wij, Resist en Fruit, verstandig geweest door de wereld nog een beetje leuk te houden? Tuurlijk is dit niet het verloop wat een ex-Lawzzz'er in gedachtte had, maar wees blij dat de meeste ex-Lawzzz'ers dan nog in de mooiste stam van W21 zitten ;) Daarnaast was de core te klein, kijk naar een FTNWO. Dread valt weg en de stam moet terugvallen op een Fruit. Dat Fruit dat toen toestond is tekenend, ze hadden door dat ze nog niet genoeg goede spelers in hun repertoire hadden. Het bleek een samenwerking die voorspoedig liep. Maar ik ben er nog steeds sceptisch over, ik zie hier een duidelijke rol voor Twiki weggelegt.

Binnen Resist en Hap! hadden we al verwacht dat FTNWO terug zou vallen en Fruit ze met open armen zou ontvangen omdat beide stammen bij lange na niet het niveau van Resist en Hap! hadden bereikt. Noobs hou nu ff je mond want dit was gewoon zo. De "betere" spelers van Fruit hebben dit ook nooit ontkent. Nu denk ik dat het redelijk gelijk aan elkaar ligt, buiten dat Resist en Hap! natuurlijk het voordeel hebben dat het meerendeel al vanaf het begin vd wereld samenspeelt.

Aegon laat ook weer duidelijk zien dat er niet teveel meer gerommeld moet worden aan de stammensamenstellingen. Het was een gokje van Hap! en ik kan nu open zeggen dat het een foutje is. Ik zie hem niet meer als een onderdeel van Resist en Hap en reken ze voor mij zelf niet mee in de stats. Als men niet kan nakomen wat het van te voren aangeeft en zegt het account aanvalsklaar te hebben maar hier totaal in faalt vind ik dat wij onze handen er vanaf mogen houden. Ik wil daarnaast niet afdoen aan hoe snel er werd gereageert door Fruit, ze leren het eindelijk. ;) Goede actie, maar wel op een kansloos account. Met iets meer voorbereiding was deze massa (met moeite) in iedergeval voor een groter deel afgeslagen.

Overigens moet Fruit is ophouden met hun VS de wereld. Resist en Hap! hebben hetzelfde, maar waarom zouden we HEIDI aanvallen als die niet bij ons in de buurt liggen en het beter zich maar totaal op jullie kan focussen zodat er nog een beetje kans is voor hun.
 

DeletedUser63278

Guest
Aegon laat ook weer duidelijk zien dat er niet teveel meer gerommeld moet worden aan de stammensamenstellingen. Het was een gokje van Hap! en ik kan nu open zeggen dat het een foutje is. Ik zie hem niet meer als een onderdeel van Resist en Hap en reken ze voor mij zelf niet mee in de stats. Als men niet kan nakomen wat het van te voren aangeeft en zegt het account aanvalsklaar te hebben maar hier totaal in faalt vind ik dat wij onze handen er vanaf mogen houden. Ik wil daarnaast niet afdoen aan hoe snel er werd gereageert door Fruit, ze leren het eindelijk. ;) Goede actie, maar wel op een kansloos account. Met iets meer voorbereiding was deze massa (met moeite) in iedergeval voor een groter deel afgeslagen.

Geweldig dit :p

Wie wind zaait zal storm oogsten. Het is jullie beslissing geweest om aegon te rekruten, want jullie rekruteringsbeleid is dan ook een van de beste (volgens eigen zeggen).
Wat ik nog waanzinniger vind is dat we daar nog geen vv'er zijn tegengekomen die een edel sniped, zelfs niet als we ze in het rond strooien als knikkers :p

Vraag eens aan jorn, hoe wij gewerkt hebben op Dreadje tijdens zijn afwezigheid ? Blijkbaar lukt het niet daar om een account constant bezet te houden.

Aegon niet meetellen in stats verdient op zich al een award :D
Had je dat ook gezegd als aegon daar moest domineren ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan