golden awards

DeletedUser

Guest
Leuke poging tot herstel van je fouten maar nee, ook die zin houdt niet in dat ik het per se met je oneens ben.
 

DeletedUser

Guest
Nee Arbeitman, dat was maar een bijzin. Nu laat je ook nog zien dat je de post als geheel niet hebt begrepen. Oei oei oei.
 

DeletedUser

Guest
Ja hoor Flos, geef maar gewoon toe dat er op mijn lijstje niets te zeggen valt.
 

DeletedUser

Guest
Dat valt wel goed mee.
Een 'slecht' lijstje valt overigens op veel manieren te interpreteren ;).
 

DeletedUser

Guest
Dat valt niet mee. Maar ik denk niet dat jij nog over de ruimdenkendheid beschikt van een aantal maanden geleden, dus ik ben bang dat je nooit gaat zien waarom het niet meevalt.
 

DeletedUser

Guest
De fase van zorgen maken hierover is al voorbij. Dat waarover ik me zorgen maakte is al gebeurd. Nu blijft het slechts bij het accepteren van dit jammerlijke feit.
 

DeletedUser

Guest
Weggevaagd... Tja. Wat moet je ermee.
We hebben op FOD een prestatie neergezet die tot de grotere van W18 behoort, een uitstekende reden om de grote jongen uit te hangen al heb ik daar nog veel meer redenen voor, dat ik een grote jongen ben bijvoorbeeld.

Wat is dit nu weer voor een reactie? Dat je buiten tribalwars om een grote jongen bent kan goed zijn, maar het geeft je totaal geen recht om dan op het AF de "grote" jongen uit te hangen.
Daarnaast ben je inderdaad weggevaagd en zowat als eerste |P| account. (Naast Sneekie en Brokensound) Hierdoor vind ik de prestatie van EQUI een stuk groter dan die van jou. Dus je kan alles wel afkraken, maar kijk ook eens naar jezelf.
 

DeletedUser

Guest
Oh dat lijkt me wel Ab Vetkwab, dat lijkt me zelfs een veel betere reden dan veel virtuele dorpen veroveren.
Ik ben nimmer weggevaagd, maar als jij je vingers in je oren blijft stoppen zullen mijn argumenten, hoe steekhoudend ook, nooit enig effect hebben wat natuurlijk zeer betreurenswaardig zou zijn.
Samen met Mistermagma heb ik daar een enorme prestatie neergezet, jij kijkt echter niet verder dan je neus lang is omdat je altijd op je lauweren hebt kunnen rusten. Tja.
 

DeletedUser

Guest
Oh dat lijkt me wel Ab Vetkwab, dat lijkt me zelfs een veel betere reden dan veel virtuele dorpen veroveren.
Ik ben nimmer weggevaagd, maar als jij je vingers in je oren blijft stoppen zullen mijn argumenten, hoe steekhoudend ook, nooit enig effect hebben wat natuurlijk zeer betreurenswaardig zou zijn.
Samen met Mistermagma heb ik daar een enorme prestatie neergezet, jij kijkt echter niet verder dan je neus lang is omdat je altijd op je lauweren hebt kunnen rusten. Tja.

Wow ja, je hebt een paar massa overleefd en bent dan toch uiteindelijk volledig weggevaagd ö prestatie hoor :D
 

DeletedUser

Guest
SWAG, Yolo gewoon weer een lijstje omdat ik wat aangeschoten ben (dus niet dronken mensen)...


Beste speler: Iron-law
Slechtste speler: awww, iedereen die tot nu het heeft volgehouden is een doorzetter (althans als je nogsteeds speelt), maar om toch iemand te selecteren.... th4 espa....
Meestbelovende speler voor de toekomst: niet veel zeggend voor nu
Beste stam: Break
Slechtste stam: TLS, gewoon omdat ze minder punten hebben als TLS
Meestbelovende stam voor de toekomst: Break
Beste leider: IDK, vond agoinoize wel chill
Slechtste leider: king ringo faalte wel hard eig....
Favoriete leider: Ago
Favoriete forumposter: die moeilijlke naam op een vrijdagavond, augaunbeitzer ofzo...
Minst favoriete forumposter: Wannabe's
Meest overschatte stam: Break
Meest onderschatte stam: TLS
Mooiste profielplaatje speler: ...
Mooiste profielplaatje stam: van Equi naar TLS gaan, schiet je helemaal geen **** mee op...


Bijvoeging: Sorry voor de spel fouten, het is vrijdagavond ;)
 

DeletedUser28445

Guest
Dit is echt.. nee, echt het beste lijstje ooit! :D

Vooral dit deed het hem :p

Slechtste stam: TLS, gewoon omdat ze minder punten hebben als TLS

Ik vergeef je omdat het vrijdagavond is.
 

DeletedUser54807

Guest
SWAG, Yolo gewoon weer een lijstje omdat ik wat aangeschoten ben (dus niet dronken mensen)...


Beste speler: Iron-law
Slechtste speler: awww, iedereen die tot nu het heeft volgehouden is een doorzetter (althans als je nogsteeds speelt), maar om toch iemand te selecteren.... th4 espa....
Meestbelovende speler voor de toekomst: niet veel zeggend voor nu
Beste stam: Break
Slechtste stam: TLS, gewoon omdat ze minder punten hebben als TLS
Meestbelovende stam voor de toekomst: Break
Beste leider: IDK, vond agoinoize wel chill
Slechtste leider: king ringo faalte wel hard eig....
Favoriete leider: Ago
Favoriete forumposter: die moeilijlke naam op een vrijdagavond, augaunbeitzer ofzo...
Minst favoriete forumposter: Wannabe's
Meest overschatte stam: Break
Meest onderschatte stam: TLS
Mooiste profielplaatje speler: ...
Mooiste profielplaatje stam: van Equi naar TLS gaan, schiet je helemaal geen **** mee op...


Bijvoeging: Sorry voor de spel fouten, het is vrijdagavond ;)
die 2 zijn wel geestig en van augaunbeitzer ook xd
 

DeletedUser

Guest
slechtste speler ook. had je zelf wel bij mogen zetten. effin bedankt voor de nominatie nog :)
 
Bovenaan