Wereld 34 discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De kaart is er in iedergeval al, nu nog de dorpjes erin gooien en gaan! :D
 

DeletedUser70235

Guest
Hopelijk krijgen we dezelfde rang als w33, of hoger ;)

Succes iedereen :D
 

DeletedUser70235

Guest
En we blijven die stomme kaart van de gastingang refreshen... :p
En nee we hebben niks beters te doen, haha
 

DeletedUser56218

Guest
Om even mijn goede daad voor vandaag uit te voeren:

Wereld 34 werkt volgens het verkennerssysteem "De verkenner kan troepen, gebouwen en grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen" wat betekent dat je ook naar een dorp zonder verdediging minstens 4 verkenners zal moeten sturen om ervoor te zorgen dat geen van hen sterft. Staat naar goede gewoonte ook weer op de Wiki.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63837

Guest
Om even mijn goede daad voor vandaag uit te voeren:

Wereld 33 werkt volgens het verkennerssysteem "De verkenner kan troepen, gebouwen en grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen" wat betekent dat je ook naar een dorp zonder verdediging minstens 4 verkenners zal moeten sturen om te voorkomen dat geen van hen sterft. Staat naar goede gewoonte ook weer op de Wiki.

Dit vind ik wel een erg goede daad!
Gefeliciteerd!
 

DeletedUser

Guest
Om even mijn goede daad voor vandaag uit te voeren:

Wereld 33 werkt volgens het verkennerssysteem "De verkenner kan troepen, gebouwen en grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen" wat betekent dat je ook naar een dorp zonder verdediging minstens 4 verkenners zal moeten sturen om te voorkomen dat geen van hen sterft. Staat naar goede gewoonte ook weer op de Wiki.

Je bedoelt wereld 34 zeker :)
 

DeletedUser35216

Guest
Om even mijn goede daad voor vandaag uit te voeren:

Wereld 34 werkt volgens het verkennerssysteem "De verkenner kan troepen, gebouwen en grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen" wat betekent dat je ook naar een dorp zonder verdediging minstens 4 verkenners zal moeten sturen om te voorkomen dat geen van hen sterft. Staat naar goede gewoonte ook weer op de Wiki.

Waarom wordt een wereld met zo'n mooie instellingen weeral deel verpest met zo'n kutregel :(
Het was gewoon te mooi om waar te zijn :(
 

DeletedUser70235

Guest
Haha, ja ik moest ook een paar keer nadenken maarja we hebben toch niks te doen want die w34 laat nog even op zich wachten ;(

Waarom wordt een wereld met zo'n mooie instellingen weeral deel verpest met zo'n kutregel :(
Het was gewoon te mooi om waar te zijn :(

Ik zie het 'kutte' er niet van hoor.. :verkenner::verkenner::verkenner::verkenner::D
 

DeletedUser

Guest
Waarom wordt een wereld met zo'n mooie instellingen weeral deel verpest met zo'n kutregel :(
Het was gewoon te mooi om waar te zijn :(

wat is er verkeerd aan ? je stuurt 4 verkenners ? boeie toch ? of je er nu 1 4 of 10 moet verzenden ?

edit:en bedankt xima :D
 

DeletedUser63837

Guest
wat is er verkeerd aan ? je stuurt 4 verkenners ? boeie toch ? of je er nu 1 4 of 10 moet verzenden ?

Inderdaad.

Voor Iedereen met een beetje money ( goud, leem, ijzer ) is er geen verschil tussen 1 en 4 scouts :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan