Golden Awards

DeletedUser

Guest
Dat zal de kant die gesteund wordt altijd zeggen. ;) Lijkt me?

Laat ik het zo zeggen, als jullie écht beter zijn dan hij kunnen jullie een één op één discussie prima alleen af, toch? Dan hoeven niet ineens spelers die nog nooit op deze wereld gespeeld hebben zich er mee te bemoeien.

Heeft niks te maken met 1 op 1 discussie gezien ik niks te zeggen heb over of Amokro nou wel of niet ergens post, dat bepaald die zelf, als die zich wilt amuseren dan gaat die posten.
 

DeletedUser66217

Guest
Beste speler: Insane
Beste stam: onbetwist Amath.
De beste stam speler: dewitPChulp, Exodine
Het grootste ego: Ricimo
Beste leider: -
Slechte leider: Maxx. leiding voor het viel, werd 0% gedaan en alle acties georganiseerd door dewitPChulp
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: Stokje
Meest overschatte speler: Ricimo
Meest onderschatte speler: Artevision, dewitPChulp
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: KOTG, Insane, Exodine, EoW, DSTM, witte hond, dewitpchulp, artevision.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: - Ricimo, SAP.
Mooiste speler naam: Pray for Mercy
Mooiste stam naam: Stokje
Het tofste topic: -
Het domste topic: Farm, Lc, praathoek.
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: witte hond
Mooiste profiel foto van stammen: -|BH|-
Mooiste actie van de wereld: De val van Infini.

Shit, ik ben mijn monopolie kwijt. :(

Heeft niks te maken met 1 op 1 discussie gezien ik niks te zeggen heb over of Amokro nou wel of niet ergens post, dat bepaald die zelf, als die zich wilt amuseren dan gaat die posten.

Dat is zeker waar, maar feit is wel dat als er ook maar één iemand wat op jullie aan te merken heeft jullie met zijn allen er boven op springen om zo de ander er uit te spammen en dat is onnodig, sterker nog het is eigenlijk nogal zielig.. Ik hoop dat jullie ieder je eigen boontjes wel kunnen doppen.

Het is dan ook niet zozeer naar jou, het is meer de mentaliteit van het geheel waar ik wat op aan te merken heb. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Shit, ik ben mijn monopolie kwijt. :(



Dat is zeker waar, maar feit is wel dat als er ook maar één iemand wat op jullie aan te merken heeft jullie met zijn allen er boven op springen om zo de ander er uit te spammen en dat is onnodig, sterker nog het is eigenlijk nogal zielig.. Ik hoop dat jullie ieder je eigen boontjes wel kunnen doppen.

Het is dan ook niet zozeer naar jou, het is meer de mentaliteit van het geheel waar ik wat op aan te merken heb. ;)

Sorry, je bent een van de paar uitzonderingen op deze wereld die ik niet ken. :(
 

DeletedUser

Guest
En.. Wat kom jij hier doen? :D Met alle respect, dit is W32, er kunnen dingen bijgeleerd zijn enzovoorts sinds de vorige classic. Ik heb geen idee wat hij daar heeft gedaan of dergelijke, maar hier is het een prima kerel & snap ik ook niet waarom je Aus zijn handje vast moet komen houden, hij kan zelf goed genoeg voor zich opkomen.

Wat ik hier kwam doen was posten, alwaar dit forum voor dient.

Ik zie al aan je posts in de lijstjes en awards topics dat je iedereen nog netjes bedankt ook die je reet likt, maar ik ben jou niet, ik post waar ik wil, en ook wat ik wil, binnen de algemene regels van dit forum uiteraard.

Leg eens uit, omdat ik een mening over een bepaald persoon heb, die in dit geval dezelfde is als Lowie, hou ik zijn handje vast, maar jij neemt het op voor dezelfde speler?:confused:

Wie houd nou het handje van wie vast eigenlijk?

Of kan Vendetta niet meer voor zichzelf opkomen?


Al worden er nog 100 werelden gespeeld, ik zal het wss altijd een roeptoeterende drol blijven vinden.


Dat is zeker waar, maar feit is wel dat als er ook maar één iemand wat op jullie aan te merken heeft jullie met zijn allen er boven op springen om zo de ander er uit te spammen en dat is onnodig, sterker nog het is eigenlijk nogal zielig.. Ik hoop dat jullie ieder je eigen boontjes wel kunnen doppen.

Het is dan ook niet zozeer naar jou, het is meer de mentaliteit van het geheel waar ik wat op aan te merken heb. ;)


Het feit is dat mensen het over zichzelf afroepen dat er mensen boven op springen, mensen zonder idiote posts of andere ingame fratsen hebben hier namelijk totaal geen last van.

Met andere woorden, men roept het altijd over zichzelf af.

Mijn posts zijn overigens slechts een ventilering van mijn eigen constateringen en meningen, stamgenoten zijn geheel vrij het daar mee eens of oneens te zijn, het heeft werkelijk geen bal te maken met eigen boontjes doppen.

Bespaar me je geleuter over mentaliteit, jij bent vrij om de moraal ridder en allemans- vriend te spelen, net zoals ik geheel vrij ben om mijn mening te delen, heb je daar geen belangstelling voor, voeg je me beter toe aan je ignore list.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat ik hier kwam doen was posten, alwaar dit forum voor dient.

Ik zie al aan je posts in de lijstjes en awards topics dat je iedereen nog netjes bedankt ook die je reet likt, maar ik ben jou niet, ik post waar ik wil, en ook wat ik wil, binnen de algemene regels van dit forum uiteraard.

Leg eens uit, omdat ik een mening over een bepaald persoon heb, die in dit geval dezelfde is als Lowie, hou ik zijn handje vast, maar jij neemt het op voor dezelfde speler?:confused:

Wie houd nou het handje van wie vast eigenlijk?

Of kan Vendetta niet meer voor zichzelf opkomen?


Al worden er nog 100 werelden gespeeld, ik zal het wss altijd een roeptoeterende drol blijven vinden.





Het feit is dat mensen het over zichzelf afroepen dat er mensen boven op springen, mensen zonder idiote posts of andere ingame fratsen hebben hier namelijk totaal geen last van.

Met andere woorden, men roept het altijd over zichzelf af.

Mijn posts zijn overigens slechts een ventilering van mijn eigen constateringen en meningen, stamgenoten zijn geheel vrij het daar mee eens of oneens te zijn, het heeft werkelijk geen bal te maken met eigen boontjes doppen.

Bespaar me je geleuter over mentaliteit, jij bent vrij om de moraal ridder en allemans- vriend te spelen, net zoals ik geheel vrij ben om mijn mening te delen, heb je daar geen belangstelling voor, voeg je me beter toe aan je ignore list.

lol, ik kan heus mijn eigen boontjes doppen :) en het maakt mij echt niet uit hoe je over mij denkt, want al passeren er nog 100 werelden, ik blijf je een arrogante speler vinden die zichzelf belangrijker waant dan dat hij in feite is.

Bovendien is het zeer nuttig om allemansvriend te zijn ingame. Jouw vriendjes gebruikten toch zelf zonder schaamte hun contacten, en hun imago om vv's te draaien als het hen uitkwam? Dan hoef je echt niet te klagen als je vriendjes wordt met de omgeving ZONDER misbruik van hen te maken ;)
 

DeletedUser

Guest
Blijkt maar weer dat je gewoon wat leutert zonder werkelijk te weten hoe de vork aan de steel zit.
 

DeletedUser66217

Guest
Wat ik hier kwam doen was posten, alwaar dit forum voor dient.

Ik zie al aan je posts in de lijstjes en awards topics dat je iedereen nog netjes bedankt ook die je reet likt, maar ik ben jou niet, ik post waar ik wil, en ook wat ik wil, binnen de algemene regels van dit forum uiteraard.

Leg eens uit, omdat ik een mening over een bepaald persoon heb, die in dit geval dezelfde is als Lowie, hou ik zijn handje vast, maar jij neemt het op voor dezelfde speler?:confused:

Tja, als je met zijn allen op één springt, wordt het weer eerlijk als de ander ook wat mensen achter zich krijgt niet waar? Dat roep je dan over jezelf af, zoals je al zegt in je verdere post.

Wie houd nou het handje van wie vast eigenlijk?

In dit geval jij die van Aus, Aus was aan het discussieren en jij kwam even langs om te haten. ;)
Of kan Vendetta niet meer voor zichzelf opkomen?

Geen idee, ik zou het hem zelf vragen.. Ik ben hem niet.

Het feit is dat mensen het over zichzelf afroepen dat er mensen boven op springen, mensen zonder idiote posts of andere ingame fratsen hebben hier namelijk totaal geen last van.

Met andere woorden, men roept het altijd over zichzelf af.

Over jezelf afroepen door idiote dingen te doen, waarom denk je dat ik er bij sprong?

Mijn posts zijn overigens slechts een ventilering van mijn eigen constateringen en meningen, stamgenoten zijn geheel vrij het daar mee eens of oneens te zijn, het heeft werkelijk geen bal te maken met eigen boontjes doppen.

Bespaar me je geleuter over mentaliteit, jij bent vrij om de moraal ridder en allemans- vriend te spelen, net zoals ik geheel vrij ben om mijn mening te delen, heb je daar geen belangstelling voor, voeg je me beter toe aan je ignore list.

Tja, moraalridder, het is maar hoe je het bekijkt, ik kan een eerlijkheid en beleefdheid wel op prijs stellen.. Of dat mij gelijk tot "moraalridder" maakt denk ik niet, maar goed.. Daarnaast is met iedereen vrienden zijn per definitie onmogelijk, gewoon zodat je dat ook weer even weet. Ik toon simpelweg respect naar mensen die dat ook naar mij tonen, als zij dat niet doen, doe ik het ook niet.. Heeft niks te maken met allemansvriend zijn.
 

DeletedUser

Guest
ik ben al maanden amper actief op het AF en reageer enkel als ik even echt niets beters te doen heb...
trouwens, jij hoeft niet eens op dit forum te zitten aangezien era stopt?
 

DeletedUser

Guest
Nou je reageert nu toch? Eerst praatjes verkopen en vervolgens niet meer reageren, erg sterk ja.

Ahja, de standaard je speelt hier niet dus mag niet posten onzin :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik vind het enkel grappig dat je zegt dat ik praatjes verkoop en vervolgens niet meer reageer terwijl jij net als velen nooit reageren op wat hun ego's kan beschadigen, en nog vaker met bullshit komen om zo rond te pot te draaien...
Als ik het dan beu ben om 10x iets te moeten herhalen omdat er altijd met leugens beantwoord wordt, dan is dit mijn goed recht vind ik...
/care wat jij daarvan denkt
 

DeletedUser

Guest
ik vind het enkel grappig dat je zegt dat ik praatjes verkoop en vervolgens niet meer reageer terwijl jij net als velen nooit reageren op wat hun ego's kan beschadigen

Waar dan? Als ik ooit niet gereageerd heb dan is dat omdat ik er niet meer aan gedacht heb.

, en nog vaker met bullshit komen om zo rond te pot te draaien...

Waar postte ik bullshit? Kom maar met quotes of zwijg liever.


Als ik het dan beu ben om 10x iets te moeten herhalen omdat er altijd met leugens beantwoord wordt, dan is dit mijn goed recht vind ik...
/care wat jij daarvan denkt

Waar heb jij tegen mij wat herhaalt? Waar heb ik leugens gepost? Wederom: toon maar quotes.


Ik geloof dat jij het eerder bent die rond de pot aan het draaien is.
 

DeletedUser

Guest
Tja, als je met zijn allen op één springt, wordt het weer eerlijk als de ander ook wat mensen achter zich krijgt niet waar? Dat roep je dan over jezelf af, zoals je al zegt in je verdere post.

Ah ja, dus omdat Aus ervoor ergens op reageerde, mag ik meteen niet meer posten, want das niet eerlijk ofzo?
Wat is dan het nut van dit forum?

Voor 1 vs 1 conversaties is namelijk de PM uitgevonden.

In dit geval jij die van Aus, Aus was aan het discussieren en jij kwam even langs om te haten. ;)

Tgoh, het was nu nie dat Aus enige bijval nodig had, daarbij is haten een groot woord voor gewoon het beestje bij de naam noemen, zou je ook eens moeten doen in plaats van je misplaatste hypocratie.
Ik heb je niet gezien toen ik Lao Zsu duidelijk maakte dat zijn versie van de klessik bij elkaar verzonnen was, maar dat was geen haten dan zeker?

Ow nee, dat was een tegenstander van je, dus als het daar over gaat zwijg je wel zeker?

Geen idee, ik zou het hem zelf vragen.. Ik ben hem niet.

Het perfect voorbeeld van je hypocriete gewauwel.

Over jezelf afroepen door idiote dingen te doen, waarom denk je dat ik er bij sprong?

Gezien je posts nogal met elkaar conflicteren door mij te verwijten wat je zelf door te posten ook doet, ben jij dus net zon idioot.

Buiten dat, ik ben niet degene die klaagt over reacties op mijn posts, ik heb liever 20 "haters" dan 20 fanboys.


Tja, moraalridder, het is maar hoe je het bekijkt, ik kan een eerlijkheid en beleefdheid wel op prijs stellen.. Of dat mij gelijk tot "moraalridder" maakt denk ik niet, maar goed.. Daarnaast is met iedereen vrienden zijn per definitie onmogelijk, gewoon zodat je dat ook weer even weet. Ik toon simpelweg respect naar mensen die dat ook naar mij tonen, als zij dat niet doen, doe ik het ook niet.. Heeft niks te maken met allemansvriend zijn.

Ga er maar vanuit dat jij mij niks kan vertellen wat ik niet al weet over "vrienden" online.

Dus omdat ik een stamgenoot van jou een in de ruimte kletsende wannabee vind, toon ik geen respect naar jou ofzo?
Gezien je anders geen enkele reden zou hebben om te reageren.
In dat geval zou je bewering over respect correct zijn, maar in feite het net als de rest van je beweringen gewoon gezwam uit je nek.



lol, ik kan heus mijn eigen boontjes doppen :)

Ja dat blijkt :rolleyes:

en het maakt mij echt niet uit hoe je over mij denkt, want al passeren er nog 100 werelden, ik blijf je een arrogante speler vinden die zichzelf belangrijker waant dan dat hij in feite is.

En waaruit blijkt dat ik me belangrijk waan?
Welke speler is er uberhaupt belangrijk, of wat zijn de voorwaarden daarvoor eigenlijk?

Weer een perfect voorbeeld van je eeuwige know it all nonsens, wat precies de reden is dat ik op je posts reageerde.

Bovendien is het zeer nuttig om allemansvriend te zijn ingame.

Ik heb targets nodig, geen gevulde vriendenlijst.

Jouw vriendjes gebruikten toch zelf zonder schaamte hun contacten, en hun imago om vv's te draaien als het hen uitkwam? Dan hoef je echt niet te klagen als je vriendjes wordt met de omgeving ZONDER misbruik van hen te maken ;)

Deze laatste quote mag je even nader toelichten, gezien ik geen idee heb waar het over gaat, en ook de connectie met mij niet zie.

Ik doe geen vv, en ik geef in principe geen vv af, ik heb in 7 jaar tijd slechts 1 PBG buiten mijn eigen stam gehad, en die eindigde uiteindelijk als stamgenoot, mij valt nooit en te nimmer cheating of backstabben te verwijten, dus ik kan ook nooit iemand misbruiken.

Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Precies, je bent weeral de roeptoeterende drol aan het uithangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb wel wat beters te doen dan die gesprekken terugzoeken, sommigen van maanden geleden :p
 

DeletedUser

Guest
er is een verschil tussen het niet de moeite vinden om te gaan zoeken en praatjes verkopen :)
ik heb wel wat beters te doen, en aangezien ik er geen meerwaarde aan heb om al die dingen op te zoeken ben ik liever lui dan moe...
en iedereen die me kent weet dat dat mijn motto is
 

DeletedUser

Guest
er is een verschil tussen het niet de moeite vinden om te gaan zoeken en praatjes verkopen :)
ik heb wel wat beters te doen, en aangezien ik er geen meerwaarde aan heb om al die dingen op te zoeken ben ik liever lui dan moe...
en iedereen die me kent weet dat dat mijn motto is

De enige die praatjes verkoopt ben jij, je lult maar wat raak en gaat dan zitten janken als mensen erop reageren.
 

DeletedUser

Guest
er is een verschil tussen het niet de moeite vinden om te gaan zoeken en praatjes verkopen :)
ik heb wel wat beters te doen, en aangezien ik er geen meerwaarde aan heb om al die dingen op te zoeken ben ik liever lui dan moe...
en iedereen die me kent weet dat dat mijn motto is

Als je toch iets beter te doen hebt, waarom blijf je dan op het forum reageren?
 
Bovenaan