Golden Awards

DeletedUser66217

Guest
Ja, ik zet er ook een smiley achter met de bedoeling het humoristisch te laten blijken, ik weet ook dat er pro'e acties zijn.
Heb trouwens manier ontdekt om te dodgen in minder dan 0.00 seconden. Dus troepen eigenlijk al laten vertrekken zonder dat ze terugwaren, wel maar 5% kans dat het lukt!

Ahh nice, je zal echter nooit de kans hebben dat ooit tot uitvoering te brengen.
 

DeletedUser48745

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?

TFA: loyaal, sterk inzicht, een fantastische leider en een goede vriend.

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?

Howlin. -> weet alles over scripts (jalouse)
fatility. Mooiste guide over cancelsnipen die ik ooit heb gelezen Sam ;)

.

sinds wanneer schrijf ik guides :eek:
 
Reactiescore
974
sinds wanneer schrijf ik guides :eek:

Sinds wanneer kan jij cancelsnipen?
emoticon-00157-sun.gif


Denk overigens dat mijn guide bedoelt wordt, tenminste als hij die van het Infini forum bedoelt.
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer kan jij cancelsnipen?
emoticon-00157-sun.gif


Denk overigens dat mijn guide bedoelt wordt, tenminste als hij die van het Infini forum bedoelt.

bedoelde idd de guide cancelsnipen van infini ;) enkel gepost door Sam dacht ik, kleine vergissing :p eer gaat dan naar howlin :)


in tegenstelling tot jou vluchtte ik niet VOORDAT de stam gevallen was, elke oud-infini speler kan getuigen dat ik wel degelijk veel moeite voor infini gedaan heb, ... Dat jij in infini zat maar niet eens in de skype chat wou omdat er 1 ding gelekt was, en daardoor je stam id steek liet betekend niet dat ik dat ook deed...

denk dat de meesten mij een betere stamgenoot zullen vinden dan jou, maar dat zijn maar speculaties uiteraard :eek:
en aangezien ik nog steeds boven jouw acc sta id ranglijst, en zelfs van je af groei op basis van ODA en gewone punten betekend dit dat ik niet de naab ben waar je me voor aanziet... of je moet natuurlijk je eigen niveau ook bedroevend vinden, en iedereen weet dat dat niet het geval is :rolleyes:
en ik spreek dan niet enkel over laatste week waar je niet meer bent gegroeid...
 
Reactiescore
2.039
bedoelde idd de guide cancelsnipen van infini ;) enkel gepost door Sam dacht ik, kleine vergissing :p eer gaat dan naar howlin :)



in tegenstelling tot jou vluchtte ik niet VOORDAT de stam gevallen was, elke oud-infini speler kan getuigen dat ik wel degelijk veel moeite voor infini gedaan heb, ... Dat jij in infini zat maar niet eens in de skype chat wou omdat er 1 ding gelekt was, en daardoor je stam id steek liet betekend niet dat ik dat ook deed...

denk dat de meesten mij een betere stamgenoot zullen vinden dan jou, maar dat zijn maar speculaties uiteraard :eek:
en aangezien ik nog steeds boven jouw acc sta id ranglijst, en zelfs van je af groei op basis van ODA en gewone punten betekend dit dat ik niet de naab ben waar je me voor aanziet... of je moet natuurlijk je eigen niveau ook bedroevend vinden, en iedereen weet dat dat niet het geval is :rolleyes:
en ik spreek dan niet enkel over laatste week waar je niet meer bent gegroeid...

No. Als er 1 iemand is die je zeker in je stam moet hebben, is het Aus wel.
Daarnaast is het ook niet zo gek dat hij op w32 niet spectaculair gaat, aangezien hij zich meer op de klessik heeft gericht welke in het begin nogal veel van zijn tijd vroeg.
 

DeletedUser

Guest
heb het dan ook over W32 ;-) ik heb liever een loyale speler van een klein beetje lager niveau in me stam dan een pro die half actief is op de wereld doordat hij nog andere werelden bespeelt
 

DeletedUser

Guest
hhaha klopt, maar je moet dan ook geen moeite doen om id top te spelen hier ;)
 

DeletedUser

Guest
in tegenstelling tot jou vluchtte ik niet VOORDAT de stam gevallen was, elke oud-infini speler kan getuigen dat ik wel degelijk veel moeite voor infini gedaan heb, ... Dat jij in infini zat maar niet eens in de skype chat wou omdat er 1 ding gelekt was, en daardoor je stam id steek liet betekend niet dat ik dat ook deed...

denk dat de meesten mij een betere stamgenoot zullen vinden dan jou, maar dat zijn maar speculaties uiteraard :eek:
en aangezien ik nog steeds boven jouw acc sta id ranglijst, en zelfs van je af groei op basis van ODA en gewone punten betekend dit dat ik niet de naab ben waar je me voor aanziet... of je moet natuurlijk je eigen niveau ook bedroevend vinden, en iedereen weet dat dat niet het geval is :rolleyes:
en ik spreek dan niet enkel over laatste week waar je niet meer bent gegroeid...

Sorry? Je zei net dat je je al had bewezen voor je tot de stam toetrad, en dat mijn opmerking dus onterecht was. En ik vraag: waar dan? Enige dat ik tot dan had gezien waren je praatjes op de classic, en tot op heden is dat nog niet verandert.


Er was verder niet slechts één ding gelekt, er was wel al meer gelekt. Maar met iemand in de chat zitten die zo zielig is om anoniem op een forum over iemands RL te gaan posten hoef ik niet mee in de chat nee, al had ik er toen al lang geen zin meer in. Verder heel leuk dat je dat zegt, maar onze leaves waren feitelijk beter voor Infini. Immers zouden er dan geen drie accounts meer zijn met 100% front die deff opslorpen -deff die er geeneens was-, wat dus op andere plaatsen gebruikt zou kunnen worden. Daarnaast kon Infini zich dan veel meer op een stamcluster en een safezone in de rim focussen. Mijn punt is dat je dat nu wel leuk als excuus voor de val van Infini kunt gebruiken, maar Infini was al op sterven na dood, onze leaves greep jij ook mooi aan om zelf te kunnen leaven ;)


Haha :D Er waren op de classic ook tig accounts die harder groeiden dan wij (mede door de tegenslag aan de start), en die zijn vervolgens easy weggespeeld. Dus ik snap je punt niet goed? Buiten dat ben ik -behalve de twee weken dat we onder vuur lagen, en de eerste weken aan de start- amper actief geweest. Dat mag je gerust aan mijn co vragen, die elke dag moest zagen of ik wou loggen. W32 was geen bal aan, kutlooptijden, een saai AF en een stam die me totaal niet lag, buiten aan het begin. Daarnaast hebben wij in tegenstelling tot jou twee weken zwaar onder vuur gelegen, en toch:

- Edelmannen beschikbaar: 13
- Edelmannen in opleiding: 0
- Aantal veroverde dorpen: 70
Er kan nog geproduceerd worden: 22

hebben we makkelijk de edels om over je heen te gaan, terwijl we al een week gestopt zijn, en het voornamelijk mijn co was die dit bijeen gefarmed heeft. Dat jij daar dan trots op bent zegt wel al veel., haha.


denk dat de meesten mij een betere stamgenoot zullen vinden dan jou, maar dat zijn maar speculaties uiteraard

http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?143528-Phalanx-Vs-Equinox&p=4422197&viewfull=1#post4422197

Zegt al wel genoeg, daarnaast pak ik als ik er ben altijd een VV als dat nodig is, op w32 na. Op w16 wisselde ik zelfs van account voor de stam. Dus ga maar snel weer heen met al je praatjes. Zoals ik al zei heeft deze wereld me nooit kunnen boeien, en is het dat mijn co geen enkele andere wereld meer had, en ik dus bleef spelen , weliswaar niet zo actief, voor hem.
 
Bovenaan