Golden Awards

DeletedUser48745

Guest
Nuja, dan direct al die 2 als beste spelers van tw benoemen is ook een beetje vreemd gezien je 95% van de rest die nu speelt dus niet kent :D
 

DeletedUser52174

Guest
Nuja, dan direct al die 2 als beste spelers van tw benoemen is ook een beetje vreemd gezien je 95% van de rest die nu speelt dus niet kent :D

Dus jij kent wel de voltallige top 100 van een wereld als je ergens zo'n lijstje invult? :D

Natuurlijk kent niemand de hele top. Die lijst is gebaseerd op je eigen kennissenkring.
 

DeletedUser66217

Guest
Dus jij kent wel de voltallige top 100 van een wereld als je ergens zo'n lijstje invult? :D

Natuurlijk kent niemand de hele top. Die lijst is gebaseerd op je eigen kennissenkring.

Oh, trek jij niet iedereens IP na en ga je door hun raam heen gluren naar wat ze aan het doen zijn en wie ze zijn enzovoorts? Je moet natuurlijk wel de mensen kennen waar je tegen speelt, dat je dat niet doet getuigd er al van dat je flop bent. :eek:
 

DeletedUser52174

Guest
Oh, trek jij niet iedereens IP na en ga je door hun raam heen gluren naar wat ze aan het doen zijn en wie ze zijn enzovoorts? Je moet natuurlijk wel de mensen kennen waar je tegen speelt, dat je dat niet doet getuigd er al van dat je flop bent. :eek:

Helaas, zo ver zijn wij nog niet :( Binnenkort kopen we een drone met GoPro erop, misschien kunnen we dan wel zien wat er achter de schermen (huhuuh woordgrapjes) van de vijanden gebeurt.
 

DeletedUser

Guest
snap ik, maar ik hoop dat je ook wel andere mensen op W20 hebt leren kennen, tja, ik snap het wel hoor, maar dan nog speel je nu ook al wel weer 3 maanden W32, dan zou je zeggen dat je daar ook wel weer wat mensen hebt leren kennen.

Waar denk je dat ze mij leerden kennen ? :eek::cool:
 

DeletedUser

Guest
TFA W21??? en ik herrinner me jou er totaal niet van (en met dit te typen herrinner ik me vaag dat ik dit al meer heb gevraagd :p)

Beste speler: PFM, hoogste in ranking zonder interns behalve op het einde, de volgende op de lijst zou mezelf zijn, geen interns (rock)
Beste stam: vroeger infini, nu 2 stammen die zich nog niet echt bewezen hebben dus moeilijk te zeggen
De beste stam speler: TFA
Het grootste ego: ikzelf
Beste leider: TFA
Slechte leider: Joren aka Rhydon, inactief als leiding VOOR er VV gegeven werd, ontoelaatbaar :s
Meest overschatte stam: Amath.
Meest onderschatte stam: Sexy
Meest overschatte speler: KotG, vroeger veel meer maar ik heb nog altijd geen bewijzen gezien van zijn fantastische skills die iedereen hem toeschrijft
Meest onderschatte speler: Ricimo
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: buiten me stam PFM, emiel is en blijft een chille gozer
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Aus.
Mooiste speler naam: The Fall of Anarchy.
Mooiste stam naam: Amath.
Het tofste topic: grappige aanvallen/verdedigingen
Het domste topic: farmshizzle
Favoriete forum poster: katje tempert
Minst favoriete forum poster: Lao Tzu, komt geen deftig woord uit zijn mond dat nog waarheid is ook...
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Lao Tzu
Mooiste profiel foto van spelers: Era
Mooiste profiel foto van stammen: Gobernante del Mundo
Mooiste actie van de wereld: KoD, grote mond lam gelegt op paar uur tijd, inactief of niet hunters become hunted


1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?

TFA: loyaal, sterk inzicht, een fantastische leider en een goede vriend.

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?

Howlin. -> weet alles over scripts (jalouse)
fatility. Mooiste guide over cancelsnipen die ik ooit heb gelezen Sam ;)

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?

Instabiele kat W26
LM (maartje) W26
Betrouwbare spelers, hebben zichzelf al duidelijk bewezen.

PFM (emiel) W32
Enige speler buiten me stam waar ik goed contact mee en waarvan ik hem echt hoog schat :) op basis van strathegisch inzicht kan ik er nog een paar opnoemen maar vriendschap is minstens even belangrijk.

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?

TFA

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?

EoW (aus. voelt zichzelf enorm belangrijk en ik ben nog steeds beetje pist op het welkom dat hij me gaf in infini :p, excuses hadden gemogen want ik had me duidelijk bewezen...)

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?

Stacknoobs, wie wel :confused:

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?

Bervoets6, speler die vooral op de achtergrond staat, veel heeft moeten internen maar wel de nodige skills bezit in mijn ogen

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?

Stamloos.

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?

Elke speler vervormt je speelstijl aangezien je telkens op een andere manier op je vijand moet inspelen. En vaak zijn er wel leuke dingen die iemand anders kent, maar jij niet. Uitwisselen van info is zeer belangrijk als je van alles op de hoogte wilt blijven.

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?

stokje en Amath (rock) bna oorlog door interns xD (sarcasme)

11. Welke team/speler zou jij het liefste in je stam willen hebben?

TFA

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?

nog niemand gezien die echt heeft moeten deffen, en nog slaagde ook voor zover ik me herrinner... Saaie wereld

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)

zelfde als hierboven

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)

zelfde als hierboven, te vroeg en er is te weinig gebeurd om op deze zaken al te antwoorden

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?

Lao Tzu

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?

Gezellige spelers, als ik me amuseer doe ik een beetje m'n best :p

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?

Ik baseer mijn oordeel op basis van gesprekken met mijn buurt en duidelijke stats. Ik trek me niets aan van wat anderen zeggen al word ik er uiteraard wel deels door bevooroordeeld.
 

DeletedUser

Guest
Slechte leider: Joren aka Rhydon, inactief als leiding VOOR er VV gegeven werd, ontoelaatbaar :s

Voor moest het u niet zijn opgevallen is het nooit de bedoeling geweest om leiding te zijn hé.. Enigste wat ik deed is met wat forumrechten en een mening TFA wat ondersteunen :D Ligt de fout toch een beetje bij jezelf dat je dat niet doorhad..
 

DeletedUser66217

Guest
Voor moest het u niet zijn opgevallen is het nooit de bedoeling geweest om leiding te zijn hé.. Enigste wat ik deed is met wat forumrechten en een mening TFA wat ondersteunen :D Ligt de fout toch een beetje bij jezelf dat je dat niet doorhad..

Jup. :)
 

DeletedUser

Guest
je stond intern bekend als ondersteunend stamleider zodat TFA het niet zo zwaar had, jouw inactiviteit heeft ook een belangrijke rol gespeelt en dat kan je niet ontkennen ;)
 

DeletedUser70670

Guest
Beste speler: Aadacid, helaas te snel gestopt
Beste stam: Stokje, niet omdat ik er zelf in zit maar zie er veel toekomst en eenheid in
De beste stam speler: Bervoets6
Het grootste ego: Ga ik open laten, wil geen polemieken uitlokken
Beste leider: Op w32 kan ik niets anders beoordelen dan Drogyn, Leader Of Stokje
Slechte leider:/
Meest overschatte stam: Inifni 2 maand geleden
Meest onderschatte stam: Geen idee
Meest overschatte speler: Open laten omwille van polemieken
Meest onderschatte speler: /
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bervoets6, iGear, Drogyn
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: RftH
Mooiste speler naam: iGear
Mooiste stam naam: Amath
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld: Mijn eigen actie, dodgen op een backtime die onder de halve seconde moest zijn en ik deed hem op 0.2 :D
 

DeletedUser66217

Guest
Beste speler: Aadacid, helaas te snel gestopt
Beste stam: Stokje, niet omdat ik er zelf in zit maar zie er veel toekomst en eenheid in
De beste stam speler: Bervoets6
Het grootste ego: Ga ik open laten, wil geen polemieken uitlokken
Beste leider: Op w32 kan ik niets anders beoordelen dan Drogyn, Leader Of Stokje
Slechte leider:/
Meest overschatte stam: Inifni 2 maand geleden
Meest onderschatte stam: Geen idee
Meest overschatte speler: Open laten omwille van polemieken
Meest onderschatte speler: /
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bervoets6, iGear, Drogyn
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: RftH
Mooiste speler naam: iGear
Mooiste stam naam: Amath
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld: Mijn eigen actie, dodgen op een backtime die onder de halve seconde moest zijn en ik deed hem op 0.2 :D

Ga alsjeblieft weer internen.....
 

DeletedUser70670

Guest
Tegen een mopje kan je ook niet tegen precies? Ik probeer hier een vriendelijk gesprek aan te leggen krijg je zo'n opmerking van je, zeer matuur.
 

DeletedUser66217

Guest
Tegen een mopje kan je ook niet tegen precies? Ik probeer hier een vriendelijk gesprek aan te leggen krijg je zo'n opmerking van je, zeer matuur.

Gesprekken bestaan hier vrijwel niet, het is propaganda, dat betekent niet dat je theeleut.. Als je dan aan komt zetten met hoe je backtimed en ik dat beschouw als tja, zeker niet de beste actie van de wereld, dan moet je ook mijn propaganda ondergaan.
 

DeletedUser

Guest
infini overschat? lol... Infini had slechtste naam, werd overal onderschat en is uit elkaar gevallen door inactievelingen en 3 leaves naar Amath. niet doordat een superieure stam qua skills ze aan durfde... en dodgen op 0.5sec is net echt iets van 'wauw' nog nooit gezien, probeer jij maar eens op minder dan 0.2sec te dodgen, dan mag je beginnen te praten

Het grootste ego: Ga ik open laten, wil geen polemieken uitlokken
Mooiste actie van de wereld: Mijn eigen actie, dodgen op een backtime die onder de halve seconde moest zijn en ik deed hem op 0.2

:rolleyes:
 

DeletedUser70670

Guest
Ja, ik zet er ook een smiley achter met de bedoeling het humoristisch te laten blijken, ik weet ook dat er pro'e acties zijn.
Heb trouwens manier ontdekt om te dodgen in minder dan 0.00 seconden. Dus troepen eigenlijk al laten vertrekken zonder dat ze terugwaren, wel maar 5% kans dat het lukt!
 
Bovenaan