Vragenlijst / awards

DeletedUser

Guest
Ach ach, die 20 dorpjes waren problemen met vv. die niet was doorgegeven dus wees daar maar niet zo trots op. En Cruisie is ook zoveel online dus zwijg daar maar over ^^

Ik wil wel eens zien hoe jij verdedigd tegen een hele stam voor toch al zeker anderhalve maand met alleen eigen def...

haha ^^ als jij eens wist welke VV's ik hier allemaal al gedaan heb zou je wel anders piepen ;) zowel in aanvallend als in verdedigend opzicht. Ik kom niet voor niks in elk lijstje van team!/fear! voor hoor... ze zien welke VV's ik allemaal gedraaid heb, maar dat weet de 'buitenwereld' niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Niet voor mij. Ik vind het gewoon een naar persoon. Kan je nog zoveel doen voor je stam, het blijft voor mij een naar persoon.
 

DeletedUser

Guest
Genoeg dingen, laten we beginnen met hoe die op het forum reageert.
 

DeletedUser69459

Guest
Dan ben ik ook een nar persoon. Sorry dat we geïrriteerd zijn van hoe jullie hier soms doen ^^

Naar*
 

DeletedUser

Guest
Nee jij bent al een stuk minder erg, jij ziet een fout nog in, of we kunnen het ergens mee eens zijn(komt niet vaak voor)

Daarom sta jij er niet tussen, en the rots wel.
 

DeletedUser69459

Guest
Ach, Zolang wij maar weten dat hij geen naar persoon is, is het goed ^^
 

DeletedUser59349

Guest
The Rots heeft zijn stam niet onder controle kunnen houden, corsar/just awesome bijvoorbeeld hadden/hebben een eigen wil toen hij leider was. Daarnaast kijk nog eens goed op jullie stammenprofiel, ik zie toch echt staan:
Contactpalen:
-Mr Hindsight
-The Rots

Zeg me dan niet dat hij geen leider meer is. The Rots heeft zelfs zijn oppermachtige status afgegeven aan Mr Hindsight als aanleiding van Just Awesome/corsar... Hij is alleen een stapje lager gegaan. Geef me anders een printscreen van de rechten? ;) Weten we het zeker... Als je dan ook meteen een printscreen geeft van het overzicht weten we meteen of de rechten niet aangepast zijn.

Lijkt me toch meer dan logisch dat The Rots afgeschildert word als slechte leider, hij heeft gewoon gefaald in leidertje spelen :eek:
 

DeletedUser

Guest
En zo is het, het is mijn mening, betekent niet dat het daadwerkelijk zo is ;)
 

DeletedUser64561

Guest
The Rots heeft zijn stam niet onder controle kunnen houden, corsar/just awesome bijvoorbeeld hadden/hebben een eigen wil toen hij leider was. Daarnaast kijk nog eens goed op jullie stammenprofiel, ik zie toch echt staan:
Contactpalen:
-Mr Hindsight
-The Rots

Zeg me dan niet dat hij geen leider meer is. The Rots heeft zelfs zijn oppermachtige status afgegeven aan Mr Hindsight als aanleiding van Just Awesome/corsar... Hij is alleen een stapje lager gegaan. Geef me anders een printscreen van de rechten? ;) Weten we het zeker... Als je dan ook meteen een printscreen geeft van het overzicht weten we meteen of de rechten niet aangepast zijn.

Lijkt me toch meer dan logisch dat The Rots afgeschildert word als slechte leider, hij heeft gewoon gefaald in leidertje spelen :eek:

even een kleine aanvulling op je bericht cruise.

The Rots heeft vaak mensen gehad die hem ondersteunde in het leiding geven.
Zoals je je misschien nog herinnert anne. heeft hem toen veel geholpen samen met Yun. Dan gaat dit richting planningen zoals preventieve os en aanvalsplannen, etc etc etc.
The Rots, was vaak de praatpaal (letterlijk) en nam soms belangrijke besluiten.
 

DeletedUser69459

Guest
Als je nu eens echt zou weten wrm hij gestopt is als leider van Tnw... Mrja dat moet hij zelf maar zeggen want dat is iets binnen Tnw. Dan kan je Slither ook eens slechte leider was want hij was ook co-leider. Het geval Corsar/ Just Awesome was gwn een vervelend voorval.

En in welk opzicht heeft hij dan gefaald als leider?
 

DeletedUser64561

Guest
Als je nu eens echt zou weten wrm hij gestopt is als leider van Tnw... Mrja dat moet hij zelf maar zeggen want dat is iets binnen Tnw. Dan kan je Slither ook eens slechte leider was want hij was ook co-leider. Het geval Corsar/ Just Awesome was gwn een vervelend voorval.

En in welk opzicht heeft hij dan gefaald als leider?

afschuiven, verkeerde beslissingen, late reactie, kijkt niet ver genoeg vooruit, stammencluster is f*ckd.
 

DeletedUser69459

Guest
Wat jullie allemaal zeggen is precies of jullie het forum van Tnw kunnen bekijken ^^
 

DeletedUser59349

Guest
even een kleine aanvulling op je bericht cruise.

The Rots heeft vaak mensen gehad die hem ondersteunde in het leiding geven.
Zoals je je misschien nog herinnert anne. heeft hem toen veel geholpen samen met Yun. Dan gaat dit richting planningen zoals preventieve os en aanvalsplannen, etc etc etc.
The Rots, was vaak de praatpaal (letterlijk) en nam soms belangrijke besluiten.

Ja dat weet ik, die tijd heb ik het ook niet over ;)

Als je nu eens echt zou weten wrm hij gestopt is als leider van Tnw... Mrja dat moet hij zelf maar zeggen want dat is iets binnen Tnw. Dan kan je Slither ook eens slechte leider was want hij was ook co-leider. Het geval Corsar/ Just Awesome was gwn een vervelend voorval.

En in welk opzicht heeft hij dan gefaald als leider?

Dus nu komt boven water dat het stoppen van The Rots als leider een slecht excuus was om het goed te praten voor ~TNW~ :eek: Oeioeioei, stoute ~TNW~ toch weer...
 

DeletedUser69459

Guest
Jij bent al een tijdje uit Tnw als ik me het goed herinner dus er kunnen altijd dingen veranderen.

Ja dat weet ik, die tijd heb ik het ook niet over ;)



Dus nu komt boven water dat het stoppen van The Rots als leider een slecht excuus was om het goed te praten voor ~TNW~ :eek: Oeioeioei, stoute ~TNW~ toch weer...

Excuus voor wat?
 
Bovenaan