Fruit vs HEIDI

DeletedUser62436

Guest
Ja dat heb ik nog, maar denk dat jij mijn oude account nog hebt
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig had die mark een normale opvoeding achter de rug en wist zich normaal te gedragen en in te zetten binnen de stam waar hij tot het eind heeft gezeten :)

lol verwijderd :D:D:D maar klopt, die verwijderd :)rolleyes:) is slimmer dan verwijderd :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17986

Guest
Zullen we het dan maar houden bij zijn communicatieskills of wil je de rest ook gaan afzeiken?
 

DeletedUser

Guest
verwijderd / camilio maselando :O

Ah is het die verwijderd

Nee speel zins gister w33 denk niet dat ik nog welkom ben op w21 maar ben wel bereid terug te keren

Ik zal er alles tegen doen om onkruid zoals jij weg te houden van deze wereld. Daarbij neemt geen enkele topstam van het moment jouw in haar gelederen, aangezien je gewoon geen zak kunt.

Verwijderd, ohja die hadden we daarvoor ook nog. die was ook zo facking irritant.

Wesley was tenminste nog gewoon mee te praten. Bij verwijderd mochten we de vv draaien en als het niet goed ging dan hadden we het gedaan. Destijds zelfs meer dorpen gepakt voordat Fruit. het account helemaal de puin in stampte.

Nobody even said that
Maar we weten allemaal dat jouw communicatieskills nu eenmaal niet zo goed zijn ...

Zeg maar gewoon dat hij die niet heeft hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Verwijderd wil je bij mij op het account? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17986

Guest
Beter doe je dat dan staat Moises niet lang meer op nummer 1 :D
 

DeletedUser

Guest
En dat is nu nog niet zo? :(

Jawel maar met verwijderd heb ik gewoon nog een heel groot appeltje te schillen. En dat is met R en D niet zo aangezien ik daar altijd goed contact mee heb gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb echt zo'n gevoel dat als ik hem erop zet ik een record ga krijgen van van rang 1 naar rang 100 te gaan xD
 
Bovenaan