Kaartmarkering verdubbellen

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 28 66,7%
  • Nee

    Stemmen: 14 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    42

DeletedUser64561

Guest
Geachte,

Als ik nu iemand markeer zie ik op de kaart dat hij/zij roze is of een andere kleur heeft. Nu lijkt het me handig dat als ik hem 2 keer gemarkeerd heb dat het dan ook zo word weergeven als roze/zwart of de specievieke kleuren.
Dit komt spelers goed van pas om de stam te markeren + speler en zo ook te kunnen zie waar hij ligt en de stam erbij.

Voorbeeld:

my_idea_for_tribal_wars_by_ulquiorra_dales-d6c8i4j.png

idee.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lijkt me een goed idee, maar vraag me af hoe je het zou willen uitvoeren, want 2 (of misschien wel meer) kleuren in dat kleine bolletje lijkt me vrij onoverzichtelijk..
 

DeletedUser63648

Guest
ja dan zou ik eerder 2 bolletjes doen.

Overigens maakt het niet uit dat je het verschil tussen stam en speler niet ziet. uiteindelijk heb je niet zoveel spelers meer die per sé van stam willen wisselen :)
 

DeletedUser62766

Guest
Tegen vanwege de onoverzichtelijkheid. Wat je zelf ook kan doen is elke stam een tint geven, bv roze-paarsen een andere blauw, zo houd je alles wel uit elkaar
 

DeletedUser

Guest
het lijkt me eerder nuttig voor de gewone kaart en niet de minimap, zoiets als die bijltjes, zwaarden etc die je in je eigen dorpen op de kaart kan steken om direct te weten wat voor dorpen het zijn. Misschien inderdaad iets soortgelijks maar dan voor stam aan te duiden en de speler zelf
 

DeletedUser

Guest
Neen gestemd wegens onoverzichtelijk.

Tegen vanwege de onoverzichtelijkheid. Wat je zelf ook kan doen is elke stam een tint geven, bv roze-paarsen een andere blauw, zo houd je alles wel uit elkaar

Dit is inderdaad een betere oplossing.
 

DeletedUser

Guest
Om dat uit te voeren, zijn er meer kleuren nodig dan er nu beschikbaar zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ja klopt. Wat ik wilde zeggen was dat de methode van reversistance nu niet kan, omdat er voor ons te weinig kleuren beschikbaar zijn.
 

DeletedUser

Guest
Dus een beter idee zou zijn om meer kleuren beschikbaar te maken om te markeren op de kaart?

Moet er hiervoor een nieuw idee worden ingezonden of kan dat binnen dit forumdeeltje blijven?
 
Bovenaan