de verhalen van w27

DeletedUser65908

Guest
hey,

ik wil het verhaal van w27 vastleggen vanuit elke speler die de wereld hielp, ieder account heeft daarom ook zijn/haar eigen verhaal en als iedereen dit kan schrijven voor zijn of haal account kunnen we dit bundelen en op het forumzetten zodat iedereen kan zien hoe andere de wereld hebben ervaren.

insturen kan ook via forum account



Myranda - fads
begonnen in een ander district. ( bijna als buur van jouw. ) daar weggespeeld omdat ik toen in een stam zat die totaal geen hulp bood. Heb het lang gered alleen. Maar op een gegevens moment heb ik mijzelf verplaats naar c 47. Waar ik al snel als de nummer 1 speler stond. Hier ben ik toen een paar weken gestopt. En heb toen helaas flink wat dorpen weer verloren. Maar sinds ik zelf terug ben. Is account weer aan het groeien, waren er geen verliezen meer. En werden we alleen maar sterker. Nu ben ik er ook heilig van overtuigd dat er hier geen winst meer viel te behalen voor andere spelers.

Heb hier in een hele leuke stam gezeten, Met een paar hele goede speelvrienden. Maar ook een paar hele achterbakse. Die alleen maar voor zichzelf speelde. ( dat zullen nooit mijn vrienden worden!)

Wereld 27 heeft mij niet veel extra's geleerd. Maar wel weer een paar leuke mensen leren kennen. Die ik vast en zeker nog eens tegen ga komen.

Maar ook geleerd dat ik voorlopig weer een hele poos niet ga spelen.( het is er voor mij niet leuker op geworden met die geheimen. ) vind dit pure onzin, net als de awards!

Tevens heb ik gemist in wereld 27. Het aantal spelers dat hier was. veel te weinig naar mijn zin. Waardoor er al vroeg een eind zat aan wereld 27. Persoonlijk vind ik winnen omdat je alle geheimen hebt klinkklare onzin. Je wint als je alle dorpen van de wereld bezit als stam zijnde

mvg Old Fads. Myranda




Thomas - lolo234
Lolo234 is toegetreden op 10 April 2012.
Dat is een week later dan de startdatum van w27 en daardoor kregen we een startpositie aan de buitenkant van de wereld.

De eerste stammen waarin we gezeten hebben stelden niet veel voor, ze werden gebruikt als basisbescherming tussen de iet wat grotere stammen. Maar omdat we dankzij een centrale positie in de stam veel groeiden werden we uitgenodigd in de stam =TAG=. Die stam had een paar goede leden maar ook redelijk wat spelers die het spel niet erg snappen en door puntengeilen genoeg punten hadden om de leiding te overtuigen. Wanneer we in die stam zaten en veel praatten met andere leden kregen we met 1 lid een speciale band. Die speler noemde Hollewijn, hij fuseerde een paar dagen later met een andere speler waarvan ik de naam niet meer ken maar swat. Na de fusie hebben ze de accountnaam verandert naar AnonymouseNL.

Na een paar weken in de stam te zitten hebben we toen we 10k punten hadden een invite gekregen van Mauss&Hannes1990 om in hun 2 weken oude stam UA1 te komen. 2 dagen later volgde ook AnonymouseNL. Samen met hem hebben we een paar spelers gecleard en om de beurt geedelt. Toen we elk 30k punten hadden gingen we misschien fuseren maar dat is er nooit van gekomen omdat hij met iemand anders fuseerde en naar boven groeide.

Mijn 1e speler met meerdere dorpen die ik solo gecleard heb was Jemler. Hij had op dat moment 6 dorpen en ik 12 normaal gezien zou dat een fluitje van een cent moeten zijn maar mijn edels liepen 8u+ dus dan edelde ik maar eerst zijn PBG die maar 1 bijna uitgebouwd dorp had. Deze actie heeft goed afgelopen waarna ik Jemler kon edelen.
en daar een soort van safecluster beginnen.

Maar omdat ik daar mijn tijd in gestoken had kreeg ik het bovenaan benauwd omdat Gearshift de voormalige nr1 dichter en dichter kwam. Daarom pakte ik wat bb dorpen om een dichte cluster te maken. Na een week of 2 lag hij plots naast mij en toen kwam de 1e aanval. Niet van hem maar van zijn PBG/mb M.onkey. Dankzij het snelle reageren van mijn stam stond mijn dorpje in een mum van tijd vol en zijn clear/trein liepen gewoon dood.

Toen begonnen we in onze stam te plannen om Gearshift eens goed aan te pakken want inmiddels had hij een groot front met ons gemaakt. Bij de 1e massa hebben we een paar dorpen kunnen pakken maar bij de 2e hadden we hem zo goed als gebroken. Velen zeggen dat hij inactief was en dat we daarom die dorpen konden pakken. Maar het was iig goed voor ons moraal. Erna heb ik mijn clears ook nog laten lopen op Prodash en zo waren de 2 beste spelers van ons continent verslagen.

Toen werdt het een periode stil, we bleven andere spelers edelen maar er kwamen geen grote acties meer tot er iemand genaamd 'de beer van zwolle' onze stam verlaten had kwam ons account weer in actie het waren lange edelafstanden van 12u plus maar door snelle aanvallen van Postzegelruil op hem kon hij niets anders of zijn dorpen laten gaan. Daar bouwden we onze 2e cluster die cluster werd een groot geheel toen we daar nog wat dorpen van Mask leden pakten en we samen mat Ownbaboon op bergs12 gingen.

En dan kwam er een moment waarbij de hele wereld veranderde. De stam New. viel uit elkaar, naast Quiem ook een van de grootmachten van deze wereld. Sommige leden gingen naar Quiem en andere naar UA1. Daardoor werdt UA1 ook 1 van de grootmachten van de wereld maar in die tijd nog lang niet zo groot als Quiem.

Ondertussen had ik al een groot front kunnen maken met GITM en na vele massas erop te gooien en hem rang 1 ODD te geven hebben we maar een handvol dorpen kunnen pakken. Toen hij bb werdt op een of andere reden konden wij niet genoeg dorpen pakken. Dan hadden we ook ons 1e geheim binnen een paar uur voor Arthur Haviksvleugel. Daar maakten we dus ook een lijn om ons nieuw front te maken. Dat front bleef heel rustig met hier en daar een paar aanvallen om te kijken of de andere nog actief speelden.

We hadden ondertussen een frontje gemaakt bij GOTA en gingen vol in de aanval met een paar spelers waarbij wij hem bijna helemaal dood gekregen hadden maar toen maakten we een fout we stopten met vuren en lieten hem herstellen in een mum van tijd had hij alle BB dorpen in zijn cluster gepakt en was het zeer moeilijk om er nog door te komen. Onze def dorpen stonden ook niet stil want alles wat we op dat moment over hadden ging onmiddellijk naar Onlinekiller1, The Interner en Venom omdat die het op dat moment zwaar te verduren kregen.

Daarna hebben we nooit echt vol meer op GOTA gehaan maar focusten we ons op ons ander front het front met Arthur Haviksvleugel en master4live112. Omdat Arthur Haviksvleugel daar maar een klein clustertje had hebben we die snel kunnen afpakken door met een groot deel van de stam daarop een massa te doen. Ook master4live112 kreeg het op dat moment zwaar te verduren maar zijn front bleef redelijk sterk staan.

Tot op een moment dat ik een bericht krijg van Ownbaboon dat hij een paar dagen niet online was en toen braken we door. Omdat hij niet kon dodgen hebben we de eerste dagen meer dan 75% van al zijn troepen dood gedaan en zeker 100 dorpen afgepakt. Toen er een nieuwe speler op kwam hebben we die wat tijd geheven om te recupereren maar lang duurde het niet of hij stond op barbaar en tot de dag van vandaag pakken we die dorpen nog steeds 
Het verhaal van de geheimen en stammen is bij iedereen ongeveer een beetje hetzelfde dus dat vertel ik er nu niet bij.


Mvg,
lolo234|Thomas



Dylan - D.B.Ownage

Ik Dylan hoofdspeler van D.B.Ownage begon op Wereld 27 op 18 April. Ik begon gewoon voor de fun. Maar langzamerhand werd het account steeds groter...

Na een tijd nummer 1 in C33 en toendertijd in de stam Loyal. D.B.Ownage bloeide op speelde makkelijk spelers weg in zijn cluster. En kwam langzaam aan de praat met Technical Imperfection en James bood mij aan bij de stam Alive. Alive was een hechte maar gezellige stam. James en ik deden veel samen wat zich beloonde. We organiseerde als stam goeie massa's die elke keer weer erg effectief waren!

Wij namen het ook op tegen diverse spelers van Quiem. En hebben meerdere Quiem spelers toendertijd samen weggespeeld. Quiem zag dit allemaal gebeuren.. En wou Technical Imperfection en D.B.Ownage graag tot hun stam toevoegen. Zodat deze twee spelers het noorden en westen konden versterken. In Alive hebben wij een geweldige en gezellige tijd gehad.

Toen kwam Quiem een dominante stam die zich moest bewijzen nummer 1 van de wereld te blijven. Een stam vol met ervaren spelers. Quiem was in oorlog met alle andere stammen het was ''Quiem against the World''. Op den duur stopten er een aantal mensen mee. Tot grote spijt van iedereen. En door SF. sneuvelden er een aantal accounts in het noorden. Quiem moest zich herpakken en dat deed ze ook. Door dat vele spelers accounts verlieten kakte Quiem in. Er moesten veel vv's gedraaid worden maar dat gebeurde niet. Vele hebben die tijd ook niet daarvoor. Daarna is het nooit meer goed gekomen met Quiem..

We hebben een geweldige en gezellige tijd op Wereld 27 gehad en veel dingen meegemaakt. Het was een gekke wereld die niet vergeten mag worden.. en voor mij een mooie wereld om te stoppen met TW.

Iedereen veel succes verder op andere werelden en in RL!

Dylan | D.B.Ownage
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65908

Guest
Wessel -nlpower

in den beginne :p :

ik speelde vroeg in het spel nog niet erg actief, en heb toen ik 3 dorpen had bijna het loodje gelegd omdat ik best wel achterliep met mijn omgeving. dit werd vermeden door de hulp van mijn zuiderbuurman, bladefire. Gods of the arena was in die tijd nog helemaal niet in beeld, ook al lag ik middenin zijn cluster destijds.

na het nodige stamhoppen op zoek naar een actieve stam kwamen ik en bladefire terecht in mask. en recruiteerde onze naaste buren (kleine spelers). kort daarna brak de pleuris uit, en kwam er oorlog met nemo. (die ons totaal omsingelde) hierin zijn we meerdere leden verloren, maar het noordclustertje van mask ten plaatse van mijn ligging nu heeft dankzij de samenwerking altijd gehouden.

na enkele maanden rommelige oorlog viel nemo, en werd dit new. ook zij verklaarden mask de oorlog. dankzij de inzet van gods of the arena & createch vielen er meerdere leden in de noordcluster, en bleven enkel ik, bladefire, en zero0 over.

de speler van bladefire zag het niet meer zitten, en stond zijn dorpen aan mij af. dus bleven enkel ik en zero0 over die afgezonderd van de rest v/d stam (die in de rim lagen) de stam leidde over.

dit heeft even doorgeduurd. maar onder deze omstandigheden ben ik doorgegroeid door hier en daar dorpjes van gota te pakken, en bb's binnen mijn cluster uit te bouwen. op de 1.4 mil kwam ua1 om de hoek kijken, en maakte een deal dat de actieve leden van mask mochten joinen.

eenmaal in ua1 kwamen ook call of greatness en erend mee vanuit new. en was de enige vijand waar ik front mee had gota. daar is ong. een maand oorlog mee geweest, en daar ben ik rap van gegroeid.

inmiddels 4.5 mil lig ik nog steeds tussen erlend en call of greatness die ooit mijn vijanden waren, en word Gota genadeloos opgeëdeld.

voor mij was het dus een hobbelige start vol gevaar. maar gedurende het spel heb ik mezelf weer opgehaald, en beheers ik zowaar meerdere geheimen.

(ik heb nog printscreens van de liggingen van vroeger, zo nodig wil ik die wel even doorsturen over skype.)

-wessel




Pepijn - legendary lunaman

Mijn verhaal begon in de stam -B-boo, voor buitenstaanders een noob stam. maar van binnen zag ik wel degelijk spelers met potentie. ik heb een tijdje geprobeerd wat dingen aan te leren aan deze stam om zo toch een degelijke stam te creëren, maar helaas zaten er te weinig spelers die het spel serieus wouden nemen. ik ben dus overgestapt naar een ander acc.

dat account werd Patrick Zeester, ik kwam in de stam die heet Sure, geleid door een wiet rokende den hager die dacht dat hij samen met 7 andere stammen Quiem wel aan kon. Natuurlijk faalde Sure en de 7 stammen alliantie om Quiem neer te krijgen. en Patrick Zeester stapte over naar Quiem. Quiem was (vooral in het begin) een van de meest georganiseerde stammen die ik tot nog toe in ben geweest. het was duidelijk wie wat moest doen, en de oorlog met [NOOB] Rehab is daar een mooi voorbeeld van.
Mijn grootste fout die ik deze wereld heb gemaakt is het account Patrick Zeester op intern zetten. want helaas zat het account vast in de edelruimtes van Smokey Eye en Xanthippus, niet wetende dat Smokey eye een week later zou vallen heb ik Patrick zeester laten internen door Xanthippus en Silenceg en ben ik overgestapt naar Castiel. in begin November

Het account Castiel, ik heb daar veel dingen meegemaakt. maar heb op P0wnez na bijna geen enkele vijand kunnen edelen, want ik was elke keer bezig met clusteren. eerst de barbs van Brigitte toen de noobjes van Feniks en daarna de barbs van Reneke.
desalniettemin was het een gezellige tijd op Castiel. en ben ik Baba erg dankbaar voor de kans die hij mij gegeven heeft. op 22 Mei ben ik gestopt op Castiel.

Na mijn stoppen op castiel. ben ik door meerdere mensen op hun account gevraagd, en niet alleen door Quiem spelers. Maar uiteindelijk heb ik besloten om Ward te helpen op Legendary Lunaman, na de val van Quiem ontstond er namelijk een nieuwe stam, [OATH], en Ward had het enorm druk met zijn werk. Dus had hij iemand nodig die tijdens zijn absentie voor het account kon zorgen. en op Legendary Lunaman eindigt ook mijn verhaal, het account was na al het stroeve en harde werk eindelijk stabiel en klaar om de strijd tegen Lichtvuur en Slurfie aan te gaan. helaas is dat er nooit van gekomen...




Henry - erlend

Nilpheria
Voor mij is het allemaal begonnen op Nilpheria in de zomer van 2012. Ik begon na een jaar geen TW meer te hebben gespeeld helemaal vers in de stam EMP als noobje. Langzaam begon ik alles weer in de vingers te krijgen, er was een probleempje, ik maakte werkdagen van 16 uur per dag waarbij ik niet online kon zijn. Het resultaat is dat ik toen werd opgeslokt door de machtige Vlammende Adelaar in het destijdse Extreme. Ik deed mijn best om te doen wat ik kon, maar tegen een speler die ondertussen 6x zo groot was met moraalbrekers en al viel er weinig te beginnen. Mijn eerste jump. Een veilig gebied waar ik rustig tot 800k ben uitgegroeid. Een co erbij, Sebastien, waar ik tot op heden van vandaag mee speel. En op dat punt ben ik TW weer tot in de puntjes gaan beheersen. Alleen op een bepaald moment kwam VA weer om de hoek kijken, en de achterstand die ik toen had qua troepen, punten en dorpen ben ik helaas niet meer boven gekomen en na een aantal weken hebben wij het account laten internen en zijn wij vers begonnen op Erlend.

Erlend
Allereerst ben ik begonnen met mij rustig in te werken door wat kleinere spelers weg te werken, een grootmacht van de dag te halen, welgeteld mijn eerste dagaward ooit. Na enkele weken besloot de hoofdspeler van Erlend te stoppen waardoor ik automatisch hoofdspeler werd. Samen met Sebastien hebben wij het account sindsdien onderhouden. Na enkele maanden kwamen wij er achter dat het Erlend account niet veel groeiperspectief had. Een kleine jump gemaakt en een backup cluster gemaakt tegen een Quiem front aan, maar daar was ook niet veel te beleven. Toen zijn wij massa’s gaan organiseren bij gebrek aan beter. De massa’s die onophoudelijk op Gods of the Arena binnen kwamen waren ons initiatief waarbij na 4 of 5 massa’s eindelijk het resultaat geboekt werd: grootschalig verlies van veel dorpjes. GOTA was gebroken en kwam er sindsdien niet meer bovenop en de enige tegenactie was het edelen van 3k dorpjes waardoor GOTA een veredelde dorpenuitbouwer was geworden. Daarna volgde robjes, maar door het internen van moraalbrekers was daar enige vertraging en voordat wij serieus konden aanvallen met stamgenoten was Robjes jammer genoeg op bb gegaan. Weer internen. Het begon zo jammerlijk saai te worden waarbij stamwerk onze enige toevlucht was. En voor het einde van de wereld hebben wij GOTA weer verder overgenomen en was het plan goed door te gaan tot hij helemaal weg was.

UA1-Quiem-Real.
In mijn ervaring was Quiem altijd de grote tegenstander. DE stam van w27 die stevig aan top stond, mijn doel was om die stam tot vallen te brengen. Uiteindelijk in UA1 is er een zeer hechte groep ontstaan waarbij wij ons heel erg thuis voelden en die altijd zal voortleven in ons hart. Na de val van Quiem door interne omstandigheden waar wij als UA1 weinig mee te maken hebben gehad was er eigenlijk niet veel meer te doen. De afsplitsing die ontstond was toch niet Quiem, de naam was gevallen en zou nooit meer terugkomen. Voor mij voelde het vervolgens een beetje doelloos op w27 aan en voor meer mensen had ik het idee. De activiteit van de hele wereld nam drastisch af, ook die van mij persoonlijk. Uiteindelijk verlieten wij UA1 om de eigen stam Real. op te starten. De stam die als eerste 12 geheimen wist te rekruteren. Real. is nooit opgestart met de intentie om de wereld te winnen, maar eerder om de wereld interessant voor ons te maken. Alleen wegens persoonlijke redenen hebben wij het uiteindelijk toch geprobeerd, waardoor het idee Fair Final is opgestart en wij daar ook naar zijn overgestapt waar we met vriend en vijand, gerespecteerde tegenstander, de wereld hebben beeindigd.

Mijn speciale dank gaan uit naar:
-Sebastien, mijn co die altijd met mijn gekke ideeen is meegegaan, waar ik ondertussen een hele goede vriendschap mee opgebouwd heb en die altijd klaarstond voor alles en iedereen.

-Maurice (mauss), aan wie ik heel veel heb gehad, die UA1 keurig op de rails heeft gehouden en ons altijd te kans heeft gegeven, vooral toen we met Nilpheria naar UA1 mochten. Zonder jou zou de wereld niet hetzelfde zijn geweest.

-The Fallen Archangel, aan deze speler heb ik heel veel gehad in de vorm van advies, hulp en discussie. Ook al speelde hij niet meer op w27, toch heb ik een goede band met hem opgebouwd.

-Pepijn (Castiel/LL), een vriend aan de andere kant waar ik mee heb gelachen en gehuild. Waarmee ik al mijn lief en leed over mijn stam kon delen, ondanks dat hij bij de vijand zat.

Vervolgens wil ik nog enkele mensen uit UA1 speciaal bij name noemen:
-Max, Michiel en Chiel (AnonymousNL)
-Youri en Ricardo (CoG)
-Wessel (nlpower)
-Christian (wasps) en Daan (Killer)
-Thomas en Sven (lolo234)

Deze mensen mag ik hopelijk tot mijn vrienden rekenen. Ik heb een heel fijne tijd met hen gehad en zonder hen zou de wereld maar saai zijn geweest. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, anders mijn oprechte excuses.

Verder natuurlijk alle leden van UA1, ook al is mijn keuze met betrekking tot het einde van de wereld niet door iedereen in dank afgenomen, toch hebben jullie een speciaal plekje in mijn hart.

Wereld 27, bedankt voor deze fijne tijd. Het ga jullie allemaal goed en hopelijk zie ik jullie terug op andere werelden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52513

Guest
Timo - silenceg

Mijn w27 avontuur begon totaal niet serieus ik was druk met andere werelden en liet w27 over aan mijn co's
Ik begon w27 onder de naam timo-raoul-dylan en zat in de stam R.R.R
Dat was gewoon een begin stam met alle maal noobs dus al snel was ik aan het zoeken naar een andere stam
En die vond ik in de stam imp in imp zaten goede spelers zoals silenceg en ferrybroeren maar als snel verhuisde de betere spelers naar Quiem toen ben ik gaan zoeken voor een andere stam die vond ik bij mijn pbg sukael in sure, sure was een leuke stam voor even.
toen silenceg ongeveer 500k punten had ben ik gefuseerd met hem
De hoofdspeler van silenceg stopte er toen mee en bleef ik over samen met zeff (die speelde op zeff95)
Al snel merkte ik dat ik er alleen voor stond dat was niet zo'n probleem sinds dien zit ik in Quiem

Ik merkte in Quiem dat er veel kwaliteit in de stam bijv castiel en fuyruys ik heb veel geleerd van hen
Helaas viel het account 1??1 na een ban en heb ik ervoor gekozen om een gedeelte van 1??1. Te
Edelen zodat rebound niet zo'n groot front kreeg een paar weken later viel net account smokey
En evn later ook psyko hierdoor kreeg ik 2 fronten en merkte ik dat ik wel een co kon gebruiken
Na de ban van GITM is patrick (ookwel patje) overgestapt naar silenceg even later viel het account opstandig
Hierdoor werd mijn front in het noorden steeds groter en het front inhet zuiden werd ook groter omdat
Ik hertog ben daar weg gespeeld had en een gedeelte van the interner daardoor kreeg ik een groot front
Ik merkte dat wij op een bepaalde tijd kwetsbaar waren dus ging ik op zoek naar een co toen kwam
Thomas met een co genaamd Damien, damien speelt sinds 4maanden op silenceg en alles verliep goed

Helaas viel Quiem door een inactieve leiding en door de inactieve leden ik vond het heel erg jammer
Dat Quiem viel zeker omdat ik me heel goed voelde in die stam met alle mensen om me heen
Ik heb met pijn in mij hard Quiem verlaten en had gekozen om naar [OATH] te gaan het doel van oath
Was het uitschakelen van SF. En de korte periode dat [OATH] er was heeft [OATH] van zich laten
Zien en heeft 2 spelers van SF. Weg gespeeld

De wereld was een beetje dood aan het gaan verschillende spelers waren er klaar mee en besloten op delite te gaan
Sit was het teken dat w27 doodwas en dus een einde nodig had UA1 wou dit doen door de geheimen van Arthur en GOTA te edelen
Gelukkig waren wij er snel bij en zette de geheimen een beetje te vol :p
De volgende poging werd wel een succes erlend maakte een nieuwe stam en nodigde de spelers uit die de juiste geheimen hadden
Uiteindelijk hebben we besloten de wereld met z'n alle te eindigen zo is Fair ontstaan

Ik wil graag een aantal mensen bedanken

Castiel (baba) en de luitjes van xanthiphus voor het oprichten en leiden van Quiem!
Mijn top buur bart van rebound ik heb een top tijd gehad met jou als buur!
Verder wil ik de volgende mensen bedanken:
Pepijn luuk bart ward rick gilles vincent james thomas jeffry dylan william florian bjarne luuk jerry jasper
Enorm bedanken voor de leuke tijden! Ik zal weer mensen vergeten :/

Verder bedank ik mijn co's patrick en Damien heb een leuke tijd beleft op w27 met jullie thnx for that!
____________________

✘Timo | Silenceg



Bart - Rebound870

De laatste uurtjes van W27 zijn verlopen!
Met veel spijt hebben we een punt achter W27 gezet!

Ik heb hier zelf een zeer leuke tijd meegemaakt,
veel nieuwe dingen bijgeleerd en nieuwe mensen leren kennen.

Ik ben wereld 27 gestart op .Rampage in BLACKS,
een account van een vriend.
Al snel had ik geen zin meer om solo te spelen,
dus ging ik in fusie met een andere speler (Timoty).
Toen kwamen we onder vuur te liggen door Stijnfcb,
waardoor ik daar een lange tijd #1 stond met ODD,
met behulp van BLACKS.

Al snel veranderde Stijnfcb van vijand naar vriend, en gingen we daar verder spelen.
BLACKS begon uit elkaar te lopen,
en de meeste spelers waren overgestapt naar Quiem.
Ik heb maanden lang in Quiem proberen te geraken,
maar ik moest Stijnfcb laten internen,
en gaan co'en op een ander account waar ik geen zin in had.
Uiteindelijk heb ik toch besloten voor een fusie,
en zijn 50% van mijn dorpen naar Xanthippus, en Rebound870 gegaan,
waar ik toen op ging co'en.

Ik heb in Quiem de beste tijd ooit meegemaakt van Wereld27. De sfeer binnen Quiem zal ik nooit vergeten. Spijtig genoeg is Quiem in de laatste maanden van deze wereld verslagen, en zijn we verder gegaan met [OATH].

Vandaag de dag speel ik nog steeds op Rebound,
en wil ik graag de volgende spelers bedanken, voor het waarmaken van dit account:

Kenny
Timothy
Stijn
Crews

Jorn zou normaal 1 augustus starten op zit account,
maar die dag zal er spijtig genoeg niet komen.

Dan wil ik ook de volgende stammen bedanken voor de leuke tijd die ik er heb mogen beleven:

Mijn eigen stam Blessed :D
BlACKS
Quiem
[OATH]
Fair

Ik wil ook graag mijn MB Stefke65 bedanken.
Door zijn hulp zijn bepaalde spelers waaronder Hertog Ben, Appeltjeuh, The Interner, ... Gevallen!

En uiteraard alle andere spelers van W27, vrienden & vijanden!
Het was een leuke tijd!

Rozen zijn rood,
Viooltjes zijn blauw,
W27, we missen jou!


Hierbij wil ik ook aankondigen dat ik geen nieuwe verzoeken van andere spelers zal aan nemen, en een punt achter mijn Tw Carriere zet. (op 1 wereld na)

Groetjes,
Bart|Rebound870

Thijs - lichtvuur
W27 is de eerste wereld die ik heb gespeeld, begon samen met 2 rl vrienden. In de beginfase had ik dus nog een hoop te leren en kon niet voorkomen dat Quiem enkele vrienden wegspeelde. Omdat ik dit Quiem betaald wou zetten ben ik uit noodzaak SF. gejoint. Dit was echter niet vanzelfsprekend aangezien ik hiervoor al maanden het leven zuur maakte van verscheidene spelers van SF.. Er zijn kort daarna flink wat inactiviteits-probleempjes geweest, maar de kern die over bleef was een erg hechte groepen die ook met spelers zonder veel ervaring veel kon bereiken.

Dit was dus de aller leukste wereld waar ik op heb gespeeld en wil iedereen daarvoor bedanken!

Groetjes, bedankt en Succes!
Thijs
eigenaar van account lichtvuur




Rick - flor456
Voor mij begon w27 eigelijk als een grap, veel van de vrienden van school begonnen samen een stam en vertelde mij er iets later pas van. Ik starte daarom een dag later en was daarom in hun ogen te laag om in hun stam te gaan. Hierdoor begon de motivatie om verder te komen dan hun en ik bouwde mijn account uit (death before dishoner), ik bereikte al snel de top van mijn continent maar wist nooit de eerste plek te behalen.

na een roerige periode van een aantal stammen ben ik terecht gekomen in rehab, daar vonden ze mij te noob en moest ik naar de opleidingsstam, na kort daar te hebben gezeten kan ik toch terug naar rehab zelf en ben daar begonnen met het vestigen rond de continentgrens 35-45.

de oorlog tussen rehab en quiem ben ik nooit als speler bij betrokken geweest, er waren enkel wat loze aanvallen die niets voorstelde en pogingen tot scouten die makkelijk afgeweerd konden worden. De oorlog had wel invloed op mijn stam rehab, de leiders stopte ermee en veel van de accounts stonden onder vv. dit heeft mij doen besluiten om contact op te nemen met een NAP die ik in het begin van wereld had afgesloten met flor456. na wat gepraat met flor456, opstandig, castiel ben ik toegelaten in quiet als moraalbreker van quiem.

in quiet groeide ik goed en veranderde van een verdedigende speler in een aanvallende speler, ik wist veel dorpen te veroveren en leerde dat ik risico's moest durven nemen. ik werd door mijn inzet ook snel toegelaten in de chat bij de grote spelers en heb daar met de meeste contact gelegt.

nadat het vele aanvallen van de vijand tot een stop kwam besloten opstandig en ik om co te gaan spelen en we begonnen met het internen van death before dishoner, dit werd grotendeels gedaan door opstandig die hierdoor ook een hoge plek op continentlijst kreeg. dorpen ten zuiden van de continentgrens gingen voornamelijk naar castiel die daardoor ook weer een groei kreeg.

op opstandig heb ik niet echt lekker te werk kunnen gaan doordat contact met de eigenaar verslechterde en het account bijna helemaal was ingesloten, na een paar korte maanden had ik hier genoeg van en besloot met tribalwars te stoppen.

de stop duurde echter niet lang omdat ik wou blijven vechten aan de kant van quiem. hierdoor heb ik weer contact opgenomen en gevraagt wie er een co speler zocht, ik kon terecht op meerdere accounts maar besloot om op flor456 te komen omdat die had gezorgt dat ik destijds kon verder spelen en leren.

op flor heb ik mezelf verder ontwikkeld tot de speler die ik nu ben, zwaar offensief en zwijg tegen de vijand. Hierdoor bleef mijn naam onbekend bij de vijanden en heb ik via vv's veel kunnen doen voor quiem.

Ondanks dat ik veel heb verdedigt op vv accounts vielen er veel spelers om en kwam voornamelijk au1 aan de winnende hand, hierdoor begon de motivatie alweer te dalen en zag ik het niet meer zo zitten omdat andere ook niet meer de volle 100% gaven en veel vv's niet gedaan werden.

nog voor de val van quiem besloot ik een einde te maken aan mijn tribalwars tijd en stopte er voor de 2e keer mee, dit kwam door een gebrek aan motivatie en tijd omdat het op school niet goed ging met me cijferlijst.

Uiteindelijk een week voordat de wereld eindigt besloot ik om toch weer te beginnen met tribalwars om me niet te vervelen in de vakantie, ik heb weinig meegekregen zelf van de val van quiem en probeerde alles te geven in oah, maar dit maakte niet meer uit omdat terwijl ik het account weer naar volle sterkte bracht besloot real de 12 geheimen te behalen wat wet veranderd in die situatie zoals het nu is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65908

Guest
Ties - Pattex

Dit account is gestart in het noorden. Destijds was deze lid van BA die het de kleine stammen in het noorden nog pittig lastig heeft gemaakt, denk dan ook aan veel beginnende leden die samen in een stam zaten. Later kwam er een nieuwe macht op, het zogehete Rehab. Na contact te leggen, konden wij in de opleiddingsstam terrecht. Nadat we hier een week zaten en er totaal niks met deze leden gedaan werd hebben we na een gesprek met de leiding besloten eruit te stappen. Later kregen we alsnog de invite voor Rehab. Deze stam kwam al gauw in oorlog met het destijds heersende Quiem. Deze stam had enkele noord liggende spelers zoals Smokey Eye, en ook in het midden van de wereld gelegen spelers drukten omhoog. Waaronder Xanthippus (in haar actieve periode).

Na een backstab van een lid met enkele VVs van de stam kreeg het Rehab het lastig. Gebrek aan leiding was er, zeker nadat een zeer gewaardeerd leidingspersoon een ongeluk had. De stam ging flink achteruit, en voorheen topaccounts zoals Drogyn dwaalde flink af. Later vertrokken er meer richting Quiem & Quiet. De stam viel en ging in fusie met haar bondgenoot NOOB. Deze stam had veel gebrek aan professionaliteit, ondanks dat de leiding zeer ervaren was ging het hier niet goed. Een buurman (King Charles) was al eerder vertrokken, en afgelegen als het hier was, was het account PatteX. dringend opzoek naar nieuwe bondgenoten.

Deze vond het, toen een nieuwe periode was aangebroken. NOOB/Rehab had de oorlog zwaar verloren, en met het uitbloeien tot topstammen (voor zover deze ze al niet waren) als Area & Nemo werd het account lid van een stam die het noord-westen van de wereld volledig controleerde. Creation was een elite stam met ervaren en zeer slimme leden. Het account Pattex kwam hier terrecht en plots stond Creation in de top 10 van de wereld, en werd het duidelijk dat ook in het noorden een nieuwe heerser opbloeide. Alleszinds waren de leden van Creation zeer vredig gestemd tegenover Quiem, dit doordat een ex-lid gefusseerd was met Smokey Eye. Toen dit account daarheen kwam kwamen er al wat meer spanningen tussen speler en stam, en werd het voor beide partijen onvermijdelijk dat er ook daar een nieuwe oorlog voor Quiem op komst was.

Maar Creation stond alleen. Met een stam, 5x groter als haarzelf zocht de stam dringend naar een goede bondgenoot. Deze vond het, aan het noord-oosten. Statement of Disorder (SoD) was een stam die vooral aan de rim erg goed opereerde, en qua punten daardoor wat was achtergebleven. Desondanks kwam er een bondgenoodschap. Twee sterke maar nog kleine elite stammen wouden voor dominantie van het noorden gaan. Er kwam een massa, en Smokey Eye, zowel Pskyo Punkz werden vrij snel van de baan geruimd. Omdat beide stammen nu geheel het noorden controleerden kwam er sprake van een fusie. Een sterkte elitestam, die na enkele fusies op punten gelijk kwam, stond plots in de top 5 van de wereld, en men kon er niet meer omheen.

.C dwaalde af, nu de oorlog officiël was met Quiem, heeft de stam vrij weinig laten zien. TheBoneCrusher kreeg rake klappen, maar in het midden verweerden Punkerke zich uitstekend. Een selectief groepje waaronder Pattex. vonden dat het tijd was voor een nieuw avontuur. Deze vonden ze bij een stam met 2 clusters. UA1. Een sterke stam die ook in oorlog was met Quiem, en dit erg goed deed.

De oorlog zetten zich voort, maar de anderen leden gingen een nieuwe stam te binnen. LeE. Inmiddels was ook Quiem gevallen, dit werd OATH. Uiteindelijk kwamen er ook anderen naar LeE, de nieuwe dominante stam van het noorden. Deze deden nog een massa op dit account & Punkerke. Vrij kort hierop was W27 in rep en roer en heeft uiteindelijk niemand gewonnen of verloren.

Was een erg leuke wereld, vrij veel gebeurd.



Kim - Great General

Ik ben begonnen op wereld27 door de oorspronkelijke speler van Great General en de neef sven (die nu mijn co is) ctxke. Op dat moment was GG al zeker +1mil en was de wereld al Quiem vs Area enzo, veel heb ik er niet van meegemaakt.

Ik begon op het account Raul455 in een stam die ik eigenlijk niet meer ken en zou moeten gaan zoeken. Het begon allemaal echt toen ik in [TU] kwam dat was een kleine stam die uit een massa stam kwam. Eerst had ik wat ruzie met hem maar dankzij Elektroshocking kwam ik er toch in. Ik deed waar ik goed in was en nog ben, een teamplayer zijn. Ik ging zo steeds meer een rol gaan spelen binnen de stam en werd goed bevriend met Sir Tostiman. Ik had het er naar mijn zin maar op de nacht van 27&28augustus, had de hoofdspeler van Great General een ongeval gehad waarbij een heel lange revalidatie aan te pas kwam.

Dat werd een heel nieuw hoofdstuk voor mij, ik ging verder op Raul455 en hielp sven van Ctxke zo snel mogelijk om op Great General te kunnen. Op dat moment hadden wij oorlog met [BOK] in het bijzonder Blacklader en ookal waren we kleiner hielden we toch nog goed stand. Naar mate januari aan kwam was al meer en meer de vraag geweest om sven te gaan helpen op Great General, tot de examens voor mij en sven kwam. Het sloeg bij sommige van [TU] als een bom in toen ik het meldde dat ik naar Great General zou gaan en mijn dorpen zou afstaan, op dat moment kondigden 3spelers ook hun vertrek aan met in het bijzonder w1llem die samen leider was in [TU}.

Door al die vertrekken kon Sir Tostiman en Kekkes = back ervan profiteren om groot genoeg te worden om in SF. te graken. Daar was ik maar al te blij mee toen ik na een week terug inlogde. Voor mij was het eerst wel wat wennen om het account te besturen en ook kwam sven steeds minder online gelukkig had ik genoeg tijd. Veel interns werden afgehandeld na heel lang edelen en farmen.

Het moment naderde dat Quiem en [BOK] gingen oorlog voeren tegen SF., UA1 en Pure. Natuurlijk gingen ik en Sir Tostiman ons richten op [BOK] ik had namelijk iedereen in [TU] beloofd dat we ze onderuit gingen halen, en dat gebeurde ook daar was mijn persoonlijke missie al geslaagd en de rest die erbij kwam was bonus. Dankzij Terrordanny konden we het [BOK] hoofdstuk snel afsluiten en kwam hij naar SF.

Iedereen die me kent weet wel dat ik niet een topspeler ben maar ik alles doe voor mijn stam en vrienden. En daarmee heb ik de hoofdspeler van Great General denk ik wel waardig vervangen. Ook stond ik altijd klaar om een massa te sturen, dat was ook zo het geval bij de laatste massa op Opstandig die zich tot dan erg goed had verweerd. 150aanvallen had ik verstuurd en het suc6 van de massa samen met Pure. was welkom.

Na die massa sprak ik steeds meer met UA1 en zijn leden en hielp ook met vv'en van onder andere The Interner en Extremez. Mijn contact met iedereen van UA1, Pure. en SF. was goed denk ik, met de een wel meer dan de andere. En ik denk zelf dat niemand iets slecht over mij heeft te zeggen, en anders zal het wel zelden gebeuren.

De massa op Castiel. de eerste die ik meemaakte was best wel (met dank aan Jensmaster die het echt heel goed deed) een suc6, sorry nog x aan Pepijn omdat die normaal moest leren en toch ging deffen daar heb ik respect voor. Er was daarna een grote massa gepland 2000+ incs zou het worden en de verdediger op Castiel. toen had de situatie perfect ingeschat, en de massa goed afgeslagen. Had de zwakke plek in SF. gevonden en zo de stam tot wankelen gebracht.

Met het vallen van deel van Fads, Richie Sambora en later de val van Douglas MacArthur werd het echt moeilijk om in SF. te zitten iedereen vroeg deff maar niemand had nog deff om te geven, Ik heb alles gegeven voor SF. ik had op een moment nog maar 0schuifdeff staan dus was ik eigenlijk wel een makkelijk doel. Gelukkig had ik front met Castiel best wel goed gestackt, en kreeg ik beste weinig incs op die positie.

Om dit lang verhaal nu nog af te sluiten na alles ben ik toch trots op wat ik heb gedaan op deze wereld. Trots om lid geweest te zijn van [TU] en ondanks het laatste stuk van de wereld met SF. ben ik toch ook trots om lid geweest te zijn van SF. En ik ben ook blij dat ik met al deze mensen heb mogen spelen en ik ga nu een grote danklijst aan iedereen die mij geholpen, gesteund, plezier gemaakt.. zetten om het af te sluiten.
Ik Dank:

Bart (King Tut), Sven (Mijn Co), Marien (Sir Tostiman), Team Lichtvuur, Senne (co voor laatste week op GG), Wouter (Hoofdspeler GG), Team Jensmaster, Thorgal (Fads/Foefelaar), Gestopte leden van [TU], Speler kekkes = back, Team Gallier, Slurfie, Roci, Oxinovo, The Bonecrusher, Terrordanny, Team Erlend, Team AnonymousNL, Team mauss, Team The Hulk., C Iulius Caesar, AI., Douglas MacArthur, Team NLpower
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65908

Guest
Sebastien - erlend

SebSeb5

Ik begon deze wereld als beginneling, W27 was amper mijn 2e wereld na W26. Ik speelde nog geen half jaar TW. Ik werd natuurlijk meteen gecleard en startte opnieuw in de RIM. Daar kwam ik in de stam BluHe samen met enkel spelers. Later veranderde deze naam in QuVa. Nadat de Paashaas mij probeerde te edelen gaf ik het meteen op en stopte ik ermee. Ik ging verder op W28 waar ik een stuk beter bezig was. Maar ik had gigantisch veel vrienden gemaakt op W27 en wou perse terugkeren d.m.v. het voor mij toen onbekende co-schap. Via Don Maradona (nu Great General) kwam ik in contact met Henry. Samen met hem begon ik te co'en op Nilpheria.

Nilpheria

Ik kwam op Nilpheria toen het account net verhuist was naar de RIM tegen Vlammende Adelaar aan, daar boekte ik samen met Henry eerste succesjes, maar zoals vermeldt konden we onze achterstand tegen Vlammende Adelaar niet inhalen, ondanks vele pogingen. We werden weggeedeld en dankzij Henry z'n talent voor diplomatie kregen we een kans op een top 30 account, Erlend.

Erlend

In de tussentijd had ik ook m'n terugkeer gemaakt op W26 waardoor een miljoenenaccount mij minder impressioneerde, maar toch, Erlend was een account met weinig groeimogelijkheden maar met veel clears. Nadat The Fallen Archangel geïnternt was kregen we wat meer front met Robjes, onze eeuwig vijand Quiem werd verslagen dankzij het puike werk van onze superstam UA1. Robjes ging op grijs en we mochten weer internen. Nadat dit alles gebeurd was hadden we eindelijk wat front met GOTA, mrbman en Terrordwerg. Door inactiviteit binnen UA1 beslisten we de wereld wat interessanter te maken. Het gehele plan kwam van Henry. Zoals hij zegt was het idee van Real. niet om de wereld te beïndigen, maar na wat recruits beslisten we toch te doen waar velen op zaten te wachten. Maar omdat sommige mensen ons idee slecht vonden werden we geboycot en gingen we mee in het idee van Technical Imperfection. Namelijk de wereld met z'n allen winnen, want dat verdienen we hier allemaal wel een beetje.

Met dank aan:

Henry: de persoon die mij weer gigantisch veel heeft geleerd met z'n gek, maar altijd geniale ideëen. Ik ben echt heel erg blij dat ik hem deze wereld heb leren kennen en ik hoop dat we nog veel samen kunnen co'en want het klikt echt!

Oude Erlend: Omdat hij ons de kans gaf op zijn account.

Thomas van Technical: Dankzij hem heb ik eerste stappen gezet in het contact leggen verder dan je eigen stamgenoten. Heel erg bedankt Thomas!

Maurice (mauss): Dé leider van UA1! Ik denk dat ik hier zelfs niet veel bij moet zeggen, iedereen weet wat Mauss voor betekenis heeft gehad in deze wereld!

Ook nog:

- Pepijn (Castiel / Legendary Lunaman)
- Alle Call of Greatness spelers!
- Wessel (nlpower)
- alle mensen die in die super gezellige whatsappchat zaten!
- Ties van PatteX!
- Team AnonymousNL
- James van Technical, voor het leuke idee.


En daarnaast nog:

W27 zal ik altijd herinneren, het is een wereld die klein, maar super gezellig was. Elke speler kent elke speler bij wijze van spreke, vriend of vijand. Dat is voor mij de eerste keer dat ik dat meemaak, en ik hoop dat er nog zo'n werelden kunnen bestaan. Maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Bedankt aan alle mensen die hier gespeeld hebben en mijn dag gemaakt of verpest hebben! Ik zal jullie nooit vergeten. Bedankt!


Met vriendelijke groet,
Sebastien | Erlend




Christian - Wasps

Dit was mijn eerste echte wereld op TW, ooit heb ik nog op wereld 3 gespeeld maar daar weet ik niks meer van.
Ik begon gewoon omdat ik tijd over had want ik heb een tussenjaar gedaan tussen de HAVO en een vervolgstudie.
Ik heb btw deze wereld helemaal solo gedaan.

Ik begon dus als een echte noob haha ik weet wel dat ik in het begin heel ff heb gespeeld en toen weer ben gestopt en weer begonnen want ik ben toegetreden op 17 April en mijn eerste dorpje dat ik veroverde was ruim twee maanden later 28 juni xD daarna nog 2 dorpjes in juli en eind juli begin augustus ben ik echt actief begonnen. pff gelukkig is er nog twstats xD

Maar nadat ik echt actief begon te worden kreeg ik opeens een uitnodiging tot de stam Trill. Ik heb het meest op nr. 1 gestaan in mijn stam (lekker arrogant :p).
Iedereen was nog echt noob volgens mij Trill. lag toendertijd om de speler Divine Force heen ik lag helemaal in het noorden en de rest van Trill. helemaal in het zuiden aan de rim.

Ik weet niet meer precies de Data maar ik ben opgegeven moment Leider geworden van Trill samen met Killer en ic3cold en ik moet zeggen dat wij Trill toch wel naar de top hebben geleidt en daar mogen wij best trots op zijn.

Wij waren allemaal bang voor Divine Force volgens mij Want ik had ontzettend veel def iets van 1 op de 20 dorpen was off zeg maar misschien heeft Divine Force mij daarom nooit aangevallen maar dat weet ik niet. Uiteindelijk hebben wij met Trill. het plan gemaakt om te proberen Divine Force te edelen dat is aardig gelukt ik heb iets van 13 dorpen kunnen pakken hahahaha maar toch toen vonden we dat veel. Hij was inactief en wij profiteerden later ging hij op BB volgens mij en de Blaffende Cavia edelen behoorlijk wat dorpen of de Blaffende Cavia edelde eerst en daarna ging hij op BB dat weet ik niet precies.
Maar ons volgende target was dus de Blaffende cavia.
We hadden ondertussen een BG met Mask. en een oorlog met Nemo/New. Maar de Blaffende Cavia hebben we ook klein gekregen en toen gingen we op Dolce Far Niente samen met de Stam Gminds.

Mijn dorpen lagen midden in het cluster van dolce dus na een stevige massa samen met Gminds hadden we dolce zo weg geedeld.

Toen gingen de spelers van Mask naar UA1 en kregen we oorlog met Gminds daar is de BG tussen Trill en UA1 ontstaan en die is in principe nooit gestopt.

Daarna kreeg ik een ban van 50% aftrek en was 150 dorpen kwijt na dat allemaal weer teruggepakt te hebben gingen we onder leiding van Henry een Massa doen op The Art of Tribalwars die massa slaagde beter dan dat we durfde te hopen volgens mij, wegens inactiviteit e.d.

Na wat Barbarendorpjes nog te edelen begon ik naar het einde van de wereld te verlangen de lol was er een beetje af het kostte veel tijd om alles te onderhouden enzo, en het werd mooier weer ging vaker met vrienden weg moest allemaal dingen regelen voor mn studie van volgend jaar enz.

Oftewel ik was blij dat de wereld stopte want ik kon niet meer de activiteit geven die ik noodzakelijk vond voor mijn stam en mijn account.

Het idee van Fair Final vindt ik echt geen slecht idee jammer dat er maar 40 mensen in een stam kunnen want iedereen heeft het verdient op te winnen vindt ik. Omdat niet iedereen van Trill erin paste bleef ik trouw aan mijn Stam want na zoon lange mooie tijd met elkaar kan ik zoiets niet doen vindt ik persoonlijk.

Nou dat was wel zoon beetje mijn verhaal denk ik xD
Ik wil alle mensen uit mijn stam speciaal bedanken voor de leuke tijd.

Rudai het contact was de laatse tijd via PM minder maar in het begin hadden we een goede samenwerking.
Kerry king het was gezellig om je als buur te hebben op jou account heb ik een beetje leren deffen :p
Erlend Sebastien bedankt voor het farmen xD haha
Henry bedankt voor alles wat je voor mij en Trill gedaan hebt.

Mvg,

Christian | Wasps
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66036

Guest
@Great General?

De eerste massa op castiel was toch ook al een flop? Volgens mij door gebrek aan tijd/motivatie bij douglas en richie..
 

DeletedUser

Guest
Ik mis het stuk waar Great general mij zijn eerste 2 dorpen gaf als ik hem een kans gaf om een dorpje aan de rand te edelen en hem in het begin niet zou aanvallen..
 

DeletedUser65908

Guest
zal ik je maar vertellen dat de huidige speler van great general pas later erop is gekomen en jij heb waarschijnlijk over een ander persoon hebt en dus een ander verhaal (de verhalen zijn gericht op personen en niet op de accounts waarop ze spelen)
 

DeletedUser

Guest
@Great General?

De eerste massa op castiel was toch ook al een flop? Volgens mij door gebrek aan tijd/motivatie bij douglas en richie..

Ik dacht dat we de eerste massa veel slechter gingen doen, na jensmaster toch aardig wat dorpjes had gepakt vond ik het best wel een geslaagde massa :p (in mijn ogen dan)

Ik mis het stuk waar Great general mij zijn eerste 2 dorpen gaf als ik hem een kans gaf om een dorpje aan de rand te edelen en hem in het begin niet zou aanvallen..

Ik heb daar totaal geen idee van, de speler die jij bedoeld is waarschijnlijk de hoofdspeler die het accident had ik ben er pas op gekomen rond 14januari 2013, dus dat kan goed zijn maar dan concludeer ik wel dat het een goeie zet was van hem aangezien GG tot op 6.742.000punten en de 21ste rang is geraakt.
 

DeletedUser49029

Guest
kleinedre-fads

Deze wereld was ik gestart onder de naam kleinedre, solo, want ik dacht wel tijd genoeg te hebben om solo te kunnen spelen maar dat ging me toch niet zo goed af. Rond de 150k punten fuseerde ik met fads en kwam ik samen met myranda op fads. Daar werd het al vrij snel duidelijk dat we moeilijke ligging gingen krijgen tov quiem. Heb het hier nog vrij lang kunnen uithouden maar had toen al een rimcluster gemaakt voor safedeff aangezien we een 360 graden front kregen. Helaas kregen we niet genoeg tijd waardoor de aanval vrij moeilijk te deffen was. Na een maand in het nieuwe cluster ben ik er mee gestopt op w27. W27 was voor mij een zeer leuk wereld, eindelijk weer 1 zonder pa-functies. Ik hoop dan ook dat innogames weer zo 1 gaat maken om w27 te vervangen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dan toch maar een tekstje geschreven en geprobeerd het beknopt te houden :)
Edit: dat blijkt niet gelukt te zijn :p

Nicolas - Venom

Ik begon W27 met niet echt veel motivatie. Een vriend vroeg me al een tijdje om nog eens een wereld te beginnen en dus deed ik dat. Al gauw stond ik in de top 20 en aangezien het zo vlot ging zakte mijn motivatie weer. Vandaar ook de wisselvallige rang. Enkele dagen na de start vervoegde ik V., hier zaten enkele toppers bij.
V. bleek tactisch op lange termijn niet houdbaar dus werd er voor gekozen om ieder zijn eigen weg te gaan.

Op dat moment contacteerde Final Meltdown me voor Area, in mijn ogen de fijnste stam waar ik in zat op W27. Na wat onderhandelen richtten we samen deze stam op en haalden we er vele toppers bij.
Discre en verolgens Medic werden makkelijk verslagen waardoor Quiem in beeld kwam. Een stam die hun gebied meer dan onder controle had maar niet echt veel meer. Ze recruiteerden eerst oud-medic en vervolgens technical imperfection & db ownage. Nu was Quiem opeens de stam die we moesten verslaan. Quiem dacht echter dat de overwinning al op zak was, wat de tegenstand motivatie bezorgde. Ik moest tegen 1??1 vechten, die na een tijdje een ban kreeg. Ook al boekten we resulaten, we gaven hem de kans om te herstellen. Vanaf de moment dat dit zover was en hij het signaal gaf dat de oorlog terug gestart kon worden is hij makkelijk van de kaart geveegd.

Area stopte om samen met Nemo een antwoord te kunnen bieden aan Quiem. Dit lukte wegens bepaalde (vooral interne) redenen echter niet. De harde Area kern hield echter vrij makkelijk stand. Bij de stamwisseling van New naar UA1 zijn er echter nogal wat louche zaken gebeurt waardoor o.a. hertog ben & appeltjuh stopten en dus niet veel later weggeveegd werden door Quiem. UA1 ging nu een beetje sloom maar Quiem draaide echter op volle toeren en door o.a. een ongelukkige timing en een uitstekend uitgevoerde aanval werd mijn buur the interner grootendeels weggespeeld. Niet veel later speelden wij een inactieve(!!)(/nieuwe hoofdspeler) xanthipus weg en zo waren de bordjes terug in balans. Vervolgens viel Quiem maar voor mijn front veranderde het niet veel.

Dan viel W27 stil. Ikzelf had examens en kon niks doen, vervolgens vertrok ik op reis en ik kwam terug naar een wereld die afgelopen was.
Persoonlijk ben ik van mening dat er velen nu tot winnaar zijn gekroond die het eigenlijk niet verdienden. Maar ik besef dat deze wereld op de huidige manier geen deftig einde had gekregen.

Tot slot toch even een kort dankwoordje aan volgende spelers, zowel vriend als vijand, die op hun eigen manier deze wereld aangenamer voor mij maakten:
Stealos, Final Meltdown, Castiel, Clerq, Dartheld, OldSeven, Extremez, Joep42, HorseBabe, Hertog Ben, x treb x, arssus, licor, fyuryus, xanthi, luuk, technical imperfection, tfa, wargansta, appeltjuh, wsm, maus en de leden van UA1/Area. (Ik zal wel namen vergeten zijn, als je mij goed kent dan snap je dat wel :p )
In de grote vakantie van 2012 zocht ik ook mijn eerste co op W27, dit werd Jeroen/straight flush en hij is nooit vertrokken. Een tijd later ging hetzelfde voor Elias op. Hun 2 hebben Venom meermaals recht gehouden en bleken fantastische co's!


Bedankt en wie weet tot later,
Nicolas
 

DeletedUser65908

Guest
nee hoor, iedereen die op de wereld heeft gespeeld mag iets schrijven en posten of insturen naar me
 
Bovenaan