Gevlucht fruit smaakt lekkerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser17986

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Denk je dat ik mij ga uitsloven voor mensen die alleen maar kunnen zeiken of ik voor hun een post wil maken? :D Fruit heeft niets laten zien op deze wereld. Resist heeft al veel meer stammen weg gewerkt. Er heeft iemand onder een steen geleefd.

En chippie, dit was een inkopper. ;)

Echt waar welke stammen heeft Resist dan al weggewerkt? ff denken hoor? wacht heel ff. ehhh nog heeeel ff. Oja een paar leden van Fresh waren gestopt en toen namen jullie de rest op in je stam heb ik het goed onthouden?
 

DeletedUser

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Echt waar welke stammen heeft Resist dan al weggewerkt? ff denken hoor? wacht heel ff. ehhh nog heeeel ff. Oja een paar leden van Fresh waren gestopt en toen namen jullie de rest op in je stam heb ik het goed onthouden?

Kids wat respect naar de vijand mag ook wel. Resist heeft al bewezen dat ze degelijke aanvallen kunnen opzetten op de vijand ;)
 

DeletedUser17986

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Ok sorry heb er niks van meegekregen misschien komt het omdat mijn internet nogal slecht is onder mijn steen.
 

DeletedUser63278

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Euhmmm, mooie inzet Fre, was je intussen de afwas aan het doen ?

Soit, op een eerlijke oorlog met wederzijds respect naar elkaar toe en moge de beste winnen !
 

DeletedUser17986

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Het is vrij stil hier ik hoor helemaal niks van Resist :(
 

DeletedUser60153

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Echt waar welke stammen heeft Resist dan al weggewerkt? ff denken hoor? wacht heel ff. ehhh nog heeeel ff. Oja een paar leden van Fresh waren gestopt en toen namen jullie de rest op in je stam heb ik het goed onthouden?

Ik kan het niet laten om er even op in te gaan omdat je gewoon zware bs lult. Ten eerste hebben wij niemand van Fresh overgenomen. Dus 1 onwaarheid. Fresh hebben wij weggewerkt, want Lord pvv en Bismarck grenzen niet aan ons, nu lord pvv wel omdat hij zo is gegroeit omdat Sir Bruno op bb is gegaan destijds.

Daarna zijn we door gegaan op Plague, gezamenlijk met jullie. Die hebben we gezamenlijk weggewerkt. Ja lees het nog maar 30 x. Gezamenlijk. En Plague viel en wie recruit er leden? Ja ja, Fruit.

Moises was een ex-lawzzz'er, Flopper, --Relax-- en Dragonghost ook. Die stam is gewoon in elkaar gezakt en toen verspreid wat niet heel lekker liep.

Nu hebben we ook Gardenx, de jaren lange nr 1 weggewerkt met z'n stam World!, staan we tegen TLP op een 50 dorpen winst met een persoonlijke actie. Dus ken je feiten voordat je dom gaat brullen.

Euhmmm, mooie inzet Fre, was je intussen de afwas aan het doen ?

Soit, op een eerlijke oorlog met wederzijds respect naar elkaar toe en moge de beste winnen !

Nee tijdens het fappen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63264

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Ik kan het niet laten om er even op in te gaan omdat je gewoon zware bs lult. Ten eerste hebben wij niemand van Fresh overgenomen. Dus 1 onwaarheid. Fresh hebben wij weggewerkt, want Lord pvv en Bismarck grenzen niet aan ons, nu lord pvv wel omdat hij zo is gegroeit omdat Sir Bruno op bb is gegaan destijds.

Daarna zijn we door gegaan op Plague, gezamenlijk met jullie. Die hebben we gezamenlijk weggewerkt. Ja lees het nog maar 30 x. Gezamenlijk. En Plague viel en wie recruit er leden? Ja ja, Fruit.

Moises was een ex-lawzzz'er, Flopper, --Relax-- en Dragonghost ook. Die stam is gewoon in elkaar gezakt en toen verspreid wat niet heel lekker liep.

Nu hebben we ook Gardenx, de jaren lange nr 1 weggewerkt met z'n stam World!, staan we tegen TLP op een 50 dorpen winst met een persoonlijke actie. Dus ken je feiten voordat je dom gaat brullen.



Nee tijdens het fappen.

Die zijn goed, dus knap van jullie, en succes verder!

vc0u.jpg
 

DeletedUser

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Moises was een ex-lawzzz'er, Flopper, --Relax-- en Dragonghost ook. Die stam is gewoon in elkaar gezakt en toen verspreid wat niet heel lekker liep.




Nee tijdens het fappen.



Hun laatste stam was ook wel plague, en laten we ons ook niet vergissen, dat lawz Plague Jaren de bg is geweest. en dus evengoed hoort bij het totaal.
Daarbovenop hebben jullie ook nog -relax- van Lawzz, maar dat was wel voor de val natuurlijk.

Wij konden mogelijk Twiki & toxi toen wel weggewerkt hebben. wat een mogelijkheid had kunnen zijn.
maar weten hun kwaliteiten hebben er lang genoeg naast gelegen om te weten welke inzet ze hadden voor hun eigen stam. en zagen wij hierin de mogelheid om er beter uit te komen met hun dan zonder hun.

En we zijn er zeker niet ontevreden over... 1 J geleden kon ik ze niet rieken, of zien, maar ondertussen ken ik ze al wat beter en zijn het 2 zeer schappelijke gasten en ervaren in het spel. dus waarom soms oorlog voeren als een diplomatische oplossing je nog sterker kan maken.
 

DeletedUser

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Ik kan het niet laten om er even op in te gaan omdat je gewoon zware bs lult. Ten eerste hebben wij niemand van Fresh overgenomen. Dus 1 onwaarheid. Fresh hebben wij weggewerkt, want Lord pvv en Bismarck grenzen niet aan ons, nu lord pvv wel omdat hij zo is gegroeit omdat Sir Bruno op bb is gegaan destijds.

Daarna zijn we door gegaan op Plague, gezamenlijk met jullie. Die hebben we gezamenlijk weggewerkt. Ja lees het nog maar 30 x. Gezamenlijk. En Plague viel en wie recruit er leden? Ja ja, Fruit.

Moises was een ex-lawzzz'er, Flopper, --Relax-- en Dragonghost ook. Die stam is gewoon in elkaar gezakt en toen verspreid wat niet heel lekker liep.

Nu hebben we ook Gardenx, de jaren lange nr 1 weggewerkt met z'n stam World!, staan we tegen TLP op een 50 dorpen winst met een persoonlijke actie. Dus ken je feiten voordat je dom gaat brullen.



Nee tijdens het fappen.

Moises ex-lawzzz Geen BS praten he freso :rolleyes:

LawZzZ Plague 13th March 2013 - 07:18:37 18,125,332
Plague Geeneen 21st April 2013 - 15:12:29 20,968,858
Geeneen Resist 26th April 2013 - 19:16:07 21,352,710

Ex lawzz toch? :eek: Dus nu kunnen we weer heen en weer gaan zeggen over wie wiens vijanden rekruteert...
 

DeletedUser60153

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Hun laatste stam was ook wel plague, en laten we ons ook niet vergissen, dat lawz Plague Jaren de bg is geweest. en dus evengoed hoort bij het totaal.
Daarbovenop hebben jullie ook nog -relax- van Lawzz, maar dat was wel voor de val natuurlijk.

Wij konden mogelijk Twiki & toxi toen wel weggewerkt hebben. wat een mogelijkheid had kunnen zijn.
maar weten hun kwaliteiten hebben er lang genoeg naast gelegen om te weten welke inzet ze hadden voor hun eigen stam. en zagen wij hierin de mogelheid om er beter uit te komen met hun dan zonder hun.

En we zijn er zeker niet ontevreden over... 1 J geleden kon ik ze niet rieken, of zien, maar ondertussen ken ik ze al wat beter en zijn het 2 zeer schappelijke gasten en ervaren in het spel. dus waarom soms oorlog voeren als een diplomatische oplossing je nog sterker kan maken.

Moises heeft zich nooit fijn gevoelt in Plague en is bijna direct geleaved. Vind ik geen Plague speler. En ik weet dat mensen overnemen vaak goed is, daar ben ik een meester in ;)

Maar ik ging in op het BS stukje van kids pr
 

DeletedUser

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Moises heeft zich nooit fijn gevoelt in Plague


En in resist ? alles naar zin ? :D nu goed, het mag wel eens gedaan zijn dat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet ;)

Jullie hebben gerekruteerd en wij dus ook ...
 

DeletedUser65039

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Een juiste titel zou zijn "Gevlucht fruit smaakt lekkerder."
Voor zover ik weet gebruik je proeven in een andere context.
 

DeletedUser60153

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Een juiste opmerking. Iets waaraan ik me vanaf nu ook ga irriteren als ik topic open. Als je het eenmaal weet kan je het niet meer niet zien haha
 

DeletedUser

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

En in resist ? alles naar zin ? :D nu goed, het mag wel eens gedaan zijn dat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet ;)

Jullie hebben gerekruteerd en wij dus ook ...

Ja, Resist gaat goed naar m'n zin :D
 

DeletedUser63650

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Eindelijk gaat het spel leuk worden.

Ik lust wel een stukje fruit :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Zoek een stukje in de supermarkt zou ik zeggen :D
 

DeletedUser56218

Guest
Topictitel aangepast op verzoek:

Gevlucht fruit proeft lekkerder. → Gevlucht fruit smaakt lekkerder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan