Gevlucht fruit smaakt lekkerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser60153

Guest
Oh oh, men is aan het vluchten geslagen, rennen geblazen, het geraas van Resist uit de weg. Men ontkomt ons niet, wij zullen blijven volgen. Nu jullie, Fruit, de vluchtelingen uit FTNWO hebben aangenomen spreekt het voor zich dat wij niet tegen worden gehouden. Kortom, Fruit heeft er een oorlog bij.

Maar goed, eerst even de overstap belichten. Hoe kan het dat een speler als Dread overstapt, terwijl die ong onder permanente vv is maar jullie een speler als JBO laten stikken. Hoe kunnen die FTNWO'ers dit over hun hart verkrijgen? Zij waren toch zo lyrisch over JBO? Of kon dat nootje toch makkelijk gehapt worden?

Ik zie een verstrooid Plague wat niet weet wat ze moeten doen en vluchten. Vluchten in de underdog, FTNWO, JBO uitnodigen zodat er front word ontvlucht, vluchten naar de stam die vol hield, Fruit. Keer op keer zoeken ze een mogelijkheid om minder weerstand te krijgen. Maar sorry jongens, dat zit er niet in.

Ik ben benieuwt hoe dit gaat uitpakken zoals ik al zei in het andere topic, een oude vertrouwde stam met nu opeens allemaal nieuwe gezichten. Persoonlijk weet ik hoe lastig dat aan het begin kan zijn en nu komt er ook nog een oorlog met de grootmacht Resist erbij. Ik wens jullie succes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Ah, kijk. JBO is ook over. Ik vond het al zo lullig.
 

DeletedUser63264

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Niet iets te vroeg zeggen fre :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Idd hij was reeds uitgenodigd, soms beetje geduld hebben.
 

DeletedUser60153

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Sorry hoor, maar 2 dagen geleden stapte de eerste groep over en Dread stapte ook al over. Dan vind ik het best logisch dat ik mag denken dat JBO niet overkomt omdat hij (lijkt mij) toch gewoon dagelijks logt...

Even vanuit ons bekijken en dan is het heel logisch.
 

DeletedUser63264

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Dread was ook later dan de rest die was gister pas overgestapt en de meeste leden eergister.
 

DeletedUser60153

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Ik noem Dread toch ook los?
 

DeletedUser17986

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Resist heeft nog NIKS laten zien op deze wereld dus nu krijgen ze eindelijk eens de kans om te laten zien wat ze waard zijn :)

En sorry dat ik het zeg maar ik vind het een verdomd lelijke start post!
 

DeletedUser62862

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

fresomania.jpg
 

DeletedUser60153

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Resist heeft nog NIKS laten zien op deze wereld dus nu krijgen ze eindelijk eens de kans om te laten zien wat ze waard zijn :)

En sorry dat ik het zeg maar ik vind het een verdomd lelijke start post!

Denk je dat ik mij ga uitsloven voor mensen die alleen maar kunnen zeiken of ik voor hun een post wil maken? :D Fruit heeft niets laten zien op deze wereld. Resist heeft al veel meer stammen weg gewerkt. Er heeft iemand onder een steen geleefd.

En chippie, dit was een inkopper. ;)
 

DeletedUser63264

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Ik noem Dread toch ook los?

Ja maar ik wil zeggen dat jbo dan de volgende dag ook nog kan komen :D Dus dan is het niet logisch dat je het niet wist zoals jij zei.

@ Mooi plaatje chip :p

Ik noem Dread toch ook los?

Denk je dat ik mij ga uitsloven voor mensen die alleen maar kunnen zeiken of ik voor hun een post wil maken? :D Fruit heeft niets laten zien op deze wereld. Resist heeft al veel meer stammen weg gewerkt. Er heeft iemand onder een steen geleefd.

En chippie, dit was een inkopper. ;)

Fruit heeft niks laten zien op deze wereld ? :eek: Hoe durf je dat te zeggen.
 

DeletedUser60153

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Ja maar ik wil zeggen dat jbo dan de volgende dag ook nog kan komen :D Dus dan is het niet logisch dat je het niet wist zoals jij zei.

@ Mooi plaatje chip :p

Fruit heeft niks laten zien op deze wereld ? :eek: Hoe durf je dat te zeggen.

Juist ik dacht, dread was laat zoals je zelf al zei dus dan is JBO echt laat...

Nou als die Kids PKR vind dat wij niets hebben laten zien hebben jullie dat ook niet gedaan...
 

DeletedUser

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Resist heeft nog NIKS laten zien op deze wereld dus nu krijgen ze eindelijk eens de kans om te laten zien wat ze waard zijn :)

En sorry dat ik het zeg maar ik vind het een verdomd lelijke start post!


hij kwam , hij zag .... en presteerde zelf geen f*ck ????

jammer van de inkt die je hebt verspild aan deze post

kusje van ons :D
 

DeletedUser45033

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

tja, chip is al maanden een internaccountje dus kan hij idd meer tijd in van die leuke spotprentjes steken :cool:
is hij toch ergens goed in ;)
 

DeletedUser62862

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

tja, chip is al maanden een internaccountje dus kan hij idd meer tijd in van die leuke spotprentjes steken :cool:
is hij toch ergens goed in ;)

Tja wie Chippie kent weet wel beter :rolleyes:
Ik loop hier ook maar zomaar wat rond op deze wereld ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Oh oh, men is aan het vluchten geslagen, rennen geblazen, het geraas van Resist uit de weg. Men ontkomt ons niet, wij zullen blijven volgen. Nu jullie, Fruit, de vluchtelingen uit FTNWO hebben aangenomen spreekt het voor zich dat wij niet tegen worden gehouden. Kortom, Fruit heeft er een oorlog bij.

Maar goed, eerst even de overstap belichten. Hoe kan het dat een speler als Dread overstapt, terwijl die ong onder permanente vv is maar jullie een speler als JBO laten stikken. Hoe kunnen die FTNWO'ers dit over hun hart verkrijgen? Zij waren toch zo lyrisch over JBO? Of kon dat nootje toch makkelijk gehapt worden?

Ik zie een verstrooid Plague wat niet weet wat ze moeten doen en vluchten. Vluchten in de underdog, FTNWO, JBO uitnodigen zodat er front word ontvlucht, vluchten naar de stam die vol hield, Fruit. Keer op keer zoeken ze een mogelijkheid om minder weerstand te krijgen. Maar sorry jongens, dat zit er niet in.

Ik ben benieuwt hoe dit gaat uitpakken zoals ik al zei in het andere topic, een oude vertrouwde stam met nu opeens allemaal nieuwe gezichten. Persoonlijk weet ik hoe lastig dat aan het begin kan zijn en nu komt er ook nog een oorlog met de grootmacht Resist erbij. Ik wens jullie succes.

De weg die de ex-FTNWO leden gekozen hebben is echt niet de weg van de minste weerstand. Zij hebben er bewust voor gekozen en wij hebben er bewust voor gekozen. Zij krijgen er een front bij, zoals ook wij als Fruiters er een front bij krijgen. Dat noemt men bezigheidstherapie toch. Resist krijgt nu eindelijk eens een deftige tegenstander en ik kan je verzekeren dat het een mooie strijd gaat worden aangezien Fruit net zoals resist staat als een huis.

Op mooie veldslagen en een leuke maar vooral sportieve strijd. Wellicht dat ik eens tracht om een deftig propaganda postje proberen te posten, maar dan met een fatsoenlijke topicnaam ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan