Resist & Hap! vs. FTNWO

Deleted User - 24028

Guest
Waarde AF'ers,

28 April 2013 was een bijzondere dag voor W21. Een dag die de nieuwe verhoudingen op de wereld liet zien. De dag dat Resist op nummer 1 is komen te staan. Deze nummer 1 positie werd natuurlijk verwelkomt met een post, want zo gaat dat nou eenmaal. Een nummer 1 is niet alleen in game maar ook op het AF actief. Nu, 9 Juli 2013, hebben wij het nummer 1 stokje mogen overgeven aan Fruit. Gelukkig niet omdat wij faalde in een oorlog, nee dat niet. Gelullig niet omdat we uit elkaar zijn gevallen nee dat niet. Nee, de profetie van 28 April is uitgekomen:



Deel 1 hiervan is nu waar geworden, dan lijkt mij vanzelfspreken dat dit met deel 2 ook gaat gebeuren ;) Maar goed, Fruit heeft het stokje overgenomen, maar hoe zijn ze op het idee gekomen?

Hier een suggestie, deze mag men met een korreltje zout nemen:

"Het recruitingteam van Fruit bestaat uit 3 spelers, Locust, The bushwackers en shipsmark. Dit recruitingsteam is geducht, ze hebben al eerder een speler als Warre binnen gehaalt en hierdoor tegen een been aan geschopt. Goed, dat is op dit moment niet aan de orde (al zou er vanalles achter de schermen gaande kunnen zijn).

Goed, Locust, 1 van de 3 musketiers is voor de helft op bb gegaan. Waarschijnlijk niet 1 van zijn helderste momenten toen hij een overstap naar Perre maakte. Dan ben je boos, gefrustreerd. Je verliest heel makkelijk punten. Het recruitingsteam merkte op dat niemand het op het AF opviel en vond dat wel fijn dus bedacht een plan. Laten wij nou zoveel mensen recruiten dat ze het over onze nummer 1 positie hebben ipv dat ze het over de bann van Locust en Perre hebben. "

Als deze suggestie waarheidsgetrouw zou zijn, dan is het niet gelukt. Goed zonder gein, Fruit heeft FTNWO gerecruit. De toekomst gaat het uitwijzen of deze combinatie gaat werken. 23 leden is niet zomaar wat, veel nieuwe koppen binnen een stam die al lang bestaat waarvan dan 2 leden die nieuwe recruits alweer goed kennen.

Niet gedoemt te mislukken, maar op voorhand niet direct een succes. Vandaar dat ik ook Fruit succes wens met deze aanwinsten.

PS: Nu jullie je post hebben, add je je dan even in de oorlogstats bij FTNWO?

Wederom een zeer mooi stukje propaganda H. ;)
Het bovenste stuk van je post bevat niks anders dan waarheden uiteraard. Jullie waren de nr 1 stam tot even geleden, jullie hadden die plaats zeker verdient (wat niet wilt zeggen dat Fruit. ze niet verdient) en jullie zijn die plaats idd kwijtgeraakt aan een stam die een aantal leden heeft gerecruteerd. Was dit recruteren om de nr 1 plaats vast te krijgen ? Zeer zeker niet. Zullen jullie ooit terug de nr positie innemen ? Dat is best mogelijk, maar mogelijk ook niet.

Wat de sugesties betreft ga ik er niet te veel op ingaan. Zoals je zelf wrs wel weet is slechts zeer weinig ervan ook echt waar. Zo is het bv al niet waar dat het recruutteam slechts uit 3 personen bestaat. Je beschrijft wat er gebeurt is toen ik en twiki gerecruteerd worden als "tegen de schenen van iemand trappen" , ook dit is niet waar. Misschien wel in M. zijn ogen maar niet in die van alle anderen ;) Daarbij als iedereen die zich tegen de schenen gestampt voelt doet wat M. deed is dat voor mij goed. Dan is heel resist binnen de kortste keren gehalveerd in dorpen/punten :D

De theorie dat er gerecruteerd is is zeker ook niet om weg te steken dat zowel locust als perre de heft van hun dorpen kwijt zijn. Dit is een zeer spijtige zaak die helaas voorkomt. Zowel bij fruit als de meeste andere topstammen (zie resist, heidi,...). Maar dat account perre dat net gehalveerd is heeft wel op 2 dagen tijd 70 dorpen van de vijand weggedelt. Zijn niet veel mensen/accies die dat zouden nadoen denk ik ;) De accies die gehalveerd zijn komen er wel weer bovenop dus.

Wat de oorlogsstats betreft lijkt het me beter dat er een nieuwe oorlog wordt gestart ;)
Aan jou de eer om de post hiervoor te schrijven...
 

DeletedUser60153

Guest
Het was ook een grappige bedoelde suggestie, vandaar dat ik er zelf al had bij gezet neem dit aub met een korreltje zout. Tuurlijk is er niet een recruitingsteam, maar het staat wel op jullie stamprofiel. Vond het wel grappig om dat te gebruiken ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Zelfs al zet je het er niet bij neem ik alles wat jij zegt nog met een korreltje zout maargoed :D
Beetje uitleg van onze kant over de zaak mag altijd hee ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Soms moet je er doorheen kunnen lezen, jij kan dat gezien je reactie maar sommige beginnen direct te steigeren. Dat vind ik jammer en irriteerd me, hoe kan je anders op een beetje niveau blijven posten?

En daarnaast vind ik dat jullie zelf met zo'n post hadden moeten komen. Jullie nemen mensen aan en komen niet met een verhaal. Dan kan ik nu m'n eigen verhaal er van maken en dan komen jullie enkel met tegenreacties. Dus juist om het zo neer te zetten wil ik jullie prikkelen om de volgende keer zelf aan de slag te gaan.
 

DeletedUser

Guest
Soms moet je er doorheen kunnen lezen, jij kan dat gezien je reactie maar sommige beginnen direct te steigeren. Dat vind ik jammer en irriteerd me, hoe kan je anders op een beetje niveau blijven posten?

En daarnaast vind ik dat jullie zelf met zo'n post hadden moeten komen. Jullie nemen mensen aan en komen niet met een verhaal. Dan kan ik nu m'n eigen verhaal er van maken en dan komen jullie enkel met tegenreacties. Dus juist om het zo neer te zetten wil ik jullie prikkelen om de volgende keer zelf aan de slag te gaan.

Waarom zou je er een heel verhaal gaan neerzetten? Je kan beter dorpen gaan edelen van de vijand. Het is nogal zonde van je tijd om zo'n post te maken.
 

DeletedUser

Guest
Soms moet je er doorheen kunnen lezen, jij kan dat gezien je reactie maar sommige beginnen direct te steigeren. Dat vind ik jammer en irriteerd me, hoe kan je anders op een beetje niveau blijven posten?

En daarnaast vind ik dat jullie zelf met zo'n post hadden moeten komen. Jullie nemen mensen aan en komen niet met een verhaal. Dan kan ik nu m'n eigen verhaal er van maken en dan komen jullie enkel met tegenreacties. Dus juist om het zo neer te zetten wil ik jullie prikkelen om de volgende keer zelf aan de slag te gaan.

Je gunt ons ook de tijd niet om een post te maken. Daarbij zijn we veel te druk om een post te maken.
Kijk bijvoorbeeld maar naar de groei van de huidige nr 3 stam van de wereld en je ziet waarom we druk zijn ;)
Ik kan in ieder geval wel lachen met de "zever" die je typt dus ga vooral zo door :)
 

DeletedUser

Guest
Soms moet je er doorheen kunnen lezen, jij kan dat gezien je reactie maar sommige beginnen direct te steigeren. Dat vind ik jammer en irriteerd me, hoe kan je anders op een beetje niveau blijven posten?

En daarnaast vind ik dat jullie zelf met zo'n post hadden moeten komen. Jullie nemen mensen aan en komen niet met een verhaal. Dan kan ik nu m'n eigen verhaal er van maken en dan komen jullie enkel met tegenreacties. Dus juist om het zo neer te zetten wil ik jullie prikkelen om de volgende keer zelf aan de slag te gaan.

Ik kan je stukje zeker waarderen H. Je bent gewoon een kei in propaganda. Ik vond het zelfs leuk om te lezen!
 

DeletedUser60153

Guest
Je gunt ons ook de tijd niet om een post te maken. Daarbij zijn we veel te druk om een post te maken.
Kijk bijvoorbeeld maar naar de groei van de huidige nr 3 stam van de wereld en je ziet waarom we druk zijn ;)
Ik kan in ieder geval wel lachen met de "zever" die je typt dus ga vooral zo door :)

Waarom zou je er een heel verhaal gaan neerzetten? Je kan beter dorpen gaan edelen van de vijand. Het is nogal zonde van je tijd om zo'n post te maken.

Kijk naar Warre, die heeft ook gewoon tijd om een post te maken. Geen tijd om een post te maken is nonsens. Je moet er tijd vrij voor maken, ik had hem in nog geen 5 minuten getypt. En uiteindelijk trekken jullie er tijd voor uit om het te lezen en een reactie te typen...

Daarnaast hebben jullie al (hoop ik) een heel proces voorafgaand aan de overstap van deze leden. Dan heb je in dat proces genoeg tijd om een post te maken...

Ik kan je stukje zeker waarderen H. Je bent gewoon een kei in propaganda. Ik vond het zelfs leuk om te lezen!

Dankje :)
 

DeletedUser

Guest
Kijk naar Warre, die heeft ook gewoon tijd om een post te maken. Geen tijd om een post te maken is nonsens. Je moet er tijd vrij voor maken, ik had hem in nog geen 5 minuten getypt. En uiteindelijk trekken jullie er tijd voor uit om het te lezen en een reactie te typen...

Daarnaast hebben jullie al (hoop ik) een heel proces voorafgaand aan de overstap van deze leden. Dan heb je in dat proces genoeg tijd om een post te maken...



Dankje :)

Ik ben druk met andere zaken hoor ;) Ik kan wel even reageren maar ga niet zo'n post maken als dat jij gedaan hebt. Ik heb een massa te begeleiden :p
 

DeletedUser

Guest
Leuk stukje freso :) Was leuker om te lezen dan die vorige stukjes vind ik ;)
Ja maar die gaat (hoop ik dan :p ) mislukken :D
 

DeletedUser58227

Guest
fresomania zei:
In deze 2 oorlogen heeft Resist in totaal 280 dorpen verloren en 2.576 dorpen overgenomen. Dat is een verhouding van 9, het hoogste binnen de bepalende stammen. Dat terwijl ze toch wel tegen tegenstanders vochten van allure. Kortom Resist is een verdiende NR 1 op dit moment, we zullen er misschien vanaf gerecruit worden maar we zullen er toch wel weer ooit terugkeren.

Mijn stammeke heeft een hoger ratio hoor :cool::cool:
 

DeletedUser62862

Guest
Dat hele gedoe met die statistieken en cijfers boeit mij ook geen ene moer
 
Bovenaan