Resist & Hap! vs. FTNWO

DeletedUser

Guest
Dat raad ik ze af. Dan komen de troepen nogmaals terug. J. En H. Laten dat toch weer door.

Ow shit, moet ik H. gaan zeggen dat hij een co heeft? Die arme jongen weet zelf waarschijnlijk niet eens dat er nog iemand op zijn acc speelt.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap helemaal niet dat er hier zo stoer wordt gedaan over aanvallen die er door komen. Ok, gefeliciteerd dat aanvallen op het achterland niet gestackt worden, nu nog dorpjes edelen ;)

Niet gestackt worden :D ... Maar ook niet gedodged blijkbaar...:rolleyes:
 

DeletedUser60153

Guest
Ik snap helemaal niet dat er hier zo stoer wordt gedaan over aanvallen die er door komen. Ok, gefeliciteerd dat aanvallen op het achterland niet gestackt worden, nu nog dorpjes edelen ;)

Moet je voorstellen dat we dat altijd zouden doen, weet je hoe stoer we dan zouden zijn :D
 

DeletedUser60153

Guest
Waarde AF'ers,

28 April 2013 was een bijzondere dag voor W21. Een dag die de nieuwe verhoudingen op de wereld liet zien. De dag dat Resist op nummer 1 is komen te staan. Deze nummer 1 positie werd natuurlijk verwelkomt met een post, want zo gaat dat nou eenmaal. Een nummer 1 is niet alleen in game maar ook op het AF actief. Nu, 9 Juli 2013, hebben wij het nummer 1 stokje mogen overgeven aan Fruit. Gelukkig niet omdat wij faalde in een oorlog, nee dat niet. Gelullig niet omdat we uit elkaar zijn gevallen nee dat niet. Nee, de profetie van 28 April is uitgekomen:

In deze 2 oorlogen heeft Resist in totaal 280 dorpen verloren en 2.576 dorpen overgenomen. Dat is een verhouding van 9, het hoogste binnen de bepalende stammen. Dat terwijl ze toch wel tegen tegenstanders vochten van allure. Kortom Resist is een verdiende NR 1 op dit moment, we zullen er misschien vanaf gerecruit worden maar we zullen er toch wel weer ooit terugkeren.

Deel 1 hiervan is nu waar geworden, dan lijkt mij vanzelfspreken dat dit met deel 2 ook gaat gebeuren ;) Maar goed, Fruit heeft het stokje overgenomen, maar hoe zijn ze op het idee gekomen?

Hier een suggestie, deze mag men met een korreltje zout nemen:

"Het recruitingteam van Fruit bestaat uit 3 spelers, Locust, The bushwackers en shipsmark. Dit recruitingsteam is geducht, ze hebben al eerder een speler als Warre binnen gehaalt en hierdoor tegen een been aan geschopt. Goed, dat is op dit moment niet aan de orde (al zou er vanalles achter de schermen gaande kunnen zijn).

Goed, Locust, 1 van de 3 musketiers is voor de helft op bb gegaan. Waarschijnlijk niet 1 van zijn helderste momenten toen hij een overstap naar Perre maakte. Dan ben je boos, gefrustreerd. Je verliest heel makkelijk punten. Het recruitingsteam merkte op dat niemand het op het AF opviel en vond dat wel fijn dus bedacht een plan. Laten wij nou zoveel mensen recruiten dat ze het over onze nummer 1 positie hebben ipv dat ze het over de bann van Locust en Perre hebben. "

Als deze suggestie waarheidsgetrouw zou zijn, dan is het niet gelukt. Goed zonder gein, Fruit heeft FTNWO gerecruit. De toekomst gaat het uitwijzen of deze combinatie gaat werken. 23 leden is niet zomaar wat, veel nieuwe koppen binnen een stam die al lang bestaat waarvan dan 2 leden die nieuwe recruits alweer goed kennen.

Niet gedoemt te mislukken, maar op voorhand niet direct een succes. Vandaar dat ik ook Fruit succes wens met deze aanwinsten.

PS: Nu jullie je post hebben, add je je dan even in de oorlogstats bij FTNWO?
 
Reactiescore
323
Je hebt weer eens helemaal gelijk. Bij de rekruit van ons, was de hele stam tegen, op het rekruitingsteam na, dus we zitten gelukkig toch in Fruit. Bij de van FTNWO spelers gebeurde hetzelfde. We hebben als leden helemaal niets in te brengen in Fruit. :rolleyes:
 

DeletedUser63278

Guest
Nieuwe oorlog, en omdat jij toch zoveel nutteloze inkt uit je pen kan laten vloeien maak je er maar eentje aan :D

Vraag me af waarom steeds die propaganda, niemand leest dit hier nog, buiten Resist en fruit ...
 

DeletedUser60153

Guest
Je hebt weer eens helemaal gelijk. Bij de rekruit van ons, was de hele stam tegen, op het rekruitingsteam na, dus we zitten gelukkig toch in Fruit. Bij de van FTNWO spelers gebeurde hetzelfde. We hebben als leden helemaal niets in te brengen in Fruit. :rolleyes:

Waarom lees je nou niet? Echt, heel 't AF moet een cursus begrijpend lezen krijgen als ik zo die reacties op m'n posts zie. En ik kan er niets aan doen dat er op het profiel van Fruit staat.

Recruitingsteam:

Locust
The Bushwackers
Schipsmark
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom lees je nou niet? Echt, heel 't AF moet een cursus begrijpend lezen krijgen als ik zo die reacties op m'n posts zie. En ik kan er niets aan doen dat er op het profiel van Fruit staat.

Recruitingsteam:

Locust
The Bushwackers
Schipsmark

Zou wel heel gek zijn moest er Muay-Ray staan of niet soms ?
 

DeletedUser60153

Guest
Mensen kunnen jullie nou echt nergens de humor van inzien? Tsjonge jonge.
 
Bovenaan