speed server

DeletedUser183

Guest
weet iemand waneer de speed server af gaat zijn of gaat beginen:confused:
 

DeletedUser

Guest
I play the german Tribalwars and the speed server is nj the best player has 26million points in 200round

nou je kan nederlands begrijpen als ik het zo lees dan geef ik je een heel goeie tip;

Praat dan ook Nederlands
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser46

Guest
op de speedserver van duitsland = sds daar is een noble man in een minuut klaar... en als je een half uurtje speelt dan zijn al je economiegebouwen lvl 15... het is wel leuk ik speel daar vaak op maar het domme is dat de server niet langer dan 5 dagen draait.. het zou eigenlijk leuker zijn als de speedserver vb op 600 speed of hoger draait maar dan vb maar 3 uur online is ... maar dan voor 1 dag e vb de woensdag is iedereen thuis enzo... :D

behalve voor de mensen die moeten werken dan.:D
 

DeletedUser

Guest
maar wat vinden jullie er van... een speedserver van 600-1000 speed is toch tof geen freaks die je 's nachts doden. en op een uurtje aan 1000 speed heb je al een mooie stad denk ik, en het lokt wss ook veel mensen aan. die van duitsland zit stampvol:p
 

DeletedUser

Guest
1000 is wel héél snel. Dat is dan ook gwn niet leuk meer, want degene die er het langste opzit wint is het dan.
 

DeletedUser

Guest
denk jij heb je al op die van duitsland gezeten... pure tijdverlies je moet er een hele dag opzitten of je bent dood en wat ga je doen in 3 uur met snelheid 500 ofzo? en op 500 of 200 speed is het ook zo van wie langst speelt wint
 

DeletedUser

Guest
maar wat vinden jullie er van... een speedserver van 600-1000 speed is toch tof geen freaks die je 's nachts doden. en op een uurtje aan 1000 speed heb je al een mooie stad denk ik, en het lokt wss ook veel mensen aan. die van duitsland zit stampvol:p

erm, op snelheid 100 kan je makkelijk in één dag een stad opbouwen naar ongeveer 4000 punten en nog een andere village overnemen ook... en op 1000 in één uurtje...
 

DeletedUser

Guest
als je een hele dag moet spelen... dat gaat niet er zitten altijd veel freaks op. die spelen dan de nacht enzo door :s en diestaemme is niet zo cool hoor :s als je op 1 uurtje een mooie stad hebt is dat toch cool...
 
Bovenaan