Top 20 waardig?

DeletedUser60153

Guest
Het is anders wel duidelijk dat Resist elk account dat ze maar kunnen bemachtigen (bijv. ettie2) of via vv kunnen bespelen (bijv. Sambal Bij) gebruikt om FTNWO/Fruit. aan te vallen of dwars te zitten.

Ik meende ooit is gelezen te hebben op het AF dat Resist een ledenlimiet van 15 had. Er is blijkbaar toch weer besloten verder te recruten.

Bovendien worden er ook spelers van de accounts binnen het bondgenootschap afgepakt en informatie uit verkregen. Je ziet wat er van komt (Dragonghost :D)

Zie ik hier een patroon ontstaan door angst? Wellicht :rolleyes:

Als Resist zonder alle vv's nog iets zou presteren zou ik er van opkijken :rolleyes:. Zou me niet veel verbazen als Resist en Hap! gezamenlijk al de helft of meer van de wereld aan hun kant hebben staan. Ze zijn bij mij de heldenstatus allang verloren. Net als hun "propaganda" dat gewoon een mooi woord is voor zoveel mogelijk bullshit vertellen in de hoop een beetje onrust te veroorzaken bij de vijand. Wat overigens tot nu toe nog nergens aan bijgedragen heeft :eek:.

Wacht, we worden afgezeken omdat we vv's draaien? Wij zijn diegene die geen probleem hebben om tijd in accounts te steken, op te bouwen en te gebruiken voor wat wij kunnen doen. We draaien zonder probleem vv's, deffensief en offensief. En daar worden we nu belachelijk om gemaakt? Het is onze kracht. En jullie weten dat en jullie zijn er bang voor.

Ooit heb ik gehoord dat propaganda niets doet, volgens mij is hier juist het voorbeeld van tijd investeren op punten waarop sommige het laten lopen. Wij hebben een reputatie, een naam. Met een naam kan je soms dingen doen die je als een stam zonder grote naam niet kan bereiken.

En dat wij vv's gebruiken is volgens mij al lang bekent. Kijk naar PR in het verleden, nu dan Sambal bij. Overigens gebruikten jullie dat account ook, toen je de vv had gekregen van Sambal bij werd er op moises ook aangevallen.

Ik zie hier een plan wat is uitgedacht slagen. Dread main target maken, Jorny slopen en dan Jorny via Sambal edelen. Fruit heeft hier een fout gemaakt door een verloren account te recruiten. Nu ze dat inzien gaan ze ons zwart afschilderen, tja...

Oh en dat Jorny niet wist dat hij door sambal zou kunnen worden aangevallen is bull shit. Een week geleden is hij ook al door Sambal aangevallen en toen hoorde ik er niemand over. Nu er edels vliegen en ze dorpen verliezen en dus gezichtsverlies hebben komen ze met hun grote mond op 't AF.

Kortom een geslaagde actie van Resist, wederom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maar jullie hebben de keuze gemaakt het account weer in gebruik te nemen en dat is waar ik op doelde. Bovendien heeft het account niks met Ftnwo of Fruit. te maken dus ik snap je redenering niet.

Waarom zouden we het account niet gebruiken?
Als we het account toch bezitten dan kunnen we het net zo goed nuttig gebruiken, wat we nu dus doen.

Resist doet imo erg haar best om zoveel mogelijk accounts in handen te krijgen. Dat was mijn punt. Jij maakt er weer helemaal iets anders van.

Overigens zijn je speculaties over wat wij zouden doen nergens op gebasseerd en kun je die beter achterwege laten.

Wat maakt het uit dat wij accounts toegeworpen krijgen? We kunnen ze laten liggen maar ook weer nuttig gebruiken.
Denk is ff na, als jij in gevecht bent met iemand, en je kan voordelen krijgen, dan gebruik je die toch?

Kunnen wel op niks gebaseerd zijn maar het is wel waar, dat zit in de aard van de mens, je gebruikt dingen die jou helpen. Is hetzelfde als van dat ik jou 1 euro wil geven, dan zou je die toch ook aan nemen, doet ieder mens, is hetzelfde met vv's.
(Maar vv's IN vijandige stammen vind ik wel iets anders, daar ben ik niet zo van)

Wie had het over stabben?

Sorry, die was eigenlijk gericht op cornettoijsje, want die had het over stabben :p
 

DeletedUser63278

Guest
Het is een dood accie gebruiken om te stabben. Niks meer - niks minder ...
Of gaan jullie straks nog vertellen dan dat jullie Sambal terug verder gaan uitbouwen ? Feit is Resist faalt op de fronten, dit is hun enuge verweer.

Ondermaats voor een topstam !!!
 

DeletedUser60153

Guest
Je gaat totaal niet in op mijn stukje. Daarnaast stabben? Volgens mij is Sambalbij nooit in FTNWO geweest, enkel een account in het oude Plague. Daarnaast heeft het tijdelijk een stammenswitch gemaakt naar PR, die onze BG was.

Okey, we hebben hem zelf aangevallen en weggespeelt, maar dat account is nu in handen van Resist. We vv'en er al enkele weken op terwijl we het internen. Een oplettende speler zou dit allang opgevallen zijn. Dat iedereen waar we tegen spelen stopt met het spel is voor ons ook niet leuk hoor. Daarnaast moet je weten wat er in je buurt speelt. Jorny zou moeten weten dat het account niet meer word bespeelt door .Arrogant

Alleen dread is op dit moment een tegenstander die de eerste massa heeft volgehouden. Maar dat is geen wonder, want hij was helemaal geen main target in de massa. Alleen kijken jullie daar stuk op.

Jullie kunnen er niet tegen dat wij zoveel "macht" in de wereld hebben. Daar hebben we lang aan moeten bouwen, veel tijd ingeinvesteerd, ons zelf geprofileerd op verschillende plekken (AF, VV's, stammenoorlogen). Deze investering werpt vruchten af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65039

Guest
Wacht, we worden afgezeken omdat we vv's draaien? Wij zijn diegene die geen probleem hebben om tijd in accounts te steken, op te bouwen en te gebruiken voor wat wij kunnen doen. We draaien zonder probleem vv's, deffensief en offensief. En daar worden we nu belachelijk om gemaakt? Het is onze kracht. En jullie weten dat en jullie zijn er bang voor.
[/QOUTE]

Ik zeik je/jullie niet af omdat jullie vv's draaien. Ik vind het zonder meer een slimme zet van Resist. Ik heb net echter neergezet hoe ik ertegen aan kijk en dat zal niet veranderen. Er bang voor zijn is ook wel weer wat overdreven maar het zal idd veel moeilijker voor ons worden.

Ooit heb ik gehoord dat propaganda niets doet, volgens mij is hier juist het voorbeeld van tijd investeren op punten waarop sommige het laten lopen. Wij hebben een reputatie, een naam. Met een naam kan je soms dingen doen die je als een stam zonder grote naam niet kan bereiken.

[/QOUTE]

Hier heb ik me inderdaad op verkeken en het zal door naambekendheid idd makkelijker voor jullie zijn om aan vv's of dergelijk te komen. Echter blijf ik de propaganda een rare verdraaiing van de feiten vinden.

En dat wij vv's gebruiken is volgens mij al lang bekent. Kijk naar PR in het verleden, nu dan Sambal bij. Overigens gebruikten jullie dat account ook, toen je de vv had gekregen van Sambal bij werd er op moises ook aangevallen.

[/QOUTE]

:D

Ik zie hier een plan wat is uitgedacht slagen. Dread main target maken, Jorny slopen en dan Jorny via Sambal edelen. Fruit heeft hier een fout gemaakt door een verloren account te recruiten. Nu ze dat inzien gaan ze ons zwart afschilderen, tja...

[/QOUTE]

Jorny21 is allesbehalve een verloren account.


@.Poss: Ik kan wel uitgebreid op je post ingaan maar een korte samenvatting van mijn antwoord zal uiteindelijk toch neerkomen op het feit dat ik alleen maar verkondig hoe hierop neerkijk.


EDIT: ***Quotes :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wacht, we worden afgezeken omdat we vv's draaien? Wij zijn diegene die geen probleem hebben om tijd in accounts te steken, op te bouwen en te gebruiken voor wat wij kunnen doen. We draaien zonder probleem vv's, deffensief en offensief. En daar worden we nu belachelijk om gemaakt? Het is onze kracht. En jullie weten dat en jullie zijn er bang voor.

Ooit heb ik gehoord dat propaganda niets doet, volgens mij is hier juist het voorbeeld van tijd investeren op punten waarop sommige het laten lopen. Wij hebben een reputatie, een naam. Met een naam kan je soms dingen doen die je als een stam zonder grote naam niet kan bereiken.

En dat wij vv's gebruiken is volgens mij al lang bekent. Kijk naar PR in het verleden, nu dan Sambal bij. Overigens gebruikten jullie dat account ook, toen je de vv had gekregen van Sambal bij werd er op moises ook aangevallen.

Ik zie hier een plan wat is uitgedacht slagen. Dread main target maken, Jorny slopen en dan Jorny via Sambal edelen. Fruit heeft hier een fout gemaakt door een verloren account te recruiten. Nu ze dat inzien gaan ze ons zwart afschilderen, tja...

Oh en dat Jorny niet wist dat hij door sambal zou kunnen worden aangevallen is bull shit. Een week geleden is hij ook al door Sambal aangevallen en toen hoorde ik er niemand over. Nu er edels vliegen en ze dorpen verliezen en dus gezichtsverlies hebben komen ze met hun grote mond op 't AF.

Kortom een geslaagde actie van Resist, wederom.


Vorige week haha waarheid kan verder liggen dan je zelf ziet blijkbaar... en wie bedoel je als een verloren account? lijkt me sterk dat je mij bedoelt maar zo lijkt het wel.

Je gaat totaal niet in op mijn stukje. Daarnaast stabben? Volgens mij is Sambalbij nooit in FTNWO geweest, enkel een account in het oude Plague. Daarnaast heeft het tijdelijk een stammenswitch gemaakt naar PR, die onze BG was.

Okey, we hebben hem zelf aangevallen en weggespeelt, maar dat account is nu onderdeel van Resist. We vv'en er al enkele weken op terwijl we het internen. Een oplettende speler zou dit allang opgevallen zijn. Dat iedereen waar we tegen spelen stopt met het spel is voor ons ook niet leuk hoor.

Alleen dread is op dit moment een tegenstander die de eerste massa heeft volgehouden. Maar dat is geen wonder, want hij was helemaal geen main target in de massa. Alleen kijken jullie daar stuk op.

Jullie kunnen er niet tegen dat wij zoveel "macht" in de wereld hebben.

iedereen die jullie hebben aangevallen ( dan bedoel ik klaus lord PVV bismark en dread ) leven nog steeds dus opnieuwe dikke bullsshit van jou dat dread de eerste is gozer;)
 

DeletedUser

Guest
Wel fijn, weer is serieuze discussies hier :D

@ Unforgotten, is goed, iedereen kijkt en denkt hoe hij zelf denkt ;)

Cornettoijsje zei:
Het is een dood accie gebruiken om te stabben. Niks meer - niks minder ...
Of gaan jullie straks nog vertellen dan dat jullie Sambal terug verder gaan uitbouwen ? Feit is Resist faalt op de fronten, dit is hun enuge verweer.

Ondermaats voor een topstam !!!

Lol, we hebben de Vv opgepakt en het account hier en daar opgekrikt, want hij was bijna totaal gesloopt door onze aanvallen.
Dus later nadat we de Vv weer hadden hadden we 't accuont mooi opgeknapt, cleartjes / edels plaatsen dit en dat, en nu een mooie solo actie gedaan met het account.

Stabben, ik blijf 'm leuk vinden xD
 

DeletedUser60153

Guest
Vorige week haha waarheid kan verder liggen dan je zelf ziet blijkbaar... en wie bedoel je als een verloren account? lijkt me sterk dat je mij bedoelt maar zo lijkt het wel.

iedereen die jullie hebben aangevallen ( dan bedoel ik klaus lord PVV bismark en dread ) leven nog steeds dus opnieuwe dikke bullsshit van jou dat dread de eerste is gozer;)

Alsof die speler nog actief spelen, komop ga niet zo kinderachtig doen Jorny. Je weet ook dat die in leven worden gehouden dmv vv's. Zelfs Dread, en dat vind ik jammer. Al zal er nu wel weer een speler op zijn, M. van Ageon hoorde ik in de wandelgangen.

Ik doel op jou als verloren account Jorny. Niet jij zelf als speler, want je bent een degelijke speler. Maar je account is redelijk kansloos.
 

DeletedUser

Guest
kom maar weer terug als je feiten hebt over jorny21 als account en over die andere 2 dingen die je beweert
 

DeletedUser60153

Guest
Oh en een kleine toevoeging. Kom jij maar terug als je geen dorpen verliest ;)
 

DeletedUser

Guest
waarom zou ik aan de vijand open kaart gaan spelen over dread jorny en M.:eek:
 

DeletedUser63278

Guest
Kijk ik zal het anders stellen:

Reist verklaart de oorlog aan P|R, thans TLP. Een stam die ze afschilderen als ondermaats en geen partij voor hen. Resultaten Resist vs TLP:

Zijde 1:
Stammen: Resist
Zijde 2:
Stammen: ~TLP~

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2
Kant 2: 0
Verschil: 2

chart


Maw Nihil :D

Dus Resist valt hen aan met een niet-Resist accie in de flank.

Volgende oorlog: Resist vs FTNWO:

Zijde 1:
Stammen: Resist
Zijde 2:
Stammen: FTNWO

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16
Kant 2: 6
Verschil: 10

chart


Resultaten = Nihil :D

Dus Resist doet weer hetzelfde, pakt een dood niet Resist accie en valt daarmee aan in de flank van FTNWO/fruit.
De ene ziet dit als een slimme zet, ik zie het als een zwaar falen van Resist & Hap! op een gelijke strijd.

Het is maar hoe je het belijkt ;-)

Wij halen dan teminste dorpen binnen van de vijand ....
 

DeletedUser60153

Guest
Wacht even. Hebben we TLP al serieus aangevallen? Nee.
Hebben we FTNWO al met edels aangevallen? Amper.

Overigens is Jorny geen FTNWO volgens mij of ben ik nou gek?
Blijft mooi hoe jij precies reageert zoals we dachten dat FTNWO zou reageren (buiten het zeiken op vv's). Dread als belangrijkst zien, Jorny als een slooptarget zien. Jullie trappen keer op keer in onze aanvalsplannen, terwijl er elke keer een grote mond is op het moment dat het verstuurd word / het aankomt.

Zoals ik al zei, zorg dat je je buurt kent, dat je weet wat er om je heen gebeurt en er is veel minder aan de hand.

Overigens hebben wij TLP nog helemaal niet aangevallen? Met welk account hebben we hun dan in de flank aangevallen?

Daarnaast hebben wij op dit moment nog steeds de meeste dorpen overgenomen binnen de stammenoorlogen. Dat jullie nu 1x dorpen pakken op HEIDI, nou wauw. Daar word m'n pik niet stijf van ofzo. Dit doen wij al tegen Fresh, World!, Lawzzz, Plague.

Jullie bestaan al vele malen langer en hebben nog maar 2,3 k dorpen overgenomen. Dan snap ik dat je helemaal verstelt staat als je stam is 100 dorpen bij een massa binnen harkt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dude resist vs ftnwo is dread en daar zijn de edels op gekomen tot nu toe van resist dus dat bedoelt hij ... ik weet niet of je het gemerkt hebt hoor maar bij mij stond er amper def thuis, dus jullie trappen telkens in je eigen aanvalsplannen of jullie willen juist dat wij erin trappen maar als dat niet gebeurt alsnog zeggen dat wij erin trappen stop maar weer freso...
 

DeletedUser60153

Guest
dude resist vs ftnwo is dread en daar zijn de edels op gekomen tot nu toe van resist dus dat bedoelt hij ... ik weet niet of je het gemerkt hebt hoor maar bij mij stond er amper def thuis, dus jullie trappen telkens in je eigen aanvalsplannen of jullie willen juist dat wij erin trappen maar als dat niet gebeurt alsnog zeggen dat wij erin trappen stop maar weer freso...

Dude ik weet niet hoor. Maar jij dacht de hele tijd dat er fakes op jou zouden komen. Toen kwam je er achter dat het clears waren, okey. Nu komen er edels, denk je weer wtf.

Jij loopt achter de feiten aan, de feiten die wij jouw op de neus drukken. Daarnaast sturen we natuuurlijk hier en daar een edeltje op Dread als we een kans zien om een dorp te pakken. Scheelt toch al weer 4 dorpen die ik eerder niet had. Echt Jorny, soms verbaas ik me over hoe kortzichtig je bent.
 

DeletedUser63278

Guest
Wacht even. Hebben we TLP al serieus aangevallen? Nee.

Waarom verklaar je hun dan de oorlog ?

Hebben we FTNWO al met edels aangevallen? Amper.

Als de clears niet doorkomen zou je al lomp zijn wil je edels er achterna sturen :rolleyes:

Overigens is Jorny geen FTNWO volgens mij of ben ik nou gek?

Neen jorny is fruit en daar krijg nu wel troubles mee :p


Ik zie jullie gewoon het laatste kwartaal nihil dorpen binnenhalen van jullie zelf verklaarde vijanden, en Resist blijft aanhoudend uitpakken met oude koeien.
Mag ik hieruit afleiden dat Resist op zijn gat zit ?
 

DeletedUser

Guest
Dude ik weet niet hoor. Maar jij dacht de hele tijd dat er fakes op jou zouden komen. Toen kwam je er achter dat het clears waren, okey. Nu komen er edels, denk je weer wtf.

Jij loopt achter de feiten aan, de feiten die wij jouw op de neus drukken. Daarnaast sturen we natuuurlijk hier en daar een edeltje op Dread als we een kans zien om een dorp te pakken. Scheelt toch al weer 4 dorpen die ik eerder niet had. Echt Jorny, soms verbaas ik me over hoe kortzichtig je bent.

en dan dat het echte clears zijn als ik dat wist denk je dat ik dan al die dorpen had gaan stacken kom op zeg man elke blinde kip weet dat ie een safe acc tov resist niet gaat stacken, soms verbaas IK mij over jou inzicht... en die blijkt niet al te goed te zijn op dit moment...
 
Bovenaan