De eerlijke Breakers?

Reactiescore
205
Ja, dat is precies wat ik bij die posts van jullie denk.
Dat ik uberhaupt moeite doe, om een argument te geven. Snap er niks van.

Dus dan maar weer tot de orde van de dag: poep
 

DeletedUser3435

Guest
Haha. Allesbehalve slim :D Ik zou nu de resultaten van mijn neuropsychologisch onderzoek kunnen neertypen, maar dat lijkt me een beetje overbodig. Want ik bedacht me net dat jou mening niets waard is en ik totaal niet verplicht ben verantwoording af te leggen aan zo'n idioot als jij. Enige wat jij post zijn aanvallen op de persoon zelf, en die zijn dan meestal nog eens ongegrond. 15 jaar, ja dus? Zowat de helft is hier 15-16 jaar... Mensen waar ik later voor ga werken. Waar de fuck slaat dat nou weer op? :p

Nou, wed maar, 5000 PA dat ik EV aftroef op een 1 vs 1. Zal anders eens rondkijken waar dat mogelijk is ^^
Nee mijn mening is inderdaad niet 100 keer zoveel waard als de mening van een ongestrlde simpele noob.. Je hebt gelijk, mijn fout. Heb ook zeker niet ontelbaar keer zoveel invloed gehad op W18 aangezien jou verblijf hier zo onbelangrijk is.. Zoals al eerder gezegd werd is het Phalanx van jou tijd een schande voor de naam aangezien we spelers zoals jijzelf moesten aannemen door een tekort aan spelers. Haha lieve jongen, je merkt wel aan een invidu of die al dan niet slim is hoor, bij jou heeft het marginale en koppige altijd al de bovenhand gehad. Dat je bijvoorbeeld denkt dat je iets voorstelt IG.. Je regelt het maar met Pep. De pa die ik nog over heb, 3000 ofzo krijg je dan.
 

DeletedUser

Guest
Denk dat jullie beter moeten lezen, i.p.v. steeds op hetzelfde terug te komen om gelijk te krijgen.

Als je gelijk hebt met iets, waarom zou je het dan niet mogen herhalen? Lijkt me alleen maar een slimme zet, maar goed, jij hebt er natuurlijk ook niet zo heel veel verstand van.
 

DeletedUser

Guest
Wat een jankerds zijn het in break, nu willen ze een nap vanwege emielineter hahahahahaa sukkels

toen er gebackstabt werd op 1kl5 stond break totaal niet open voor enige voorstel van equi kant en nu denken ze weer in eigen belang iets te kunnen regelen


ik zeg edelen die hap en daarna frummeltje en de rest

ik zou zeggen geef eerst maar eens alle dorpen van 1kl5 terug voordat jullie equi uberhaupt mogen aanschrijven
 
Reactiescore
205
Het spijt me, ik zou het graag doen, maar ik heb de zin en tijd niet om door te spitten, waar jij ook al weer ergens aan het slijmen was. Vergeet maar gewoon dat ik het gezegd heb.
 

DeletedUser64964

Guest
Nee mijn mening is inderdaad niet 100 keer zoveel waard als de mening van een ongestrlde simpele noob.. Je hebt gelijk, mijn fout. Heb ook zeker niet ontelbaar keer zoveel invloed gehad op W18 aangezien jou verblijf hier zo onbelangrijk is.. Zoals al eerder gezegd werd is het Phalanx van jou tijd een schande voor de naam aangezien we spelers zoals jijzelf moesten aannemen door een tekort aan spelers. Haha lieve jongen, je merkt wel aan een invidu of die al dan niet slim is hoor, bij jou heeft het marginale en koppige altijd al de bovenhand gehad. Dat je bijvoorbeeld denkt dat je iets voorstelt IG.. Je regelt het maar met Pep. De pa die ik nog over heb, 3000 ofzo krijg je dan.

:D Ik kom niet meer bij. Fantastisch dit. En jazeker, ik regel dat wel. Hou je PA alvast klaar ;)
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig heb ik door dat je hier lekker hard zit te trollen, en zal ik maar niet ingaan op al die mogelijke beledigingen. Nergens op gebaseerd, en nog niet eens dicht bij de waarheid, wat jij ook weet.
Trollen, o nee Zombie dan heb je me wel heel slecht door. Hooguit mijn gal spuwen en een klein beetje met jou spelen, je weet wel, als aan een touwtje. Zo gemakkelijk, je buigt zoals ik wil dat je buigt. Vermakelijk hoor.

Soms moet je je aanpassen aan het niveau van de lezers. Met al die flapdrollen-teksten met poep erin van jou, heeft niemand meer overzicht. Als er nou tenminste iemand even alle onzin doorstreept (dat deed ik dus), dan blijft het wat overzichtelijk. Heeft niks met mijn niveau te maken.
Ik merk dat jij je aan je stamgenoten aanpast door enkele keren aan uitwerpselen te refereren, wellicht om het interessant te houden voor ze. Of misschien moet je zelf ook wel even grinniken bij de aanblik van die vieze, stoute woordjes. Laat mama het maar niet zien Zombie.
Als ik alle onzin zou doorstrepen zou ik consequent bijzonder snel klaar zijn met je teksten, een streep erdoor en klaar, echter lijkt het me nuttig, aangezien ik ooit iets wat op intelligentie leek bij je heb bespeurd, om je ook even uit te leggen waarom de dingen die je zegt zo gênant stompzinnig zijn. Vandaar. Aannemende dat jij de misplaatste arrogante hebt om eenzelfde houding ten opzichte van mij aan te nemen, verwacht ik van jou hetzelfde. Tenzij je diep van binnen nog beseft dat ik in elke zin je meerdere ben, dat je zelfs als een kindje om hulp bent komen vragen, en dat de verhoudingen dus weinig te maken hebben met gelijkheid. In dat geval ben je op de goede weg.

Oh, en je maakt nu wel heel erg duidelijk dat je je m'n woorden erg aantrekt. Let daarop, het is te makkelijk zo.

Oh, was dat je conclusie? Ik heb altijd geleerd om geen nieuwe info in je conclusie te zetten, maar blijkbaar heb jij je eigen (onoverzichtelijke) methode? Interessant! (Not)
God wat infantiel weer. Wellicht heb jij van de juf gehoord dat je geen nieuwe info in je conclusie mag zetten, het lijkt er zelfs op dat je dat uit je hoofd hebt geleerd, erg schattig allemaal, maar bewaar dat maar voor de S.O. en verveel mij er niet mee, bij voorbaat dank.

1. |P|halanx is wel verslagen (verslagen • hij die alle moed verloren heeft), 2. |P|halanx beweert dat ze zichzelf op delete hebben gezet, vanwege die onterechte ban? Wat heeft dan de achterbaksheid van EQUI er mee te maken? Juist helemaal niets. Of beweer je nu opeens dat er meer zit achter die deletes? Misschien toch wel een schijntje angst voor wat komen zou? Lachwekkend dit :eek:
Dat is één definitietje van verslagen en nog een hele matige ook. Ik heb naar mijn mening uitstekend uitgelegd wat mijn insteek is en wacht nog steeds op een fatsoenlijk tegenargument, tot die tijd laat ik dit soort teksten even aan me voorbijgaan. De onterechte ban speelde een rol, misschien moet je Een Eschatologisch Moment even lezen, een lust voor het oog en in jouw geval ook nog informatief.

Zeg, steek je kop eens uit die pot stront man? Ik zeg op dit forum al zo vaak dat |P| op delete is gegaan, zelfbewust. Dat zegt toch wat over hoe erg jij ingelezen bent! Ja leuk is dat, heel lang wegblijven, en dan beweren dat ik niet ingelezen ben. Topperd dat je bent :)
En daar komen de uitwerpselen weer. Moest ook even natuurlijk, Agonoize en Constantius waren hun aandacht bijna verloren. Je laat zien dat je niet ingelezen bent door onwaarheden over het einde van Phalanx hier neer te kalken, ik kan samen met een man of twee beter dan wie dan ook vertellen wat er precies gebeurd is op het einde. Mij de les lezen is op zichzelf al per definitie zelfoverschatting in jouw geval maar in dit geval is het wel héél dom Zombie. Minder ontlasting en meer inhoud lijkt me een goed devies.

Echter heb ik mijn twijfels bij het motief van al die deletes. Jullie beweren dat jullie 'heengingen' door die onterechte ban dus. Onzin natuurlijk, want jullie waren bang voor de toekomst, en zochten een uitweg, die jullie nog een beetje eer bezorgde. Alleen spelers die dit spel echt leuk vinden, hadden hier geen zin in. Jullie lieten hun in de steek, en vervolgens ga je op ze zeiken dat ze hier nog spelen? Weer zoiets interessants van jouw kant.
Dat doen we niet onnozele Zombie, nogmaals, lees de tekst, dit is onbegonnen werk zo. Bang voor de toekomst, waarom dan, gewonnen hadden we al en we kwamen al om in de eer. Er is een heel a4'tje aan de motieven gewijd Zombie dus in plaats van hier onzinnig speculeren kan je ook gewoon eens kijken wat de mensen zelf hebben verteld, of is dit een hele gekke suggestie?
Alleen spelers die niet genoeg met Phalanx verbonden waren hadden hier geen zin in, een echte Phalanxer heeft op W18 niets te zoeken na Phalanx. Vinnie is hier een leuk voorbeeld van. Chesser is wat mij betreft de enige uitzondering. Wij lieten niemand in de steek, ze hebben niet geprotesteerd, dat zou ook wel absurd zijn geweest overigens. Alles wat ik schrijf is interessant Zombie, alleen niet op de manier die jij impliceert, dat geldt dan weer vaak voor jouw teksten.

Oh dit was één van je betere? :rolleyes:
Jazeker Zombie. Ik kan het weten.

Er is geen 1 wereld, zoals wereld 18 op dit moment. En dat weet jij ook. Dat er dus honderden stammen buiten W18 zijn, is totaal irrelevant. Je maakt het weer eens ingewikkelder dan dat het is. Nee, Bo voelt zich aangetrokken tot W18, net als ik, net als vele anderen. Neem het hen niet kwalijk als zij plezier aan dit spel beleven, en niet alleen maar proberen om zoveel mogelijk 'glorie' op een online forum te behalen. Koest Flos.
W18 is bijzonder doorsnee eigenlijk, misschien bovengemiddeld laf maar verder is het dertien in een dozijn. Phalanx gaf W18 kleur, nu is het grijs en grauw, immers zijn EQUI en Break grijs en grauw. Mediocriteit pur sang. Als Bo ook maar iets met Phalanx te maken had had hij alleen al bij het idee van Break of EQUI vervoegen gekokhalsd. W18 heeft geen aantrekkingskracht voor iemand die in Phalanx heeft gezeten. Chesser wilde zijn account niet weggooien, in mijn ogen onbegrijpelijk maar die hadden dermate veel krediet opgebouwd dat ik hen nog kan vergeven, de rest niet.

Je mag best TW spelen, al moet ik zeggen dat het me in een niet-uitzonderlijke stam te saai voor woorden, maar er zijn zoveel mogelijkheden. EQUI kiezen is op zichzelf al een slechte keuze en dan zeker vanwege hun verleden. Je weet niet wat ik bedoel met glorie, niet erg, je hersens zijn nog niet volgroeid dus wie weet komt het ooit nog binnen, tot die tijd kan ik je alleen maar zeggen, de uitleg staat in de vorige post, dat er enkel goede herinneringen te behalen zijn en winst en eer zijn equivalent in deze.

Je denkt dat je door 'Koest Flos.' te zeggen macht uitstraalt maar ik kan je vertellen dat het een averechts effect heeft, het is een laatste sparteling van een door en door gefrustreerd en machteloos jochie dat wel heel hard roept dat hij de controle heeft terwijl uit elke zin, elke zin opnieuw weer blijkt dat het niet meer dan wat tegenstribbelen is. Ik krijg haast medelijden met je Zombie. Hou jezelf in de hand.
Nah, die heeft nog vrij mooie cluster, op dat onderste stukje na. Snap zelfs niet waarom daar überhaupt nog deff in gepompt wordt :p



Wat is er mis met 10u lopende edelclears? Jij deed echt ontzettend achterlijk door Amon-Ra op delete te zetten en het acc dus enkele dagen onbemand te laten. Al dat verlies achter de linies is dus vrijwel jou schuld. Mooie stamgenoot ben jij zeg :D

Tegen jou heb ik zeker een grote bek, mag ook, want ik ben beter as jou. Krepox is goed, twijfel ik niet aan, maar die doet gewoon achterlijk. De eerstvolgende keer dat je mij een grote mond ziet hebben tegen DS3, Flos, Rashani, Conquerking, Arbeitman, ... moet je me er even op wijzen ja? :)
Brrr, wil je me niet meer in dat soort lijstjes zetten. Met Rashani en Conquerking wil ik niet geassocieerd worden zeg.
Zeg je nou van jezelf dat je beter bent dan iemand. Ego heb je wel in ieder geval.
Ik zeg van mezelf dat ik beter ben dan iedereen die nu nog W18 speelt Bloemkool4life, moet je nagaan wat een ego ik wel niet heb.
Dat ik EV een kneus vind die daadwerkelijk belachelijke posts maakt is een reden dat ik afhankelijk ben? Ooh je bedoelt dat ik |P| noem. Dat moet je als een compliment zien, flos. Normaal heeft |P| namelijk níet zulke debielen op het forum rondlopen.
Elke post die ik van je lees is doordrenkt met een voorkeur voor EQUI en dan vraag ik me af waarom, ik vond onafhankelijk posten een nobel streven en we hadden er een erg goed gesprek over maar dit lijkt er bepaald niet op. EV hoort bij Break, zijn affiliatie met Phalanx heeft hij wat mij betreft helemaal verspeeld maar in ieder geval tijdelijk.
 

DeletedUser

Guest
Flos. waarom gaf P het op bij 3 tegenslagen?
Break heeft al meer accounts per saldo kwijtgeraakt van equi.
En nog bestaat break. en P?
ben benieuwd wat je antwoord hier op is.
 

DeletedUser

Guest
Flos. waarom gaf P het op bij 3 tegenslagen?
Break heeft al meer accounts per saldo kwijtgeraakt van equi.
En nog bestaat break. en P?
ben benieuwd wat je antwoord hier op is.

Omdat Break een verzameling spelers is die samen een stam vormt en Phalanx een gezamenlijk collectief was waarin de aanwezige accounts samen één geheel vormden. Wel een mager klein stukje om op in te haken, waarschijnlijk omdat Flos in de rest volledig gelijk heeft.
 

DeletedUser

Guest
Flos. waarom gaf P het op bij 3 tegenslagen?
Break heeft al meer accounts per saldo kwijtgeraakt van equi.
En nog bestaat break. en P?
ben benieuwd wat je antwoord hier op is.
Misschien moet ook jij het tekstje lezen, verder zou Break elke paar uur zijn geknakt onder de druk die Phalanx al heel lang had. Denk nou na voordat je wat post.

Omdat Break een verzameling spelers is die samen een stam vormt en Phalanx een gezamenlijk collectief was waarin de aanwezige accounts samen één geheel vormden. Wel een mager klein stukje om op in te haken, waarschijnlijk omdat Flos in de rest volledig gelijk heeft.

De cohesie speelt inderdaad een rol, ook het feit dat puur tactisch je eigenlijk geen account kan missen speelt een rol. Maar het is niet van belang, Conquerking's verwijten zijn op zichzelf al te hypocriet voor woorden, hij is volgens mij meerdere keren na een enkele massa weggerend. Wat dat betreft staan hij en ik symbool voor onze stammen: hij kan eeuwig lanterfanten en doen alsof hij goed is maar valt bij echte druk, ik stond onder constant grote druk maar dat wordt als normaal gezien. Tekenend.
 

DeletedUser

Guest
Omdat Break een verzameling spelers is die samen een stam vormt en Phalanx een gezamenlijk collectief was waarin de aanwezige accounts samen één geheel vormden. Wel een mager klein stukje om op in te haken, waarschijnlijk omdat Flos in de rest volledig gelijk heeft.

Mager stukje was het feit dat ik op mijn telefoon typte. hieronder de uitleg.

.



De cohesie speelt inderdaad een rol, ook het feit dat puur tactisch je eigenlijk geen account kan missen speelt een rol. Maar het is niet van belang, Conquerking's verwijten zijn op zichzelf al te hypocriet voor woorden, hij is volgens mij meerdere keren na een enkele massa weggerend. Wat dat betreft staan hij en ik symbool voor onze stammen: hij kan eeuwig lanterfanten en doen alsof hij goed is maar valt bij echte druk, ik stond onder constant grote druk maar dat wordt als normaal gezien. Tekenend.

Het klopt dat in phalanx accounts stuk voor stuk belangrijker waren dan de accounts in break. Break had ruim de helft safe account, alhoewel je TNO front ook mee moet rekenen. ook al is daar geen kwaliteit, kijk de delete van mb6 destijds toen en tendentieus/nobody. Zorgt er wel voor dat het stamcluster aan stukken komt te liggen door die edelende naabs daar. Echter het verwijt dat break 'een verzameling van spelers is' en phalanx 'een sociale cohesie' vind ik wat te kort door de bocht. In break is de harde kern ook sinds de start nog steeds spelende (sommige met een aantal stops tussendoor). Break is dan ook verre van weg tot op de dag van vandaag een losse verzameling van spelers. echter heeft het in sommige tijden aan een goede leider ontbroken.

Even tussendoor. Vroeger ben ik 2x gestopt op wereld 18. De eerste keer van mij was op iron-law. De reden daarvan was simpel en al vaak uitgelegd. ook door iedereen hier wel gesnapt. De tweede keer bananass was een faal van mij. Heb ik al vaak toegegeven en daarvan geleerd (ben sindsdien nooit meer voor een massa weggerend). Heb het daarna rond de kerst dit jaar proberen goed te maken op iron en was aardig op weg tot jullie er mee kapten.

Wat ik nog krom vind van de delete van P, je mag het raar vinden, is als er een zo goede cohesie was in P, van waar niet doorgaan? Niet om op te scheppen maar Break heeft menig account verloren. Tendentieus, nobody waardoor in feitte mede daardoor iron-law was gevallen. Mb6 weg en wexzo aantal keren verkloot. Emiel pas gestabbed. en er zijn zo nog wel een paar voorbeelden te noemen die ik niet uit het hoofd weet. Echter is er altijd wel iemand opgestaan die de stam weer wakker heeft geschud en zo een doorstart gemaakt heeft. Wat ik vreemd vind is dat er dan blijkbaar niemand in P is geweest die iedereen ondanks de 3 grote tegenslagen weer heeft opgepept. of hing alles af van howlin?
 
Reactiescore
205
Ik zeg van mezelf dat ik beter ben dan iedereen die nu nog W18 speelt Bloemkool4life, moet je nagaan wat een ego ik wel niet heb.

Dat jij een groot ego hebt, hoef je niet extra te komen verkondigen. Dat was al lang duidelijk. Veel plezier in je droomwereld verder.
 

DeletedUser

Guest
Flos is een redelijk goede speler. zou in de top van break meedraaien. Maar meer ook niet.
 
Bovenaan