Top 20 waardig?

DeletedUser

Guest
Iedereen in de top 20 is top 20 waardig.
Stuk voor stuk doorzetters met veel edelruimte.
 

DeletedUser

Guest
Muah zou je mij definiëren als een doorzetter? En heb ik veel edelruimte.. valt ook wel mee allemaal. :D

Jij speelt net op je account. Oja en bent alles behalve een doorzetter, je voorganger zal dan zijn best gedaan hebben.
 

DeletedUser47786

Guest
1. Muay-ray --> Mijn leiders maatje, hij is fanatiek, energiek en leuk in de omgang!
2. Hurei --> Gedreven gasten en erg goed in het spelletje en gaan niks uit de weg.
3. Unknownn. --> Erg lief en staat altijd voor je klaar!
4. Andre68 --> Goede gast, vertrouw er volledig op en zal er altijd voor je zijn.
5. Flopper99 --> Lekker gedreven en totaal niet lui :D
6. moises --> Respect voor de discipline en gedrevenheid.
7. Philips de goede --> Rustige speler, maar niet lui en erg loyaal.
8. Bearguy --> Zal je nooit laten zitten, en erg goed in het spel.
9. 13lader --> Snapt het spel goed, blijft altijd rustig en is iedereen te sterk af!
10. Monsigneur --> Goede speler, heb hem zien groeien en heb erg veel respect voor hem!

Waarom het alleen maar Resist of Hap mensen zijn is omdat ik van hun zeker weet dat ik met ze in een stam wil.

Iedereen zet er maar mensen in die ze kennen van het af of van hun resultaten in de ranglijsten, maar ik weet dat dat niet een rede moet zijn om met die personen in een stam te gaan. Je moet ze kennen, je moet ze vertrouwen en je moet volledig op ze durven leunen zodat dat andersom ook gebeurd.

Ik hoop de andere mensen op deze wereld die veelvuldig in de lijstjes staan ooit nog is te leren kennen, alleen maar resist en hap is niet leuk ( alleen maar winnen ) ....
 

Deleted User - 24028

Guest
Hahaha je moet niet alleen men laatste pagina's stats nakijken hee :D
 

DeletedUser60153

Guest
Op dit moment? Nee. Een vv is niet top 20 laat staan een top 10 waardig. Op het moment dat Dreadje speelde, ja. Maar dat lijkt mij duidelijk.

Andre68 top 5 waardig?
 

DeletedUser

Guest
Op dit moment? Nee. Een vv is niet top 20 laat staan een top 10 waardig. Op het moment dat Dreadje speelde, ja. Maar dat lijkt mij duidelijk.

Andre68 top 5 waardig?

Ben je zo zeker dat nog steeds een vvér daar zit?:eek:
 
Bovenaan