Resist & Hap! vs. FTNWO

DeletedUser57071

Guest
op 27.06.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.479.146 eenheden)!

Een award met een verhaal. FTNWO is uit z'n schulp gekropen. Of moet ik zeggen Fruit, want Ghost i Sprink is ondertussen als geen FTNWO meer en de vv'er van Dread ook niet. In iedergeval voor mij een memorabele dag, een dag waar het slecht begon maar de schade uiteindelijk meeviel. Een dag die hopelijk de ommekeer in W21 gaat zijn.

Een ommekeer hoor ik mensen denken? Ja een ommekeer. In wat voor zin dan? Eindelijk krijgt Resist de gedroomde tegenstand. Eindelijk staat er is een tegenstander op die de ballen heeft om terug aan te vallen. Eindelijk de ODD die stijgt, heerlijk.

Ik wens Fruit en FTNWO een goede oorlog toe, waarin er veel ODD aan onze kant word behaalt. En uiteindelijk natuurlijk ook de overwinning, maar daar is natuurlijk geen twijfel over.

Overigens, kan iemand van FTNWO Fruit adden in de oorlogstats?

op 27.06.2013 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.410.507 eenheden)!

Door de communicatie fout hebben wij lekker wat clears kunnen mollen gok de 50 á 70clears daar tussen ergens. Helaas is de communicatie verbeterd waardoor het grotere gedeelte vanaf gister avond ~23:30 allemaal dood is gelopen tot nu toe.

Hopen op nog een leuke strijd voor veel ODD&ODA En dag awardjes =)
 

Deleted User - 24028

Guest
Scripts moet je niet rippen.
Denk aan die Seke van w14, die heeft ook veel van zijn scripts geript van mensen en andere servers.

Wat Sake doet is niet rippen...
Hij neemt openbare scripts op andere severs (voornamelijk DE) en maakt die werkend voor onze server.

openbare scripts = script die voor iedereen beschikbaar zijn en op het AF staan
 

DeletedUser

Guest
Wat Sake doet is niet rippen...
Hij neemt openbare scripts op andere severs (voornamelijk DE) en maakt die werkend voor onze server.

openbare scripts = script die voor iedereen beschikbaar zijn en op het AF staan

Hij heeft wel dingen geript, hij heeft dingen van iemand gezet in z'n eigen scrips en zit ermee te pochen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Jawel, enkele dingen van m'n prive scriptie.
En hij heeft velen varianten van mensen gekopieerd een beetje aangepast en daar zit hij mee te pochen :)

Hij heeft er zelf ook werk in gestoken... indien hij idd zit op te scheppen over dat het allemaal van hem is is dat niet correct. maar opscheppen over wat hij door al die tools te combineren en werkend te maken heeft gekregen is niks mis mee toch ?
 

DeletedUser

Guest
Re: Resist & Hap! vs. FTNWO

Hij heeft er zelf ook werk in gestoken... indien hij idd zit op te scheppen over dat het allemaal van hem is is dat niet correct. maar opscheppen over wat hij door al die tools te combineren en werkend te maken heeft gekregen is niks mis mee toch ?

Enkele dingen heeft hij van iemand gepakt (Zijn prive scripts) die zijn uitgeleend dmv vertrouwens, maar Sake pakte de info eruit en zette het in z'n eigenste en zit rond te bazuinen daar dat hij het zelf heeft gemaakt ^^


Zoveel grootmoet?
Geluk mag je ook ooit hebben toch? Maar teveel kan ook ^
 

DeletedUser58227

Guest
Pak je gelijk een leuk rapportje eruit, zie dat de muur ook met 7 levels daalt
emoticon-00136-giggle.gif
met zo weinig rammer nog wel
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg toch geluk mag je hebben, maar teveel kan je ook hebben :p
geluk dat er niets stond bedoel ik :)
 

DeletedUser57071

Guest
Moest eigenlijk doodlopen maar is niet gebeurt :p nu neemt het gs mee. En dump ik hem wel op me zelf XD
 

DeletedUser

Guest
Ik snap helemaal niet dat er hier zo stoer wordt gedaan over aanvallen die er door komen. Ok, gefeliciteerd dat aanvallen op het achterland niet gestackt worden, nu nog dorpjes edelen ;)
 
Reactiescore
323
Ik snap helemaal niet dat er hier zo stoer wordt gedaan over aanvallen die er door komen. Ok, gefeliciteerd dat aanvallen op het achterland niet gestackt worden, nu nog dorpjes edelen ;)

Gaat moeilijk he.. Lig niet aan het front helaas :( Maar misschien over een tijdje als ik tegen Moises aan lig? :)
 
Bovenaan