Legends of 21 - Poging 2

DeletedUser

Guest
Ik wil de miljard wel is halen, maar ik wil m'n farms niet laten verslappen
 

DeletedUser57071

Guest
Tja... Front he, dus mijn clears staan in principe niet stil. Dus dan word farmen al moeilijker. En m'n deff staat natuurlijk ook niet altijd thuis.

Maar ik zou het kunnen.

Blijkbaar stil genoeg om ze te mollen XD
 

DeletedUser

Guest
Ga jij nu in elk topic de reet van resistspelers likken?

Mis jij iets in je leven? Een eigen reetlikker misschien? Want alleen mensen die niet genoeg voldoening uit hun eigen leven hebben, posten zulke dingen. Hiermee zet je alleen jezelf maar voor schut hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mis jij iets in je leven? Een eigen reetlikker misschien? Want alleen mensen die niet genoeg voldoening uit hun eigen leven hebben, posten zulke dingen. Hiermee zet je alleen jezelf maar voor schut hoor.

Dit is wederom grote kolder die je uitspreekt beste J. Je weet dat RL namen niet toegestaan zijn hier ;) Daarbij mis ik niks in het leven hoor. Het valt gewoon op dat je de laatste tijd Pro resist reageert. En dat is nogal knap voor een gestopte speler. Zou bijna denken dat je weer speelt en dan wel op een account in resist.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Mis jij iets in je leven? Een eigen reetlikker misschien? Want alleen mensen die niet genoeg voldoening uit hun eigen leven hebben, posten zulke dingen. Hiermee zet je alleen jezelf maar voor schut hoor.

Kan niets anders dan beamen wat Zoeperman hier post hoor, de laatste tijd ben je wel degelijk pro Resist :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Dit is wederom grote kolder die je uitspreekt beste J. Je weet dat RL namen niet toegestaan zijn hier ;) Daarbij mis ik niks in het leven hoor. Het valt gewoon op dat je de laatste tijd Pro resist reageert. En dat is nogal knap voor een gestopte speler. Zou bijna denken dat je weer speelt en dan wel op een account in resist.

J. speelt niet binnen Resist. Alleen snap ik wel dat hij pro resist is, hij ziet wat jullie niet zien :) Een bazenstam :D
 

DeletedUser

Guest
Dit is wederom grote kolder die je uitspreekt beste J. Je weet dat RL namen niet toegestaan zijn hier ;) Daarbij mis ik niks in het leven hoor. Het valt gewoon op dat je de laatste tijd Pro resist reageert. En dat is nogal knap voor een gestopte speler. Zou bijna denken dat je weer speelt en dan wel op een account in resist.

Het zou af en toe kunnen dat ik pro Resist post, ja. Maar dat is niet omdat ik daar speel, maar wel omdat ik vind dat zij het op dit moment beter doen dan FTNWO. Moet ik mijn mening dan onder stoelen en banken schuiven? Dacht het niet. Sowieso vond ik Resist ten tijde dat ik nog in LawZzZ speelde ook al een goeie stam, dus dat ik nu helemaal opeens pro Resist ben is bullshit. En als je voorkeur uiten voor iets/iemand bij jou al kontlikken is, zit de hele wereld vol van kontlikkers. Denk de volgende keer na voor je weer zoiets post.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan