Val van Quiem

DeletedUser

Guest
Eerlijk is eerlijk, met de val van Quiem is w27 ten onder gegaan. Ik zie niet veel mensen meer die nog gedreven spelen op w27, en zeg nou eerlijk, er is momenteel niets om nog gedreven voor te spelen. Quiem was de heersende macht op w27 en veel mensen zagen het als hoofddoel om de overheersende macht op w27 ten val te brengen. Het is uiteindelijk gebeurt, maar er is nooit een alternatief voor terug gekomen. UA1 staat eerste, maar is helaas totaal geen dominerende partij en ik geloof niet dat er mensen zijn die puur spelen om UA1 ten val te brengen, simpelweg omdat daar geen eer aan te behalen valt.

Voor mij persoonlijk is w27 dood en zal het nooit meer hetzelfde niveau behalen als ten tijde dat Quiem aan de top stond en we moesten vechten voor ons bestaan. Had het aan mij gelegen was w27 al afgerond. Mijn enige reden voor het spelen op w27 is nog het niet in de steek willen laten van mijn co, maar voor mij is het vermakelijke gehalte gezakt naar een 0 punt.

Over de val van Quiem zelf ga ik geen waardeoordelen geven, het is gewoon jammer dat het zo moest eindigen. Voor de Quiemleden zou ik nog willen zeggen, het is misschien een stuk leuker om niet naar elkaar te wijzen over wie of wat de oorzaak is geweest, maar om samen terug te kijken op een heel mooi tijdperk waar jullie trots op mogen zijn.

Iemand die het helemaal begrijpt, faith in humanity restored. :D
 

DeletedUser

Guest
Iemand die het helemaal begrijpt, faith in humanity restored. :D
Ach, ik ben al lang blij dat Quiem niet gewonnen is :D Ook al was het de meest dominante stam.
Het is net de manier waarop dat tot stand gekomen is dat het voor mij een onterechte overwinning had geweest.
 

DeletedUser70503

Guest
Ach, ik ben al lang blij dat Quiem niet gewonnen is :D Ook al was het de meest dominante stam.
Het is net de manier waarop dat tot stand gekomen is dat het voor mij een onterechte overwinning had geweest.

Nu dat Quiem er niet meer is, is w27 opnieuw gestart (als je snapt wat ik bedoel)..;)
 

DeletedUser

Guest
Helemaal nieuw in de vorm van dat het oude w27 helemaal niet meer is terug te vinden. En dat is verre van een positieve opmerking. (voor mij persoonlijk dan ^^)
 

DeletedUser

Guest
Helemaal nieuw in de vorm van dat het oude w27 helemaal niet meer is terug te vinden. En dat is verre van een positieve opmerking. (voor mij persoonlijk dan ^^)

Het is dan ook geen positieve opmerking :p
Kijk hoeveel topaccounts er niet meer spelen op de wereld of hoeveel topstammen/topspelers er vertrokken zijn.
 

DeletedUser65757

Guest
Voor de mensen die beweren dat nieuwe spelers een account niet in ere houden, dat vind ik maar wat ondankbaar tegenover de mensen die er wel moeite in steken, ik ben rond februari op het account mrbman gekomen, en het sindsdien zo goed mogelijk verzorgt (solo) tot de oude speler terug zou komen na een periode van afwezigheid, deze heeft dat geprobeert en is na een tijdje semi-actief te zijn er toch mee gestopt.

Ik heb me zeer goed geamuseerd en welkom gevoeld in Gminds, en toen de keuze uiteindelijk werd gemaakt om Quiem/gminds samen te voegen heb ik me ook wel degelijk in quiem geamuseerd, echter vind ik het belachelijk dat er mensen zijn die beweren dat pepijn niet genoeg moeite erin gestoken heeft , dit heeft hij wel degelijk gedaan, maar indien er grote beslissingen moesten worden genomen stuiten we inderdaad steeds op het feit dat castiel er niet was, en pepijn zelf deze beslissingen niet mocht maken van castiel.

Dit op zichzelf is nu eenmaal belachelijk, als je een wereld gaat achterlaten vanwege RL, moet je ook niks achterhouden.
Vooral gezien het feit dat ik castiel zelf niet éénmaal heb (kunnen) spreken sinds bij quiem kwam.

Dit is natuurlijk niet de enige reden voor de val van quiem natuurlijk, er zijn ontelbare even belachelijke redenen.

Nu ja, ik zou graag even de mogelijkheid aangrijpen om iedereen van quiem eventjes te bedanken,
vooral robjes, werkelijk een zeer amusante en kundige speler, die altijd wel even wou helpen ^^

en gota natuurlijk, die jongen weet niet van ophouden >.<


<3 yall.

T.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn meerdere situaties hoe je op een account komt. Dat heeft er zeker mee te maken hoe je met het account omgaat.

Stel je komt op een account die na 1 week een erg grote massa krijgt. Dan heb je eerder het idee, 'fuck it, I'm out off here' dan wanneer je dat account al een jaar aan het runnen bent. Ik ga er even vanuit dat toen jij op mrbman kwam het een rustig account was en dat het in een lange tijd ook een redelijk rustig account is gebleven. Zo kun je wennen op je account en krijg je er meer een band mee.

Het ligt puur aan de situatie ;)
 

DeletedUser65757

Guest
heb inderdaad eventjes tijd gekregen, maar als iemand mij zijn account toe vertrouwd doe ik men best, no matter wut ^^
 
Bovenaan