Praathoek

DeletedUser

Guest
Nou ja :D.

Ohja, bedankt Here Comes The Boom, door jou heb ik mijn iPod terug gevonden die ik al een week kwijt ben. Die maakte vannacht ineens veel lawaai toen ik inc kreeg.

zulke zaken zouden ze moeten afschaffen vind ik

het spel dient online gespeelt te worden en niet dmv allerlei hulpmiddelen, alarmbellen etc verpest te worden

straks moet je nog een speciale ipod kopen van tribalwars waar je alleen die meldingen op kan krijgen
 

DeletedUser65368

Guest
zulke zaken zouden ze moeten afschaffen vind ik

het spel dient online gespeelt te worden en niet dmv allerlei hulpmiddelen, alarmbellen etc verpest te worden

straks moet je nog een speciale ipod kopen van tribalwars waar je alleen die meldingen op kan krijgen

Niet iedereen heeft zin om zoals jij 24 uur per dag naar zijn scherm te staren.
 

DeletedUser

Guest
Hey Gasten en meiskes

Hebbe jullie zin in een nieuwe uitdaging op wereld 26 ? zoja contacteer mij en voeg mij anders toe op Skype = xxparol3g3nd3xx die skype mogen jullie spammen is gwn een skype om te recruteren:p
 

DeletedUser37978

Guest
zulke zaken zouden ze moeten afschaffen vind ik

het spel dient online gespeelt te worden en niet dmv allerlei hulpmiddelen, alarmbellen etc verpest te worden

straks moet je nog een speciale ipod kopen van tribalwars waar je alleen die meldingen op kan krijgen

Ik baal er van dat ik die app niet kan installeren op mijn galaxy S4. Het is verdomd makkelijk om een melding te krijgen als ik aangevallen word.
 

DeletedUser69737

Guest
zulke zaken zouden ze moeten afschaffen vind ik

het spel dient online gespeelt te worden en niet dmv allerlei hulpmiddelen, alarmbellen etc verpest te worden

straks moet je nog een speciale ipod kopen van tribalwars waar je alleen die meldingen op kan krijgen

Verpest? Feit dat jij zoveel waarde hecht aan aanvallen sturen wanneer je tegenstander niet online is wel erg opvallend. Tevens geeft zo een melding niks meer dan een klein deuntje waarvan je (normaal gesproken) nooit wakker van zou worden. Zo moeten spelers maar is wat meer moeite steken in kwalitatieve aanvallen op te zetten verplaats te blijven leunen op offline tijden van de tegenstander. Al hoe wel dit überhaupt niet voor w18 eigenlijk geld vanwege de stack muur die menig frontspeler heeft en had.

Ben zelf dan ook maar al te blij dat ze zo iets hebben gemaakt, beseffend dat op de classic edels maar 15 min duren per vak is er op tijd bij zijn een must. En 24/7 online blijven is bijna onmogelijk. Is ook wel te zien dat menig speler op de classic creatiever is vanwege vele (zelfs in de nacht) er op tijd bij zijn indien ze een trein ontvangen.
 

DeletedUser

Guest
Hey Gasten en meiskes

Hebbe jullie zin in een nieuwe uitdaging op wereld 26 ? zoja contacteer mij en voeg mij anders toe op Skype = xxparol3g3nd3xx die skype mogen jullie spammen is gwn een skype om te recruteren:p
Contacteer Break.. Aangezien de ene na de andere stopt:D
 

DeletedUser

Guest
Ga maar door op een acc wat op delete staat:rolleyes:

Tja dat moeten wij geloven zekers?


eerst 1400 clears de deur uit doen en dan op delete gaan terwijl er wel nog def aankomt op veroverde dorpen

ik denk dat er echt iets anders speelt waar wij nu niet achter mogen komen

ik gok op een aanvalbare ban
 

DeletedUser64964

Guest
[video=youtube;73UKnn5fSbo]http://www.youtube.com/watch?v=73UKnn5fSbo[/video]
 

DeletedUser

Guest
Dat amon-ra op delete staat ziet iedereen.
De speler P. op dat acc was boos omdat een stamgenoot perongeluk met een aanval zijn frontclears eruit heeft gestuurd
Onze king ringo was blijkbaar dan zo slim om dat op te merken. en viel terug aan, met resultaat.
Waarop P. het acc op delete zette.
We kunnen als stam niks doen. het acc staat niet meer op naam van de oude speler M.
Erg treurig en spijtig dit. had anders opgelost kunnen worden.
 

DeletedUser

Guest
Jammer zei ik ook al tegen ringo, Je kan niet altijd maar winnen, soms verlies je en dan heb je een hele stam achter je staan om de boel op te lossen. Het is maar een spel daar hoef je niet boos om te worden, just chill. En als je dan per se wilt stoppen zorg dan dat je de mensen waarmee je in de stam hebt gezeten en voor 90% goede tijden mee hebt gemaakt wel goed achter laat.

Anders wil ik wel op amon ra moet ringo wel even stoppen met aanvallen en dan doen we een eerlijk oorlogje :D man tegen man
 

DeletedUser64964

Guest
Ontzettend laf en achterlijk van Essetial Gayness... Spelbederf voor zowel Break als EQUI...
 
Bovenaan