De Top 10 Wannabees

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het leven zit vol tegenstrijdigheden, dus je constateringen vat ik niet op als kritiek. Wat ik doe is iemand op persoonlijke zaken op zijn nummer zetten, iets makkelijks maar effectiefs. Wat ik hier doe is niet mijzelf bewijzen, daar heb ik dit topic niet voor nodig. Ik probeer enkel even iemand op zijn juiste plek te zetten, niets vervelenders dan iemand die zelf niet speelt maar vanaf de zijlijn andere de maat neemt.

Sta er boven en wuif het van je af, beste oplossing.
 

DeletedUser

Guest
touche :)

maar om toch te reageren op onze psycholoog



Hieruit lijkt het of jij je daar aan ophaald om je zelf er aan te meten:p dit kan rottig uitvallen voor je



Voor mijn waarde hoef ik me alles behalve te schamen, ik heb dat bereikt waar velen vrouwen van mijn leeftijd alleen maar van kunnen dromen,en dan heb ik het niet over materiële successen of carrières die men een vals eigen beeld geven over wie ze werkelijk zijn, maar zich daar eerder achter verschuilen.

Ik voel mij niet bepaald geroepen om hier mijn lief en leed neer te zetten alleen om jou te plezieren,dan stel ik voor koop een boek en trek je daar aan op:)



Ik ben gestopt sinds W25 nadat ik daar aardig genakt ben, dat betekend niet dat ik hier geen online vrienden heb gemaakt (is misschien een nieuw gegeven voor jou)



Ik denk dat jij het fenomeen maten eens nader moet gaan onderzoeken.
Dat ik me maten bij sta heeft niets te maken met of hun zwak of sterk zijn, maar achter elkaar staan.
Denk in dat geval dat jij je maten dus gewoon laat vallen, of zij jou want je zou wel eens zwak over kunnen komen??

Uhm, degene DIE genakt werden waren wij, /Care.
Maar jullie als -DR- hebben ons zitten stabben, trieste mensen jullie, vandaar ook dat we de wereld nog hebben beeindigd, is er toch nog een beetje eer overgebleven aan die wereld.
Wel leuk dat je hier zegt dat jullie gestabbed zijn terwijl jullie juist ons kijhard stabde.
Terecht dat je bent gestopt, en ga nu maar mooi weer weg
 

DeletedUser

Guest
Uhm, degene DIE genakt werden waren wij, /Care.
Maar jullie als -DR- hebben ons zitten stabben, trieste mensen jullie, vandaar ook dat we de wereld nog hebben beeindigd, is er toch nog een beetje eer overgebleven aan die wereld.
Wel leuk dat je hier zegt dat jullie gestabbed zijn terwijl jullie juist ons kijhard stabde.
Terecht dat je bent gestopt, en ga nu maar mooi weer weg

Beetje dimme jongetje ;)
 

DeletedUser52567

Guest
Uhm, degene DIE genakt werden waren wij, /Care.
Maar jullie als -DR- hebben ons zitten stabben, trieste mensen jullie, vandaar ook dat we de wereld nog hebben beeindigd, is er toch nog een beetje eer overgebleven aan die wereld.
Wel leuk dat je hier zegt dat jullie gestabbed zijn terwijl jullie juist ons kijhard stabde.
Terecht dat je bent gestopt, en ga nu maar mooi weer weg

Begrijpend lezen is voor jou ook moeilijk he :)
 

DeletedUser

Guest
jongetje aan jouw naam te zien was je een jaartje of 8-9 toen je het account maakte dus zou je nu een jaartje of 12-13 zijn ?

Gelukkig maar dat je je eigen hier goed in hebt verdiept, :rolleyes:

En daarbij, als ik je profiel ingame zo bekijk ben jij ook wel een jaartje 10 á 11 ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beetje dimme jongetje ;)

Nja, ik spreek wel de waarheid, ennuh jij weet het niet precies van het einde want toen was je al gestopt toch?

Begrijpend lezen is voor jou ook moeilijk he :)

Uh, wat lees ik fout dan?
Ik stam je gewoon kijhard in de grond na jou kneuzeposts.
Je denkt dat je heel wat bent door hier ff iedereen te komen afzeiken, maar je bent maar een zielige nietsnut, dus zoek het maar lekker uit met je fantastische leven, ik weet zeker dat jij je echt top moet voelen echt waar.

Hoe is het trouwens om door studentjes de grond in geboort worden? Moet je maar niet iedereen komen afzijken hier als je niet weet hoe en wat er gaande is op de desbetreffende accounts en over die personenn
 

DeletedUser

Guest
Uhm, degene DIE genakt werden waren wij, /Care.
Maar jullie als -DR- hebben ons zitten stabben, trieste mensen jullie, vandaar ook dat we de wereld nog hebben beeindigd, is er toch nog een beetje eer overgebleven aan die wereld.
Wel leuk dat je hier zegt dat jullie gestabbed zijn terwijl jullie juist ons kijhard stabde.
Terecht dat je bent gestopt, en ga nu maar mooi weer weg

maar zover ik heb gehoord, is heeft die (zogenaamde) overwinning van jullie ook niet de schoonheidsprijs verdiend :)
Tja een wereld winnen door met een andere stam te fuseren, dat ken iedereen wel he :)

Maar ja wie ben ik :p
 

DeletedUser

Guest
Nja, ik spreek wel de waarheid, ennuh jij weet het niet precies van het einde want toen was je al gestopt toch?

Inderdaad ik was gestopt na pak en beet een 1,5 jaartje, dus in die periode heb ik niks meer meegemaakt :)

Maar nu weer fris er tegen aan met een nieuw -DR- ;)
 

DeletedUser

Guest
maar zover ik heb gehoord, is heeft die (zogenaamde) overwinning van jullie ook niet de schoonheidsprijs verdiend :)
Tja een wereld winnen door met een andere stam te fuseren, dat ken iedereen wel he :)

Maar ja wie ben ik :p

Weetje waardoor dat komt?

Omdat die Tara met haar stam hun o zo goede BG gingen stabben door de wereld te gaan beeindigen dmv te fuseren met de vijand.
Alleen wij hadden daar snel werk achter gezet door hem voor hun te beeindigen, want hun ons stabben en de wereld beeindigen met de vijand, nee, dat tolereren wij niet. Dus wij waren nog net op tijd om hem voor jullie te beeindigen, en ja, dan baal je hé, moet je maar niet stabben.
En Changeling, iedereen zegt ook dat het beter is wat /care nu heeft gedaan, wij hebben het veel eerlijker gedaan, zonder stabben enzo, hun stabde ons, maar wij reageerde daar snel op en konden hun voor zijn.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
jongetje aan jouw naam te zien was je een jaartje of 8-9 toen je het account maakte dus zou je nu een jaartje of 13-14 zijn ?

lol:p

Ik nomineer tara firecaster:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan