UWS vs B2B + Modus

DeletedUser59349

Guest
Re: UWS vs B2B

Ik zei het erbij omdat het anders mss niet duidelijk zou zijn ^^

Wat kom jij eigenlijk op het AF doen? xD Ik dacht dat corsar al een bron van schaamte was voor ~TNW~ maar jij kan er anders ook wat van...(wel op een andere manier xD)
 

DeletedUser69459

Guest
Re: UWS vs B2B

Tnw is toch een faalstam dus doe ik maar mee he :)
 

DeletedUser61279

Guest
Re: UWS vs B2B

Wat is dat nu tegenwoordig met bijna alle propaganda topics in W22... Waar zijn de discussies gebleven die ook mooi onderbouwt werden. De kwaliteit loopt erg achteruit hier.. Constant komen er nutteloze 'gebekvecht' dat op en neer gaat zonder onderbouwing. In het begin is het nog leuk om het te lezen. Maar nu het overal wel in discussie overlapt, zijn vrijwel alle topics hetzelfde en wel oninteressant te noemen.

Zelf dacht ik dat een propaganda forum er was om de mensen buiten de oorlog deels te informeren, om een beeld van de oorlog te geven en om ons met allerlei argumenten en propaganda over te halen.
Niet een 'rara, wie ben of was ik' topic...
 

DeletedUser69459

Guest
Re: UWS vs B2B

Het forum van nu is wel bedoelt om elkaar onderuit te halen of zwart te maken :)
 

DeletedUser

Guest
Re: UWS vs B2B

Wat is dat nu tegenwoordig met bijna alle propaganda topics in W22... Waar zijn de discussies gebleven die ook mooi onderbouwt werden. De kwaliteit loopt erg achteruit hier.. Constant komen er nutteloze 'gebekvecht' dat op en neer gaat zonder onderbouwing. In het begin is het nog leuk om het te lezen. Maar nu het overal wel in discussie overlapt, zijn vrijwel alle topics hetzelfde en wel oninteressant te noemen.

Zelf dacht ik dat een propaganda forum er was om de mensen buiten de oorlog deels te informeren, om een beeld van de oorlog te geven en om ons met allerlei argumenten en propaganda over te halen.
Niet een 'rara, wie ben of was ik' topic...

+10 ;)
 

DeletedUser59349

Guest
Re: UWS vs B2B

Yun, tegenwoordig valt er niet zoveel te discussieren... En als het gebeurt nouja dat weet je zelf ook wel...

Ik wil iig altijd een leuke discussie voeren (heb ik destijds ook flink tegen TNW gedaan) maarja tegenwoordig is dat niet meer nodig voor mij, zeker niet met Peeta :p
 

DeletedUser69459

Guest
Re: UWS vs B2B

Jij wint hier en wij winnen ingame ^^
Vind ik wel een goed zo :)
 

DeletedUser69459

Guest
Re: UWS vs B2B

Wij nemendorpen over van jullie en jullie niet van ons. Dus hoe ga je winnen? :)
 

DeletedUser69459

Guest
Re: UWS vs B2B

Die manier ken ik toch niet :p
Moet je me eens uitleggen :)
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Cruise en Peeta, jullie zijn wel ineens AF maatjes he? :D

@Yun: Ben het het daarin niet volledig met je eens. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je leest, en wat je zelf op het forum doet. Ik heb jou eerlijk gezegd meer zien spammen dan onderbouwd discussiëren dus het blijft een beetje hypocriet op deze manier he. :p Maar desondanks snap ik wat je bedoeld, ik zie de verhouding spam : fatsoenlijke posts liever niet nog verder achteruit hollen. Ik ben zelf altijd wel in voor een goed onderbouwde discussie. Maar als men gaat liegen (lees rara wie ben ik) dan biedt dat ook niet echt fundament voor een goede discussie. :)
 

DeletedUser61279

Guest
Re: UWS vs B2B

@Laspringstylerz

Ik geef toe dat ik meer spam dan echt onderbouwde discussies onderneemt. Maar ik doe dat ook wel in de daarbij horende topics (Praat, nacht etc). Wellicht dat ik ergens een post of twee in de verkeerde topics deed.
Een kleinere sidenote is dat ik weet van mezelf dat ik zwak in woorden ben. Daarom dat ik niet vaak in discussies zit. Maar ik geniet nog altijd wel van een goede discussie door het enkel te volgen. Er zijn genoeg hier die dat goed kunnen ;)


Maar om nu dan terug te komen op de oorlog.
Tot zover ziet het er rustig uit op de stats vanuit B2B naar UWS.
Is dat werkelijk zo? En zo ja, verwachten jullie nog wat terug vanuit B2B? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan