Top/Flopspelers

DeletedUser

Guest
Zeker toppertje nu met pepijn erbij, al is Ward ook zeker een toppertje als je ziet hoe hij sf heeft blijven afhouden.

Ik denk dat het niet zozeer aan Ward ligt als aan SF. dat ze nooit zijn blijven doorgaan tot LL definitief weg was. Maar dat doet niets af aan de prestatie dat hij is blijven doorzetten
 

DeletedUser52513

Guest
Ik denk dat het niet zozeer aan Ward ligt als aan SF. dat ze nooit zijn blijven doorgaan tot LL definitief weg was. Maar dat doet niets af aan de prestatie dat hij is blijven doorzetten

precies, een enorme strategische misser dat ze een massa op DEp44shaas deden toen ze LL bijna neer hadden ;)
chapeau voor Ward idd voor het doorzettings vermogen, ik kan al zo 5 W27 spelers opnoemen die dat niet lukte :p
 

DeletedUser52513

Guest
ik dacht meer aan Hessel Melvin Stef Niels en Jasper (hoewel jasper het langst uithield van de 5) :eek:
 
Reactiescore
217
jasper kan je er niet bij noemen vind ik, heeft het gewoon goed gedaan in z'n eentje
 

DeletedUser52513

Guest
ik vind dat, hoewel jasper het enorm goed gedaan heeft en veel respect verdient, hij toch in dit lijstje thuis hoort.
hij heeft nooit in zijn eentje gestaan, ik flor en jij hebben hem altijd ondersteund (Castiel. zelfs met 100+ os)
maar niet alleen qua Os ook qua VV heb ik vaak over Opstandig gewaakt (en ik weet dat Rick van Flor dat ook deed). waarom, als zijn dorpen gestackt staan met 90K90K, zou je dan stoppen?
de val van Opstandig komt omdat Jasper 80% def was, 5 mil punten en maar 100 clears waardoor hij nooit de clusterfucks heeft opgeruimd. we hebben hem 1000en clears aangeboden om de clusterfucks aan te pakken maar heeft hij nooit gedaan...

Ward/LL daar in tegen had aan 600 clears genoeg om BIGZaZa (zo goed als) weg te werken, die situatie was overigens rampzaliger dan de clusterfucks bij Opstandig. het was dus puur gebrek aan doorzettings vermogen, want ook Co's had hij er 2 van ;)
 

DeletedUser52513

Guest
zeker wel ^^
deed zijn zaken goed als leider, alleen cluster is beetje bagger maar dat word steeds beter :)
 

DeletedUser65664

Guest
Klopt als leider deed hij het goed;)
maar om kritiek te kunnen geven :eek:
zijn oda mag wat hoger, hij heeft nog geen 10K muren omlaag en nog geen 100 spelers heeft hij aangevallen
 

DeletedUser66036

Guest
Telt dat, spelers aanvallen? Hoe kom je in deze fase nog aan 100 spelers :confused:
 

DeletedUser65664

Guest
ja ik denk dat als je als in de top staat, dat je vanaf het begin meedraait.
En het aantal spelers dat je aanvalt zegt toch iets over je begin?
Viel je toen veel spelers aan, of bleef je op de achtergrond, ga je mensen clearen bij 2K punten om hem te kunnen farmen.


maar zoals ik al zei: het is maar om kritiek te kunnen geven eh;)
maar van ODA denk ik wel dat ik gelijk heb:)
 
Bovenaan