Wereld 29 - Blog

DeletedUser

Guest


12:30. Mensen zitten naast hun telefoon, wanneer wordt ik nou gebeld? Vandaag is dat de dag dat er aan alle onzekerheid een eind komt op het VMBO - Havo - Vwo. De dag dat men in België nog gewoon examens heeft. De dag nadat bekend werd gemaakt dat de examens in Nederland niet opnieuw moeten worden gemaakt. De dag dat ze in België aan het studeren zijn. Dat de Hollanders gewoon vakantie hebben. 1 dag nadat Nederland onder 21 verloor van Spanje onder 21 (0-3). 6 dagen nadat Fellaini het winnende doelpunt voor België maakte tegen Servië (2-1).

10 maanden én 4 dagen geleden begon Wereld 29. 309 dagen geleden. 7416 uren geleden en 444960 minuten geleden. Het begin van Wereld 29!

Vandaag precies om 12.30 starten we met het blog over Wereld 29.

Met dit blog kijken we terug in het verleden. Kijken we naar het heden. En nemen we één blik op de toekomst van Wereld 29. Hoe kunnen we dit nou beter doen dan de leiders van MT, Ctrl., Para !, Lw. en Salut te interviewen?

Dit blog ga ik (en hopelijk ook meerdere) zo vaak mogelijk bijhouden. Je mag in dit blog discussiëren, en zeggen wat je wil. Maar het is ook opgericht met het idee dat het het niveau van het forum weer wat omhoog moet krikken.
Heb jij ook zin om een stukje te schrijven? Stuur een PM naar Error.404 op Wereld 29. En we hebben het er over. Of heb jij leuke ideeën voor dit blog? Stuur ook een PM!

Ik kan hier een heel verhaal schrijven over wat ik vind, maar dat boeit niemand iets. Dus laten we maar gelijk starten met de interviews.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3018

Guest
Leider: Killa

user_image.php


Stam: Love the Sound of War!

user_image.php



1. Killa, kan jij je even voorstellen?
Ik ben Arie. 24 jaar jong, HBO afgestudeerd en werkzaam als hoofd personeelszaken bij een middel-groot bedrijf.
Op W12 met Gecekusu en op W20 met Killa toch wel mijn hoogpunten gehad. Ben niet een speler die continue speelt. Als deze W is afgesloten voor me zal ik er ook gerust een jaar tussen uit zijn.

2. Er wordt wel eens gezegd dat Lw. zich niet veel op het Algemeen Forum laat zien, is hier een reden voor?
Hier zijn meerdere redenen voor. De voornaamste reden is meerdere malen aangekaart. Er is een overflow van Para/MT/Ctrl leden op het AF waardoor er geen objectiviteit meer is, leden gebasht worden etc.

Buiten dit externe reden is er ook een interne reden. Wij hebben namelijk gewoon een eigen forum waar het gezellig zat is. En niet alle leden hebben tijd om zich op het AF te mengen.

3. Jullie suggereren altijd dat jullie de meest stabiele stam zijn van Wereld 29, maar er is nog maar 1 lid van Lw. dat er sinds de oprichting bij zit, dan kan je toch niet spreken over een stabiele stam?
Wij suggereren niet, men doet aannames. Dat is iets totaal anders. Daarnaast zijn wij naar mijn gevoel wel het meest stabiele, met een lage verloop in leden. (Uitzondering op I. leden, want die moesten we onderdak verlenen en weer eruit) En geen triestbeleid op het gebied van recruiten.. *kuch kuch

4. Lw. fuseerde met Sound!, wat was hier de reden voor?
Sound! had al lange tijd een goed werkende BG met Lw. Dit is verzegeld door een fusie. Wij zijn op een gegeven moment meegegaan met de ontwikkelingen in de wereld die helaas gecreerd zijn door onze vijanden. Kant notitie; reden fusie volgens Omsoc
Author zei:
Dan zouden we hoger komen met het tellen op ons tellen op het caefe forum

5. Lw. verwijdt Para & MT wel eens dat ze fusies nodig hebben om te blijven bestaan, dit zelfde kunnen we toch stellen voor Lw.? Lw. heeft tenslotte als eerste met Johnny gefuseerd en later met Sound!
Dit is een mooie vraagstelling. Wij willen dit toch even goed omschrijven zodat men nou begrijpt wat er aan de hand is.

Wij fuseren met BG's zodat we samen 1 worden..
Dit is dus al een stam waarmee wij samenwerken en voor de vijand als 1 kleur al op de kaart zijn aangekaart.

PARA en MT, onze vijandige kampen, zijn met de vijand
gefuseerd puur uit het feit omdat ze anders niet kunnen blijven bestaan.

Het verschil in inzicht, strategie en taktiek zit hem dus daar in. Wij zouden zonder die fusie ook gewoon staan en het overleven, hun daarintegen niet. Groot verschil lijkt me zo :)

6. De statistieken van Lw. tegen MT zijn in het voordeel van Lw., de statistieken van Lw. tegen Para ! zijn in het voordeel van Para !, is hiervoor een verklaring?
Dit is verklaarbaar. Als een ieder onafhankelijk persoon zich even verdiept in de statistieken dan kunnen ze gelijk zien waar het verschil vandaag komt.

Voor de passieve lezers zal ik het toch tonen met een paar voorbeelden;
- Grote hap in de statistieken door CFA.
Para heeft gefaald met de massa, maar een goeie co daar neergezet die even het account heeft leegverneukt.
- Reckless Ruler is een geval apart. We mogen gerust zeggen dat het wanbeleid vanuit I. is geweest dat dit account bij Para is terechtgekomen. Echter heeft Lw. de volle laag moeten incasseren.
- Als laatst wil ik toch verduidelijken dat onlangs verloren accounts wij ze toch langer behouden dan Para/Oh No. Net als @ Crasher92 destijds worden verloren accounts snel verwijderd door Para en dat beinvloed wel degelijk de statistieken ja! :)
- Dan laat ik de meerdere hack-pogingen en aannaaien van bans etc buiten beschouwing..

7. Stelling : De val van I. is in het nadeel geweest van Lw..
Het verliezen van een bondgenoot brengt altijd nadelen met zich mee. Wij hebben onze plicht gedaan en onderdak verleent aan sommigen. RR verhaal kent iedereen wel al. Tis alleen jammer om te zien dat de westfront van Para niet kan slagen, mits er 'plots' weer iets gebeurt met onze leden. Opmerkelijk, nietwaar?

8. Het wegvallen van Digimat1 was voor sommige onverwachts, vanwaar zijn spontane vertrek?
De bespelers van Digimat1 speelden omdat de druk vanuit de stam hoog was. Dit terwijl ze al weinig tijd hadden. De onvrijwillige en belachelijke ban was de druppel. Wij hebben enigzins wel het idee dat er hier op W29 door het support wordt gemeten met twee maten, aangezien wij weten dat er bij de vijand een soortgelijke situatie met een mindere sanctie is bestraft.

9. Wat was voor jou het hoogtepunt van Wereld 29?
- Sound! pwning style.
- Lw. op en fair manier lange tijd nummer 1 staan.

10. Wat was voor jou het dieptepunt van Wereld 29?
- Hack op het account Teunole.
- Stoppen van bepaalde spelers door naaistreken van de vijand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leider: Perarsu

user_image.php


Stam: Mustanx

user_image.php



1. Perarsu, je bent voor sommige mensen hier op het Algemeen Forum nog vrij onbekend, kan je wat meer over jezelf vertellen?
Ik ben op het AF beter gekend onder julia77 mijn accountnaam vanop w3, waarmee ik al post op het AF sedert 2007, dus dat is toch al een tijdje. Perarsu aka julia77 aka Nik is een speler die zot is van tw, dat ook dagelijks speelt. Veel persoonlijke info geef ik niet want spelen doe ik ter ontspanning van een drukke, overvolle werkdag niet om over mezelf te leuteren. Vooral de strategie, de tactieken en het aansturen van mensen in een team maken voor mij dit spelletje aantrekkelijk.

2. Iedereen heeft het vaak over het gezeik op het Algemeen Forum, is dat de reden waarom wij jou daar tot op heden nog niet gezien hebben?
Zoals ik al zei, speel ik dit spel om mij te ontspannen niet om mij druk te maken over allerlei drukmakers die dit allemaal veel te ernstig en persoonlijk nemen. Ik moet eerlijk zijn dat ik het echte diplowerk wel mis. Het elkaar op het verkeerde been zetten en het prachtige spel met stats om je eigen stam mooi in de verf te zetten. Eenmaal ik MT op orde heb, overweeg ik wel om ook het AF-diplo nieuw leven in te blazen.

3. Je bent leider geweest van de winnende stam van Wereld 3, ben je van plan om ditzelfde te laten gebeuren met MT?
Dat is een beetje kort door de bocht. Ik ben stamleider geweest van een onderdeel van de winnende Alliantie op w3. De uiteindelijke winnaar van w3 was een last-minute (nu ja, het duurde een beetje langer dan 1 minuut) stap om een zeer lang en hecht bondgenootschap te kans te geven om de winst op te strijken. Of dit met MT zal gebeuren, kan ik nog niet zeggen. Er kan zoveel gebeuren op een wereld.

4. MT heeft een aantal tegengeslagen gehad (denk aan de delete van Apuz, het wegspelen van Project V6.4 en het overstappen van As.iLayDying naar Salut) dit gebeurde allemaal in 16 dagen (!), liep het niet zo goed in MT?
Iedere stam kent tegenslagen. Het is hoe je daar mee omgaat die je kwaliteit bepaald. Zo'n zaken horen bij het spel.

5. Het vallen van I. en het vormen van Salut kwam vrij onverwachts. Ben jij van mening dat dit Wereld 29 weer wat meer kleur heeft gegeven?
w29 is nog jong, er spelen nog te veel kleurloze spelers. Na een tijdje komen de vedetten wel naar boven, mensen die zich profileren, spelers met talent die ze nog nog niet ontdekt hebben. Er komt nog zoveel die ervoor zal zorgen dat spelers deze fase heel snel zullen vergeten.

6. Tot nu toe spreken de stats van MT tegen Lw. niet in het voordeel van MT, is hier een reden voor?
MT staat belange nog niet op poten. Ik weet zelfs nog niet wie welk talent bezit, alhoewel sommigen zich al beginnen te profileren. De vraag is of de transformatie niet te laat begonnen is. Ik denk het niet maar ik heb ook niet altijd gelijk.

7. Vind jij dat de fusie tussen Lw. & Sound! & later een aantal I. leden, belangrijk is geweest voor het verder verloop van Wereld 29?
Het is belangrijk in die zin dat het de wereld al op een heel vroeg stadium polariseert wat zeer bepalend zal zijn voor de snelheid waarmee deze wereld zal eindigen.

8. Wat was voor jou het hoogtepunt van Wereld 29?
w29 is zich nog aan het vormen, er zijn nog geen echte grote veldslagen geweest. Enkel terreinbepalende gebeurtenissen door stoppende of inactieve spelers. Eenmaal de wereld gezuiverd wordt van dergelijke spelers, geef ik het je op een blaadje dat er veel spectaculaire dingen zullen gebeuren.

9. Wat was voor jou het dieptepunt van Wereld 29?
De manier waarop het AF gebruikt wordt is, alleszins voor mij, een dieptepunt.

10. Hoe denk je dat Wereld 29 er over een jaar uitziet?
Glazen bol ... moest ik dat weten dan zou ik me al kunnen aanpassen om het er nog beter te laten uitzien voor mijn stamgenoten.

11. Ik wil je bedanken voor dit interview.
Graag gedaan en mooi initiatief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3018

Guest
Leider: s.vanneste

Stam: Control.

user_image.php



1. s.vanneste, kan jij je even voorstellen?
Ik ben Daniel, 18 jaar, speel nu een jaar of 3 TW, maar sinds W19 speel ik pas om de miljoenen punten.

2. Je bent 1 maand later begonnen op Wereld 29. Toch heb je nog maar 900k punten, ben je niet zo actief of heb je tot nu toe veel tegenslagen gekend?
Ik ben inderdaad wat later begonnen, en daar komt ook nog eens bij dat ik niet echt een starter ben, toch ben ik hier aardig begonnen, maar heb ik veel edelruimte gelaten aan mijn stamleden, de tegenslagen heb ik niet veel gehad ingame, wel daarbuiten dus ook een maand inactief geweest.
Verder ben ik nu aan het fuseren met .cuppycake vandaar dat de puntjes nog verder zullen zakken.

3. Ctrl. is een stam die zijn glorie kent op Wereld 19, jullie zijn als stam toch op Wereld 29 begonnen waarom?
Er begon een klein groepje van ons op w29, Bart en Elko waren er als eerst bij (beter bekent onder de namen Apuz en Vallos17)
Daarna druppelde de rest eigenlijk binnen, de stam werd gesplitst en een aantal van onze Ctrl. leden verlieten ons op w29 en sloten zich aan bij MT.
Er zat niet echt een reden achter waarom wij specifiek hier wilde beginnen met ze alle.

4. Jou zien we nooit op het Algemeen Forum, is hier een reden voor?
Het Algemeen Forum vind ik persoonlijk overbodig, het lezen van de vele post's vind ik al lang duren, ik kan mijn tijd wel beter gebruiken, heb namelijk nog andere werelden waar ik ook speel.

5. Ctrl. neemt bijna geen leden aan, zijn jullie zo 'close' met elkaar of ziet hier een andere reden achter?
Wij hebben deze week nog 2 nieuwe leden aangenomen.
Wel is het zo dat we elkaar goed kennen en een hechte club zijn.

6. Heeft ctrl. en hebben de leden van Ctrl. wel de intentie om deze Wereld tot het einden uit te spelen?
Mijn intentie is dit zeker wel, als je ergens aan begint, zul je het af moeten maken ook, opgeven is geen optie, maar of we de eindstreep halen of niet, mij gaat het erom HOE je er komt.

7. Wat was voor jou het hoogtepunt van Wereld 29?
Mijn hoogtepunt voor deze wereld is er niet echt voor mij.
We hebben veel van onze vertrouwde leden verloren, zijn verraden door een ander stam lid, en ik ben zelf een tijdje inactief geweest.
Wel moet ik zeggen dat de BG met Para en MT in de begin tijd wel een hoogtepunt was voor de stam, alles bloeide op.

8. Wat was voor jou het dieptepunt van Wereld 29?
Het diepte punt van W29 is voor mij wel heel duidelijk, jjaybjjayb, die heeft onze stam gestabbed en achter onze rug om een massa geplant met de vijand, terwijl het een stamlid was, ik wil me hier verder niet te veel over uitlaten, maar zo'n stabber verdiend het eigelijk niet om op deze wereld te spelen met toch wel veel aardige maar vooral goede spelers.

9. S.vanneste, ik wil je bedanken voor dit interview :)
Graag gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leider: Kragtwijk

user_image.php


Stam: Victuri te Salutant

user_image.php



1. Kragtwijk, kan je je even voorstellen?
Wij zijn Aldo en Joey en respectievelijk 15 en 20 jaar oud.

2. Je bent 60 dagen later op Wereld 29 begonnen toch staan jullie op plaats 14. Hebben jullie gewoon veel geluk gehad, of zijn jullie gewoon erg goed? :)
In het begin speelden we beide apart, Aldo op Kragtwijk, Joey op Suphando. We kenden elkaar niet en lagen naast elkaar. Beetje contact gehad via PM en met elkaar in dezelfde stam gezeten. Op den duur kwamen we tijd en zin te kort, dus besloten we te fuseren. Dit heeft ons een flinke boost gegeven in het begin, net als vele andere interns. Inmiddels hebben we (hopen we) al bewezen dat we niet alleen maar kunnen internen.

3. Jullie zijn I. gejoined, hebben jullie (achteraf) spijt van deze keuze gehad?
Nee, absoluut niet. Het heeft ons (Salut toentertijd) meer kansen gegeven en ook gezelligheid. Daarnaast verloopt de samenwerking dan ook wat beter in plaats van twee aparte stammen.

4. De val van I. kwam voor (bijna) iedereen onverwachts, vanwaar toch dat besluit?
De laatste weken van de stam I. hebben ons naar dat besluit toe gebracht. Steeds meer leden werden inactief. Ze dachten vaak: "Kragtwijk en C-W-B doen vrijwel altijd de VV, dus die kunnen nu ook wel even mijn VV doen".
Dat konden we ook wel, alleen op den duur word je het beu en kap je er mee, vooral als de bespelers zelf er geen moeite voor doen om bijvoorbeeld te deffen of een VV te draaien.

5. Je zit tegenwoordig in Salut, volgens jullie zijn alleen de Elite nog over, bevalt het een beetje?
Jazeker. We hebben helaas al wel een tegenvaller gehad, namelijk luna-legacy. Deze speler stopte per direct met het spel zodra hij binnenkomende aanvallen zag. Verder zijn het stuk voor stuk gezellige teamspelers.

6. De meeste stammen fuseren, als het niet goed gaat. Denk aan MT & Tax. of aan Lw. & Sound!, ook fuseerde Para ! en Insect. Jullie hebben er niet voor gekozen om te fuseren, maar om met 8 spelers verder te gaan vanwaar dat besluit?
In I. hebben wij hebben gemerkt dat het zuiden zware verliezen had. Het noorden daarentegen ging het wat beter af, omdat hier ook wat meer activiteit te vinden was. Dus we proberen het op deze manier.

7. Acht je de kans groot dat Salut met dit leden aantal, nog veel kan betekenen op Wereld 29?
Daar durven we geen antwoord op te geven. Er kan nog zoveel gebeuren in de toekomst, voor- of nadelig voor Salut. Vooral nu de grote vakantie er aan zit te komen.

8. Wat was voor jou het hoogtepunt van Wereld 29?
We hebben twee hoogtepunten. Hier vallen de fusie tussen Salut en I., en het ; 'wegvegen' van de speler Project V6.4. Ook een hoogte punt voor ons waren de 2 dagen in de top 10 ODA

9. Wat was voor jou het dieptepunt van Wereld 29?
Het vallen van I. was jammer en helaas noodzakelijk.

10. Kragtwijk, ik wil je bedanken voor dit interview
Graag gedaan :) Jij bedankt voor deze inzet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3018

Guest
Leider: Space Bison

user_image.php


Stam: Paranoia.

user_image.php



1. Space Bison, kan jij je even voorstellen?
Het account Space Bison bestaat uit drie spelers: Sven, Jack en ik (Levi). Sven en ik hebben elkaar leren kennen op wereld 22. Daar waren wij allebei gestart in de rim. Aangezien ik toen al redelijk wat ervaring had en ik Sven een toffe kerel vond heb ik hem leren tribalwars spelen. Wij zijn ondertussen daar al een tijdje gestopt. Jack hebben wij leren kennen op wereld 29. In het begin waren wij zelfs vijanden, maar na een tijdje hebben we ingezien dat we eigelijk niet zoveel verschilden en zijn we samen gaan spelen. Door de fusie met Lkkrhoor4 is hij ook op Space Bison komen spelen.

2. In december ben je begonnen met het fuseren tussen jou & Lkkhoor4. Volgens veel mensen, is Space Bison nu het beste account op Wereld 29. Vanwaar het besluit om te fuseren met Lkkhoor4?
Het besluit tot fusie is eigelijk ontstaan door een aantal redenen. Ik ben een student en heb dus 2 maal per jaar een examenperiode. Aangezien Sven zelf rond de zelfde periode ook examens heeft, moesten we iemand vinden die het account draaiende kon houden. Ik heb toen een maand lang naar een derde bespeler zitten te zoeken die capabel was en onze waarden deelde, maar tevergeefs. Daarom heb ik toen voorgesteld aan Jack om een fusie aan te gaan.
Gezien de ligging van Space Bison destijds had ik geen front met de core, want Lkkrhoor4 had ons daarvan af gesneden. Aangezien ik uitdaging zoek en geen zin heb om te rimmen wou ik persé een front met de core zodat ik mijn stam in het latere stadium zeker kon helpen daar. Dankzij de fusie zouden wij dan een safezone creeëren met een mooi front.


3. Jullie staan al vrij lang nummer 1, toch heb ik af en toe het idee dat jullie zelf vinden dat dat nog niet terecht is. Waarom?
Wij hebben vrij lang gevonden dat wij geen top 3 plaats verdiende dankzij de fusie. Ons team is begonnen aan de wereld met de ingesteldheid om zoveel mogelijk actie mee te maken. Daarmee dat wij ook zeiden dat wij op basis van onze prestaties geen top 3 plaats verdiende.
Door de recente ontwikkelingen denken wij er nu anders over. Space Bison is het account met de meeste vijandelijke overnams van de wereld. Een 200-tal tegen I. die deels door onze prestaties zijn gevallen (al hebben alle frontspelers van de alliantie zeker hier ook een zéér groot aandeel bij). Het enige waardoor we misschien geen waardige rang 1 speler gezien kunnen worden is dat we nog geen serieuze massa hebben gekregen, maar dit heb je als speler zelf niet in de hand.

4. Er wordt vaak gezegd dat Para ! 'smerige' spelletjes nodig heeft om de naam waar te maken, is dat terecht?
Tja, hier valt veel over te zeggen... Die verwijten komen op elke wereld weer naar boven waardat de vijandelijke stam probeert het imago van de andere stam te beschadigen. Iedereen heeft zijn eigen definitie van smerige spelletjes. Zo noemt Lw. het geval Reckless Ruler al een smerige spelletje terwijl dit in onze ogen gewoon een goede zet is die dankzij Lw. & Salut is mogelijk gemaakt. Zo zijn er nog heel wat voorvallen geweest waar er direct met de vinger naar Para! werd gewezen omdat er nergens bewijzen te vinden waren. Ik concludeer hier persoonlijk uit dat als er geen feiten zijn sommige stammen het makkelijk vinden om met de vinger naar de vijand te wijzen om deze in slecht daglicht proberen te stellen.

5. Wat was de reden voor de fusie tussen Insect en Oh No!?
Destijds had Oh No! 4 fronten: Insect, Lw., Sound!, I.. Hierdoor was er weinig defence om spelers preventief te ondersteunen. Wij waren toen aan de winnende hand tegen Insect en I., maar als stam vinden wij dat het belangrijk is dat je een langetermijn visie hebt. In dit geval hebben wij als stam gekozen om met Insect in zee te gaan omdat zij qua ligging er beter uitkwamen. Er moet wel vermeldt worden dat wij tegerlijkertijd ook in gesprek met Sound! waren, maar dat deze het van hun kant niet zagen zitten aangezien zij met hun kleine groepje door wilden gaan.

6. De laatste maanden zijn wat accounts in Para ! op delete gegaan, dit vind ik vrij opvallend. Hebben de personen deze keuze zelf gemaakt?
Er zijn inderdaad een heel aantal personen op delete gegaan de laatste maanden en deze hebben allemaal hun eigen keuze gemaakt. Het laatste geval Misdaad & Blije dries vond ik nog het gekste van al. Er zijn precies hoe langer hoe meer egoïstische spelers te vinden op tribalwars. Op delete gaan zonder iets te zeggen en als je ze dan te pakken krijgt na een aantal dagen een drogreden opgeven, kan ik me dood aan ergeren.


7. Wat was voor jou het hoogtepunt van Wereld 29
Mijn persoonlijk hoogtepunt is de goede band die ik heb gecreeërd met het account runeskater en dan doel ik op beide spelers. Weliswaar de ene net iets beter dan de andere.

8. Wat was voor jou het dieptepunt van Wereld 29
Een echt dieptepunt heb ik nog niet gekend en hopelijk blijft dit zo.

9. Hoe denk je dat Wereld 29 er over een half jaar uitziet?
Ik denk persoonlijk dat de kanten nu grotendeels zijn gevormd. Alles zal er vanaf hangen hoelang Salut stand houdt en hoeveel winst de alliantie kan boeken op Lw.. Persoonlijk hopen wij nog steeds binnen een half jaar op rang 1 te staan, zowel met de stam als met ons account.

10. Space Bison, ik wil je bedanken voor dit interview.
Bedankt dat wij uitverkozen werden om Para! te vertegenwoordigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zeker mooi gedaan ! :) Zal ook met enige regelmaat wat schrijven als ik vakantie heb.
 

DeletedUser

Guest
Even mijn excuses als er nog spelfouten instaan. Ik wou dit vorige week al posten, maar niet iedereen heeft het toen opgestuurd. Ik kreeg vandaag de laatste, en wou het eigenlijk om 12.00 posten, was niet mogelijk. Dus alles binnen een half uurtje in elkaar gezet, maar het mag de pret niet drukken :D
 

DeletedUser65921

Guest
Verschijnt het ook op de blog zelf of is dat plan verleden tijd?
 
Reactiescore
2.508
Of ons stamplaatje mis z'n naam :eek: ff aanspassen.

Netjes gedaan hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Verschijnt het ook op de blog zelf of is dat plan verleden tijd?

Je bedoelt op het officiële TW-Blog? Daar kijkt volgens mij amper iemand naar van Wereld 29. Als zij dat willen moeten ze maar contact op nemen, voorlopig komt het belangrijkste hier te staan. Omdat hier het meeste Wereld 29 publiek zit :D
 

DeletedUser66258

Guest
Mooi interview, al moet killa wel even weten dat crasher uit de stam is gehaald door CFA die zij toen hebben gerekuteerd dus die verwijten kloppen gewoonweg niet.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
7. Wat was voor jou het hoogtepunt van Wereld 29
Mijn persoonlijk hoogtepunt is de goede band die ik heb gecreeërd met het account runeskater en dan doel ik op beide spelers. Weliswaar de ene net iets beter dan de andere.

Dit vind ik een mooie:D

Mooi om te lezen allemaal:)
 
Reactiescore
1.039
7. Wat was voor jou het hoogtepunt van Wereld 29
Mijn persoonlijk hoogtepunt is de goede band die ik heb gecreeërd met het account runeskater en dan doel ik op beide spelers. Weliswaar de ene net iets beter dan de andere.
I c what he did there^^

E: Tove was me net voor, toch wel typisch:p
 
Bovenaan