[Speeltopic] #137: Een Thriller Wakkerdam

DeletedUser

Guest
Doe dan wat aan je manier van denken. Voor de zoveelste keer; Ik ben een goedje.

Geloof me, hier maak je jezelf niet minder verdacht mee.
Op BlueKnife stemmen is niet zo verstandig imo, omdat je er toch niemand op meekrijgt dus jezelf redden doe je hier niet.
 

DeletedUser20001

Guest
Ik snap niet waarom er niemand meer op Tove Styrke stemt

Geen onderbouwing, tunnelvisie en de hoop dat wij meegaan op iemand die niet veel aanwezig is. Waarschijnlijk om jezelf niet in de spotlight te zetten.

Ik ben geen wolf hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen.

Unknown soldier maakt een aanvalspost richting jou en dit is het enige wat je kan zeggen.

Jemig wat dom, waarom nou weer op Sophie stemmen.
March to war

Hele tijd heb je een tunnelvisie op tove en nu ineens zonder een goede reden stemmen op March to war. Snap jou niet helemaal. Of je bent een wolf of een ontzettend domme burger! Dus mijn stem gaat naar OrAsU

Bovendien ging je nacht 1 op antraxxis (die een goedje bleek te zijn) en de andere drie nachten heb je simpel weg iedere dag op inactiefje tove gestemd.
 

DeletedUser

Guest
Op Skype zegt hij voor de 5e keer op rij burger te zijn. Daarom zou hij geen zin hebben
 

DeletedUser

Guest
Batseboys ik word echt chagrijnig van jou..

Wat is er nou zo vreemd aan ongemotiveerd zijn omdat je weer burger bent?
 

DeletedUser20001

Guest
Batseboys ik word echt chagrijnig van jou..

Wat is er nou zo vreemd aan ongemotiveerd zijn omdat je weer burger bent?

WTF, waarom zou je chagerijnig worden van mij. Ik ben jou aan het helpen tegen Orasu end an doe je zo tegen mij. Leer BTW eerst even mijn naam spellen. Btw grote jongen als je chagrijnig wordt van een paar geschreven woorden op een forum.
 

DeletedUser

Guest
Gedraag je dan eens niet zo wolfish maar hou je eens wat meer op de achtergrond en reageer alleen wanneer je echte bedenkingen hebt!
Glenn is ook aardig stil!
Geen onderbouwing, tunnelvisie en de hoop dat wij meegaan op iemand die niet veel aanwezig is. Waarschijnlijk om jezelf niet in de spotlight te zetten.
'Houd je op de achtergrond, maar ik vind iedereen die dat doet wel verdacht' :eek:

Ja iedereen claimt burger. Dus dat is niet zo bijzonder.
Tijd om hem te lynchen dan. Als hij zo gaat spelen en hij blijft zeggen dat die burger is dan is die zeker een zombie/wolf!
:eek:

Ik heb gewoon gelijk en mijn theorie klopt ook zeker. Als ik vanavond gelunched wordt dan is het helemaal duidelijk dat jij wolf bent!

En vast nog wel wat andere dingen dus batchieboy vind ik verdacht ok doei
 

DeletedUser

Guest
WTF, waarom zou je chagerijnig worden van mij. Ik ben jou aan het helpen tegen Orasu end an doe je zo tegen mij. Leer BTW eerst even mijn naam spellen. Btw grote jongen als je chagrijnig wordt van een paar geschreven woorden op een forum.

Leer zelf eerst spellen Batseboys

Je helpt me niet tegen OrAsU door complete bullshit te lullen en ik heb geen hulp nodig -.-
Weetjewat, ik stem ook gewoon op jou.
BatsieBoys
 

DeletedUser20001

Guest
'Houd je op de achtergrond, maar ik vind iedereen die dat doet wel verdacht' :eek:


:eek:



En vast nog wel wat andere dingen dus batchieboy vind ik verdacht ok doei

Lekkere counterstem als ik al twee dagen op jou stem.

Leer zelf eerst spellen Batseboys

Je helpt me niet tegen OrAsU door complete bullshit te lullen en ik heb geen hulp nodig -.-
Weetjewat, ik stem ook gewoon op jou.
BatsieBoys

Meeloop stem. Nou mannen we hebben gelijk 2 wolven/zombies te pakken. March to war en yoriyari.

Lekker uit de kast gelokt mannen :D

OraSu --> March to War
 

DeletedUser51974

Guest
'Houd je op de achtergrond, maar ik vind iedereen die dat doet wel verdacht' :eek:


:eek:



En vast nog wel wat andere dingen dus batchieboy vind ik verdacht ok doei

WTF, waarom zou je chagerijnig worden van mij. Ik ben jou aan het helpen tegen Orasu end an doe je zo tegen mij. Leer BTW eerst even mijn naam spellen. Btw grote jongen als je chagrijnig wordt van een paar geschreven woorden op een forum.

Lekkere counterstem als ik al twee dagen op jou stem.



Meeloop stem. Nou mannen we hebben gelijk 2 wolven/zombies te pakken. March to war en yoriyari.

Lekker uit de kast gelokt mannen :D

OraSu --> March to War

Deze posts zijn echt zeer, zeer bedroevend.
 

DeletedUser

Guest
Mijn stem op TheManwithItzBlueKnife heeft geen zin, aangezien ik toch de enige ben. Ben het ook wel met Yoriyari & March to War eens, Batchieboy is een betere keuze voor mijn stem. Zeg maar dat het een meeloopstem is, want dat is tot nu toe bijna elke stem van mij geweest volgens jullie :eek:
 

DeletedUser59173

Guest
iedereen gaat op batchieboy vandaag zo te zien ? of zijn er nog msensen die een goede theorie hebben over iemand anders ?
heb zelf helaas geen tijd om iets uitgebruids te schrijven maar zal morgen wel even een goede theorie gaan maken over iemand.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga op BatseBoys en Yori en SweetDreams. ook
Er is niet de beste theorie maar die kerel is gewoon vaag en hij post vaag, net als wat Juoma zegt.

Ik wilde wel een theorie posten maar ik heb vanaf morgen toetsweek dus ik heb echt geen tijd :eek:
 

DeletedUser51974

Guest
Ik ga op BatseBoys en Yori en SweetDreams. ook
Er is niet de beste theorie maar die kerel is gewoon vaag en hij post vaag, net als wat Juoma zegt.

Ik wilde wel een theorie posten maar ik heb vanaf morgen toetsweek dus ik heb echt geen tijd :eek:

Ik zei niet dat hij vaag post, maar zeer bedroevend. Ook zijn de redenen op Batchie echt complete bagger:
-Yori's theorie eindigt met 'Er zullen nog wel andere redenen zijn ik stem op Batchie'
-Jij irriteert je gewoon aan Batchie.
-Sweet loopt als gewoonlijk mee.

Op 't moment ga ik het liefst weer op Sweet: Dit dubbelclaimen, en dan ook nog eens een meer speciale rol bij iemand die je verdacht vindt, is onzin en zelfs een beginnende speler zou dat kunnen weten. En zelfs als hij dan een foutje maakte met claimen om Blue 'bang proberen te maken'. Waarom zegt hij dan ergens later nog dat hij dacht dat je bij iedereen een andere rol hoort te claimen? Onervaren kan nog, dan maak je misschien zo'n fout om 1 maal jager te claimen. Maar hij is nog altijd geen kind van 10 o.i.d en dan kan je er toch wel makkelijk achter komen wat claimen inhoud. Zo nodig vraag je het. Ook het feit dat hij eerst loog dat hij twee verschillende rollen had geclaimd én eerder vandaag op Blue stemde als een counter doet mij nog meer over hem twijfelen.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik zei niet dat hij vaag post, maar zeer bedroevend. Ook zijn de redenen op Batchie echt complete bagger:
-Yori's theorie eindigt met 'Er zullen nog wel andere redenen zijn ik stem op Batchie'
-Jij irriteert je gewoon aan Batchie.
-Sweet loopt als gewoonlijk mee.

Op 't moment ga ik het liefst weer op Sweet: Dit dubbelclaimen, en dan ook nog eens een meer speciale rol bij iemand die je verdacht vindt, is onzin en zelfs een beginnende speler zou dat kunnen weten. En zelfs als hij dan een foutje maakte met claimen om Blue 'bang proberen te maken'. Waarom zegt hij dan ergens later nog dat hij dacht dat je bij iedereen een andere rol hoort te claimen? Onervaren kan nog, dan maak je misschien zo'n fout om 1 maal jager te claimen. Maar hij is nog altijd geen kind van 10 o.i.d en dan kan je er toch wel makkelijk achter komen wat claimen inhoud. Zo nodig vraag je het. Ook het feit dat hij eerst loog dat hij twee verschillende rollen had geclaimd én eerder vandaag op Blue stemde als een counter doet mij nog meer over hem twijfelen.

Waar wacht je op?
 

DeletedUser

Guest
Het boeit niet eens wát ik zeg, jullie blijven tegen mij. Ik ga mezelf niet helemaal verdedigen, jullie doen het nu zelf dat er een goedje (misschien) uitgaat.
 

DeletedUser63354

Guest
2. March to War - Goedje wss
4. Napoleon Bonaparte. - ? Inactiviteit dood misschien vandaag?
5. Juoma - Zie ik nog wel eens zombie zijn :D
6. TheManWithItzBlueKnife - Goedje.
9. glenn485 - Potentiële wolf, waarom zitten amy en glenn niet fors op elkaar?
10. HetRodeBeest. - ^
11. -unknownsoldier- - ?
12. orasu - Goedje wss
14. Bappos - Goedje wss
17. Sweet Dreams. - Ik weet 't meer goed.. Nu hij maar blijft herhalen dat hij goedje is..
18. Yoriyari - Wss goedje.
22. Tove Styrke - Wss goedje.
25. Batchieboy - Zombie? Ook Juoma wilt niet batchieboy stemmen.

Tot zover mijn visie.
Batchieboy
Sweet Dreams.
 
Bovenaan