[Speeltopic] #137: Een Thriller Wakkerdam

DeletedUser

Guest
Ja dat is dus het plan, de lynch die al hoeveel stemmen heeft op beide van ons binnen een uur veranderen naar iemand anders :p
Zonder dat iemand hier echt zeker is dat een van ons goed is en de meesten waarschijnlijk niet eens meer online komen binnen de tijd. En zonder andere verdachten. :D
 

DeletedUser51974

Guest
NOu, ik ben een burger, net als yoriyari, en beiden hebben we eigenlijks niet echt veel zin in het potje, en toen hebben we samen met elkaar geloot via random getallengenerator wie beide stemmen zou krijgen, ik of yoriyari, en ik kwam eruit dat ik doodmocht ( en yoriyari was teleurgesteld, like lol) , ook omdat we bijna zeker wisten dat 1 van ons 2en dood zou gaan. Wij willen opzich nog wel proberen iedereen zover te krijgen op een ander te stemmen, die grotere kans heeft wolf te zijn, maar dat ligt aan jullie ;)

Daden zeggen meer dan woorden. Kom met die theorie i.p.v het te beloven mochten we onze stemmen van jullie beide afhalen. En zelfs mocht je doodgaan is het, mocht je echt goed zijn, voor jou niet erg nuttig zo'n theorie achter te houden. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen theorie? wut
IK heb toch al gezegd dat ik er echt totaal niet inzit, en ook geen theorien heb?
 

DeletedUser63354

Guest
Oh dus er is wel iemand veel zekerder wolf maar je geeft zijn naam niet en hebt ook geen idee waarom hij dan wel wolf zou zijn. Geweldig!


Wait what Twanny?

Ik denk niet dat ze wolf zijn na dit soort acties :p
Dan maar lady sophie. Is al eerder verdacht en ik zag dat bert sit in het begin ook vond.

Niet dat bert t altijd goed heeft, maar moet snel stemmen omdat ik op mobiel ben.
Fijne avond.
 

DeletedUser

Guest
NOu juoma, het lijkt me toch wel dat er iemand is die eerder verdacht is dan 2 mensen die praktisch bewezen burger zijn ;)
En aangezien ik doodga, Ik heb dat bedacht met die getallengenerator, dus het lijkt me niet dat je als wolf zou volgen met zoiets, dus dat yoriyari wolf is lijkt me echt hardstikke stug.
 

DeletedUser51974

Guest
Ok dan. Wat als eerst in me opkwam was dat Yori en Marco geliefden waren. Maar ik neem aan dat een stel geliefden erg onwaarschijnlijk is: Er zijn al 2 koppeltjes uit. Dat lijkt me dus geen optie. Dan zou het nog kunnen zijn dat ze beiden wolf/zombie zijn, maar dat lijkt me veel te duidelijk mocht een van hen alsnog sterven. Sowieso had Yori op Marco kunnen stemmen om zijn lot te bezegelen en er misschien nog goed mee weg te komen. Ook komt ook nog dat zij die afspraak gemaakt hebben. Dat zou nergens op slaan mocht ook maar een van hen wolf zijn. Marcoknight dus

Dan weet ik niet precies waarom Lady Sophie het vervangende target is. Ze werd al door Bert verdacht en na even teruglezen hielden Amy en March haar blijkbaar ook al in de gaten. Is dit jullie 'waarschijnlijke wolf' Marco en Yori?
 

DeletedUser51974

Guest
Marcoknight als nog na een kort maar krachtig Skype gesprek. :eek::eek:

En dan denken dat er een reden is om op Sophie te stemmen, maar nee, de eerste de beste die een stem kreeg werd gewoon hun target. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat the fuck gebeurt er echt op de laatste twee pagina's zeg... Waar gaat het WvW toch heen zeg...
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen flauw idee meer. Dan gok ik maar op het verstand van juoma.
Lady Sophie -->
Marcoknight
 

DeletedUser63354

Guest
Marcoknight als nog na een kort maar krachtig Skype gesprek. :eek::eek:

En dan denken dat er een reden is om op Sophie te stemmen, maar nee, de eerste de beste die een stem kreeg werd gewoon hun target. :eek:

Ik ben nu te laat, maar mag ik dat skype gesprek s zien?
 

DeletedUser51974

Guest
Ik ben nu te laat, maar mag ik dat skype gesprek s zien?

[22:49:54] D.: Hoe zit dat met die waarschijnlijkere wolf van jullie? Is dat Sophie.
[22:50:21] D.: Ik wil mijn stem wel aanpassen, jullie gedragen je burgerig/watdanookgoedig genoeg atm, maar ik zou niet weten waarom Sophieke
[22:50:23] m.: helemaal niemand, we lopen gewoon met knife mee bwaahahahahahahahahahahahaha
[22:50:32] D.: (facepalm)

Ik dacht dat er werkelijk een goede reden achter het plotselinge stemmen op Sophie zat. Niet het 'Ja Twan zei dat Bert zei dat sophie nog wel eens verdacht zou kunnen zijn op dag 1'. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ben net thuis van mijn werk, het is rrb beetje ongelukkig getimed steeds maar ik ga eerst wat eten en dan doe ik de nacht. Nogmaals Excuses.
 

DeletedUser

Guest
.:Nacht 3:.​

Na al het geweld van gisteren vandaag een rustig verhaaltje. Marcoknight kreeg de meeste stemmen dus die ging dood. Hij was een Burger.
Verder lunchten de wolven Reversistence. Hij was een Beschermengel. De zombies sloegen deze nacht ook toe!

Verder sterft Anne. aan inactiviteit. Zij was een Jager maar raakte niks.

1. Reversistence
2. March to War marcoknight
4. Napoleon Bonaparte. yoriyari
5. Juoma marcoknight
6. TheManWithItzBlueKnife Lady sophie
9. glenn485 marcoknight
10. HetRodeBeest. yoriyari
11. -unknownsoldier- marcoknight
12. orasu Tove Styrke
14. Bappos marcoknight
15. Emperor of Blood marcoknight
16. Lady Sophie
17. Sweet Dreams. yoriyari
18. Yoriyari lady sophie
21. Anne.
22. Tove Styrke marcoknight
24. marcoknight lady sophie
25. Batchieboy YoriYari

Marcoknight de meeste

Sorry voor dit saai stukje tekst, maar ik heb er momenteel de kracht niet meer voor. 21 uur gewerkt de afgelopen 2 dagen, ben bekaf.
 

DeletedUser62766

Guest
He bah nou nog succes goedjes. Oja, ik heb vorige nacht lunch op bik beschermt, mochten jullie er nog wat mee kunnen.
 
Bovenaan