Mijlpalen Wereld 27

DeletedUser

Guest
Jongens -.- wat is er mis mee dat venom eens goed gestacked wordt? Ik hoor iedereen klagen van, ja overstacked en shit... maar boeiend, dat is t spel toch, en misschien wel de kracht van UA1?
 

DeletedUser

Guest
Uiteindelijke mijlpaal is geworden:

2x Verdediger van de dag
op 05.06.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (6.059.833 eenheden)!

Lijkt me toch een dik mil over t record van Castiel heen te gaan. En lijkt me ook dat er bijzonder weinig gedodged is of op de terugweg ;P
 

DeletedUser

Guest
Stam def he :eek:
neem aan dat Pipi en Realy 600+ def hebben xD

Je kan toch niet van het account venom verwachten dat ze actief gaan deffen wanneer niemand online kon zijn die dag?
Ik heb examens bv.
En dan nog, we zitten in een stam. Waarom zouden ze geen OS sturen? Jullie vallen in groep aan, wij verdedigen in groep.
Je stuurt 900 clears mijn richting uit, verspreid over mijn gehele front. Dat kan ik zelfs niet deffen met eigen def. Doe het sommetje maar eens.
Ik vind het dan ook goed afgeslagen van ons. Dat er door enkele communicatiefouten overstacked is geweest is een feit, maar boeie?
Wat wel een feit is is dat sommigen van jullie dachten zonder enig probleem over venom over te lopen, tja...

Dus, dat er nu kritiek is dat er os verzonden werd? Stop toch eens met zagen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je kan toch niet van het account venom verwachten dat ze actief gaan deffen wanneer niemand online kon zijn die dag?
Ik heb examens bv.
En dan nog, we zitten in een stam. Waarom zouden ze geen OS sturen? Jullie vallen in groep aan, wij verdedigen in groep.
Je stuurt 900 clears mijn richting uit, verspreid over mijn gehele front. Dat kan ik zelfs niet deffen met eigen def. Doe het sommetje maar eens.
Ik vind het dan ook goed afgeslagen van ons. Dat er door enkele communicatiefouten overstacked is geweest is een feit, maar boeie?
Wat wel een feit is is dat sommigen van jullie dachten zonder enig probleem over venom over te lopen, tja...

Dus, dat er nu kritiek is dat er os verzonden werd? Stop toch eens met zagen :rolleyes:

Feit is dat ze inderdaad simpel over Venom heen kunnen lopen.
Enkel niet over UA1 als een geheel.
 

DeletedUser68032

Guest
Denk dat je daar ook fout zit.
De spelers op Venom zijn zeker geen slechte spelers waar een groot aantal leden het toch tegen af zal moeten leggen.
 

DeletedUser

Guest
Feit is dat ze inderdaad simpel over Venom heen kunnen lopen.
Enkel niet over UA1 als een geheel.

En waaruit concludeer je dat? Bij mijn weten hebben jullie Venom ook nog nooit aangevallen zonder dat hij OS kreeg... Laat staan hem overrompelt... Het hoort trouwens nog altijd bij het spelletje dat je OS stuurt naar je stamgenoten, vandaar ook de naam Tribal Wars.
 

DeletedUser68032

Guest
Jongens nieuwe MIJLPAAL.
Trill. heeft een fatsoenlijk stamwapen :D
 

DeletedUser

Guest
En waaruit concludeer je dat? Bij mijn weten hebben jullie Venom ook nog nooit aangevallen zonder dat hij OS kreeg... Laat staan hem overrompelt... Het hoort trouwens nog altijd bij het spelletje dat je OS stuurt naar je stamgenoten, vandaar ook de naam Tribal Wars.

Ik haal dat uit zijn post.
Feit dat ze er niet waren betekend dat ze dus zo over hun heen waren gelopen.
Feit dat stam er voor hun was, in andere woorden UA1 als een geheel, maakte dat weer onmogelijk.
 

DeletedUser

Guest
Feit is dat ze inderdaad simpel over Venom heen kunnen lopen.
Enkel niet over UA1 als een geheel.

Ja dat dachten mijn buurtjes vanaf het begin al heb ik de indruk.
Onderschat het account venom maar.
Dit is trouwens niet de eerste massa die het account venom verwerkt hoor.

Ik haal dat uit zijn post.
Feit dat ze er niet waren betekend dat ze dus zo over hun heen waren gelopen.
Feit dat stam er voor hun was, in andere woorden UA1 als een geheel, maakte dat weer onmogelijk.
Feit dat wij er niet waren zegt meer over de aanval dan over ons vind ik. Trouwens, in UA1 zijn mensen wel bereid om VV te doen voor elkaar. Of is dat ook al belachelijk/zwak/... tegenwoordig?
Achja, ik vind je uitspraken steeds lachwekkend en getuigen van een gebrek aan spelinzicht.
 

DeletedUser

Guest
Ja dat dachten mijn buurtjes vanaf het begin al heb ik de indruk.
Onderschat het account venom maar.
Dit is trouwens niet de eerste massa die het account venom verwerkt hoor.


Feit dat wij er niet waren zegt meer over de aanval dan over ons vind ik. Trouwens, in UA1 zijn mensen wel bereid om VV te doen voor elkaar. Of is dat ook al belachelijk/zwak/... tegenwoordig?
Achja, ik vind je uitspraken steeds lachwekkend en getuigen van een gebrek aan spelinzicht.

Feit dat jij een post van iemand genaamd 'll0ll king' en met de bijnaam 'Tr0ll king' serieus neemt, laat al zien dat je weinig verstand van zaken hebt over hoe ik mijn posts bedoel. :D
En jouw reactie weergeeft dat beeld perfect ^^
 

DeletedUser

Guest
Feit dat jij een post van iemand genaamd 'll0ll king' en met de bijnaam 'Tr0ll king' serieus neemt, laat al zien dat je weinig verstand van zaken hebt over hoe ik mijn posts bedoel. :D
En jouw reactie weergeeft dat beeld perfect ^^

Ow, de bijnam Tr0ll King kende ik niet eens... Enkel "n00b King"
 

DeletedUser52513

Guest
wouw, die was zo orgineel :')

Je kan toch niet van het account venom verwachten dat ze actief gaan deffen wanneer niemand online kon zijn die dag?
Ik heb examens bv.
En dan nog, we zitten in een stam. Waarom zouden ze geen OS sturen? Jullie vallen in groep aan, wij verdedigen in groep.
Je stuurt 900 clears mijn richting uit, verspreid over mijn gehele front. Dat kan ik zelfs niet deffen met eigen def. Doe het sommetje maar eens.
Ik vind het dan ook goed afgeslagen van ons. Dat er door enkele communicatiefouten overstacked is geweest is een feit, maar boeie?
Wat wel een feit is is dat sommigen van jullie dachten zonder enig probleem over venom over te lopen, tja...

Dus, dat er nu kritiek is dat er os verzonden werd? Stop toch eens met zagen :rolleyes:

lees eens wat ik quote.. ik doelde erop dat Castiel. onmogelijk 600+ stam Os kon krijgen :eek:
er is niks mis met stam os aangezien dat bij het spel hoort

mooie avdd ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ow, de bijnam Tr0ll King kende ik niet eens... Enkel "n00b King"

Ja, de bijnaam n00b king is inderdaad bekend voor jou.
Maar dat heeft er dan ook mee te maken dat het jouw bijnaam is en niet de mijne.

:rolleyes::D
 

DeletedUser

Guest
Feit dat jij een post van iemand genaamd 'll0ll king' en met de bijnaam 'Tr0ll king' serieus neemt, laat al zien dat je weinig verstand van zaken hebt over hoe ik mijn posts bedoel. :D
En jouw reactie weergeeft dat beeld perfect ^^
hD94B2E10

^Dat. En dan nog erbij gezegd dat je naar alle waarschijnlijkheid een tienertje bent dat niet eens weet wat trolling daadwerkelijk inhoud.

lees eens wat ik quote.. ik doelde erop dat Castiel. onmogelijk 600+ stam Os kon krijgen :eek:
er is niks mis met stam os aangezien dat bij het spel hoort

mooie avdd ;)
Bij deze dan mijn oprechte excuses.
Ik las er snel snel over maar bij OATH dachten er wel degelijk personen zo over en vandaar mijn reactie.
 
Bovenaan