[Speeltopic] #137: Een Thriller Wakkerdam

DeletedUser16768

Guest
Ik zeg dat ik het heb doorgelezen en wel argumenten zag. Ik heb ze niet onthouden en ga ze ook zeker niet voor je terugzoeken.
Wat ik zeg gaat daar ook helemaal niet om. Dus ga niet selectief lezen wat ik zeg en reageer op alles in plaats van enkel op een puntje waar je jezelf aan vastgebeten hebt. Je ziet spoken die er niet zijn.
Ik verdedig bert niet, ik noem wat oscar zegt onzin. En daar probeer jij nu de aandacht vanaf te leiden, dus dat doet mij suggeren dat jij de gene bent die hier iemand verdedigd en dat dat oscar is.

:D:D:D
Tegenaanval van Marwolaeth :D.

Marwolaeth waar het dus op neer komt is dat je wel argumenten gezien hebt, maar je weet ze niet meer en je wilt ze niet laten zien... Of je bent een luie burger of je bent een rare medewolf. In ieder geval verdedig je Bik en rode trap flink hier en je hebt er niet eens argumenten voor.
Nu kan je dus 2 dingen doen:
1. Moeite
2. Weer de bal proberen terug te kaatsen.

Ik gok dat je het 2de gaat doen.
 

DeletedUser52001

Guest
:D:D:D
Tegenaanval van Marwolaeth :D.

Marwolaeth waar het dus op neer komt is dat je wel argumenten gezien hebt, maar je weet ze niet meer en je wilt ze niet laten zien... Of je bent een luie burger of je bent een rare medewolf. In ieder geval verdedig je Bik en rode trap flink hier en je hebt er niet eens argumenten voor.
Nu kan je dus 2 dingen doen:
1. Moeite
2. Weer de bal proberen terug te kaatsen.

Ik gok dat je het 2de gaat doen.

Waarom negeer je alles wat ik zeg over oscar? Reageer daar maar eens op, zoals ik nu al meerdere keren gezegd heb. Want het valt me op hoe erg je daar de aandacht van af probeert te leiden.

Dus voor jou een vraag, wat vind jij van oscar zijn reden bij zijn stem? En geef daar maar eens antwoord op.
 

DeletedUser16768

Guest
:D:D:D
Tegenaanval van Marwolaeth :D.

Marwolaeth waar het dus op neer komt is dat je wel argumenten gezien hebt, maar je weet ze niet meer en je wilt ze niet laten zien... Of je bent een luie burger of je bent een rare medewolf. In ieder geval verdedig je Bik en rode trap flink hier en je hebt er niet eens argumenten voor.
Nu kan je dus 2 dingen doen:
1. Moeite
2. Weer de bal proberen terug te kaatsen.

Ik gok dat je het 2de gaat doen.

Waarom negeer je alles wat ik zeg over oscar? Reageer daar maar eens op, zoals ik nu al meerdere keren gezegd heb. Want het valt me op hoe erg je daar de aandacht van af probeert te leiden.

Dus voor jou een vraag, wat vind jij van oscar zijn reden bij zijn stem? En geef daar maar eens antwoord op.

Mevrouw kiest voor optie 2!

Helaas de verkeerde optie, u gaat niet door voor de wasmachine en bent wolf.
 

DeletedUser59173

Guest
eerlijk gezegd denk ik dat senne en BERT allebij slecht zijn de een een wolf en de ander een zombie, vind ze allebij bijzonder raar spelen. :eek:
allemaal gebrabbel en allebij komen ze met stemmen die niet echt bijzonder goed geargumenteerd zijn,terwijl ik toch juist van senne en BERT gewend ben dat ze juist met goede theorien komen die iedereen ervan overtuigen dat iemand wolf is.

Aangezien het momenteel geen nut heeft om op bert te stemmen stem ik dan toch maar op senne in de hoop dat we er zo een zombie/wolfuit halen.
plus het feit dat ik wel denk dat tove geen wolf is.
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk zijn ze allebei burger
Ik denk dat orasu en lady sophie wolfjes zijn
 

DeletedUser

Guest
Mja het is niet veel duidelijker en waarschijnlijk zijn ze beiden goed zoals het er nu uitziet
Yoriyari
 

DeletedUser1435

Guest
tove stykre sorry dat ik te laat ben maar ik was wat belangrijks doen wat niet kon wachten
 

DeletedUser

Guest
Ben net thuis van werk, zal binnen ern uur wel uitslag erop zetten. Sorry voor het ongemak.
 

DeletedUser1435

Guest
ik zit wel in spanning zeg phoee heeee

zal ik overleven na vanavond ik heb zo een voorgevoel dat ik eraan ga
 

DeletedUser1435

Guest
de lynch was op devils wear prada hoor ik net :eek:

haha heb je daarvoor je drankje gebruikt
 

DeletedUser

Guest
.:Nacht 2:.​

Het is volle maan, TheManWithItzBlueKnife roept iedereen bij elkaar om weer te stemmen. Niet iedereen kwam en hij ging dus bij de mensen langs om hun stem op te halen. Zo ook bij Senne. Hij bonkte op de deur bij Senne maar er werd niet opengedaan. TheManWithItzBlueKnife liet het er niet bij zitten en liep om zijn huis heen naar de schuur want daar brandde licht. De deur stond op een kiertje, dus TheManWithItzBlueKnife keek door dat kiertje naar binnen. Plots zag hij een paar wolvenbenen. Hij liep stilletjes weg en kwam even later met een geweer terug, gevolgd door een paar mensen die als getuige dienden. Dat waren Anthraxxis, Bik en Rode trap, Marwolaeth en Oscar. Toen zagen ze dat de deur gesloten was en het licht uit, maar het licht in de slaapkamer van Senne was aan. Bik en Rode Trap tikte een ruitje in en snel liepen ze naar boven, Anthraxxis voorop. Anthraxxis was heel snel boven en toen Senne hem zag keek Senne hem vragend aan. "Je zou toch over een half uurtje komen, schat?" "Rennen Senne, je bent gesnapt. Ze gaan je vermoorden!" Senne en Anthraxxis probeerden nog te ontsnappen maar TheManWithItzBlueKnife schoot Senne al in zijn been, zodat hij niet weg kon rennen. Toen Oscar dat zag sprong hij op TheManWithItzBlueKnife en duwde het geweer weg. Marwolaeth sprong snel naar het geweer toe en schoot snel Anthraxxis neer toen die door het raam sprong. Daarna volgde nog een kogel door het hoofd van Senne. De wolf was dood, maar hoe zou het met Anthraxxis zijn? "What the hell, oscar waarom deed je dat nou?" vroeg BERT aan Oscar. "Ja, sorry een reflex. Ik ben nogal onhandig." Marwolaeth richtte haar geweer op Oscar en zei: "Ik geloof er niks van!" Snel sprong TheManWithItzBlueKnife ertussen en probeerde de boel te sussen. "We kijken zo wel verder, eerst naar Anthraxxis."

Buiten aangekomen zagen ze Anthraxxis. Hij was morsdood. Door de val die hij maakte brak hij zijn nek, zodoende. Opeens was het erg druk rond Senne's huis. Iedereen wist namelijk dat TheManWithItzBlueKnife Senne gesnapt had in zijn schuur, en dat maakten de mensen erg nieuwsgierig. "Kom naar binnen mensen, dan trakteer ik iedereen op Senne's kosten dat we een wolf vermoord hebben!" riep TheManWithItzBlueKnife naar iedereen.

"Proost!" Bik en rode trap was apetrots. Hij nam een slokje wijn die erg oud was. Het smaakte wel erg vreemd. Naast hem zat Marwolaeth met een glas van dezelfde wijn. Zij keek zo geschrokken en pakte meteen haar geweer. "Dat was jij Oscar! Net probeerde je ook al Senne te laten ontkom.." Ze viel neer maar het geweer ging toch af en schoot Oscar meteen door het hart. Met een luide brul viel ook Oscar neer. De menigte keek geschrokken en rende snel het huis uit, bang voor meer ongelukken.

1. Reversistence Tove Styrke
2. March to War Tove Styrke
3. Devil Wears Prada
4. Napoleon Bonaparte.
5. Juoma Tove Styrke
6. TheManWithItzBlueKnife Senne
7. BERT Senne
8. anthraxxis
9. glenn485 Marcoknight
10. HetRodeBeest. Senne
11. -unknownsoldier- Senne
12. orasu Tove Styrke

14. Bappos Tove Styrke
15. Emperor of Blood Senne
16. Lady Sophie Senne
17. Sweet Dreams. Tove Styrke
18. Yoriyari yoriyari
19. Marwolaeth
20. Oscar11 BERT
21. Anne.
22. Tove Styrke Senne
23. Senne Tove Styrke
24. marcoknight Senne
25. Batchieboy Senne

Senne meerderheid.

Senne was de lynch. Hij was weerwolf. Hij was gekoppeld aan Anthraxxis, die beschermengel en cupido was.
Er was geen lunch.
De doodsheks doodde Bik en rode trap. Hij was levensheks. Tevens was hij gekoppeld aan Marwolaeth. Zij was jager en ze schoot Oscar11 dood. Oscar11 was weerwolf.
 

DeletedUser1435

Guest
ik ben Keizer met de hoofdletter K. ik heb mezelf gekoppeld aan een wolf
 
Bovenaan