[Speeltopic] #137: Een Thriller Wakkerdam

DeletedUser

Guest
Wel ja, of ik stem op Senne, of ik stem op BERT, maar een stem op Senne heeft nut, op BERT niet. Daarbij is BERT gewoon wolf als Senne burger of ander goedje blijkt te zijn. Of zie ik dat nu zo raar...



Kijk ik snap wel dat je senne stemt, als je de rest van de posts ziet. Maar niet dat je zegt sat jetussen ert en senne moet kiezen. Dat is gewoon niet waar


En @blauwmes, ik verdedig niet zozeer senne ik trek de rol van sophie in twijfel omdat ze letterlijk zei: ik stem op senne want dat doet bert ook.. Dat vind ik gewoon vreemd.
 

DeletedUser63354

Guest
Kijk ik snap wel dat je senne stemt, als je de rest van de posts ziet. Maar niet dat je zegt sat jetussen ert en senne moet kiezen. Dat is gewoon niet waar


En @blauwmes, ik verdedig niet zozeer senne ik trek de rol van sophie in twijfel omdat ze letterlijk zei: ik stem op senne want dat doet bert ook.. Dat vind ik gewoon vreemd.

Dat zou een wolf niet niet zeggen. En dat weet jij ook wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zet mijn stem op BERT, omdat hij zomaar op Senne stemt zonder enige reden. En als je dan om een argument vraagt krijg je ''ja ik denk dat hij een slechterik is.
 

DeletedUser52001

Guest
Ik zet mijn stem op BERT, omdat hij zomaar op Senne stemt zonder enige reden. En als je dan om een argument vraagt krijg je ''ja ik denk dat hij een slechterik is.

Denk jij wel na? Het is toch juist logisch als je op iemand stemt omdat je denkt dat hij slechterik is, wat is daar nou verdacht aan? Ik lees dit net als eerste maar het klinkt al ontzettend stom.
Nu maar eens de rest lezen.
 

DeletedUser

Guest
tumblr_inline_mn2tpzptGg1qz4rgp.gif


Waar stemmen we nou op
 

DeletedUser

Guest
De ene helft op senne en de andere op tove.

En dan heb je nog van die eigenwijsjes die op marco of bert stemmen terwwijl je wet dat dat nutteloos is b
 

DeletedUser16768

Guest
Denk jij wel na? Het is toch juist logisch als je op iemand stemt omdat je denkt dat hij slechterik is, wat is daar nou verdacht aan? Ik lees dit net als eerste maar het klinkt al ontzettend stom.
Nu maar eens de rest lezen.

Een argumentatie is altijd wel fijn om te hebben Marwolaeth. Dat lijkt me vrij essentieel voor een verdenking....
 

DeletedUser

Guest
Tove stemt op Senne, dit wordt gezien als meeloopstem en hij zegt dat het een slecht idee is om op hem te stemmen en dat hij het nog niet snapt?
Hij heeft 2 eerdere potjes meegespeeld en ging er beide keren vroeg uit, dus op zich zou 'ie het best nog niet kunnen hebben meegekregen... Maar deze argumenten worden vaak gebruikt door beginnerswolven volgens mij.

Wat zijn de argumenten op Senne precies? Vreemd stemgedrag?
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik ben nu wel echt benieuwd naar de rol van Senne. Daarbij heeft hij zonder reden meegestemd op thejoker (waarom was die nu weer gelynched?), en doet hij af en toe wel een beetje raar dit potje. Daarbij is BERT er blijkbaar wel van overtuigd dat Senne wolf is.

Dus ik zet m'n stem maar eens op Senne, mocht hij burger zijn hebben we meteen onze eerste wolf te pakken, namelijk BERT.
Ware het niet dat ik weet dat je goed bent anders had ik jou nu zo hard verdacht van slecht zijn allemachtig wat is dit voor verdachte post :D
Wel ja, of ik stem op Senne, of ik stem op BERT, maar een stem op Senne heeft nut, op BERT niet. Daarbij is BERT gewoon wolf als Senne burger of ander goedje blijkt te zijn. Of zie ik dat nu zo raar...
:D :D :D
BERT kan ook helemaal verkeerd zitten.
Dit dus. Al lijkt die kans me minder dan miniem.
Ik zet mijn stem op BERT, omdat hij zomaar op Senne stemt zonder enige reden. En als je dan om een argument vraagt krijg je ''ja ik denk dat hij een slechterik is.
:eek: zucht oscar
 

DeletedUser

Guest
Senne stemde op sweetdreams. Dat is een noob en volgens EoB en BERT was dit heel verdact. Ineens liep iedereen met hen mee.
Verder heb ik geen redenen op senne gedien enbik vind ze ook niet zo sterk eerlijk gezegd.
 

DeletedUser52001

Guest
Een argumentatie is altijd wel fijn om te hebben Marwolaeth. Dat lijkt me vrij essentieel voor een verdenking....

Ik heb net het topic doorgelezen en wat ik zag is dat bert wel argumenten gaf, mss in jouw ogen geen goede maar het waren wel argumenten. Dus is het dan niet bizar dat oscar op hem stemt met de reden "hij stemt zonder argument" want dan zou de helft van de spelers wolf zijn (als het niet meer is) en dat betwijfel ik ten zeerste.

Daarnaast denk ik dat juoma geen goedje is. Onderbuikgevoel. Maar ik zal nog wel even kijken of ik daar wat goede argumenten bij kan vinden of dat ik een andere theorie beter vind.
 

DeletedUser

Guest
Senne stemde op sweetdreams. Dat is een noob en volgens EoB en BERT was dit heel verdact. Ineens liep iedereen met hen mee.
Verder heb ik geen redenen op senne gedien enbik vind ze ook niet zo sterk eerlijk gezegd.

Ben jij geliefde met senne ofzo allemachtig lees anders het topic nog eens door.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik heb net het topic doorgelezen en wat ik zag is dat bert wel argumenten gaf, mss in jouw ogen geen goede maar het waren wel argumenten. Dus is het dan niet bizar dat oscar op hem stemt met de reden "hij stemt zonder argument" want dan zou de helft van de spelers wolf zijn (als het niet meer is) en dat betwijfel ik ten zeerste.

Daarnaast denk ik dat juoma geen goedje is. Onderbuikgevoel. Maar ik zal nog wel even kijken of ik daar wat goede argumenten bij kan vinden of dat ik een andere theorie beter vind.

Benoem de argumenten eens Marwolaeth. Ben benieuwd of je een reden hebt waarom je Bik en rode trap verdedigd.
 

DeletedUser

Guest
Marwolaeth is gewoon een zeer begaafde persoon die inziet dat ik gelijk heb evenals enkele anderen.
 

DeletedUser52001

Guest
Benoem de argumenten eens Marwolaeth. Ben benieuwd of je een reden hebt waarom je Bik en rode trap verdedigd.

Het gaat niet om bert zijn argumenten. Het gaat om Oscars argument. Op iemand stemmen met de reden omdat hij geen argumenten geeft is gewoon hypocriet en slaat daarnaast helemaal nergens op. Ik kan net zo goed aan jou vragen waarom jij oscar verdedigd.
 

DeletedUser16768

Guest
Het gaat niet om bert zijn argumenten. Het gaat om Oscars argument. Op iemand stemmen met de reden omdat hij geen argumenten geeft is gewoon hypocriet en slaat daarnaast helemaal nergens op. Ik kan net zo goed aan jou vragen waarom jij oscar verdedigd.

Nee je zegt letterlijk dat Bik en rode trap wel argumenten heeft, maar vervolgens noem je er geen een. Dus ik ben benieuwd wat dan die argumenten zijn. Wat zie jij als argumentatie om Senne te lynchen?
 

DeletedUser

Guest
Geef me gewoon nog een kans, er is geen enkele goede reden om op mij te stemmen.

Tenzij je alle vertrouwen hebt in het onderbuikgevoel van BERT die net zo goed ook slechtje kan zijn.

@ Sophie, ik stemde op thejoker om mezelf te redden. En je redenatie dat we als ik burger blijk BERT als wolf te pakken is natuurlijk helemaal niet waar. Stem liever BERT dan.
 

DeletedUser52001

Guest
Nee je zegt letterlijk dat Bik en rode trap wel argumenten heeft, maar vervolgens noem je er geen een. Dus ik ben benieuwd wat dan die argumenten zijn. Wat zie jij als argumentatie om Senne te lynchen?

Ik zeg dat ik het heb doorgelezen en wel argumenten zag. Ik heb ze niet onthouden en ga ze ook zeker niet voor je terugzoeken.
Wat ik zeg gaat daar ook helemaal niet om. Dus ga niet selectief lezen wat ik zeg en reageer op alles in plaats van enkel op een puntje waar je jezelf aan vastgebeten hebt. Je ziet spoken die er niet zijn.
Ik verdedig bert niet, ik noem wat oscar zegt onzin. En daar probeer jij nu de aandacht vanaf te leiden, dus dat doet mij suggeren dat jij de gene bent die hier iemand verdedigd en dat dat oscar is.
 
Bovenaan