Pre-made W33 met W16-spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Tegen een speler die altijd prima heeft geco'd maar nu hij eens ergens de hoofdspeler is zo lui is als de pest, dat was jij toch? Justjobske co, 0wnz co'tje, Abdelya weer een co en dan uiteindelijk Hedzer een acci dat zo goed als stilstaat :rolleyes:

Justjobske inactief, 0wnz co maar merendeels gedeft, abdelya ook merendeels gedeft, dus jonge, ik heb het meeste bereikt op deze wereld qua deffen samen met fido. Wat heb jij bereikt buiten nu een groot bakkes?:D
 

DeletedUser

Guest
Justjobske inactief, 0wnz co maar merendeels gedeft, abdelya ook merendeels gedeft, dus jonge, ik heb het meeste bereikt op deze wereld qua deffen samen met fido. Wat heb jij bereikt buiten nu een groot bakkes?:D

Dus je bent de beste verdediger damn, dacht dat de beste verdediging altijd de aanval was maar dat is niet bij die accies terug te zien. 0wnz moest zich verdedigen tegen Goh een stam die destijds net zo groot als het account was, en Abdel is tot wankelen gebracht en werd op het eind aan de goden over gelaten. Defensief iets bereiken is de troostprijs, echte winnaars laten andere deffen en drukken anderen in de verdediging ( types als jij bijv. ). Een deffer kan je dan ook absoluut niet de beste speler noemen, gezien hij enkel heeft kunnen handhaven en laten we nu eerlijk zijn. Als je kan kiezen tussen handhaven of domineren kiest ieder voor het tweede :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Dus je bent de beste verdediger damn, dacht dat de beste verdediging altijd de aanval was maar dat is niet bij die accies terug te zien. 0wnz moest zich verdedigen tegen Goh een stam die destijds net zo groot als het account was, en Abdel is tot wankelen gebracht en werd op het eind aan de goden over gelaten. Defensief iets bereiken is de troostprijs, echte winnaars laten andere deffen en drukken anderen in de verdediging ( types als jij bijv. ). Een deffer kan je dan ook absoluut niet de beste speler noemen, gezien hij enkel heeft kunnen handhaven en laten we nu eerlijk zijn. Als je kan kiezen tussen handhaven of domineren kiest ieder voor het tweede :eek:

Nee, als je waarschijnlijk zoals jou rustig achteruit leunt en andere het vuile werk laat opknappen ipv zelf een vv'tje te nemen en te helpen, dan kan je idd commentaar leveren. Bewijs eerst eens waar jij wat bereikt hebt ipv te flamen op de eerste de beste.
De beste spelers van gohxl zijn nog steeds de spelers van goh, zie je de hint ergens? Domineren deed ik nog steeds samen met lya op abdelya, tot zij stopte en waarna ook ik stopte omdat ik er mentaal onderdoor zat door de stam uberhaupt al alleen.
 

DeletedUser

Guest
Nee, als je waarschijnlijk zoals jou rustig achteruit leunt en andere het vuile werk laat opknappen ipv zelf een vv'tje te nemen en te helpen, dan kan je idd commentaar leveren. Bewijs eerst eens waar jij wat bereikt hebt ipv te flamen op de eerste de beste.


Ben je niet :D

De beste spelers van gohxl zijn nog steeds de spelers van goh, zie je de hint ergens? Domineren deed ik nog steeds samen met lya op abdelya, tot zij stopte en waarna ook ik stopte omdat ik er mentaal onderdoor zat door de stam uberhaupt al alleen.

De dragende spelers van Goh XL zijn de oude Goh garde, enkel hebben ze nu velen beter materiaal dan ze ten tijde van de 0wnz oorlog hadden, zoals al eerder vermeld de stam Goh was net zo groot als het 0wnz account. Daarnaast durf je te zeggen dat Abdelya heeft gedomineerd? Ik denk dat elke willekeurige Nilva speler je keihard uitlacht in de wetenschap dat dit onzin was, de enige rede dat Abdelya niet van de kaart is geveegd is onkunde van de vijand.

Wat mij trouwens ook nogal opvalt is dat jij nu de gebeten hond uithangt, terwijl je mij noob noemde en jezelf de beste speler van w16. Ik weerleg dit vervolgens met feiten en dan gaan we huilie huilie doen? Komop zeg! dit is overigens nog een reden dat jij niet de beste kan zijn, dit gedrag staat namelijk geen beste speler...
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142

dat was sarcasme idioot :p

@robbie, mooie.

Enkel:

[23:05:31] Laurens: ja over de buren van 0wnz
[23:05:33] Laurens: dat de buren wel
[23:05:36] Laurens: rubyrob
[23:05:37] Laurens: tukkerxl
[23:05:39] Laurens: &carrlo waren
[23:05:40] Robbie : eeh
[23:05:44] Laurens: en die kunnen een pakje spelen hoor
[23:05:46] Robbie : het waren spelers van goud
[23:05:48] Laurens: ja
[23:05:55] Robbie : maar toen der tijd wel ukkies :p
[23:05:59] Laurens: maar nog steeds
[23:06:00] Laurens: goede spelers
[23:06:02] Laurens: bargoede:p
[23:06:04] Laurens: en je weet zelf
[23:06:05] Robbie klopt

dus argument over 0wnz-> invalid.

Over abdelya, moet ik nog even de oude gesprekken induiken waar je zegt dat ik een topper ben etc? Want die kan ik ook wel even fixen.
 

DeletedUser

Guest
[23:06:29] Dragonr: verwijder die post
[23:06:32] Dragon: je hebt gewonnen ok
[23:06:33] Dragon: :p
[23:06:40] ***: whahaha xD
[23:06:43] ***: zal ik zo doen
[23:06:55] Dragon: nuuuu
[23:06:55] ***: je excuses voor het noobfiasco
[23:06:59] ***: is geacepteerd

:D:p
 

DeletedUser

Guest
Oh, nog even over dat 0wnz stukje.
Dat was ten tijde van het grote ccc16, ookwel 5 vs 1 en wij zijn heel goed als we positief staan.
Verder had GOH niet enkel hulp van de mede stammen, maar ook van ViSa. Welke ook zo groot was als 0wnz.
Oh en voor ik het vergeet, alle goede spelers van het oude 40+ zijn gestopt. De huidige goede spelers van '40+ & GOH' komen uit GOH. En ja, die had 0wnz allemaal tegen zich.
En 0wnz was de gelukkige winnaar om als eerste de gehele wereld (die 5 stammen) tegen zich te krijgen in een poging wat dorpjes te stelen. Ook die zijn zo goed als jammerlijk mislukt. Misschien niet allemaal te danken aan L. Maar goed, 0wnz account had het bijzonder goed gedaan, en is niks op aan te merken ¬¬.
 

DeletedUser

Guest
Oh, nog even over dat 0wnz stukje.
Dat was ten tijde van het grote ccc16, ookwel 5 vs 1 en wij zijn heel goed als we positief staan.
Verder had GOH niet enkel hulp van de mede stammen, maar ook van ViSa. Welke ook zo groot was als 0wnz.
Oh en voor ik het vergeet, alle goede spelers van het oude 40+ zijn gestopt. De huidige goede spelers van '40+ & GOH' komen uit GOH. En ja, die had 0wnz allemaal tegen zich.
En 0wnz was de gelukkige winnaar om als eerste de gehele wereld (die 5 stammen) tegen zich te krijgen in een poging wat dorpjes te stelen. Ook die zijn zo goed als jammerlijk mislukt. Misschien niet allemaal te danken aan L. Maar goed, 0wnz account had het bijzonder goed gedaan, en is niks op aan te merken ¬¬.

Serieus R. heb je niet door dat ik en L. gewoon wat zaten te dollen? Tuurlijk weet ik dit maar ik wilde gewoon effe lau bitchen :p
 

DeletedUser20611

Guest
Serieus R. heb je niet door dat ik en L. gewoon wat zaten te dollen? Tuurlijk weet ik dit maar ik wilde gewoon effe lau bitchen :p
Ik weet dat je nietmeer speelt enzo maar kun je dat 'Jan-Kees effect' uit je profiel halen. Je dorpen uitbouwen om een hoge rang te hebben kan ik nog begrijpen, maar ermee opscheppen ? :)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat je nietmeer speelt enzo maar kun je dat 'Jan-Kees effect' uit je profiel halen. Je dorpen uitbouwen om een hoge rang te hebben kan ik nog begrijpen, maar ermee opscheppen ? :)

Ja het Jan kees effect mist de juiste context een beetje he :eek:
Maar daarvoor zijn profielen althans de meeste, een beetje het ego strelen met halve waarheden. Zal er in ieder geval wel even naar kijken als ik tijd heb :p
 

DeletedUser

Guest
Serieus R. heb je niet door dat ik en L. gewoon wat zaten te dollen? Tuurlijk weet ik dit maar ik wilde gewoon effe lau bitchen :p

Maar L. gaf toe over het GOH gedeelte.... :/
En J. verdient beter, aangezien hij 0wned/0wnz is. Maar goed, nee ik had het niet door, prutser :(
Overigens is lau bitchen altijd goed.
 
Reactiescore
1.089
Wat een gare wereld ik doe niet mee wacht wel op classic 5 die komt deze week nog de aankondiging

Ben ik de enige die het opvalt dat je wel mee doet op die 'gare' wereld

OT: is wachten op wereld 34 dan misschien iets, gezien t tempo hoe de werelden elkaar opvolgen moet over ongeveer anderhalve maand w34 voor de deur staan,
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan