UWS vs B2B + Modus

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

@Cruise: Goed op elkaar aangesloten clusters plus een stuk rim als safezone. :)

@Wilde: Zoals ik al zei, bekijk het profiel van ene M. maar, dat is pas arrogantie. Die vindt je bij ons niet. En ach, laat ik zeggen, soms moet je een spelletje niet al te serieus nemen. :p

Het is juist interessant hier verder te discussiëren, gezien er meerdere mensen aan de discussie deel kunnen nemen en er altijd objectieve buitenstaanders zullen zijn. Das t leuke aan dit forum.
 

DeletedUser

Guest
Re: UWS vs B2B

@Wilde: Zoals ik al zei, bekijk het profiel van ene M. maar, dat is pas arrogantie. Die vindt je bij ons niet. En ach, laat ik zeggen, soms moet je een spelletje niet al te serieus nemen. :p

Wat is er arrogant? Enkele quotes merk ik op voor de rest niets. Ik zou zeggen, kijk eens naar jullie plaatjes. Van arrogantie gesproken

edit: Ondertussen alweer verwijderd zie ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64109

Guest
Re: UWS vs B2B

Wat is er arrogant? Enkele quotes merk ik op voor de rest niets. Ik zou zeggen, kijk eens naar jullie plaatjes. Van arrogantie gesproken

edit: Ondertussen alweer verwijderd zie ik

De plaatjes van UWS zijn inderdaad ietwat uitdagend en neerbuigend tegenover .Rejoin (nu weet ik wel niet wat de gevoelens zijn van UWS-spelers tegenover de speler(s) van .Rejoin).
Maar het profiel van .Rejoin is inderdaad redelijk arrogant. In de quotes laat hij uitschijnen dat hij de beste zou zijn, hij hemelt zichzelf uitermate op. Van bescheidenheid gesproken :eek:

Om de oorlog even te evalueren (heb dit even in 5min bekeken :p): Uws duidelijk aan de winnende hand, ook wel strategisch voordeel van rimstam. Maar sommige spelers van B2B (vooral betty blue dan) houden zich goed staande. Ik zie bij haar een lichte stijging in odd, maar zij verliest geen dorpen (verlies-winst bekeken) terwijl ze wel het grootste front heeft nu met UWS (waarschijnlijk veel front bijgekregen met de interning van whiskerz).
ik denk dat het ook niet al te lang meer zal duren tegen dat UWS tegen de "actieve" spelers van B2B botst en dan zullen we zien wie zich het meeste kan tonen.
Ik wens beide kanten nog succes en mocht mijn evaluatie fouten vertonen gelieve mij dit te zeggen :p
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

@AD's: eerste stuk. Precies. Het is actie-reactie. Het is redelijk hypocriet onze profielen arrogant te noemen. Er staan enkel wat troll-plaatjes in.

Tweede stuk: Ik ben ook benieuwd hoe wij het gaan doen tegen de kwalitatief veel betere spelers als wilde en betty. Betty heeft zich tot nu toe goed staande gehouden tegen ons, al was het van ons ook niet slim aangepakt. Wellicht hadden we Betty onderschat, nu weten we beter. Ik vrees alleen dat (ondanks dat B2B in mijn ogen een aantal zeer goede spelers heeft, wellicht sommige zelfs als individu beter als die van ons) de overtalsituatie die wij dus hebben gecreëerd de doorslag zal geven als B2B geen oplossing vindt. Vandaar ook dat ik zo benieuwd ben zoals ik nu al 3 posts zeg haha. :p

Oh en @Wilde: Ik vind die plaatjes niet arrogant, enkel trollerig. En dan is het aan ieder voor zich om de limiet te bepalen tot hoever je het leuk vindt. Arrogant vind ik zie in ieder geval zeker niet.

@Cruise: Die paar clusterfucks vallen in het teniet als je het vergelijkt met het B2B cluster van nu. xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64109

Guest
Re: UWS vs B2B

Anti cluster fucks :)

Toch even vermelden dat enkele B2B-leden ook dorpen in het en over het cluster van UWS hebben (whiskerz waarschijnlijk omdat zijn cluster vroeger tot daar liep, maar wat doet betty blue daar?)
Het zijn niet veel dorpen, maar toch dorpen in UWS-cluster (clusterfucks dus).
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Wij clusterfucken meer bij B2B dan andersom hoor. Mijn standpunt daarover is denk ik wel bekend, maar kort samengevat; Als je ze nodig wil farmen, prima, maar respecteer dan wel het risico dat vijanden hier slim op in kunnen spelen. Een farmer heeft immers een grote achilleshiel -> de barbarendorpen.

Maar wilde wat bedoel je precies dan? :p
 

DeletedUser

Guest
Re: UWS vs B2B

Ik vind het gewoon een flauwe tactiek, al is het natuurlijk gewoon toegelaten en dus oke.
 

DeletedUser64561

Guest
Re: UWS vs B2B

Ieder zijn mening. :)

kelso-burn.jpg
 

DeletedUser32599

Guest
Re: UWS vs B2B

Wij clusterfucken meer bij B2B dan andersom hoor. Mijn standpunt daarover is denk ik wel bekend, maar kort samengevat; Als je ze nodig wil farmen, prima, maar respecteer dan wel het risico dat vijanden hier slim op in kunnen spelen. Een farmer heeft immers een grote achilleshiel -> de barbarendorpen.

Maar wilde wat bedoel je precies dan? :p

Het is niet alleen een kwestie van farmen of niet, 't is ook een kwestie van plezier te behouden en geen twee jaar bezig te zijn met BB te edelen...

Ik vind het gewoon een flauwe tactiek, al is het natuurlijk gewoon toegelaten en dus oke.

+1 (wat betreft de flauwe tactiek)
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Wij edelen BB'tjes en iedereen van ons heeft nog evenveel plezier hoor. We spelen niet voor niets al bijna 2 jaar met dezelfde groep mensen, kun je niet van veel stammen zeggen.
 

DeletedUser32599

Guest
Re: UWS vs B2B

Wij edelen BB'tjes en iedereen van ons heeft nog evenveel plezier hoor. We spelen niet voor niets al bijna 2 jaar met dezelfde groep mensen, kun je niet van veel stammen zeggen.

Wat betreft spelen met dezelfde groep mensen +1 :)

Wat betreft de BB, in ander topic gaf je al aan da da voor ons geen mogelijkheid is :) ;)
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Klopt, jullie hebben weer het farmvoordeel, hebben wij niet. :p
 

DeletedUser32599

Guest
Re: UWS vs B2B

Klopt, jullie hebben weer het farmvoordeel, hebben wij niet. :p

Heb je ook zelf voor gezorgd.
Uit schrik dat er anderen ook een laffe daad zouden uitvoeren en clusterfucken? ;)
Lol, nu ja, tmwrk is daar ook goed is :s
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Uit voorzorg dat wat wij bij onze tegenstander zouden doen niet bij ons teruggedaan wordt. En het heeft nog gewerkt ook. Ik vind dat wij een stuk meer gepresteerd hebben dan tmwrk.

Wij zorgen ervoor dat we niet kunnen farmen maar ook niet kwetsbaar zijn. Jij farmt kennelijk liever en bent dus kwetsbaarder. Ook prima. :)
 

DeletedUser64109

Guest
Re: UWS vs B2B

voor een rimstam is het ook zeker een goede tactiek om het cluster BB-vrij te maken, zo kan je niet geclusterfucked worden en zo heb je ook meer safe def die naar het front gestuurd kan worden.
 

DeletedUser64109

Guest
Re: UWS vs B2B

Het is dan ook aan de accounts die geclusterfucked worden om dit niet toe te laten!!
Als er geclusterfucked wordt haal je die clusterfucks neer. Wordt er massaal gestacked? Dan is hun hoofdcluster minder sterk en doe je daar toch een massa op?
Dus als de speler die geclusterfucked wordt zou reageren is dit geen voordeel voor diegene die daar aan clusterfucks doet. Hij haalt daar dan enkel wat dorpen weg die door farmgeilers niet meer gefarmed kunnen worden.
 
Bovenaan