Golden Awards W14

Reactiescore
973
Reactiescore
786
Als je nog eens terugdenkt aan Wereld 14 dan kan je zeker en vastn nog op een aantal spelers namen komen en stammen komen. Dus laat ons even kijken of je het volgende lijstje nog kan invullen van je wereld 14 verleden. Zo kunnen we misschien nog samen terugdenken aan mooie acties of leuke momenten. En blijft dit forum nog een beetje levendig voor de mensen die heel stiekem toch wereld 14 missen...

Accounts/Stammen die niet meer bestonden op het einde van de wereld mag je gerust vernoemen maar zorg wel dat ze een beetje bekend zijn

- Beste speler :
- Slechtste speler :
- Welke speler heeft je teleurgesteld :
- Van welke speler ben je positief geschrokken :
- Beste stam :
- Slechtste stam :
- Welke stam heeft je teleurgesteld :
- Van welke stam ben je positief geschrokken :
- Sterkhouders in je stam
- Beste leider :
- Favoriete leider:
- Slechtste leider:
- Meest Arrogante Speler(s):
- Minst Arrogante Speler(s):
- Mooiste persoonlijke actie vanop w14 :
(Stamverandering, co nemen, eigen massa'tje, massa overleeft,...)
- Mooiste moment op W14 :
(Stam opgericht, massa, ...)
- Wat mis je het meest aan W14

Bam! Lijkt me een mooi lijstje om even terug te blikken op het oude wereld 14 die toch al een tijdje gesloten is.
 

DeletedUser75798

Guest
- Beste speler : melish (enigste speler die ik "goed" ken)
- Slechtste speler : /
- Welke speler heeft je teleurgesteld : ik die de kans niet nam beter te worden.
- Van welke speler ben je positief geschrokken : Jelmar the Viking
- Beste stam : Dei
- Slechtste stam : Wobke our God, een stam die werd gemaakt om idk welke reden :p & desondanks goeie accounts, toch stopte na enkele weken.
- Welke stam heeft je teleurgesteld : Grego. had liever wat langere weerstand gezien van hen tov. Dei
- Van welke stam ben je positief geschrokken : Dei. ze waren veelbelovend, maar ze wonnen rapper dan ik had gedacht.
- Sterkhouders in je stam: FraGtion, EyesOfHorror
- Beste leider : niet genoeg kennis over leiderschap van stammen.
- Favoriete leider:
- Slechtste leider: /
- Meest Arrogante Speler(s): /
- Minst Arrogante Speler(s): MrGrizzly.
- Mooiste persoonlijke actie vanop w14 : kans om naar THE FORGOTTEN te mogen. (Die ik liet floppen)
- Mooiste moment op W14 : /
- Wat mis je het meest aan W14: de toffe forumposts van vrijwel iedereen.

Niet veel moeite ingestoken & onvolledig. Ik zal later proberen aan te vullen en te onderbouwen.
Neem dit niet te serieus!
 
Bovenaan