einde wereld

DeletedUser61580

Guest
Dag Rineander,

ik raad je aan om even mijn topic op pagina 4 te lezen.
Klik Hier. Waar ik ook eerlijk toegeef dat het bij alle stammen nooit zo eerlijk is geweest en dat ook /care fouten heeft gemaakt vroeger.
Fouten die niet hadden mogen gebeuren en waarmee onze naam zelf een beetje beschaad is (wat wel spijtig is).

De wereld had heel anders kunnen gelopen want ik herinner bijvoorbeeld nog de sollicitatie van u (rise!) bij du. waar de uitnodiging zelfs al verzonden was. De reden dat die uitnodiging toen is weggenomen , was omdat jij in rise! wou blijven omdat je dacht dat je daar nog wat dorpen kon binnenhalen.
Onjuist, ik ben destijds bij (als oprichter en leiding van) rise gebleven omdat ik degenen die daar nog zaten niet in de steek wenste te laten. Bewijs daarvan is er te over, nagenoeg al die spelers zijn destijds meegegaan naar Famous of nu als Co-speler op dit account. Maar die uitnodiging heeft inderdaad een tijdje opengestaan, al is dat wel meer dan een jaartje geleden ;-)
Maar goed , dat even buiten de zaak gehouden.

Ik weet niet wat er gebeurd is met -dr- / Grace! maar ik denk wel dat ik zo goed als altijd eerlijk heb proberen te spelen. Natuurlijk zijn er soms diplomatieke spelletjes maar die zijn er altijd.
Wat je in moskva ziet , snap ik dus niet. Moskva heeft op het einde achter onze rug zitten te solliciteren bij -dr-. Dit terwijl wij als 3 weken dag en nacht zijn vv deden omdat hij het 'druk' had (wat dus niet waar was).

maar ook u rineander , wil ik bedanken voor de leuke wereld die er was.
Want famous is misschien wel lang onze vijand geweest , maar het is maar een spelletje en daarom moeten we niet als vijanden uit mekaar gaan. Esmie & ik hebben heel lang zitten vloeken op u en ambtenaartje omdat we er niet doorkwamen hoor ;). haha
Daar ben ik het dan weer wel mee eens, ondanks dat massa op massa op enig moment niet leuk meer is, neem ik dat niemand kwalijk. Dat hoort bij het spel en kwam ook de de ligging die ambtenaarje en ikzelf daar hadden. Ik heb met plezier met moskva gespeeld; zoals ik zei: elke afspraak die wij met hem gemaakt hebben (al vanaf start W25) heeft hij altijd nagekomen.

Mvg,

Blitz

Van het account blitz ken ik de geschiedenis niet zo best omdat je in eerste instantie een beetje ver bij het onze vandaan lag. Ik voeg nog even toe dat het niet bedoeld is om /Care af te kammen, maar om aan te geven dat de genoemde "vieze" spelletjes" ook aan jullie kant zijn gespeeld.
De fusie met Starmed/King Ringo is daar maar een voorbeeldje van, ook al staat het iedereen vrij een stam en fusiepartner te kiezen verdiend het geen schoonheidsprijs om daar een vijandige stam/speler voor te kiezen...

Voor mij en de meesten van Famous was de lol op W25 in elk geval al lang en breed weg voordat World en /Care samengingen. Ik sloeg er enkel nog munten...
Verder wens ik iedereen alle goeds in RL of in het spel, maar hoop gewoon dat het gekonkel en gedoe eens wat minder gaat worden en dat TW ook gaat optreden als er bewezen kan worden dat dit soort zaken heeft plaatsgevonden.

Met elke wereld is dat soort zaken alleen maar steeds verder toegenomen en dat komt de sfeer niet ten goede en daardoor komen er ook steeds minder nieuwe spelers bij...

Ondanks dat je jezelf goed verdedigt hier, ben je toch echt een zwakke verliezer.
Is het zo moeilijk om gewoon toe te geven dat /care hier meer macht had als jou?

Deze wereld is voor bij en ik denk dat de meerderheid mij hier in steunt, maar als je nou eens positiever zou zijn over w 25 zou het hier een pak gezelliger zijn.
Dus weg met dat negatieve gedoe, en kom met positieve feiten of meningen die je in de loop van deze wereld hebt gehad.

Als het eerste waar zou zijn geweest, was mijn account al een jaar geleden weggespeeld geweest.
Lees even de vorige post. Ik reageerde in het begin slechts op starmed die deed alsof /Care de eerlijkste stanm van W25 is/was en dat is aantoonbaar onjuist...
 

DeletedUser60178

Guest
Ja ik heb jou posts helemaal gelezen hoor :)
Ik vind het alleen spijtig dat er zoveel negatieve commentaar is..

Ik zelf heb ook nooit in care gezeten tot net op het laatste, in mijn ogen was het daar allemaal wel gezellig, en al die haat maakt het spelletje wel minder leuk en geeft een heel verkeerd beeld van care jammer genoeg..
 

DeletedUser68956

Guest
jammer dat W25 afgelopen is....

begon net lekker te groeien haha:cool:
 

DeletedUser11552

Guest
Van het account blitz ken ik de geschiedenis niet zo best omdat je in eerste instantie een beetje ver bij het onze vandaan lag. Ik voeg nog even toe dat het niet bedoeld is om /Care af te kammen, maar om aan te geven dat de genoemde "vieze" spelletjes" ook aan jullie kant zijn gespeeld.

Je lag toch langs mij? Ik heb nog dorpjes van jouw genomen vanonder en rechts ook nog?

De fusie met Starmed/King Ringo is daar maar een voorbeeldje van, ook al staat het iedereen vrij een stam en fusiepartner te kiezen verdiend het geen schoonheidsprijs om daar een vijandige stam/speler voor te kiezen...

Fusie met king ringo? Je bedoelt Starmed - Esmie zeker? Ik ben ook niet helemaal mee waarom dat vijandig is? Starmed - Esmie zaten samen in de stam hoor.

Voor mij en de meesten van Famous was de lol op W25 in elk geval al lang en breed weg voordat World en /Care samengingen. Ik sloeg er enkel nog munten...
Verder wens ik iedereen alle goeds in RL of in het spel, maar hoop gewoon dat het gekonkel en gedoe eens wat minder gaat worden en dat TW ook gaat optreden als er bewezen kan worden dat dit soort zaken heeft plaatsgevonden.

Met elke wereld is dat soort zaken alleen maar steeds verder toegenomen en dat komt de sfeer niet ten goede en daardoor komen er ook steeds minder nieuwe spelers bij...



Als het eerste waar zou zijn geweest, was mijn account al een jaar geleden weggespeeld geweest.
Lees even de vorige post. Ik reageerde in het begin slechts op starmed die deed alsof /Care de eerlijkste stanm van W25 is/was en dat is aantoonbaar onjuist...

Klopt , je hebt u zeker goed getoond. We zijn eenmaal goed doorgebroken toen we het niet verwacht hadden en even later ben jij met BT van acc. verwisseld (geen idee waarom).

Mvg,

Blitz
 

DeletedUser66966

Guest
Ondanks dat je jezelf goed verdedigt hier, ben je toch echt een zwakke verliezer.
Is het zo moeilijk om gewoon toe te geven dat /care hier meer macht had als jou?

Deze wereld is voor bij en ik denk dat de meerderheid mij hier in steunt, maar als je nou eens positiever zou zijn over w 25 zou het hier een pak gezelliger zijn.
Dus weg met dat negatieve gedoe, en kom met positieve feiten of meningen die je in de loop van deze wereld hebt gehad.
Enkele positieve zaken:
-Deze wereld kende enkele top AF-spammers. :D

-Maar wat ik ook leuk vond, is iets dat hier al aangehaald is geweest als minder leuk. In W25 werd er ook zeer sterk diplomatisch gespeeld, sterker dan op de meeste werelden. En dat vond ik eens iets anders, in positieve zin dan. De spelers en stammen werden zo niet enkel getest op de gewone TW-skills zoals snipen, backtimen,... maar ook op hoe ze situaties konden inschatten, en naar hun eigen zin veranderen om er zo beter uit te komen. (ik weet het, veelal is dit backstabben geworden)
Maar dit maakte van W25 net een speciale wereld die niet enkel beperkt werd tot clearen, edelen en verdedigen. Het werd op een dieper niveau gespeeld, en dat maakte het voor sommigen lastiger dan andere werelden, terwijl anderen die net diplomatisch goed konden spelen en de andere skills minder bezaten het nu eens ver konden brengen.
Voor mij maakte dat van W25 een wereld met een bepaalde meerwaarde.

Natuurlijk zijn de geheimen minder aangeraden om op zo'n wereld te gebruiken, want net doordat de wereld zo diplomatisch gespeeld werd, is hij door enkele (misschien) verkeerd ingeschatte diplomatische beslissingen te vroeg gestopt.
 

DeletedUser

Guest
Van het account blitz ken ik de geschiedenis niet zo best omdat je in eerste instantie een beetje ver bij het onze vandaan lag. Ik voeg nog even toe dat het niet bedoeld is om /Care af te kammen, maar om aan te geven dat de genoemde "vieze" spelletjes" ook aan jullie kant zijn gespeeld.
De fusie met Starmed/King Ringo is daar maar een voorbeeldje van, ook al staat het iedereen vrij een stam en fusiepartner te kiezen verdiend het geen schoonheidsprijs om daar een vijandige stam/speler voor te kiezen...

zeg eeh rinander zit je aan de drugs of zo? ik heb nooit met king ringo gefuseerd . ik ben eenmalig gefuseerd met het account esmie en dat hebben we een nieuwe naam buzzzlightyear gegeven? ik zei al dat je poep praten want je loopt gewoon van alles te verzinnen

get your facts straight;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben blij dat WORLD! heeft gewonnen, Ik ben Mario And Luigi en ik heb geleerd van me fouten, ze hebben goed gehandeld en het is dan ook terecht mijn eigen fout. Ik heb toch respect voor WORLD!

Petje Af!
 

DeletedUser64408

Guest
Ja, blabla, je vergeet een fusie die gaande was toen je nog bij Famous zat, weet je wel..?
In oorlog met /Care en ineens een overstap naar /Care tegebn het einde van die fusie..? Heel eerlijk allemaal.
Ondanks alle massa's die ik van jullie kreeg, ben ik bijzonder weinig dorpjes kwijtgeraakt...

Altijd heerlijk als je mensen mag gaan corrigeren :D

Zoals ik al zei ben ik later op het account gekomen ;)
Ik heb dat account op verzoek van wat spelers en hulp van de stam terug op zijn poten laten komen na de aanvallen van Famous, en daarna gaan doen waar voor ik was gekomen.
Nadat jullie 2 volle stammen nodig hadden om mijn account te breken, en daar weken mee bezig zijn geweest, wilde ik wraak, en die ben ik komen halen:D:D
Rineander, Ambt, Yoni en backtrack heb ik dorpen afhandig gemaakt, en ook Black tower hebben we van de kaart gespeeld ;)
 
Reactiescore
2
Ben niet bekend met deze wereld, maar bij deze een proficiat aan de overwinaars ;)
onder andere beertje :cool:
 

DeletedUser

Guest
Vieze wereld was dit ook eigenlijk :p Niemand speelde clean. ( iig niet de top 20 )
 

DeletedUser64036

Guest
Toepasselijk hoe Grace! meld dat Proud niks voor stelde en ze odanks dat hij in hun cluster lag altijd stand heeft gehouden.

En bedankt starmed voor t noemen van me acc :D

Haters gonna hate,
lovers gonna love
 
Bovenaan