einde w27?

DeletedUser

Guest
@kleinedre
Zoals ik al zei: UA1 heeft Quiem niet verslagen inderdaad. UA1, SF, Trill en AUA1 hebben dat samen gedaan.

Het volgende staat in spoiler omdat het muggenziften en off-topic is.
Trouwens, als we onrespectloos zijn tegenover SF/Trill dan bedoel je dus iets positief?
Onrespectvol/respectloos <> onrespectloos. Dat is niet eens een woord ;)
 

DeletedUser

Guest
Zeg ik iets verkeerd als ik zeg 'quiem heeft zichzelf verslagen'
 

DeletedUser66036

Guest
Het volgende staat in spoiler omdat het muggenziften en off-topic is.
Trouwens, als we onrespectloos zijn tegenover SF/Trill dan bedoel je dus iets positief?
Onrespectvol/respectloos <> onrespectloos. Dat is niet eens een woord ;)

Dit wordt wel eens als meme gezien op bepaalde sites. Misschien vandaar. Hij heeft waarschijnlijk wel door wat hij zegt en bedoelt dan respectloos ;)
 

DeletedUser51575

Guest
Ik zou het zwak vinden van UA1/TI dat ze de wereld beëindigen.

Aan UA1: Het getuigt van weinig respect tov jullie bondgenoten die jullie veel gesteund hebben tegen Quiem, als jullie nu gewoon de wereld beëindigen. Ze verdienen een kans om zelf voor wereldwinst te gaan, als jullie hen die kans ontzeggen, noem ik dat erg zwak.. Of denken jullie niet op te kunnen tegen hen?

Aan SF, Trill,... : Het is jullie taak om jullie eigen weg te gaan, jullie kunnen niet eeuwig onder de hoede van 'mama' UA1 blijven. Je kan dan wel zeggen, het zijn onze 'bondgenoten'. So what? Dat is juist diplomatiek. Een bondgenootschap kan niet (altijd) blijven duren. Willen jullie niet winnen? Willen jullie UA1 zomaar met de prijs laten lopen? Willen jullie deze wereld beëindigen zonder enige vorm van protest of strijd?
Als stam wil je toch de nummer 1 worden, of is dat bij jullie niet het geval?

Aan Technical Imperfection: Toon op zijn minst een beetje respect tov je ex-stam. De laatste maanden ging het niet zo vlot, maar er was een tijd waarop je wel plezier had in Quiem. Ga je hen nu zomaar verraden?
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het zwak vinden van UA1/TI dat ze de wereld beëindigen.

Aan UA1: Het getuigt van weinig respect tov jullie bondgenoten die jullie veel gesteund hebben tegen Quiem, als jullie nu gewoon de wereld beëindigen. Ze verdienen een kans om zelf voor wereldwinst te gaan, als jullie hen die kans ontzeggen, noem ik dat erg zwak.. Of denken jullie niet op te kunnen tegen hen?

Aan SF, Trill,... : Het is jullie taak om jullie eigen weg te gaan, jullie kunnen niet eeuwig onder de hoede van 'mama' UA1 blijven. Je kan dan wel zeggen, het zijn onze 'bondgenoten'. So what? Dat is juist diplomatiek. Een bondgenootschap kan niet (altijd) blijven duren. Willen jullie niet winnen? Willen jullie UA1 zomaar met de prijs laten lopen? Willen jullie deze wereld beëindigen zonder enige vorm van protest of strijd?
Als stam wil je toch de nummer 1 worden, of is dat bij jullie niet het geval?

Aan Technical Imperfection: Toon op zijn minst een beetje respect tov je ex-stam. De laatste maanden ging het niet zo vlot, maar er was een tijd waarop je wel plezier had in Quiem. Ga je hen nu zomaar verraden?

Ten eerste wil ik zeggen dat de bal niet in ons kamp ligt, wij kunnen nu wel iets proberen maar het is nu zoiezo niet onze keus om iets te doen.

Dan wil ik ook nog zeggen dat we als Alliantie UA1, .Trill en SF. deze wereld hebben gewonnen en niet dat enkel UA1 heeft gewonnen door alle geheimen te hebben, dat is maar een bijzaak. De hoofdzaak was winnen tegen Quiem, wat bij deze is gebeurt. Daarnaast zijn de leden van UA1 bij mij persoonlijk toch hele goeie vrienden geworden dus ik gun hen de overwinning, we hebben dit SAMEN gedan niet een stam apart, niet een speler apart.

Zoiezo zag het er in het begin voor de alliantie slecht uit, tot het steeds beter ging met de samenwerking, dan ging Quiem hun in de underdog positie plaatsen, omdat zij amper safe dorpen hadden aan de rim. Als elke stam zijn eigen pad zou gegaan zijn en iedereen aanvallen dan zou Quiem deze oorlog gewonnen hebben.

Als laatste wil ik zeggen dat ik met een leider van UA1 heb gesproken en dat na de wereld ZEKER een topic wordt geopend om te vermelden dat niet UA1 heeft gewonnen maar heel de Alliantie. UA1, .Trill, .Pure (die nu gelukkig bij ons gekomen zijn en ons zo heel goed hebben geholpen) en natuurlijk de spelers van SF.

mvg,
Kim / Great General
 

DeletedUser51575

Guest
En daar nemen jullie genoegen mee?
Ik zou anders wel voor de pa gaan.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Beeindig de wereld toch gewoon joh :p, kan ik eindelijk kappen.
 

DeletedUser66036

Guest
Ik zou het zwak vinden van UA1/TI dat ze de wereld beëindigen.

Aan UA1: Het getuigt van weinig respect tov jullie bondgenoten die jullie veel gesteund hebben tegen Quiem, als jullie nu gewoon de wereld beëindigen. Ze verdienen een kans om zelf voor wereldwinst te gaan, als jullie hen die kans ontzeggen, noem ik dat erg zwak.. Of denken jullie niet op te kunnen tegen hen?

Aan SF, Trill,... : Het is jullie taak om jullie eigen weg te gaan, jullie kunnen niet eeuwig onder de hoede van 'mama' UA1 blijven. Je kan dan wel zeggen, het zijn onze 'bondgenoten'. So what? Dat is juist diplomatiek. Een bondgenootschap kan niet (altijd) blijven duren. Willen jullie niet winnen? Willen jullie UA1 zomaar met de prijs laten lopen? Willen jullie deze wereld beëindigen zonder enige vorm van protest of strijd?
Als stam wil je toch de nummer 1 worden, of is dat bij jullie niet het geval?

Aan Technical Imperfection: Toon op zijn minst een beetje respect tov je ex-stam. De laatste maanden ging het niet zo vlot, maar er was een tijd waarop je wel plezier had in Quiem. Ga je hen nu zomaar verraden?

Ik vat het helemaal niet op als respectloosheid wanneer zij de wereld winnen. Als de wereld nu eindigt, dan is dat terecht. Dat wil niet zeggen dat het niet mooier had gekund, maar als ze kunnen winnen, waarom niet? Het is een beetje raar om de wereld aan het infuus te houden, en naar wat ik gehoord heb wil SF. dat ook niet.
Ook zijn wij nooit 'onder de hoede van mama UA1' geweest. Nee, wij waren goede bondgenoten die samen het Quiem lastig hebben gemaakt. Zoals GG al vermelde: ons hoofddoel was Quiem te verslaan, of in iedere geval het vallen van Quiem. Zij zijn nooit onze 'mama' geweest. Zonder UA1 hadden we het waarschijnlijk net zo goed afgekund, ware het niet dat Quiem dan minder weerstand zou hebben en waarschijnlijk wél zou winnen. Voormalig UA1 lag niet eens tegen ons aan, dus op defensief gebied (hoede van mama) maken ze geen verschil. Om uiteindelijk ons hoofddoel te halen hadden we elkaar alle drie nodig natuurlijk. Dit doel lijkt enigszins gehaald, dus einde wereld lijkt mij.

Ik beschouw hun winnen niet als respectloos, en zij zien het ook als een gezamenlijke overwinning. Laat de vraag of het tegenover SF. of Trill. wel eerlijk is maar aan ons over, daar komen we wel uit.
 

DeletedUser51575

Guest
Achja, ieder duidelijk zijn mening. Aan het infuus houden moet helemaal niet hoor, het is gewoon belachelijk als ze TI recruiten om toch maar te winnen. Wat zeg ik..belachelijk? Zwak zelfs.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben kortaf momenteel, sorry daarvoor. De recruits waren er al lang voordat er intern beseft werd dat er met die recruits de wereld op slot werd gegooit. Sowieso zijn de accounts dus niet gerecruit om de wereld te winnen. Ook is er binnen UA1 nog altijd een meerderheid voor het door laten gaan van de wereld, dus voor het verplaatsen van een geheim.

Mocht er een beslissing vallen dat de wereld gewonnen gaat worden (onwaarschijnlijk dus) zal sowieso UA1 niet de overwinning claimen, maar zal die opgedragen worden aan Trill. en SF. (en oud Pure.). Ik hoop echt niet dat er problemen komen over de 500 PA die de leden van de overwinnende stam krijgen, dat vindt ik eerlijk gezegd een verwaarloosbaar detail, en ik kan naar alle eerlijkheid zeggen dat ze mij helemaal niks hadden kunnen uitmaken.
 

DeletedUser68032

Guest
Er waren gewoon spelers die de val al zagen aankomen, deze hebben dan ook hun voorzorgen genomen, niet meer dan normaal...

Verder zou ik het wel onrespectloos van ua1 vinden als ze nu de wereld zouden beeindigen tegenover SF en trill omdat ua1 zonder hen en het vroeger pure. deze wereld nooit had kunnen winnen. Als jullie de wereld afsluiten kunnen jullie op zen minst een fatsoenlijke post maken om de spelers van trill en SF te bedanken zodat voor de mensen die w27 niet genoeg kennen toch ook duidelijk wordt wie er evenveel eer heeft aan deze overwinning.;)

Dankzij de goeie samenwerking kregen jullie een aantal spelers van quiem klein, want jullie hebben lang niet alle spelers klein gekregen daar moeten jullie ook eerlijk in zijn. Moesten alle geheimen bij de actieve spelers gezeten hebben zou dit zeker niet gebeurt zijn, want ik had graag nog een massa op hen gezien, eens kijken of jullie daardoor geraken?:rolleyes:

Verder wens ik UA1 zeker proficiat, ze hebben het goed gespeeld, al verdienen SF en trill evenveel eer! :p

Dit vind ik een prima mening :)
Ik moet wel zeggen als de wereld wordt gewonnen door wie dan ook in de aankomende maand(en).
Het was een mooie strijd ook al had hij langer kunnen duren, maar ik heb er van genoten.
Hoop zeker ook anderen nog terug te zien op het spel mocht ik nog heel lang doorgaan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je kunt winnen win je toch gewoon? Daar denkt iedereen toch zo over of niet?

Van mag er zelfs een geheim naar een andere stam gaan! Dan rekken we de wereld toch alleen maar want de grootste stam (Quiem) is nu verdeeld in een paar kleine stammen.

Volgens mij is wereld 27 klaar door de val van Quiem. Als UA1-lid klinkt dit misschien raar maar ik vind het jammer dat Quiem zo geëindigd is. Ik had liever de oorlog afgemaakt en uit die oorlog zou dan blijken wie er de verdiende winnaar is.
Maar het is nu eenmaal anders en als UA1 staan we nu voor een moeilijke beslissing! Sommige beseffen dit niet.

Moeten we de wereld herstarten door spelers te laten veranderen van stam? Volgens mij niet.
Moeten we een geheim afgeven/verplaatsen en de wereld rekken?
Of moeten we gewoon winnen nu dat UA1 net zijn hoogtepunt bereikt heeft?

Ik denk dat dit duidelijk is.

Lolo234 - UA1
 

DeletedUser52513

Guest
Bart van Reboun870 is te lui om zelf een AF acc te maken, dus bij deze een bericht van hem:
[19:25:28] Bart: Post dit filmpje : https://www.youtube.com/watch?v=HadQIps2WKE :p is een gay liedje :p
[19:25:41] Bart: En zeg maar dat UA1 het verdiend
[19:25:44] Bart: AUB (angel)

dus bij deze:
[video=youtube;HadQIps2WKE]https://www.youtube.com/watch?v=HadQIps2WKE[/video]
 

DeletedUser51575

Guest
Ik ben kortaf momenteel, sorry daarvoor. De recruits waren er al lang voordat er intern beseft werd dat er met die recruits de wereld op slot werd gegooit. Sowieso zijn de accounts dus niet gerecruit om de wereld te winnen. Ook is er binnen UA1 nog altijd een meerderheid voor het door laten gaan van de wereld, dus voor het verplaatsen van een geheim.

Mocht er een beslissing vallen dat de wereld gewonnen gaat worden (onwaarschijnlijk dus) zal sowieso UA1 niet de overwinning claimen, maar zal die opgedragen worden aan Trill. en SF. (en oud Pure.). Ik hoop echt niet dat er problemen komen over de 500 PA die de leden van de overwinnende stam krijgen, dat vindt ik eerlijk gezegd een verwaarloosbaar detail, en ik kan naar alle eerlijkheid zeggen dat ze mij helemaal niks hadden kunnen uitmaken.

Dan mag je ze altijd aan mij doneren, als het toch een verwaarloosbaar detail is :)
 

DeletedUser65664

Guest
Hahah weer fijne discussies te lezen.
morgen/overmorgen zal ik onze beslissing bekendmaken :d
 

DeletedUser52513

Guest
Als je kunt winnen win je toch gewoon? Daar denkt iedereen toch zo over of niet?

Van mag er zelfs een geheim naar een andere stam gaan! Dan rekken we de wereld toch alleen maar want de grootste stam (Quiem) is nu verdeeld in een paar kleine stammen.

Volgens mij is wereld 27 klaar door de val van Quiem. Als UA1-lid klinkt dit misschien raar maar ik vind het jammer dat Quiem zo geëindigd is. Ik had liever de oorlog afgemaakt en uit die oorlog zou dan blijken wie er de verdiende winnaar is.
Maar het is nu eenmaal anders en als UA1 staan we nu voor een moeilijke beslissing! Sommige beseffen dit niet.

Moeten we de wereld herstarten door spelers te laten veranderen van stam? Volgens mij niet.
Moeten we een geheim afgeven/verplaatsen en de wereld rekken?
Of moeten we gewoon winnen nu dat UA1 net zijn hoogtepunt bereikt heeft?

Ik denk dat dit duidelijk is.

Lolo234 - UA1

lekker tegenstrijdig zo :)
 
Bovenaan