Fruit vs HEIDI

DeletedUser

Guest
Achjah ik ben ook een offensief ingestelde speler.. ik heb dus 4 verschillende soorten clears :p:p
De rest hier zijn allemaal deffnoobs :rolleyes::rolleyes:

4 verschillende soorten clears is ook bullshit... Gewoon eenheidsworst maken van die dorpen en je behoud het meeste overzicht vind ik persoonlijk. Maar ach ieder zijn speelstijl. Een bepaalde manier gebruiken die niet perse gewoon is, betekent niet per definitie dat iemand geen goede speler is.
 
Reactiescore
1.699
Ik had snelle def, en normale def. Ram clears en gewone clears. Ik ben gewoon de beste :D
 
Reactiescore
1.699
Nee hoor. Als je te lui bent om alles te versturen faal je toch wel :eek:

Klopt. Heb ook gefaald hier puur door mij laks heid. Niet door gebrek aan skills.

Maar als ik meer tijd had. Bestond plague gewoon nog, en was er helemaal geen Resist.
 

DeletedUser

Guest
Beste AF-ers,

Vandaag de dag gaat het offensief van Fruit. aan de wandel om en puinhoop te maken in de dorpjes van Heidi. Een massa die behoort tot de grootste van W21 staat gepland en zal aankomen bij de vijand. Zelfs in onze defensieve stellingen weten we winst te behalen dus zal het met een offensief helemaal productief gaan zijn.

user_image.php
VS.
user_image.php


Na lange tijd gezaaid te hebben zal er nu eens goed geoogst gaan worden. Heidi zal met de rug tegen de muur staan en daar niet meer weg komen totdat we met ze klaar zijn.

ligging.png


De statistieken vanaf de start van de oorlog:
statistieken.png



Zoals iedereen kan zien zijn de Tirolervrouwen defensief niet goed ingesteld met een ratio van 1,9 doen ze het zelfs zeer slecht. Tegenover het Fruit. met een ratio van 3,6 staan ze er ruim beter voor. We zullen zien wat de toekomst gaat brengen.

Vanaf deze kant in ieder geval succes aan Heidi! Maak jullie borst maar nat!

Namens Fruit,
Zoepie.
 

DeletedUser63278

Guest
Netjes,

Zou een mooie gelijkwaardige strijd moeten zijn gezien aan de ligging van beide stammen en clustervorming.

Succes HEIDI ...
 

DeletedUser

Guest
Wat is lezen toch moeilijk soms :confused: Er staat behoort tot de grootste van w21. Er staat nergens het grootste offensief.
 

DeletedUser62436

Guest
Ja die resister voelt zijn ego natuurlijk meteen aangevallen worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Grootste offensief van W21? Hoeveel aanvallen gaan er lopen?

Zoals er toch werkelijk staat. Gaat die tot de grootste behoren. Of het de grootste wordt gaan we nu nog niet aan je neus hangen ;) Heidi hoeft niet alles te weten hee.
 

DeletedUser

Guest
Wat is lezen toch moeilijk soms :confused: Er staat behoort tot de grootste van w21. Er staat nergens het grootste offensief.

Zoals er toch werkelijk staat. Gaat die tot de grootste behoren. Of het de grootste wordt gaan we nu nog niet aan je neus hangen ;) Heidi hoeft niet alles te weten hee.

Misschien kom ik verkeerd over maar laat ik t anders zeggen/vragen..
Het word een grote actie, 15000 +?

Voor de rest maak toch niet zo probleem zeg. Als het de grootste zou worden zou ik alleen maar toejuichen.

Mark@ je begint op calimero tr lijken. Gedraag je niet zo triest pannekoek.
 
Bovenaan