W10 ?????

DeletedUser60360

Guest
Oh wat mis ik wereld 10, het was echt de leukste wereld voor mij

Nu heb ik wel veel punten op wereld 21, maar toch , ik mis wereld 10!


MvG
yoni d s
 

DeletedUser68349

Guest
Wereld 10, de beloofde wereld voor gevorderde spelers. Ik heb er twee jaar op mogen spelen. Dit was nog in de tijd dat er geen accountmanagers waren, geen farm-assistent en waar de boerderij-regel in combinatie met de katapult een dodelijke instelling was. Hier kon je niet je dorpen volgooien met troepen, anders vochten ze niet goed en was je ze alsnog allemaal kwijt.

Dit was nog de tijd waar je 's nachts kon aanvallen en geen nachtbonus had, de tijd waar topspelers kwamen en weer gingen. Het is een zeer bewogen wereld geweest, met als dieptepunt wel het vertrek van het toenmalig Sangu, die letterlijk het centrum vormde van de wereld. Als er nieuws was, dan ging het wel over het veelbesproken Sangu.

Mijn geschiedenis heb ik er ook gezet, met vijandige kabouter en kajba88 heb ik een leuke tijd gehad. Helaas werd ik, terwijl ik op vakantie was zwaar aangevallen. Toen ik terug kwam wist ik niet wat ik zag. Een van de leden van mijn stam zei dat IEDERE STAMLID mijn vv wel had gehad in die ene week dat ik op vakantie was.

De twee nadelige dingen in deze wereld vond ik dat er geen nachtbonus was (aangezien je graag ook een normaal leven wilt hebben naast TW) en dat de katapulten in combinatie met de boerderij-regel zeer vervelend te bespelen was. De clears bestonden niet meer uit rammen, maar uit katapulten om je boerderij omlaag te brengen. Ondersteunen had geen zin meer, kwestie van tijd voordat de andere speler dit dorp had overgenomen.

Daarom was deze wereld misschien ook wel voor zeer gevorderde spelers. Iig heb ik genoten van de tijd dat ik hier mocht spelen. Het bevalt me ook hoe goed oude stamleden van mij nog zo hoog staan! Linkin Ownz bijvoorbeeld.

Jammer dat het zo stil hier is geworden....

Grtz. CO Kajba88/ vijandige kabouter / Vincent
 

DeletedUser

Guest
Ja linkin is een fenomeen ^^
Gaat voor de grap L O edelen in het cluster van credo xD
 

DeletedUser

Guest
The-old-Knight

Er is altijd nachtbonus geweest in Wereld10, op elke wereld die gestart is op tw.nl... enkele speeds uitgezonderd misschien.
Dat betekent echter niet dat men 's nachts niet kan inloggen, aanvallen versturen en deze zelfs 's nachts laten aankomen.
De nachtbonus heeft betrekking op de sterkte waarmee de aanvallende troepen vechten, namelijk ferm verzwakt... naar W10 vertaald geniet de verdediger van dit voordeel tussen 01.00 en 07.00.
 

DeletedUser

Guest
Ik vond het van die nachtbonus ook al vreemd eigenlijk...

Kajba, dat was toch de Royaltijd hé? ^^
En Kabouter zat bij Apache?
 

DeletedUser

Guest
hahahaha wat leuk dat je dan weer zo'n een reactie krijg xD
Linkin kan zeker wel timen, dat jij op je pik bent getrapt door die kata's kan ik niks aan doen.
Dat ik linkin een goede speler vind is mijn mening en dat jij zegt dat hij alleen maar kata's op mensen kon smijten is wel heel erg apart -.-
 

DeletedUser10875

Guest
hahahaha wat leuk dat je dan weer zo'n een reactie krijg xD
Linkin kan zeker wel timen, dat jij op je pik bent getrapt door die kata's kan ik niks aan doen.
Dat ik linkin een goede speler vind is mijn mening en dat jij zegt dat hij alleen maar kata's op mensen kon smijten is wel heel erg apart -.-

Niet zo heel raar toch? Het enige wat hij gedaan heeft toen Sangu er nog was is kata's naar ons sturen.
Wat ie nu allemaal doet, weet ik niet.. en maakt me ook niet uit.

Je mag hem prima een goede speler vinden, maar een fenomeen.. Dat is overdreven;)

Ach, tegenwoordig kan iedereen timen, dus dat is niet zo bijzonder;)
 

DeletedUser

Guest
Maar dat komt ook omdat ik zie wat hij voor de stam doet ;)
hij edelt tegen credo 200+ dorpen via vv 500 via zijn eigen account in 100 dagen tijd (ja die halvering door jullie heeft daar zeker een groot deel mee te maken)
en nu zeg je wel dat iedereen kan timen, maar op W10 kunnen de meeste het nog steeds niet :p
en nu ik die treintjes wel is op me af zie komen snap ik waarom jullie het niveau laag vinden.
 

DeletedUser10875

Guest
Kzag inderdaad op twstats dat ie een beste lading van Credo pakt.
 

DeletedUser68349

Guest
De oude goude ROYAL tijd!!

Vijandige kabouter (ik) zat bij geen enkele stam toen ik ben gaan fuseren (twstats gecheckt).
Met kajba88 heb ik een hele lange tijd gespeeld. We konden goed samenwerken. Ik was van het lullen, hij van het uitvoeren.

Ik kan het me in ieder geval niet meer herinneren wat betreft de nachtbonus. Wat ik me wel kan herinneren is dat Kegie van Apache ons keihard genaaid heeft door alles zowel 's nachts te versturen als 's nachts binnen te laten komen. Hierdoor in een keer bijna alle offence dorpen leeg waardoor je zo goed als uitgeschakeld was.
 

DeletedUser10875

Guest
Ik kan het me in ieder geval niet meer herinneren wat betreft de nachtbonus. Wat ik me wel kan herinneren is dat Kegie van Apache ons keihard genaaid heeft door alles zowel 's nachts te versturen als 's nachts binnen te laten komen. Hierdoor in een keer bijna alle offence dorpen leeg waardoor je zo goed als uitgeschakeld was.


Nachtbonus is er al sinds w1. Enkel de tijd van 00:00 - 7:00 is veranderd naar 1:00 - 7:00.


9,521 kajba88 [Royal] Kegie [Apache] 2010-02-07 19:46:21

Zijn eerste overname op jou was 's avonds. De meeste zijn ook allemaal gepakt overdag.
Zolang je def troepen hebt, ben je nog lang niet uitgeschakeld.
Eigen onkunde dus.

Moest eerst lachen toen ik zag dat je door Apache geedeld bent, bende noobs waren dat.
Maar het was Kegie, de enige Indiaan die het tot Sangu zelf heeft geschopt.
 

DeletedUser68349

Guest
Zijn eerste overname op jou was 's avonds. De meeste zijn ook allemaal gepakt overdag.
Zolang je def troepen hebt, ben je nog lang niet uitgeschakeld.
Eigen onkunde dus.

Klopt ja. Het was mijn eerste account op tribalwars waar ik echt doorbrak tot een wat grotere speler. Vond het zelf erg lastig om mee om te gaan. Dus klopt dat het mijn eigen onkunde was. Waar ik weinig aan kan doen is dat de meeste aanvallen 's nachts gestuurd werden en ook aankwamen. We hadden geen nachtwacht die 's nachts voor het account zorgde en ik ging gewoon nog naar school dus ik kon het zelf ook niet doen.


Moest eerst lachen toen ik zag dat je door Apache geedeld bent, bende noobs waren dat.
Maar het was Kegie, de enige Indiaan die het tot Sangu zelf heeft geschopt.

Het was een zeer goede speler inderdaad, dat ga ik niet ontkennen!
 

DeletedUser

Guest
Royal was toen dat kleine RIMstammetje dat Apache en Credo niet kapot hebben gekregen hé ^^
Maar Kegie heeft er wel minstens 2 doen stoppen (jij, Kaaiman, ...?)

En later is Credo zo overeind gebleven: Sir Viva, Ossiej, Zean enz. gerecruteerd van Royal
 

DeletedUser

Guest
Nachtbonus is er al sinds w1. Enkel de tijd van 00:00 - 7:00 is veranderd naar 1:00 - 7:00.




Zijn eerste overname op jou was 's avonds. De meeste zijn ook allemaal gepakt overdag.
Zolang je def troepen hebt, ben je nog lang niet uitgeschakeld.
Eigen onkunde dus.

Moest eerst lachen toen ik zag dat je door Apache geedeld bent, bende noobs waren dat.
Maar het was Kegie, de enige Indiaan die het tot Sangu zelf heeft geschopt.

Apache waren alleen maar toppers!
 

DeletedUser60360

Guest
Het is inderdaad altijd een goede wereld geweest, een wereld die ik heel hard mis en waar ik nog zeer veel aan terug denk met vreugde.

Sangu was gewoon niet te ontkennen de beste en ik vond het dan ook spijtig toen u , diokhan, plots wegging en u me niets liet weten
 
Bovenaan