WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

DeletedUser52513

Guest
tja, ik liet hem dorpen van Reneke edelen terwijl Reneke helemaal van mij moest zijn
ik pakte wat eigenlijk al van mij was maar van me geleend was :p
 

DeletedUser

Guest
haha ok :p voor tegenstander lijkt dit anders he maargoed, met of zonder dit te weten hebben ging de massa zoiezo door gaan xD
 

DeletedUser51575

Guest
Re: WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

Integendeel moet ik het wel ontkennen, want we wouden zo wie zo niet iedereen naar ons toe trekken dus hou het maar bij enkele leden. :)

Minstens 5 konden er zo naar UA1 gaan..
 

DeletedUser

Guest
Jij was al een tijdje gestopt toen he :) Dus had het ons duidelijker laten weten.
 

DeletedUser67493

Guest
Re: WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

een paar leuke dingetjes, gister stond onze adelslachter nog op 710, nu op 815 (SF. heeft edels te veel ofzo? :p)
en de verdediger van de dag award staat nu op 4.040.937 eenheden :D
op dit tempo halen we de 5m+

beter een edel te veel dan te weinig zeg ik altijd ;)

lijkt me toch goed gelukt als ik hier kijk ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach is niet zo gek bij zo'n grote massa. Ik vind de verliezen op het moment nog niet eens zo heel gek als je naar de situatie van het account kijkt.
 

DeletedUser

Guest
Ach is niet zo gek bij zo'n grote massa. Ik vind de verliezen op het moment nog niet eens zo heel gek als je naar de situatie van het account kijkt.

Bedoel je met de situatie van het account dat het niet erg actief bespeeld wordt? Naar mijn idee was het juist een kleine massa waarbij relatief veel def troepen gesloopt zijn en ook een mooi stukje safe-zone gecreëerd is.
 

DeletedUser

Guest
Bedoel je met de situatie van het account dat het niet erg actief bespeeld wordt? Naar mijn idee was het juist een kleine massa waarbij relatief veel def troepen gesloopt zijn en ook een mooi stukje safe-zone gecreëerd is.

Aangezien Pep examens heeft :p
 

DeletedUser52513

Guest
hoezo hielp niet veel? hielp juist enorm :)
iedereen in ons team wist vanaf het begin af aan dat het deffen van onze clusterfucks in C46 haast onmogelijk is, want het zijn clusterfucks.
 
Bovenaan