Grappige IGM's

DeletedUser66966

Guest
Hotom1000 13.05.13 20:34
beste,

wij ([ally]UK.[/ally].) zijn al een tijdje in oorlog met [ally]CB[/ally] en zoals u misschien wel al had gehoord, helpt [ally]WORLD![/ally] ze. er gaat binnenkort een grote oorlog uitbreken en wij willen nu nog vele stammen aan onze kant krijgen. zou u met uw stam onze bg willen worden en ons vergezellen in de oorlog tegen WORLD! en CB?

ik verwacht binnenkort antwoord terug.

Hotom1000
proud leader of UK.

Moamoa 14.05.13 09:32
Hoi,

Wij vrezen dat wij niet jullie bg zullen worden, en dat wij jullie al evenmin zullen helpen in jullie oorlog.

▬↔▬↔▬↔▬↔▬↔▬
#M
oamoa ►Tom#


"War! that mad game the world so loves to play."

Hotom1000 14.05.13 15:44
en heb je dat ook met de stam overlegd? of gwn omdat je mij niet mag gezecht van niet?

Moamoa 14.05.13 21:47
Ik heb dat natuurlijk met de leiding overlegt, maar ik weet niet als je het gezien hebt, maar wij liggen aan de andere kant van de wereld. UK ligt ook nog eens zeer verspreid. En plots uit het niets zouden we bg moeten worden, en een oorlog moeten riskeren, hoeveel stammen die je zo hebt benaderd, hebben er al gezegd dat ze je zullen helpen? x)

▬↔▬↔▬↔▬↔▬↔▬
#M
oamoa ►Tom#


"War! that mad game the world so loves to play."

Hotom1000 14.05.13 21:50
Oke. Jammer.
Dat gaat alleen echte uk
Mensen aan. En jij valt niet in die catogorie.

Je komt me snel genoeg weer ns tegen.

Einde gesprek.
En toen kwam het abrupt tot een einde :(
 

DeletedUser

Guest
Die gasten zijn dan nog zo dom om niet samen te willen werken tegen de grote :3 . Maar goed, maakt het alleen maar makkelijker ;)
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser

Guest
mooi, ^^

maar nog effekes, kan ik dat dorpje boven me aanvallen, met een supernaam haha, 123lolcook, en ik ben DJ-lolcook

yeah, es een goeie speler haha,
 
Bovenaan