The Wolfpack

DeletedUser

Guest
Dit waren mijn woorden, dus of het al dan niet door massa kwam, had er voor mij niets mee te maken. Dan kom ik aan het volgende lijstje:

Juultjee
MansonM
Hardcase (al wist ik niet eens dat die weg was)
Prince Wessy
Ssuss

vs.

gunaydin1 Verlaten 20th April 2013 - 03:12 0 ==> verwaarloosbaar klein en zat inactief op safari in afrika
kliever Verlaten 01st April 2013 - 22:11 13,798,232 ==> Had part noch deel in heel het stamgebeuren/Intern voor Grego
Flowerwarrior Verlaten 01st April 2013 - 22:11 12,850,488 ==> De ellenlange discussie waar jullie gewoon niet geïnformeerd zijn :)
rude40 Verlaten 30th March 2013 - 10:11 15,891,677 ==> Verrader Ian dus moest wel gekickt worden

Tel alleen al de punten bij elkaar en het zegt genoeg. Voor alle duidelijkheid, dit zijn geen prestaties ván TW of Grego (toch niet allemaal) maar het neemt niet weg dat het een stap vooruit betekent voor TW en Grego :)

En 14000 dorpen winst, dat moet dan toch over vergane noobstammen gaan (zoals een TEVA) want volgens de stats (de enigste die ik kan raadplegen) staan jullie maar 99 dorpen voor op Grego en dan een 500-600 op ons. Proficiat voor het wegvagen van een noobstam als TEVA ;) Daar zijn zelfs wij met TW van aan het winnen, zegt genoeg zeker ;)

Welk TEVA? TEVA bestaat al lang niet meer lol
 

DeletedUser62454

Guest
Praat niet groot over dingen die je niet weet . Suus is niet op bb gegaan omwille van de stats . En dan mijn vraag aan jou :) Waarom wordt tijory nu geinternd nadat Dei de aanval opende? ook voor de stats .

Hou toch op, hypocryt mannetje.
Praat niet groot over dingen die je niet weet en dat vervolgens keihard zelf doen.

Tuurlijk is tijory edelen voor de stats, moeten we jullie gewoon lekker door laten edelen dan? Bovendien zijn dat niet onze problemen, je kan nog steeds je stats opvrolijken hoor met dat account, dat kunnen wij over ssuss niet zeggen. Ofwel?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Praat niet groot over dingen die je niet weet . Suus is niet op bb gegaan omwille van de stats . En dan mijn vraag aan jou :) Waarom wordt tijory nu geinternd nadat Dei de aanval opende? ook voor de stats .

natuurlijk laten we jullie niet extra dorpen edelen... dat zou dom zijn, tijory zit nog gewoon in grego dus wat zeur je nou??? kan ik over ssuss niet zeggen dat hij nog in zijn stam zit:p
 

DeletedUser

Guest
Praat niet groot over dingen die je niet weet. Suus is niet op bb gegaan omwille van de stats . En dan mijn vraag aan jou :) Waarom wordt tijory nu geinternd nadat Dei de aanval opende? ook voor de stats .

Rare post...

Eerst zelf zeggen het niet te doen, en het dan zelf doen;)
 

DeletedUser

Guest
natuurlijk laten we jullie niet extra dorpen edelen... dat zou dom zijn, tijory zit nog gewoon in grego dus wat zeur je nou??? kan ik over ssuss niet zeggen dat hij nog in zijn stam zit:p

Praatjes eromheen maken .Ik geef hier het feit aan dat tijory nadat dei hem heeft aangevallen wordt geinternd. Om extra dorpenverlies te vooorkomen? :rolleyes:.

Rare post...

Eerst zelf zeggen het niet te doen, en het dan zelf doen;)

Waar zie jij hier dan grootspraak?

[28/04/2013 13:38:32] jasper wouters: tjory wordt geinternd :D
[28/04/2013 13:38:38] Jordy/NoordTer/Watereyes: vorig ekeer een mass van 15k incs, geeen dorpje verloren (chucle)
[28/04/2013 13:38:40] Jordy/NoordTer/Watereyes: (chuckle)
[28/04/2013 13:38:47] Jordy/NoordTer/Watereyes: ja, door mij (cool)
Vanuit Dei zijn kant zou ik ook denken wat jullie denken/dachten.
Beide zijn toevallig goede timingen geweest. Echter Tijory was al weken aan het stoppen en met sterfgeval van zijn familielid was de definitieve laatste inlogknoop doorgehakt. Gewoon mooie timing en is verder ook niets aan te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Praatjes eromheen maken .Ik geef hier het feit aan dat tijory nadat dei hem heeft aangevallen wordt geinternd. Om extra dorpenverlies te vooorkomen? :rolleyes:.



Waar zie jij hier dan grootspraak?

Ik heb het niet over de grootspraak maar over het praten waar je niets over weet.
Want tijory internen is niet voor de stats;)
 
Reactiescore
786
Nieuwe hobby van me is spotprentjes maken xd
Moet iets doen met al die tijd zonder tw xd
No offence naar TW, maar vond hem wel leuk xd


w5mw1.jpg


Veel succes verder in de strijd!
 

DeletedUser

Guest
Nieuwe hobby van me is spotprentjes maken xd
Moet iets doen met al die tijd zonder tw xd
No offence naar TW, maar vond hem wel leuk xd


w5mw1.jpg


Veel succes verder in de strijd!

Whawhawhawhawhawhawhahwahwaha BAAS :D

Mvg Dracona
 

DeletedUser

Guest
Mensen,

Het was me een genoegen, maar ik stop met TW (niet alleen de stam TW), ik ga op delete. Succes verder!

Ton
 

DeletedUser63079

Guest
Yo later tonnetje je hebt vast een helder momentje gekregen.
 
Bovenaan