Profielplaatje / Stamplaatje

DeletedUser52174

Guest
Je moet wel betalen hé, je huurt toch ook geen loodgieter om hem vervolgens zonder te betalen de deur uit te sturen?

50 PA vind ik een redelijke prijs
 

DeletedUser53131

Guest
die regels zouden altijd blij plaatjes aanvragen moeten zijn XD
 

DeletedUser56594

Guest
die regels zouden altijd blij plaatjes aanvragen moeten zijn XD

Ik maak alleen speciaal op aanvraag, dan stop ik er wat uren in en dan komt er zo'n prachtwerk uit. Dan wil ik ook wel een beginprijs van 50 PA maar altijd gaan mensen voor mijn plaatjes tot 1000 a 1100 PA.
 

DeletedUser53131

Guest
ja begrijpelijk ook, jij bent zo goed. Je zou me eens moeten leren desigen! of kan je zoiets niet leren? het zal vast zoiets zijn van. Je kan dat of je kan dat niet :eek:?
 

DeletedUser56594

Guest
Ja dat is het zeker, je moet gewoon die creativiteit hebben je moet je plaatjes kunnen voelen en dan al je emoties erop kunnen uiten. Dom kom je tot een prachtig geheel.
 

DeletedUser

Guest
Ja dat is het zeker, je moet gewoon die creativiteit hebben je moet je plaatjes kunnen voelen en dan al je emoties erop kunnen uiten. Dom kom je tot een prachtig geheel.

Jij hebt er verstand van!!!!
 

DeletedUser69060

Guest
Stam plaatje ->
15303lc.jpg
 

DeletedUser

Guest


Ik vind deze wel iets hebben. Het standpunt waaruit de foto getrokken is en de lichtinval zijn perfect geregeld echt top!
Er zit ook een betekenis achter hun plaatje.
1 Ze hadden als teamtaak om mensen te overtuigen om even op de foto te gaan en te helpen het woord te vormen
2.YMCA = goede muzieksmaak
3. Ze hebben smaak voor kunst
4. Ze hebben respect voor Jezus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Bedankt, de middelste is trouwens mijn C-rammer uit de achterhoek en links van hem staat zijn buurman. De man rechts was een random man die er ook liep anders hadden we geen A.

Er zit dus ook nog een grote lading emotionele waarde bij deze foto, en juist dát maakt hem zo speciaal.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt, de middelste is trouwens mijn C-rammer uit de achterhoek en links van hem staat zijn buurman. De man rechts was een random man die er ook liep anders hadden we geen A.

Er zit dus ook nog een grote lading emotionele waarde bij deze foto, en juist dát maakt hem zo speciaal.

Deze afbeelding betekent veel voor mij. Ook dat deze afbeelding op de account Insane mag staan! Het feit alleen al dat ik op C mag drukken en dat mijn team G-boys (gillage boys) aan deze account gelinkt mogen worden...

Ik heb deze prachtige print screen van Jasperre (bedankt daarvoor) opgeslagen. Elke dag kijk ik nu op mijn bureaublad naar deze print screen!

Forever my thanks Insane (en Jasperre)!
 

DeletedUser

Guest

Het plaatje is zo nice, maar had wat van schaduw etc. bij de letters gedaan, zo ziet het er zo plat en imo niet mooi uit :(

Schaduws en dingetjes zijn voor 2.0 designers. Dit is juist mooi in zijn eenvoud. Echt een topwerk moet ik zeggen.
Het is tegen heel wat vormgeef regels in om een kapitaal te gebruiken samen met smallcaps maar hier moet ik eerlijk zijn dat het echt mooi staat. Chapeau .CuppyCake:)
 
Bovenaan