Fruit vs HEIDI

DeletedUser60153

Guest
Ik bedoelde eigenlijk het Plague wat nu nog leeft met -Apex- erin, maar als jij je aangesproken voelt op het feit dan zal dat wel zo zijn.

Trouwens wel leuk om de ego's van Resist hier te zien reageren dat Fruit nu een egohouding heeft terwijl het puur en alleen een gedichtje is en verder weinig egovertoon is momenteel.

Volgens mij heeft Resist op dit moment toch nog wel meer een reden om met wat meer bravoure te mogen reageren. Al helemaal als we het over de wereld laten beven hebben. 2 "aparte" keuzes gemaakt, Anti laten vallen en daardoor een prooi worden voor de alliantie en de oorlog tegen fresh, waardoor we nog makkelijker te pakken waren maar niets bleek minder waar.

Dus dat wij een iet wat grote bek hebben is vaak ook redelijk gegrond. Ik kraam geen onzin uit, soms ietwat subjectieve posts, maar goed dat doe jij op dit moment ook.

Fruit heeft enkel naar maanden niet opgeven het geluk gehad dat er aan de andere kant van de wereld 2 stammen waren die opstonden tegen Plague.
 
Reactiescore
323
Of lachen zij met jou als HEIDI keihard op hun bek gaat.

Dit is weer een bullshitreactie. Ik heb geen stelling genomen wie beter is. Nee, dat heeft Fruit. gedaan. Fruit. beweert dat zíj beter zijn dan HEIDI.
Dus ik verwacht ook helemaal niks van HEIDI, ik verwacht dingen van Fruit.

Doei Jantje, jouw posts worden steeds onzinniger ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij bent degene die de aanzet heeft gegeven tot het lachen met Fruit als ze verliezen. Als Fruit wint, bij wie gaan ze dan als eerste aankloppen met een reactie van: zie je wel dat wij beter zijn? Juist ja.
 

DeletedUser

Guest
Arrogant zijn we niet, het is nou eenmaal een feit dat heidi uit noobjes bestaat en bij elke nieuwe vijand een bg/nap gaat aanvragen, laat al wel wat zien lijkt mij he :D resist en hap mogen dan wel proberen om met alle eer te gaan strijken tegen plague maar er stond geen bal gestackt aan de kant van resist en hap en fruit heeft het al heel lang volgehouden tegen plague..

In elk geval suc6 met de oorlog heidi :D
 

DeletedUser

Guest
Arrogant zijn we niet, het is nou eenmaal een feit dat heidi uit noobjes bestaat en bij elke nieuwe vijand een bg/nap gaat aanvragen, laat al wel wat zien lijkt mij he :D resist en hap mogen dan wel proberen om met alle eer te gaan strijken tegen plague maar er stond geen bal gestackt aan de kant van resist en hap en fruit heeft het al heel lang volgehouden tegen plague..

In elk geval suc6 met de oorlog heidi :D

Arrogantie druipt van deze post af .Eigenlijk wel lachen :D
 

DeletedUser63264

Guest
Vandaag heeft stam Fruit de oorlog verklaard aan stam HEIDI.

10.05.13 12:48:25
Oorlogsnaam: Het moest ervan komen

Verklaring:



De uitdaging staat: Fruit gaat W21 laten beven + HEIDI bestaat over 1 jaar niet meer

Fruit heeft in ieder geval tot nu toe de statistieken niet aan hun kant:



To be continued...

N.B. Wat een slecht gedicht zeg!

Jij bent een lachertje :p Dat dorpje was voor de oorlog en het was een net overgenomen dorp ;)

Succes Heidi! dat zullen jullie nodig hebben.
 

DeletedUser63278

Guest
Vind nu niemand dat gedichtje mooi :(

Ik dacht de poeët in mezelf te hebben ontdekt ...

Die stats die worden aangehaald is van een oude backstab van HEIDI bij het plotse aanvallen van benassi destijds, dus laat ons die maar niet meetellen zeker :rolleyes:

HEIDI heeft de laatste jaren steeds een struisvogelpolitiek aangenomen, wil met iedereen een BG blijkbaar, wouden ze ook met fruit trouwens.

Arrogantie is niet aan ons besteed, dat laten we over aan FTNWO en Resist ...

Mogen de beste winnen en de spammers wegblijven !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60881

Guest
En weer een nieuw spamtopic (a)

succes heidi
mogen de beste winnen :p
 

DeletedUser

Guest
Vind nu niemand dat gedichtje mooi :(

Ik dacht de poeët in mezelf te hebben ontdekt ...

Die stats die worden aangehaald is van een oude backstab van HEIDI bij het plotse aanvallen van benassi destijds, dus laat ons die maar niet meetellen zeker :rolleyes:

HEIDI heeft de laatste jaren steeds een struisvogelpolitiek aangenomen, wil met iedereen een BG blijkbaar, wouden ze ook met fruit trouwens.

Arrogantie is niet aan ons besteed, dat laten we over aan FTNWO en Resist ...

Mogen de beste winnen en de spammers wegblijven !

Een typisch geval van de ketel verwijt de pot dat hij zwart ziet :eek:
 

DeletedUser60881

Guest
Een typisch geval van de ketel verwijt de pot dat hij zwart ziet :eek:

Ga terug naar de propaganda van je eigen wereld als je niks zinnigs te zeggen hebt...

ps
wil geen grammarnazi zijn maar het is de pot verwijt de ketel en niet andersom
 

DeletedUser

Guest
Cornetto, ik vond je gedicht wel leuk bedacht hoor... :D

En uhm... De Speeders, hoe kun je nu weten dat HEIDI noobs zijn..? Ze zijn altijd neutraal geweest, ze hebben nooit wat van zich laten zien.. dus wie weet, en stiekem hoop ik, dat iedereen HEIDI onderschat, zal wel leuk zijn, weer pit in de wereld daar, lekker oorlog voeren, gelijkwaardige stammen, ik hoop echt dat er een wonder gebeurt en dat iedereen dalijk versteld staat van HEIDI, zou wel leuk zijn :p

Mja, ikzelf verwacht niet alles van HEIDI, laat ze het maar is waarmaken ;)
 
Bovenaan