Golden Awards

DeletedUser60709

Guest
Voodoo is ooit tegen drunk begonnen omdat mori anders een veel te grote druk zou krijgen.
we hebben genoeg mogelijkheden van drunk gehad om rustig verder te gaan met onze edelrichting (die was destijds enkel gericht naar mori)
maar wij weken daar dus vannaf (tegen het belang van onze eige accs in)
khad liever een bedankje van (oud)-mori voor de hulp tot dusver, dan een aaah voodoo grootste bedreiging en kayra noob etc ^^
maja, wie zich laat leiden door angst, zal het eind van de tunnel niet halen.
kheb zelf een fout gemaakt bij xilios, maar hier laten jullie moreel gezien je steken vallen.
(evenals dat jullie de onschuldige mori-leden laten barsten als jullie je politiek zo doorzetten)
 

DeletedUser51666

Guest
Voodoo is ooit tegen drunk begonnen omdat mori anders een veel te grote druk zou krijgen.
we hebben genoeg mogelijkheden van drunk gehad om rustig verder te gaan met onze edelrichting (die was destijds enkel gericht naar mori)
maar wij weken daar dus vannaf (tegen het belang van onze eige accs in)
khad liever een bedankje van (oud)-mori voor de hulp tot dusver, dan een aaah voodoo grootste bedreiging en kayra noob etc ^^
maja, wie zich laat leiden door angst, zal het eind van de tunnel niet halen.
kheb zelf een fout gemaakt bij xilios, maar hier laten jullie moreel gezien je steken vallen.
(evenals dat jullie de onschuldige mori-leden laten barsten als jullie je politiek zo doorzetten)

wtf voor een dom manwijf ben jij? Wij spelen alles keurig. Kondigen aan wnr we het doen enzo. Ik was eingelijk totaal tegen jullie hulp. Maarja meerderheid wou QI opgeven ik niet. En wat dan ook ik bedank nooit maar dan nooit een backstabber.
 
Reactiescore
3.584
wtf voor een dom manwijf ben jij? Wij spelen alles keurig. Kondigen aan wnr we het doen enzo. Ik was eingelijk totaal tegen jullie hulp. Maarja meerderheid wou QI opgeven ik niet. En wat dan ook ik bedank nooit maar dan nooit een backstabber.

Als je met Wij jij en david bedoeld.
Want sommige leden van je zeggen ja ik laat os nog 2 weken staan paar dagen alter alles terug getrokken.
Mooi aangekondigt :p
Dat jij QI niet wou opgeven is zeker waar :)
Bedank mij maar dan :(
 

DeletedUser51666

Guest
Als je met Wij jij en david bedoeld.
Want sommige leden van je zeggen ja ik laat os nog 2 weken staan paar dagen alter alles terug getrokken.
Mooi aangekondigt :p
Dat jij QI niet wou opgeven is zeker waar :)
Bedank mij maar dan :(

Nee. Het is heel jullie stam die bs naam in men hoofd heeft gekregen.
 

DeletedUser60709

Guest
wtf voor een dom manwijf ben jij? Wij spelen alles keurig. Kondigen aan wnr we het doen enzo. Ik was eingelijk totaal tegen jullie hulp. Maarja meerderheid wou QI opgeven ik niet. En wat dan ook ik bedank nooit maar dan nooit een backstabber.

zal ik je wat vertelle ^^

1. je hebt een grote mond
2. dat jij qi niet wou opgeven is niet mijn ding
3. ik neem tenminste de schuld van de "stab" op me
4. je stapt naar mijn idee gewoon uit de oorlog met drunk en naait al je ex leden (waar je geen ruzie mee had)
maar hé dit is mijn mening.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51666

Guest
zal ik je wat vertelle ^^

1. je hebt een grote mond
2. dat jij qi niet wou opgeven is niet mijn ding
3. ik neem tenminste de schuld van de stab op me
4. je stapt naar mijn idee gewoon uit de oorlog met drunk en naait al je ex leden (waar je geen ruzie mee had)
maar hé dit is mijn mening.

1) Liever een grote mond dan een laagzelfbeeld.
2) Is wel jou ding geweest want jou wou niet liever.
3) Wouw proficiat. Ik moet dat zelf niet doen want ik stab niet.
4) Ik wou al langer uit mori. Dat is langer bekent. Maar Maikel wou nooit mee. Als we uit de oorlog stappen wrm stuurde we nog os? Ik had geen front dus eingelijk hielp ik nog. ik denk dat jij gwn bang bent dat voodoo nu door de veranderingen geen winnaar kan komen. Het is maar een spel é. Maar de dingen die je doet tonen wel je karakter stabbertje of nee het is manwijf :D
 

DeletedUser60709

Guest
dawn dawn dawn ^^

het hele punt dat je me nog manwijf noemt zegt mij al genoeg hoor,
ik heb je pm's met martie ook wel gelezen, waarin je ons je grootste gevaar noemde.
ik ben niet bang voor jullie, jullie rekenen jezelf namelijk veel te snel rijk.
de wereld is pas over als het over is

en geloof me, ik jannes, james en exclusive staan vol verwachting naar een oorlog uit te kijken.
 
Reactiescore
3.584
1) Liever een grote mond dan een laagzelfbeeld.
2) Is wel jou ding geweest want jou wou niet liever.
3) Wouw proficiat. Ik moet dat zelf niet doen want ik stab niet.
4) Ik wou al langer uit mori. Dat is langer bekent. Maar Maikel wou nooit mee. Als we uit de oorlog stappen wrm stuurde we nog os? Ik had geen front dus eingelijk hielp ik nog. ik denk dat jij gwn bang bent dat voodoo nu door de veranderingen geen winnaar kan komen. Het is maar een spel é. Maar de dingen die je doet tonen wel je karakter stabbertje of nee het is manwijf :D

Wij wouden een leuke strijd tegen QI.
Maar dan ging hij niets over houden kwa dorpen.
En omdat we beetje medelijden hadden met TIM gaven we hem de optie om een deel af te staan.
Zodat die wel kan blijven.

Maikel stuurde toch zijn os terug bij mori en stuurde ze naar drunk :p

Ik weet niet waar gij het haalt dat wij schrik zouden hebben niet te winnen.
Mij maakt het niets uit of jullie met drunk samen werken of niet lijkt me zelfs leuk gaat het wat gelijker op:cool:
 

DeletedUser51666

Guest
dawn dawn dawn ^^

het hele punt dat je me nog manwijf noemt zegt mij al genoeg hoor,
ik heb je pm's met martie ook wel gelezen, waarin je ons je grootste gevaar noemde.
ik ben niet bang voor jullie, jullie rekenen jezelf namelijk veel te snel rijk.
de wereld is pas over als het over is

en geloof me, ik jannes, james en exclusive staan vol verwachting naar een oorlog uit te kijken.

hahahah. Ik weet dat ik SO hot overschat. Maar dat is mijn visie. Dat jullie ons grootste gevaar zijn is duidelijk é. Wij kunnen niet tegen stabbers en jij kan tegen bijna geen één lid van ons. Martijn wil Maikel kapot. Dus is wel duidelijk é. Dat jullie mori tegen ons willen opzetten zullen we ook maar niet over spreken. Net als PSY. Echt mooi van jullie 3 stammen nodig voor een stam dat in feite evengroot of kleinder dan jullie is. Ik bewwonder jullie helemaal :D
 
Reactiescore
3.584
hahahah. Ik weet dat ik SO hot overschat. Maar dat is mijn visie. Dat jullie ons grootste gevaar zijn is duidelijk é. Wij kunnen niet tegen stabbers en jij kan tegen bijna geen één lid van ons. Martijn wil Maikel kapot. Dus is wel duidelijk é. Dat jullie mori tegen ons willen opzetten zullen we ook maar niet over spreken. Net als PSY. Echt mooi van jullie 3 stammen nodig voor een stam dat in feite evengroot of kleinder dan jullie is. Ik bewwonder jullie helemaal :D

Dat wij jullie grootste gevaar zijn lijkt mij ook duidelijk :D
Hey dat is toevallig ik kan ook niet tegen stabbers.
1 wij hebben mori echt niet tegen jullie nodig hoor :cool:
2 wij hebben mori niet nodig voor tegen jullie te vechten.
3 wij hoeven mori nergens van te overtuigen want we hebben ze niet nodig.

Dat Mori het niet voor jullie heeft ligt mss wel bij jullie.
Ik ben SO HOT laten we alle OS bij mori terug trekken en zeggen dat het voodoo zijn schuld is dat ze ons niet meer mogen :p
Wij hoeven mori niet te overtuigen jullie doen dat zelf ook al.
En zie mijn vorige 3 puntjes die ik opnoemde.

Wat Bedoel je met PSY.
Hebben wij een BG met hun en spreken wij er een gezamelijke aanval mee af tegen SO HOT?
Ik denk van niet Michieltje.

Dus wat je zegt over dat wij anderen stammen nodig hebben is niet waar.
Ik heb zelfs Voodoo niet nodig voor jullie :p

Ja ik Bewonder ons ook :cool:
 

DeletedUser51666

Guest
Dat wij jullie grootste gevaar zijn lijkt mij ook duidelijk :D
Hey dat is toevallig ik kan ook niet tegen stabbers.
1 wij hebben mori echt niet tegen jullie nodig hoor :cool:
2 wij hebben mori niet nodig voor tegen jullie te vechten.
3 wij hoeven mori nergens van te overtuigen want we hebben ze niet nodig.

Dat Mori het niet voor jullie heeft ligt mss wel bij jullie.
Ik ben SO HOT laten we alle OS bij mori terug trekken en zeggen dat het voodoo zijn schuld is dat ze ons niet meer mogen :p
Wij hoeven mori niet te overtuigen jullie doen dat zelf ook al.
En zie mijn vorige 3 puntjes die ik opnoemde.

Wat Bedoel je met PSY.
Hebben wij een BG met hun en spreken wij er een gezamelijke aanval mee af tegen SO HOT?
Ik denk van niet Michieltje.

Dus wat je zegt over dat wij anderen stammen nodig hebben is niet waar.
Ik heb zelfs Voodoo niet nodig voor jullie :p

Ja ik Bewonder ons ook :cool:

Ik zeg nergens dat de BG met PSY er is. Jammer dat de aanvrag werd afgewezen. Zal wel in kamp voodoo geweent geweest zijn :D. Mori zag ik al as afgesloten hoofdstuk. Laat ik zeggen merendeel van SO hot. Dat we ze nog helpten was uit sympathie en hun langzaam op eigen poten te zetten. Maar wij trekken def. terug? De manier van hun reactie gezien? Ik gaf men leden volledig gelijk. Als ze beginnen te dreigen dat ze def. terug willen of gwn omdat ze hun acc. willen herorganiseren? Dan geef ik ze gelijk dat ze gedaan hebben wat ze deden. Jannes we gaan zien wie wint :D
 

DeletedUser

Guest
David beetje raar dat je Voodoo de beste stam vind momenteel en kayra de slechtste leider.
Het is toch wel echt Kayra die Voodoo leid :D

Dus je spreekt je eigen een beetje tegen.
Verder weet je ook niet hoe kayra is als leider ik hoor niemand in Voodoo klagen over hem.
Wat hem dus zeker geen slechte leider maakt :)

Je stelt me teleur David :(


[0:08:00] David- De Dawnie: Als ik nu Kayra als slechtste leider zet bij the golden awards?
[0:08:09] David- De Dawnie: Hoeveel haat reacties zal ik dan krijgen hihi

Zoiezo 2 en ja was gewoon een troll.:D

Als je met Wij jij en david bedoeld.
Want sommige leden van je zeggen ja ik laat os nog 2 weken staan paar dagen alter alles terug getrokken.
Mooi aangekondigt :p
Dat jij QI niet wou opgeven is zeker waar :)
Bedank mij maar dan :(

Naja, oprichting van So HOT was bedoeld als een verzet tegen constante ruzies in Mori. Wij bleven Mori steunen, maar het enige wat ik qua contact met Mori heb gezien was een hoop gescheld, frustratie en geen enkel bedankje voor het laten staan van de defence. Als je als stam afhankelijk bent van een andere stam hun defence, ga je niet een week lang "Quizzes" organiseren waarin je een van de personen van die stam constant afzeikt. Ik heb op GEEN ENKEL moment het gevoel gehad dat Mori enig respect toonde voor ons, van daaruit snap ik zeer goed dat mensen hun defence terugtrokken. (heb ze verzocht dit aan te geven van te voren, aangezien het niet netjes was om het zomaar terug te trekken, maarja mijn stammies zijn impulsieve rakkers).

Wat mij persoonlijk enorm dwars zat was de "hack" van Nosce. Wat in eerste instantie in gang werd gezet door de leiding van Mori. In tegenstelling tot wat er gebeurt was met DanteQ was dit een bewuste haat actie (in plaats van een onbewuste backstab actie) tegen een vriendelijke jongeman die toevallig bij Fré in de stam zat. Het liefst had ik hierna al men kata clears 10 keer naar Mori gestuurd. Ipv dat bleef onze defence daar keurig staan.

Het is geen directe backstab, een samenwerking met Voodoo/Mori werkte gewoon niet. Voodoo gaf aan uiteindelijk toch echt door So HOT heen te willen, er kwamen "Anti SO NOOB en drunk" chats, Mori zorgde alleen maar voor gezeur, wat exact tegen het originele doel van de oprichting van de stam inging.


Verder, "backstabs", ik heb nooit enig persoon contact met mij zien zoeken (naast Oldiron, wiens afspraak ik mee heb gemaakt ik na zal komen), nooit heeft iemand een afspraak gemaakt met mij, maar alleen maar met individuele stamleden. Lijkt me redelijk logisch als je met 10 verschillende mensen "afpsraken" gaat maken zonder men de kans geeft de rest van de stam om hun mening te vragen dat alles in de soep loopt.

Dat was even mijn mening, persoonlijk hoop ik nog steeds om ooit op een dag lekker met elkaar te kunnen spelen zonder spionnen, hacks, backstabs en ruzies om een stom browserspelletje. Ik zou het liefst samen met zowel Voodoo, So HOT, Drunk, PSY en alle andere gezellige toekomstige stammen willen spammen, lol maken en TW als een uitlaatklep gebruiken voor IRL zonder het constante gezeur om niks.

Owja, ik ga er ook van uit dat de reacties vanuit Voodoo te maken heeft met de door een van mijn stamleden doorgespeelde informatie die bij ons onder het kopje "diplomatie" staat/stond. Maak je daar a.u.b. niet te druk over, So HOT is echt niet zo sterk als je denkt. Het lijkt me wel duidelijk dat de huidige stamverhoudingen absoluut niet de uiteindelijke stamverhoudingen zullen zijn, alles is nog mogelijk.

knuffels,

Dafit (geen irl naam, maar bijnaam door Schaapie dus geen bann nana):cool:
 
Reactiescore
3.584
Ik zeg nergens dat de BG met PSY er is. Jammer dat de aanvrag werd afgewezen. Zal wel in kamp voodoo geweent geweest zijn :D. Mori zag ik al as afgesloten hoofdstuk. Laat ik zeggen merendeel van SO hot. Dat we ze nog helpten was uit sympathie en hun langzaam op eigen poten te zetten. Maar wij trekken def. terug? De manier van hun reactie gezien? Ik gaf men leden volledig gelijk. Als ze beginnen te dreigen dat ze def. terug willen of gwn omdat ze hun acc. willen herorganiseren? Dan geef ik ze gelijk dat ze gedaan hebben wat ze deden. Jannes we gaan zien wie wint :D

Als jij Bewijs kan tonen dat wij een BG aanvraag hebben gedaan mij PSY mag je dat altijd tonen.
Maar haha dat ga je niet vinden want is er niet geweest :D

Ja nou je zegt het zelf jullie hebben ruzie met mori omdat jullie beide niet aardig tegen elkaar zijn.
Maar geef dan ons niet de schuld dat wij mori tegen jullie opzetten.
Dus conclusie ik heb gelijk :D

Idd zal nog wel even duren voordat er iemand zal winnen of ik moet mijn best gaan doen amar dat ziet er voorlopig nog niet naar uit :p


David ik kort je tekstje even samen.
Ik geef je groot gelijk behalve dan 1dingetje en dat gaat dus over de verwijten naar Voodoo toe.

Je begin over dat je geen respect krijgt van mori enzo.
Dat kan allemaal wel zijn maar Voodoo heeft daar niets mee te maken dat is iets tussen jullie.
Dus hou ons er buiten.
 

DeletedUser

Guest
Naja, het is duidelijk dat Voodoo wat van onze spelers/accounts in de toekomst uit de weg wilt ruimen en uiteindelijk edelrichtingen direct door ons door heeft. Das alles watk zeg;P.
 
Bovenaan