Droomstam

DeletedUser63079

Guest
Waar heb jij leren stats lezen .. ?

ODA

1 *Dustraiders *847,46 Mil.
2 *Arroganti Regeneratione! *649,24 Mil.
3 *We Just Dont Care! *635,61 Mil.

ODD: daar moet je geen goeie stam voor zijn, als niemand je aanvalt krijg je geen ODD, maar daarbij staan we ook boven jullie.. Eveneens dus ook voor totaalrang waar wij op 1 staan dus heb echt geen idee wat jij hier zit te vertellen..

Je bent ook geen goeie stam als je alleen de nummer 1 word en blijft door te recruiten hé :rolleyes:
 

DeletedUser67506

Guest
julien, tirpitz en minamoto zijn al leden vanaf ontstaan van /care ipv van recent gerecruit door hun:rolleyes:
 

DeletedUser66966

Guest
julien, tirpitz en minamoto zijn al leden vanaf ontstaan van /care ipv van recent gerecruit door hun:rolleyes:
+1
Ik blijf maar punten uitdelen. :D

Ze zaten wel al even in -?-, en het is algemeen geweten dat -?- en /Care goed overeen komen. (koen kan toch zo goed zaken geheim houden. :rolleyes:)
Als Dev eenmaal weggeëdeld is door -?-, zullen ze beginnen met BK. Koen heeft me dat vandaag laten weten, een verrassingsaanval zal het dus al niet meer zijn. :p
En volgens koen zullen we geen groot probleem worden, maar dan is W25 wel een spammer kwijt op het AF. :(
 

DeletedUser49913

Guest
Niemand krijgt dorpjes van jou zonder mij eerst te edelen :eek:
En dan is het AF weer dood, en gaat heel w25 op delete. Nu vallen ze je niet meer aan :D
 

DeletedUser66966

Guest
Niemand krijgt dorpjes van jou zonder mij eerst te edelen :eek:
En dan is het AF weer dood, en gaat heel w25 op delete. Nu vallen ze je niet meer aan :D

Dat klopt, zonder mij zou er nu geen enkele speler meer zijn op W25. Ze blijven gewoon allemaal om mijn gespam te zien. :cool:
Ik werd nooit erg veel aangevallen, hopelijk kan ik dit zo houden. :p
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij kan jij niet rekenen.

van de 50 treinen 48 gesniped?
Hoe kan het dan dat wij als DR toch nog 28 dorpen in de plus staan?

Daarbij zoals de post hier boven al vanaf het moment dat Dr en /Care in oorlog zijn zijn jullie behoorlijk in het nadeel.
Ook is er geen enkele tegen reactie. ( dat terwel jullie nogal goed je mondje constant open hadden. )

Jullie beweerde zo goed te zijn bewijs dat dan maar.

En daarbij buzz, Jij bent enkel bezig met een Inactief lid heb je niet iets beters te doen?
Je zoekt enkel de makkelijke prooien uit.

ik zei toch edelclears. en lol de oorlog is net 2 weken bezig we laten jullie ff jullie kansloze actie uitvoeren daarna doen wij wel.

tevens hebben wij maar 2 fronten 1 met een pbg en die"makkelijke prooi" dus weinig keus

Waar heb jij leren stats lezen .. ?

ODA

1 *Dustraiders *847,46 Mil.
2 *Arroganti Regeneratione! *649,24 Mil.
3 *We Just Dont Care! *635,61 Mil.

ODD: daar moet je geen goeie stam voor zijn, als niemand je aanvalt krijg je geen ODD, maar daarbij staan we ook boven jullie.. Eveneens dus ook voor totaalrang waar wij op 1 staan dus heb echt geen idee wat jij hier zit te vertellen..

whahah waar heb jij leren beargumenteren? dr bestaat precies 9 maanden langer dan /care.

dus procentueel gezien doen wij het met oda en odd 10 x zo goed als jullie. diss 1

diss 2: kijk een bij stammenoorlogen;)
 

DeletedUser66966

Guest
BK heeft wel mooi de beste verhouding bij stammenoorlogen.:cool::cool:
 

DeletedUser66966

Guest
Ik weet het, er waren bijna niets van troepen bij onze tegenstanders. :D
 

DeletedUser49913

Guest
Berichtje

Die van mij spelen wel met def :(
En ik heb de meeste dorpen veroverd, 0 verloren, meeste oda en meeste odd, in deze oorlog :D
 

DeletedUser65376

Guest
Je bent ook geen goeie stam als je alleen de nummer 1 word en blijft door te recruiten hé :rolleyes:

Wat deed /Care toen met -?- :rolleyes:
Dat was heus niet om de positie te verstevigen aangezien ze hier alleen maar extra front mee rekruterde?

Daarbij heeft /Care 19 leden met een punten gemiddelde van 6.699.829 & -DR- 20 leden met een punten gemiddelde van 7.294.045. Dus dat door rekruteren is grote onzin want met de laatste 2 leden minder liep -DR- nog voor op /Care

Hou nog wel van je hoor :D

ik zei toch edelclears. en lol de oorlog is net 2 weken bezig we laten jullie ff jullie kansloze actie uitvoeren daarna doen wij wel.

Die kansloze actie heeft wel behoorlijk wat resultaat behaalt,

Zijde 1:
Stammen: /Care
Zijde 2:
Stammen: -DR-

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 7,387
Kant 2: 14,333
Verschil: 6,946

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 42
Verschil: 34

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 64,231,902
Kant 2: 119,284,214
Verschil: 55,052,312

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 49,270
Kant 2: 296,302
Verschil: 247,032

chart



Een Resultaat dat /Care nog maar moet neerzetten.


tevens hebben wij maar 2 fronten 1 met een pbg en die"makkelijke prooi" dus weinig keus

Die 2 fronten heeft /Care aan zijn uitstekende rekruterings & omgangswijze te danken.


whahah waar heb jij leren beargumenteren? dr bestaat precies 9 maanden langer dan /Care.

Daarbij maakt het niet uit wat /Care behaalde tegenover andere stammen.
Maar tegen over -DR- moet /Care het nog steeds laten zien en tot nu toe hebben we nog niks gezien dan verliezen :eek:


dus procentueel gezien doen wij het met oda en odd 10 x zo goed als jullie. diss 1

Totale score van -DR- tegen over /Care liegt erniet om, op dit moment heeft -DR- het stukken beter gespeelt dan /Care in deze oorlog en daar kun jij niet omheen

diss 2: kijk een bij stammenoorlogen;)

Als ik daar kijk zie ik de grote verliezen van /Care tegen over -DR- :eek:

En met die dissen lijk je net een kind van 14 :eek:
 

DeletedUser66966

Guest
ik zei toch edelclears. en lol de oorlog is net 2 weken bezig we laten jullie ff jullie kansloze actie uitvoeren daarna doen wij wel.

tevens hebben wij maar 2 fronten 1 met een pbg en die"makkelijke prooi" dus weinig keus



whahah waar heb jij leren beargumenteren? dr bestaat precies 9 maanden langer dan /care.

dus procentueel gezien doen wij het met oda en odd 10 x zo goed als jullie. diss 1

diss 2: kijk een bij stammenoorlogen;)
Begrijp me niet verkeerd starmed, ik heb helemaal niets tegen /Care ofzo, maar wat OD betreft, moet je wel -DR- gelijk geven. OD begint niet vanaf nul te tellen bij een oprichting van een stam, maar de OD die alle leden al hebben behaald, (als het nu in /Care was, of in een andere stam) wordt samengeteld, en zo bekom je de OD-punten. Hoelang een stam bestaat, doet er dus niet toe. Als /Care zou beslissen om hun stam op te heffen, en om een nieuwe stam op te richten, met exact dezelfde leden, dan zou de OD van die nieuwe stam even hoog zijn. ;)
 

DeletedUser49913

Guest
Begrijp me niet verkeerd starmed, ik heb helemaal niets tegen /Care ofzo, maar wat OD betreft, moet je wel -DR- gelijk geven. OD begint niet vanaf nul te tellen bij een oprichting van een stam, maar de OD die alle leden al hebben behaald, (als het nu in /Care was, of in een andere stam) wordt samengeteld, en zo bekom je de OD-punten. Hoelang een stam bestaat, doet er dus niet toe. Als /Care zou beslissen om hun stam op te heffen, en om een nieuwe stam op te richten, met exact dezelfde leden, dan zou de OD van die nieuwe stam even hoog zijn. ;)

op twstats wel, maar gewone tw staat het dan op 0 :eek:
 
Bovenaan