De grote afgang van |P|

DeletedUser

Guest
Ik probeer hier enkel een punt te maken op het gedrag van sommigen die alleen maar lopen zeuren over stacks van EQUI. Ik weet niet hoe sommigen ervoor staan met hun stacks. Dus ik ga daar ook helemaal niet op in. Ik kan je enkel tonen wat ik wel weet en zie. En daarvan heb ik het voorbeeld gegeven.

Dus je wil hiermee aangeven dat het inderdaad een clusterfuck is? :rolleyes:
Tja als je die niet sterk stacked ben je ze zoiezo kwijt......
 

DeletedUser37978

Guest
Dus je wil hiermee aangeven dat het inderdaad een clusterfuck is? :rolleyes:
Tja als je die niet sterk stacked ben je ze zoiezo kwijt......

Ja als jij het als een clusterfuck ziet, dan is dat aan jou. Maar aangezien je niets van de situatie weet, kun je je beter stil houden ;) Want anders begin je zoals nu enkel maar dom te praten ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja als jij het als een clusterfuck ziet, dan is dat aan jou. Maar aangezien je niets van de situatie weet, kun je je beter stil houden ;) Want anders begin je zoals nu enkel maar dom te praten ;)

Tja, ik vraag aan jou waar je dat dorp hebt gevonden? (4 posts geleden)
Zodra jij mijn vraag ontwijkt, geef je hier dus eigenlijk mee aan dat het een CF is.

Weet ik niets van de situatie? Volgens mij weet jij juist helemaal niks over mij en de situatie.
 

DeletedUser26978

Guest
Klagen over stacks, nee zelfs |P| heeft dat nooit zoveel gedaan als dat het nu gedaan word op het AF. Ik dacht nog wel dat mensen door zouden hebben dat als |P| weg viel er een stackoorlog zou gaan beginnen :(
 

DeletedUser37978

Guest
Tja, ik vraag aan jou waar je dat dorp hebt gevonden? (4 posts geleden)
Zodra jij mijn vraag ontwijkt, geef je hier dus eigenlijk mee aan dat het een CF is.

Weet ik niets van de situatie? Volgens mij weet jij juist helemaal niks over mij en de situatie.

Dit is een dorp die bij mij in de buurt ligt. En op deze manier nog meer van dit soort dorpen. Maar het gaat me helemaal niet om het stacken. Het gaat me er enkel om dat er hier mensen zijn die zeggen dat wij kwalitatief niet goed zijn en daarom maar gaan stacken. Maar dit bewijst enkel maar dat het bij Break kwalitatief ook de wensen te over laat ;) En dat je begint over Clusterfucks begrijp ik ook niet. Want dat is hier nog geeneens aan de orde geweest.

En nee, jij kent de situatie niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Het leuke is dat wij inderdaad ook stacken maar dat wel overwegend op de plekken doen waar het dan ook echt nodig is. Calbero bijvoorbeeld als dat leeg komt te staan is het amper te redden. dan moet ik en kevo de weinige def daar al gaan sturen en chesser ook wat dan 3 accounts kwetsbaar maakt. Maar een account dat bij de core van de stam ligt hoeft minder hard gestacked worden in principe.

Break laat kwalitatief te wensen over? waar maak je dat uit op? Dat jullie tactisch te wensen over laten is wel te zien aan al de zwakke accounts die eruit worden en gaan gepikt worden. dat jullie geen voorsprong hebben genomen valt ook te verwijten. met de eerste massa kreeg rashani een paar duizend aanvallen. natuurlijk op elk achterland dorp 1. en er is bijna geneen edel (!) gespot? Zelfde geldt voor het clustertje van calbero bijvoorbeeld. een handvol treintjes, meer niet met gevolg dat calbero bijvoorbeeld na een paar duizend aanvallen ook vrijwel niks verloren heeft. Het had anders geweest als jullie op elk achterland dorp op een goed tijdstip een trein tegelijk hadden gezonden dan waren er meer winsten behaald.. Verder ga ik niet alle kansen voor jullie vertellen natuurlijk maar het feit blijft wel dat jullie erbarmelijk slecht met jullie gegeven kansen omgaan. alleen op emiel en banaan gaat het redelijk maar dan liggen daar juist aan het front ook de nog enigzins redelijke tot goede spelers van equi..
 
Reactiescore
973
Klagen over stacks, nee zelfs |P| heeft dat nooit zoveel gedaan als dat het nu gedaan word op het AF. Ik dacht nog wel dat mensen door zouden hebben dat als |P| weg viel er een stackoorlog zou gaan beginnen :(

En dit zou dan een aantal weken geleden de respectvolle oorlog worden, waarin vooral respectvol met elkaar om zou worden gegaan op het AF.

Vreemd hou dingen kunnen lopen.
 
Bovenaan