De grote afgang van |P|

DeletedUser

Guest
SLOTJEEEEEEE! anders doen die Phalanxers weer aan zelfverheerlijking :mad:
 
Reactiescore
254
Vind de titel anders wel mooi :)

Oh. Net als ik het mooi vond dat toen Aus en Howlin het account 'tompeter' wat nu 'bloemkool4life' heet even aanpakte, jij het meteen opgaf en wilde gaan lopen. Maar uiteindelijk toch terugkwam omdat tompeter (op 't AF aka G.) wel een doorzetter was en z'n best bleef doen. :)
 
Reactiescore
205
Oh. Net als ik het mooi vond dat toen Aus en Howlin het account 'tompeter' wat nu 'bloemkool4life' heet even aanpakte, jij het meteen opgaf en wilde gaan lopen. Maar uiteindelijk toch terugkwam omdat tompeter (op 't AF aka G.) wel een doorzetter was en z'n best bleef doen. :)

Komt meneer weer, die niet eens weet wat er zich op tompeter afspeelt.
Zolang je het niet weet, houdt dan ook gewoon je muil bitte.
 
Reactiescore
254
Komt meneer weer, die niet eens weet wat er zich op tompeter afspeelt.
Zolang je het niet weet, houdt dan ook gewoon je muil bitte.

Net zoals jij niet weet hoe het in |P|halanx is gelopen en de titel nergens op slaat, maar jij hem wel mooi vindt. Vervelend he? :)
 

DeletedUser38984

Guest
Huh mensen zijn hier jaloers omdat er nooit meer een stam zoals |P| meer komt?
Wanneer komen de suffe topic awards? Want deze staat zwaar genomineerd voor de topic met de meeste jaloezie!

Allemaal leuk en aardig maar volgende keer als er een stam is die van het begin tot een jaartje of 2 het kan vol houden mogen jullie me bellen!
 

DeletedUser

Guest
Huh mensen zijn hier jaloers omdat er nooit meer een stam zoals |P| meer komt?
Wanneer komen de suffe topic awards? Want deze staat zwaar genomineerd voor de topic met de meeste jaloezie!

Allemaal leuk en aardig maar volgende keer als er een stam is die van het begin tot een jaartje of 2 het kan vol houden mogen jullie me bellen!

Wat een prachtige reactie, je hebt me echt aan het nadenken gezet !
 

DeletedUser39557

Guest
Geeuw, blijft dit nu nog altijd doorgaan

Phalanx heeft veel propaganda gemaakt, maar kwalitatief was het zeer zwak, toch een noobstam op een paar uitzonderingen na als je het mij vraagt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Huh mensen zijn hier jaloers omdat er nooit meer een stam zoals |P| meer komt?
Wanneer komen de suffe topic awards? Want deze staat zwaar genomineerd voor de topic met de meeste jaloezie!

Allemaal leuk en aardig maar volgende keer als er een stam is die van het begin tot een jaartje of 2 het kan vol houden mogen jullie me bellen!

Astra*/sangu..

@LL, Phalanx een noobstam? Nah, tegenover EQUI en Break stond Phalanx kwalitatief hoger.
 

DeletedUser

Guest
Geeuw, blijft dit nu nog altijd doorgaan

Phalanx heeft veel propaganda gemaakt, maar kwalitatief was het zeer zwak, toch een noobstam op een paar uitzonderingen na als je het mij vraagt.

Jij blijft echt de grootste grap van w18 ;)
 

DeletedUser

Guest
Geeuw, blijft dit nu nog altijd doorgaan

Phalanx heeft veel propaganda gemaakt, maar kwalitatief was het zeer zwak, toch een noobstam op een paar uitzonderingen na als je het mij vraagt.

Jou eigen stam is pas kwalitatief zwak... Dat blijkt nu telkens weer en in de stats gaan jullie dat hard voelen.
 

DeletedUser

Guest
Jou eigen stam is pas kwalitatief zwak... Dat blijkt nu telkens weer en in de stats gaan jullie dat hard voelen.

Jullie hebben nu idd mooi nog n zwakke plek gevonden : kasperix :)
Maar dat dat acc dorpen verliest is niet door de "kwaliteit" maar andere redenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
oh. volgens nakur pas stond alles op orde?
en kasperix is maar de eerste van de velen :)
 
Bovenaan