Een stam in het nauw maakt rare sprongen, Plague vs The Egobusters

DeletedUser

Guest
Dan moet ik dalijk naar iedereen sturen :eek:

Maar denk ff na, mss weet je het dan wel.

Waar is de bedank knop? haha :D
 

DeletedUser

Guest
Strike Back ook op delete.

Degene die hier voor heeft gezorgd mag zich wel diep schamen, en ik heb zo een vermoeden wie die schijterd is..


vermoedens mag je kenbaar maken want het zijn tenslotte vermoedens..
 

DeletedUser

Guest
Laatste keer dat jij ruud beschuldigde van een stab had je hetzelf gedaan. Het zou me niet verbazen dat je er wederom achter zit.
 

DeletedUser

Guest
Laatste keer dat jij ruud beschuldigde van een stab had je hetzelf gedaan. Het zou me niet verbazen dat je er wederom achter zit.


hahaha ik had niet anders verwacht van je rem.....Maar wat jij denkt intereseert me eigenlijk niet zoveel meer.
zolang jij dat soort dingen zegt en niet de dokter vindt ik het allemaal prima.

Maar nu kom je net met een reactie die niet goed uitkomt voor je want ik had net in overweging om het acc. panthera aan je terug te geven ik had vanmorgen al de delete eraf gehaald en alle deff. die naar c34 was gegaan teruggetrokken maar bij deze gaat de delete er nu zeker weer op.

Account is niet door M. zelf op bb gezet hoor...


Nee mailadres stond toen op iemand van lawzzz en niet op de mijne.....dus wie wet ik niet.

Maar me schoenen zitten nog niet vol er kan nog veel meer ingeschoven worden:D
 

DeletedUser

Guest
1 Plague 253.255.196 253.255.196 22 11.511.600 25561 9.908
2 Resist 253.636.850

woeho XD
 

DeletedUser60153

Guest
Resist op nummer 1, dat vraagt om een post.

Nog net voordat de echte kroning gaat gebeuren wordt Resist tot nieuwe nummer 1 gekroont van W21. Dit mede dankzij enkele nieuwe recruits, dit mede dankzij een goed uitgevoerde massa en natuurlijk dit mede dankzij de daarop volgende val van Plague.

De vraag is altijd als een stam op nr 1 komt is deze stam deze positie wel waardig, nou ben ik niet helemaal objectief maar ik vind persoonlijk van wel. Op het moment dat Resist werd opgericht had het 1 doel voor ogen, spel plezier krijgen. Een bekent citaat voor resisters laat dit ook zien:

Resistance is tot stand gekomen door een aantal voorvallen in Anti, waar we niet uit kwamen.

We hebben toen met 4 accounts de draad weer opgepakt en we hopen met ons vier het spelplezier weer terug te kunnen vinden.
We doen dit met zijn 4e omdat we weten dat we allemaal alles op alles zetten voor elkaar en we niemand teleur zullen stellen.
Het is de bedoeling dat het een eer is om in deze stam te zitten.
Maak er het mooiste van!

Dit spelplezier werd gevonden in verschillende oorlogen. Fresh werd het eerste slachtoffer en moest als snel zich erbij neerleggen. Na enkele maanden BB edelen was Plague aan de beurt. Een massa, wat propaganda en er was rotzooi binnen Plague. Men leavde uit plague, ging op BB of zelfs nog erger, stapte over naar Resist.

In deze 2 oorlogen heeft Resist in totaal 280 dorpen verloren en 2.576 dorpen overgenomen. Dat is een verhouding van 9, het hoogste binnen de bepalende stammen. Dat terwijl ze toch wel tegen tegenstanders vochten van allure. Kortom Resist is een verdiende NR 1 op dit moment, we zullen er misschien vanaf gerecruit worden maar we zullen er toch wel weer ooit terugkeren.

Overigens wil ik voorop stellen dat wij het liever hadden gehad dat Plague nog fier bovenaan stond en na deze massa zich had herpakt en van zich af gingen bijten. Het is en blijft een spel en daarin wil je het liefst zoveel mogelijk uitdaging. Ik wens dan ook bij deze de nieuwe stammen succes.
 

DeletedUser55586

Guest
Bij deze de felicitaties voor een perfect uitgevoerd plan, wat de val van Plaag in een rap tempo heeft bewerkstelligd. Ik ben het er volledig mee eens dat er meer tegenstand te verwachten viel, maar er is duidelijk gebleken dat Plaag niet bestand was, tegen het geweld. Eerlijk gezegd had ik dat ook niet verwacht en op meer actie gehoopt. Spelers verlieten de clan, gingen voor eigen hachie en hebben dus sterk bijgedragen aan de val van Plaag.

Dit alles is terug te voeren op een strak uitgevoerde propaganda en op de nog strakker uitgevoerde massa aanvallen. Ik had graag gezien dat Plaag meer weerstand had kunnen bieden, maar de rek was eruit. We kampten al tijden met inactieve accounts en waren niet slagvaardig genoeg met het updaten van de acoounts in kwestie. Deze samenloop heeft ervoor gezorgd dat er accounts verdwenen en Plaag dood aan het bloeden was.

Bij deze nog mijn dank aan de Plaag spelers die er nog wat van hebben willen maken, maar waar de inactiviteit zelfs niet door de actieve leden was op te vangen, was het dweilen met de kraan open.

Nogmaals mijn felicitaties aan de aanvallende partijen. Ik durf nu gerust te zeggen dat Plaag verslagen is en er een nieuwe #1 is opgestaan, die nu alle ogen van de wereld op zich gericht zullen krijgen.

Succes!!
 

DeletedUser45033

Guest
missie volbracht. Hap! is terug in te huren voor cleartjes :p

prijs : 1000premium per massa


goed gewerkt en proficiat aan resist en de 'bg's'
 
Bovenaan