WW XXVII: Quiem vs UA1, Trill., SF & Pure.

DeletedUser

Guest
5VR06w1.png


Versus:

Nr4Qmw5.png

Inleiding:

Hier is 'ie dan eindelijk, hetgeen waar we zolang voor gewacht hebben. De oorlogsverklaring over de gehele bol van wereld 27! Deze oorlog zat eraan te komen alleen waren de zijdes lang geleden nog niet bekend. Na het heen en weer lopen van aanvallen en inc's heeft de leiding van Quiem besloten de oorlogsverklaring uit te roepen aan UA1. Hier sloten beetje bij beetje stammen aan wat nu leidt tot een 2-6.

epmUIqD.png

Aan de ene zijde strijdt Quiem met haar opleidingsstam Quiet tegen een meerderheid wat bestaat uit; UA1, SF., Pure., Trill. en de niet te vergeten opleidingsstammen AUA1 en AI. Dit zijn de topstammen waar uit voortkomt dat er dus een wereldoorlog is ontstaan, namelijk World War XXVII (Vertaalt: 27).

Op onderstaand kaartje kun je zien dat Quiem voornamelijk het middenste gedeelte bezit en ze hierdoor toch een groot front hebben. Qua ligging scheelt het echter niet veel met UA1 die ongeveer evenveel grond bezit. Pure, SF en Trill bezitten een stuk minder grond, maar zijn zeker niet minderwaardig wat ze al meermalen bewezen hebben.


7LY53FB.png

Stukje Geschiedenis:

Requiem is ontstaan op 3 mei 2012 uit een oprichting van het toenmalige Xanthippus. Hierna volgden al snel aanmeldingen en wat later stond deze stam nummer 1 wat het nu nog steeds staat. Spijtig genoeg raakte Fyuryus op de ban evenals Get it Together man. Toch heeft Quiem zeer zeker laten zien dat ze sterke spelers heeft met kwaliteiten (denk hierbij aan Appeltjuh en Hertog Ben) maar ze heeft natuurlijk ook onwaardige spelers (denk hierbij aan Psyko.Punkz en Smokey Eye). Een kleine maand geleden is ze een fusie aangegaan met het toenmalige Gminds, waardoor ze haar kop ver boven de rest van de stammen uitstak.

United as one is ontstaan op 13 mei 2012 uit een oprichting van de speler Mauss. Echter heb ik hier geen verdere info van, mocht iemand zich geroepen voelen mag deze PM'en en dan pas ik het aan.

Simul Fortes is ontstaan op 9 april 2012 en is hiermee de oudste stam die bestaat op W27. Ze is opgericht door Roeliotheone die er nu niet meer is. Echter heb ik hier geen verdere info van, mocht iemand zich geroepen voelen mag deze PM'en en dan pas ik het aan.

Tricked Illusions is ontstaan op 11 juli 2012 door wieke33. Deze speler is er ook niet meer. Trill was een stam die bij niemand een haar overeind zette. Het was een stam waar nog nooit iemand iets van gehoort had, totdat deze een aantal spelers wegwerkte samen met Gminds en Mask; (Divine Force, De blaffende Cavia en Dolce Far Niente-). Tot op heden had het geen oorlog met Quiem maar doordat deze oorlog had met het toenmalige Gminds (nu Quiem) is ze tot de oorlog toegestapt en is aangesloten aan de kant van UA1.

Pure Perfection is ontstaan op 23 juni 2012 door ABCode, ook deze speler is er niet meer. Echter had TheBoneCrusher geen interesse om iets te vermelden en deze heeft mij geblokkeert, hier is dus geen informatie van bekend. Mocht iemand hier toch iets neer willen zetten kan deze een PM versturen.

Hoe de oorlog ontstaan is:

Vooralsnog had Quiem geen oorlog met UA1, echter, het gaf geen haar om elkaar. Quiem had toendertijd zijn handen vol aan Nemo en Area51. Na een inactieve periode en het vallen van een aantal leden tussen de beide stammen Nemo en Area51 hebben deze besloten te fuseren met elkaar waaruit de naam New. ontstondt. Uit deze stam leek een topstam te groeien maar het mocht niet baten: New. leek te gaan vallen, en dat gebeurde ook. Er ging een gedeelte naar UA1, een gedeelte bleef in het begin achter en GOTA werd niet toegelaten waardoor deze naar Gminds ging. Na een latere periode gingen de spelers die in New verbleven toch over naar UA1. Hierdoor ontstondt het gevecht dus doordat ze in oorlog waren met New. Toen was de tijd aangebroken voor UA1: Quiem heeft aan hen de oorlog verklaart op 20 september 2012.

Steeds meer stammen voegde zich aan een zijde. Gminds sloot zich aan bij Quiem wat de keuze had tussen Quiem en UA1. SF, Pure en Trill sloten zich aan bij UA1, en dus ontstond er een wereldoorlog.


Statistieken:

Dql1gp3.png

Gezien vanuit Quiem:

9Wst1xG.png


2oGz1k7.png


Slot:

Tot slot hoop ik op een eerlijke strijd. Succes gewenst aan zowel UA1, SF, Pure & Trill maar natuurlijk ook aan Quiem!

PS: Ik heb het verhaal geprobeert neutraal te houden, en heb het naar zoals ik heb gehoord gecalculeert. Voor fouten PM, dan wijzig ik deze.
Bron: 1.
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Oei eerste foutje :p titel kun je akelig genoeg niet wijzigen.. :(
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Wow , niet zo'n oorlogsverklaring verwacht :)
Succes !

Oei eerste foutje :p titel kun je akelig genoeg niet wijzigen.. :(

Dat is wel echt een enorme fail .... :( Ga aan mod vragen of hij wil veranderen ofzo ?
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Jep, heb ik al gedaan. I gonna try.
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Mike ik spreek je zo ff op Skype, volgens mij kan mijn blog jou helpen om de missende stukjes aan te vullen? :)
 

DeletedUser66163

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Mooi geschreven, werd wel tijd dat dit topic geopend werd :)
Succes Quiem!
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Mooi gedaan, ik mis die geschiedenis van de tegenstanders echt :p succes Quiem!
 

DeletedUser68032

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Is wel leuk in elkaar gezet ja, behalve dat Drunk haha.
Moge de beste winnen!
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Om maar meteen in de statistieken de duiken, aanvallen zijn al een paar weken bezig, The Interner heeft de afgelopen weken al zo'n 2 miljoen verloren, ook Joep42 en Venom hebben het aardig te verduren. Daartegenover staat het succes van UA1 op Gods oF The Arena, die ook al meer dan 2 miljoen heeft verloren (BB's edelen niet bijgeteld), Opstandig die nu al 700k is verloren en ook zien wij de The Art of Tribalwars breken.

Hoe zien jullie de oorlog verlopen? Ikzelf zie dat Gota er zowieso niet meer bovenop gaat komen, is al een tijdje inactief en dagelijks word zo'n 80 tot 120k overgenomen, maar wat gaat er gebeuren met The Interner, Opstandig en TAOT :)?
 

DeletedUser

Guest
Die drunk is wel n hele grote fail eigk, maar niemand mag er wat over zeggen vindt ik, want iedereen was zelf te beroerd om een oorlogspost te maken. Thnx M. Ziet er heel goed uit :) ik zal t zo snel mogelijk uitgebreid op n pc bekijken, nu mobiel (a)

Gemeen hoor van Pure. :p verder aardig kloppende geschiedenis, maar ook een leuk feit is dat de echte oorlog pas is begonnen met het fuseren van Gminds en de aanvallen op The Interner. Daarvoor was het ook wel oorlog, maar gebeurde er in principe gewoon niks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

mooi gedaan :)
Blij dat er eens eindelijk een oorlogstopic is :p
 

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Die drunk is wel n hele grote fail eigk, maar niemand mag er wat over zeggen vindt ik, want iedereen was zelf te beroerd om een oorlogspost te maken. Thnx M. Ziet er heel goed uit :) ik zal t zo snel mogelijk uitgebreid op n pc bekijken, nu mobiel (a)

Gemeen hoor van Pure. :p verder aardig kloppende geschiedenis, maar ook een leuk feit is dat de echte oorlog pas is begonnen met het fuseren van Gminds en de aanvallen op The Interner. Daarvoor was het ook wel oorlog, maar gebeurde er in principe gewoon niks.

Als ik niet op vakantie was geweest zou ik het hebben gedaan! :mad:
 
Reactiescore
217
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

mooi gemaakt! :)

succes iedereen :)
 

DeletedUser68032

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Om maar meteen in de statistieken de duiken, aanvallen zijn al een paar weken bezig, The Interner heeft de afgelopen weken al zo'n 2 miljoen verloren, ook Joep42 en Venom hebben het aardig te verduren. Daartegenover staat het succes van UA1 op Gods oF The Arena, die ook al meer dan 2 miljoen heeft verloren (BB's edelen niet bijgeteld), Opstandig die nu al 700k is verloren en ook zien wij de The Art of Tribalwars breken.

Hoe zien jullie de oorlog verlopen? Ikzelf zie dat Gota er zowieso niet meer bovenop gaat komen, is al een tijdje inactief en dagelijks word zo'n 80 tot 120k overgenomen, maar wat gaat er gebeuren met The Interner, Opstandig en TAOT :)?

GOTA breekt, AH begint dorpen middenin het cluster over te nemen wat niet veel goeds voor hem voorspelt.
TAOT breek, de 1e massa leek weinig succes te hebben totdat de 2e kwam waarna hij bijna niks meer uitvoert.
The Interner, verliest punten maar zet erg door dus we zullen zien.
Opstandig, verliest ook punten maar zal zich niet te snel gewonnen geven denk/hoop ik.
Xanthippus gaat ook down :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

dat de besten winnen!!
 

DeletedUser51440

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Succes allen.
 

DeletedUser51575

Guest
Re: WW XXVII: Drunk vs UA1, Trill., SF & Pure.

Mooi topicje M. :)

Wat TAOT betreft, heb ik er geen goed oog in.. De nieuwe spelers op het account doen blijkbaar geen hol, waardoor het account onder vv staat. Dat is ook geen pretje, want naar het schijnt waren de helft (of meer) van de aanvallen niet getagged.

Qua ervaring zou ik op Quiem stemmen, qua activiteit op de coalitie van stammen.
Aan beide kanten veel succes gewenst!
 
Bovenaan